Pagina 103 van 484 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153203 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.551 tot 2.575 van 12096 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2551
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien dat ik ook wel overstag ga voor MK.
    Heb de hele serie gespeeld, maar was er wel een beetje klaar mee.
    Maar ja , het blijft sentiment!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2552

    Standaard

    iemand hier ook problemen om op het playstation network te komen?
    ik krijg al twee dagen de melding dat er onderhoud op het netwerk is.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #2553

    Standaard

    Dat kan nog wel even duren met psn , want schijnt gehackt te zijn en daarom door somy offline gehaalt te zijn.

  4. #2554

    Standaard

    Yup. Het schijnt AnonOps te zijn, maar ik weet het niet zeker. Toch hoeven jullie je niet te vervelen aangezien Portal 2 gewoon uit is, al lijkt niemand hier daar interesse in te hebben

  5. #2555

    Standaard

    Is er iemand bezig met Mass Effect 2? Wat een briljante game. Ben nu bij de missie shadow breakers. Ik moet nog 2 teamleden. Iemand nog wat tips of iets, easter eggs?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #2556

    Standaard

    Dat zei ik vorig jaar al. Toen die uit was voor de PC. Denk dat de meeste mensen m hier al voor de Xbox of PC hebben gehaald toen

    Zelf bezig met MotorStorm Apocalypse. Gaaf spel geworden Kon m voor een koopje nieuw meekrijgen (30,-!) en heb er totaal geen spijt van! Het is echt geheel vernieuwd en mensen die de eerdere delen hebben gespeeld, kunnen deze met een gerust hart oppakken zonder te moeten denken van: Been there, done that... Tuurlijk, het blijft racen. Maar het hele gegeven is zo veel anders!!

  7. #2557

    Standaard

    Nog maar een paar dagen om op Adventure-Island deel te nemen aan de Adam's Venture II . We mogen driemaal deze adventure voor de PC weggeven.

    Wat moet je doen om kans te maken op dit spel? Niet veel. Stuur een mail naar het adres op deze pagina en geef antwoord op de vraag uit welk land de ontwikkelaars van Adam´s Venture II komen.

    Meedoen kan nog tot en met 26 april.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #2558

    Standaard

    Mortal kombat bevalt goed moet ik zeggen en de fatalitys zijn wel wat makkelijk te doen, tenminste ik vond ze vroeger altijd wel moeilijk.

    Wil alleen wel online een keer spelen alleen gaat dat zo moeilijk met psn op dit moment, en heb m dit keer niet dubbel aangeschaft op mn xdoos aangezien het gratis online is op dit moment

  9. #2559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Mortal kombat bevalt goed moet ik zeggen en de fatalitys zijn wel wat makkelijk te doen, tenminste ik vond ze vroeger altijd wel moeilijk.

    Wil alleen wel online een keer spelen alleen gaat dat zo moeilijk met psn op dit moment, en heb m dit keer niet dubbel aangeschaft op mn xdoos aangezien het gratis online is op dit moment
    MK bevalt ook mij heel erg goed. Eindelijk een game die de titel waardig is. Ed Boon en co hebben in mijn ogen de perfecte fighting game neergezet. Erg veel variatie in de challengetower. Een lange Story mode die zelfs qua verhaal interessant is. De mogelijkheid de fatalities te oefenen. Lekker veel combo's en een goede speelbaarheid. Daarnaast ziet de game er ook nog eens erg goed uit en ligt dit stijltje me veel meer dan die cartoony SF4 bijvoorbeeld. Alleen de MP moet ik nog bekijken, maar deze gaat veel tijd in de xbox doorbrengen!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #2560

    Standaard

    Zijn er hier nog mensen die bezig zijn met Gran Turismo 5? Ik heb gisteren level 25 gehaald en nu is mijn eerste endurance race bereikt. Op zich is het een prachtig spel, maar er zitten veel kleine nadelen aan waardoor het voor mij geen langdurige topper zal zijn helaas.

  11. #2561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    MK bevalt ook mij heel erg goed. Eindelijk een game die de titel waardig is. Ed Boon en co hebben in mijn ogen de perfecte fighting game neergezet. Erg veel variatie in de challengetower. Een lange Story mode die zelfs qua verhaal interessant is. De mogelijkheid de fatalities te oefenen. Lekker veel combo's en een goede speelbaarheid. Daarnaast ziet de game er ook nog eens erg goed uit en ligt dit stijltje me veel meer dan die cartoony SF4 bijvoorbeeld. Alleen de MP moet ik nog bekijken, maar deze gaat veel tijd in de xbox doorbrengen!
    eens, alleen vecht shao kahn erg cheap
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #2562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    eens, alleen vecht shao kahn erg cheap
    Ja, op easy is ie al amper te doen. Dat is dan idd weer jammer...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #2563

    Standaard

    Shao Kahn heeft altijd cheap geweest. Gewoon afstand houden en projectiles spammen, als ie taunt meteen, als je char dat kan, teleporten en combo chain op zijn bek rammen. Heb er al enkele goede ontdekt met Raiden, Kratos, Kabal, Johnny Cage en voornamelijk Cyrax.

    Verder begint de psn downtime belachelijk lang te duren. Ik heb er begrip voor dat ze alles willen controleren en verbeteren maar na 6 dagen nog niet eens een mogelijke ETA kunnen geven vind ik toch te veel van het goede. Ook de weinige info is een doorn in het oog. Ik hoef geen technische details maar een kleine uitleg over wat er net is gebeurd mag wel. Vele mensen zitten met vragen over hun subscripties tot bepaalde servives en, vooral persoonlijke gegevens zoals adres en creditcard info en tot dusver heeft Sony er helemaal niets over medegedeeld .

    Erg matige service vind ik.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  14. #2564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Shao Kahn heeft altijd cheap geweest. Gewoon afstand houden en projectiles spammen, als ie taunt meteen, als je char dat kan, teleporten en combo chain op zijn bek rammen. Heb er al enkele goede ontdekt met Raiden, Kratos, Kabal, Johnny Cage en voornamelijk Cyrax.
    Ook Smoke en Noob Saibot kun je fijn Shao Kahn mee aan. Maar de balans bij Shao Kahn is idd in elke MK al zoek geweest. In verhouding tot Goro/Kintaro slaat het echt nergens op.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #2565

    Standaard

    En het PSN is nog steeds niet terug. Ik moet zeggen dat ik er nu wel een beetje flauw van ben.

  16. #2566

    Standaard

    PSN/Qriocity Service Update
    Countries: AE, AU, GB, IE, NZ
    Thank you for your patience while we work to resolve the current outage of PlayStation Network & Qriocity services. We don’t have an exact date to share at this moment as to when we will have the services turned on, but are working day and night to ensure it is as quickly as possible. We are currently working to send the following message via email to all of our registered account holders regarding a compromise of personal information as a result of this malicious attack on our servers, so please look for this information via email as well. Please note that we are as upset as you are regarding this attack and are going to proceed aggressively to track down those that are responsible.
    Valued PlayStation Network/Qriocity Customer,
    We have discovered that between April 17 and April 19, 2011, certain PlayStation Network and Qriocity service user account information was compromised in connection with an illegal and unauthorized intrusion into our network. In response to this intrusion, we have:
    1) Temporarily turned off PlayStation Network and Qriocity services;
    2) Engaged an outside, recognized security firm to conduct a full and complete investigation into what happened; and
    3) Quickly taken steps to enhance security and strengthen our network infrastructure by re-building our system to provide you with greater protection of your personal information.
    We greatly appreciate your patience, understanding and goodwill as we do whatever it takes to resolve these issues as quickly and efficiently as practicable.
    Although we are still investigating the details of this incident, we believe that an unauthorized person has obtained the following information that you provided: name, address (city, state/province, zip or postal code), country, email address, birthdate, PlayStation Network/Qriocity passwords and login, and handle/PSN online ID. It is also possible that your profile data, including purchase history and billing address (city, state, zip), and your PlayStation Network/Qriocity password security answers may have been obtained. If you have authorized a sub-account for your dependent, the same data with respect to your dependent may have been obtained. While there is no evidence that credit card data was taken at this time, we cannot rule out the possibility. If you have provided your credit card data through PlayStation Network or Qriocity, to be on the safe side we are advising you that your credit card number (excluding security code) and expiration date may also have been obtained.
    For your security, we encourage you to be especially aware of email, telephone, and postal mail scams that ask for personal or sensitive information. Sony will not contact you in any way, including by email, asking for your credit card number, social security, tax identification or similar number or other personally identifiable information. If you are asked for this information, you can be confident Sony is not the entity asking. When the PlayStation Network and Qriocity services are fully restored, we strongly recommend that you log on and change your password. Additionally, if you use your PlayStation Network or Qriocity user name or password for other unrelated services or accounts, we strongly recommend that you change them, as well.
    To protect against possible identity theft or other financial loss, we encourage you to remain vigilant to review your account statements and to monitor your credit or similar types of reports.
    We thank you for your patience as we complete our investigation of this incident, and we regret any inconvenience. Our teams are working around the clock on this, and services will be restored as soon as possible. Sony takes information protection very seriously and will continue to work to ensure that additional measures are taken to protect personally identifiable information. Providing quality and secure entertainment services to our customers is our utmost priority. Please check www.eu.playstation.com/psnoutage should you have any additional questions.
    Sincerely,
    Sony Network Entertainment and Sony Computer Entertainment Teams
    Sony Network Entertainment Europe Limited (formerly known as PlayStation Network Europe Limited) is a subsidiary of Sony Computer Entertainment Europe Limited the data controller for PlayStation Network/Qriocity personal data.


    Bron: http://blog.eu.playstation.com/2011/...ervice-update/

  17. #2567

  18. #2568

    Standaard

    tja, ga zo eens wachtwoord veranderen van psn, en zal eens de cc transacties opvragen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #2569

    Standaard

    Ik heb geen CC gegevens op het PSN staan. Is het dan alsnog wel verstandig om het wachtwoord te veranderen? Overigens is er volgens mij geen manier om te checken of het nieuwe wachtwoord al dan niet werkt aangezien we niet kunnen inloggen op het PSN, of mis ik nu iets?

  20. #2570

    Standaard

    mwah heb geen cc info op mijn PSN account en ik gebruik een mailadres specifiek voor PSN dus heb niet veel te vrezen. Hoe dan ook blijft het erg vervelend en heeft Sony, alweer, gigantisch gefaald op het gebied van PR. Dat zal ze toch echt veel vertrouwen doen verliezen.

    Trouwens wat gebeurt er nu met gebande accounts? Die mensen kunnen hun paswoord niet veranderen. Lekker handig dat.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  21. #2571

    Standaard

    Mortal Kombat binnen voor PS3!! gelijk ff spelen!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #2572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Mortal Kombat binnen voor PS3!! gelijk ff spelen!
    Die ben ik ook nog van plan om te kopen. Volgens mij zijn ze nu sinds tig jaren weer terug naar de 2d characters of niet?

  23. #2573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Die ben ik ook nog van plan om te kopen. Volgens mij zijn ze nu sinds tig jaren weer terug naar de 2d characters of niet?

    gelukkig wel ja, het is echt weer old school Mortal Kombat, ik was een beetje bang dat het weer een mislukte poging zou zijn, maar ik word hier echt blij van
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #2574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    tja, ga zo eens wachtwoord veranderen van psn
    Hoe? Ik kan niet inloggen op het psn.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #2575

    Standaard

    Noob Saibot is op dit moment mijn favoriet, toffe moves en een brute fatality, de rest moet ik nog bekijken maar deze vind ik al geweldig
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 103 van 484 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153203 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •