Pagina 11 van 484 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #251

    Standaard

    Ik ben benieuwd naar de mening van AC 2 hier..de review ziet er goed uit..alleen de hele tijd counteren vindt ik nog een beetje saai..verhaal ziet er wel goed uit.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #252

    Standaard

    de unboxging van de black edition: http://www.youtube.com/watch?v=-1QPl...layer_embedded

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #253

    Standaard

    Ik ga'm nu zeker niet halen, het ziet er allemaal net een beetje beter uit, maar toch niet genoeg. Ik denk dat de wow factor na een uurtje of twee weer weg is en dat het dan toch gewoon repetitief en vrij saai wordt. Echt veel veranderd is er niet imo, ok er zijn dus meer missietypes maar het vechsysteem is dus nog, grotendeels, exact hetzelfde en dus simpel en idioot met belabberde AI en dergelijke.

    Er zijn momenteel veel betere games op de markt/die uitkomen

    Mss haal ik'm wel als ie budget is, maar zeker niet voor de volle mep
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Demolition is idd een van de betere spelmodes. Het valt me ook op dat Sabotage moeilijker is dan met cod4. Toen won ik bijna elke keer maar nu is het bijna altijd overtime. Of dat met de layout van de maps te maken heeft ofzo weet ik niet maar het gaat nu veel moeizamer. En als je team dan nog zo mongool is om niet een beetje mee te helpen houdt het natuurlijk ook op. Ik zal blij zijn als iedereen van mijn vrienden wat ingeknald is en de maps leert kennen enz want met vreemden die maar wat aanklooien is de fun toch een stuk minder.

    Dat eeuwige gezeur over campers mag ook wel ophouden imo. Ik hou er ook niet van maar er is nog wel een verschil tussen tijdens tdm in een hoekje zitten wachten, wat echt campen en dus hatelijk en zielig is, en tijdens een of andere objective based mode verdedigend spelen. Dat doe ik namelijk ook en als de vijand dat doet is dat frustrerend en *** maar hoort het er zeker bij en is dat een tactiek als elk andere. Ik ga af en toe ook wel eens bij een vlag in de buurt blijven of bij de bom ofzo om ventjes neer te maaien.

    Verder vermakelijk spel en alle probs met inviten lijken me ook van de baan

    gisteren clanwar tegen a.i, 3e game was sabotage op underpass.
    je gaat het niet geloven maar die laatste wedstrijd duurde 1 uur en 52 minuten
    1e ronde wij gewonnen, hun 2e gewonnen, daarna elke game overtime, pas bij de 6e verlenging slaagden wij erin te winnen.

    we begonnen om 2100u en waren pas klaar om 00:14u. maar wel gewonnen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #255
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Ik ga'm nu zeker niet halen, het ziet er allemaal net een beetje beter uit, maar toch niet genoeg. Ik denk dat de wow factor na een uurtje of twee weer weg is en dat het dan toch gewoon repetitief en vrij saai wordt. Echt veel veranderd is er niet imo, ok er zijn dus meer missietypes maar het vechsysteem is dus nog, grotendeels, exact hetzelfde en dus simpel en idioot met belabberde AI en dergelijke.

    Er zijn momenteel veel betere games op de markt/die uitkomen

    Mss haal ik'm wel als ie budget is, maar zeker niet voor de volle mep
    Je bericht moet eigenlijk wel na elke regel aangevuld worden met "vind ik"!
    Want daar komt het op neer...., vind ik
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #256

    Standaard

    Ik snap die hype naar AC2 niet, deeltje 1 was toch een rukgame?

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ik snap die hype naar AC2 niet, deeltje 1 was toch een rukgame?
    Jup, ACII sla ik ook over. Volgende week L4D2 dus


  8. #258

    Standaard

    Grappig,ik ben net gefilmd in Game Mania Breda, ging over hoe ik Game Mania ervaar en hoe ik erachter was gekomen blablabla door een Belg,volgens mij door UBITV. BE..ofzo..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #259

    Standaard

    Dan kom je misschien op TV!


  10. #260

  11. #261

    Standaard

    Ik heb even een vraagje, hebben meer mensen er last van dat ze de trophies op de ps3 niet meer kunnen synchroniseren? sinds ik mwf2 heb lukt me het niet meer, ook na de update van gisteren (de 1.04 meen ik) lukt het niet, hij gaat tot 12% en dan is het een foutmelding

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Ik heb even een vraagje, hebben meer mensen er last van dat ze de trophies op de ps3 niet meer kunnen synchroniseren? sinds ik mwf2 heb lukt me het niet meer, ook na de update van gisteren (de 1.04 meen ik) lukt het niet, hij gaat tot 12% en dan is het een foutmelding
    Ik heb MW2 niet en toch heb ik daar af en toe probleempjes mee!


  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Ik heb even een vraagje, hebben meer mensen er last van dat ze de trophies op de ps3 niet meer kunnen synchroniseren? sinds ik mwf2 heb lukt me het niet meer, ook na de update van gisteren (de 1.04 meen ik) lukt het niet, hij gaat tot 12% en dan is het een foutmelding
    voor mw2 had ik dat ook, gewoon paar keer achter elkaar proberen en dan pakt ie hem wel
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ik snap die hype naar AC2 niet, deeltje 1 was toch een rukgame?

    deel 1 was zeker geen topper maar ik heb er wel van genoten, ik kan niet wachten om deeltje 2 te spelen iig beter versturen ze em vanavond
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  15. #265

    Standaard

    Er schijnt een probleem te zijn met de thropies,ze raden je aan om s'avonds te synchroniseren..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ik snap die hype naar AC2 niet, deeltje 1 was toch een rukgame?
    Het begon eigenlijk heel leuk, maar wel enorm snel repetitief. Wel zouden er veel dingen verholpen en verbeterd zijn in deeltje 2. Ik koop deze wel eens als hij €20 kost ofzo.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #267
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Whatever, ik ga hem gewoon nu spelen!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Whatever, ik ga hem gewoon nu spelen!!
    Whatever, ik BEN m al spelen

  19. #269

    Standaard

    en hoes ie??

    Wat is je klant nummer bij game mania? Is dat een 13 cijferig nummer onder de bar code op de kaart?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    en hoes ie??

    Wat is je klant nummer bij game mania? Is dat een 13 cijferig nummer onder de bar code op de kaart?
    Ik vind hem beter beginnen als AC1. Die heb ik onlangs nog gespeeld en dat begin is gewoon traag en veel lopen/rijden. Dat ben ik hier vrijwel nog niet tegen gekomen

  21. #271

    Standaard

    Door alle berichten over Mass Effect 2 het eerste deel weer eens doorgespeeld. Helaas was ik dit keer te snel waardoor ik een hoop subquests gemist heb (dus ook de achievements voor partyleden) maar het spel blijft leuk.
    Alleen hoop ik wel dat de makers de besturing van je Mako in deel twee grondig verbeteren, dat lijkt af en toe wel een Warthog.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #272

    Standaard

    Iemand intresse in Fallout 3 Game of the Year Edition 38 incl?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #273

    Standaard

    Is het bij Call of Duty : modern warfare 2 ook mogelijk om 1 tegen 1 te spelen?

  24. #274

    Standaard

    Yes, maar of dat leuk is.. ?

    Splitscreen of online, het kan allebei!


  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Is het bij Call of Duty : modern warfare 2 ook mogelijk om 1 tegen 1 te spelen?
    geranked alleen in third person
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 11 van 484 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •