Pagina 102 van 484 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112152202 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.526 tot 2.550 van 12093 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Werken de NES Zelda's van jouw Collector's Edition bij jouw op de Wii, ik heb deze namelijk zelf ook maar de NES Zelda's werken echt niet bij mij, maar op een ander forum werkt die bij iemand wel.

    Wat je dilemma betreft zit je natuurlijk met twee keer iets waar je qua verzamelwaarde niets aan hebt (verkeerd schijfje/verkeerd hoesje).
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens van der Molen Bekijk bericht
    Aangezien die collectors edition normaal bij Mario Kart zit kan je hem ook gewoon los aanbieden. Ik heb het spel verschillende keren los verkocht in een leeg dvd doosje. Je kan natuurlijk ook je eigen versie van de twee spellen verkopen en deze houden , maar jah dan mis je de masterquest weer. Het ligt er dan ook een beetje aan wat je ervoor hebt betaald of het nog interessant is....
    Het was 20 euro, wat (vind ik) voor de spellen zelf niet zoveel is. Maar omdat het me toch wel een beetje "voor de verzameling" was heb ik hem toch maar terug gebracht. Als ik dingen dubbel koop dan moet het ook wel goed zijn: ik heb geen "games-pakhuis" en dat wil ik ook niet.

  2. #2527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht

    Overigens heb ik wel een paar game crasches gehad op de 3DS. Dus niet de 3DS zelf, maar met lego starwars. Hij slaat dan op zwart. maar de 3DS zelf blijft werken. Dus bijv de Home knop enz.
    Dit ligt echt aan het spel. Heb lego starwars ook en precies hetzelfde als jij: loopt vast. Hopelijk komt er een update voor...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #2528

    Standaard

    OMG, begint dat update gezeik nu ook al bij handheld games? Noooooooooooo!!!!! Geen 3DS voor mij. Een game moet je 1x kunnen kopen en gelijk een goed getestte game hebben. Word echt schijt ziek van die games die nieteens degelijk getest en bug vrij zijn. Het is deze generatie al lekker raak op alle consoles (minus de Wii naar mijn idee). Van de PC ben ik het niet anders gewend, maar het lijkt tegenwoordig wel of je niet meer zonder een internet verbinding degelijk kan gamen op een console. En nu dus ook al op handhelds.

  4. #2529

    Standaard

    Nee valt inderdaad wel mee. Maar als je ze al hebt wordt het veel werk om daar nog winst op te maken . Is volgens mij dus een goede keus geweest.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het was 20 euro, wat (vind ik) voor de spellen zelf niet zoveel is. Maar omdat het me toch wel een beetje "voor de verzameling" was heb ik hem toch maar terug gebracht. Als ik dingen dubbel koop dan moet het ook wel goed zijn: ik heb geen "games-pakhuis" en dat wil ik ook niet.
    It's my round killing thing.

  5. #2530

    Standaard

    Na een aardig einde van de Minerva's Den DLC ben ik helemaal klaar met Bioshock 2. Ik heb geen zin om het spel een tweede maal door te spelen voor een paar achievements, terwijl ik daar juist bij deel 1 wel veel zin in had, die vond ik toch een stuk leuker. Gelukkig slaan de maker van Infinite een nieuwe weg in, want dit deel voelde al teveel als een herhaling aan.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  6. #2531

    Standaard

    Vandaag Mortal Kombat voor de Xbox360 in de pre-order gezet bij Amazon.co.uk. €35 euro en verzenden is gratis. Dan wacht ik wel een dagje langer voor dat prijsverschil. Iemand van plan deze ook te halen? Ik ben een echte liefhebber van deel 1 t/m 3. Heb ze grijs gespeeld. Vooral 3 heb ik erg vaak in de Sega Megadrive gehad. Heerlijk. Ik hoop dat met de nieuwe eindelijk weer eens een waardige Mortal Kombat wordt neergezet. Ik heb goede hoop!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #2532

    Standaard

    Ik heb hem sinds gister en kan je zeggen dat ze zeker een waardige mk hebben neergezet
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  8. #2533

    Standaard

    Jongens, morgen Portal 2.. iemand hier die deze heeft gekocht of gaat kopen?

  9. #2534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Ik heb hem sinds gister en kan je zeggen dat ze zeker een waardige mk hebben neergezet
    Nice. Maar waar heb jij em vandaan?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #2535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nice. Maar waar heb jij em vandaan?
    Gameshop in Den haag
    Ze hadden een kleine levering gekregen dus ik was er net op tijd bij.
    PS3 versie was helemaal niet geleverd nog.

    Als je online wilt tegen mij een keer moet je het maar laten weten
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  11. #2536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Jongens, morgen Portal 2.. iemand hier die deze heeft gekocht of gaat kopen?
    Deel 1 was geweldig, een schoolvoorbeeld van een moderne adventure. Ik zou deel 2 ook graag willen hebben, maar ik ben bang dat mijn PC deze niet gaat draaien. Zal er een demo of iets dergelijks verschijnen?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #2537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Gameshop in Den haag
    Ze hadden een kleine levering gekregen dus ik was er net op tijd bij.
    PS3 versie was helemaal niet geleverd nog.

    Als je online wilt tegen mij een keer moet je het maar laten weten
    Eerst maar eens de game krijgen Hij komt officieel pas donderdag uit en dan moet ie nog verstuurd worden. Ik heb em wel bij Amazon besteld, dus zal hier vrij snel zijn. Hopelijk het weekend nog...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #2538

    Standaard

    Heb mijne besteld bij de wehkamp.
    Heb daar een stuk of 9 pre orders geplaatst omdat de prijzen nu nog mooi zijn

    Alleen duke nukem steel balls edition of zoiets heb ik bij amazon besteld.

  14. #2539

    Standaard

    net mk besteld bij bartsmit, hopelijk donderdag binnen of misschien morgen al
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #2540

    Standaard

    hoeveel versies van LA Noir komen er eigenlijk op de markt?
    Ik heb er nu al 3 gezien; bol.com heeft een versie met de "naked city" missie, bart smit krijgt een "slip of the tongue" missie en volgens ps3party.nl komt er ook nog een met de "Consul's Car Traffic Case" missie.
    iemand een idee hoe dit precies zit?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  16. #2541

    Standaard

    pre-order DLC. Komt later vast wel in de store terecht. Zou voor naked gaan.

  17. #2542

    Standaard

    Portal 2 is overigens niets minder dan briljant. Perfecte singpleplayer, en de co-op voegt een hele nieuwe dimensie (pun) toe!

  18. #2543

    Standaard

    Aardig wat plezier gehad met Assassins Creed Brotherhood. De add-on achtige opzet was op zich wel leuk maar om weer met Ezio aan de gang te gaan met te weinig nieuwe dingen (en een slecht verhaal) viel me een beetje tegen.

    Nu beginnen met Dead Space 2 of Vanquish.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  19. #2544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    hoeveel versies van LA Noir komen er eigenlijk op de markt?
    Ik heb er nu al 3 gezien; bol.com heeft een versie met de "naked city" missie, bart smit krijgt een "slip of the tongue" missie en volgens ps3party.nl komt er ook nog een met de "Consul's Car Traffic Case" missie.
    iemand een idee hoe dit precies zit?
    Oh dat is goed dat je dat opmerkt. Ik was ook van plan om dit spel te kopen. Ik wist niet eens dat er verschillende versies waren.

  20. #2545

    Standaard

    Gisteren ook de nieuwe Mortal Kombat gekocht, op PS3. Wou eerst de Tournament Edition maar die is enkel voor de VS en de Kollector's Edition was nergens te verkrijgen dus is het de gewone versie geworden met de Blu-Rays van de 2 films. Daar zat nog een voucher bij om de MK3 outfit van Jade te downloaden.
    Spel speelt erg lekker en het valt me op hoe goed Kratos in het spel past. Goede balans en erg vette fatality!
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  21. #2546

    Standaard

    Vandaag even de Prince of Persia Hd collectie gekocht. Is maar 20 euro bij game mania!

  22. #2547
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #2548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Oh dat is goed dat je dat opmerkt. Ik was ook van plan om dit spel te kopen. Ik wist niet eens dat er verschillende versies waren.
    Nieuwe trailer van L.A. Noire : http://www.psx-sense.nl/45625/l-a-no...eplay-trailer/

  24. #2549

    Standaard

    Pff mischien 2 dagen psn offline, blijkbaar toch iets ernstigs.

    Net nu mortal kombat en socom klaar liggen om dit weekend te spelen.

  25. #2550

    Standaard

    Lijken me eerder hackers dan een grote update naar 2.00 of iets dergelijks.

Pagina 102 van 484 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112152202 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •