Pagina 12 van 484 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #276

    Standaard

    http://www.esl.eu/de/bfbc2/beta

    Registreren en een EU key ontvangen. EU Beta is al bezig,
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  2. #277

    Standaard

    (Y) Thnx! mn Fileplanet code werkte niet

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    (Y) Thnx! mn Fileplanet code werkte niet
    De mijne ook niet, vandaar dat ik em maar neergooi hier.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  4. #279

    Standaard

    Waarschijnlijk zal die fileplanet nog wel gebruikt kunnen worden vandaag of morgen denk ik, maar heb zelf nu ook die eu code genomen is toch beter

  5. #280

    Standaard

    Vroeger had je ook cage match, kon wel eens geinig zijn op shipment maar de grotere maps zijn dan niet leuk. Trouwens vandaag voor de eerste keer 3rd person view TDM gespeeld, wat een drama en helemaal niet leuk. Het is duidelijk dat cod niet is gebouwd voor zo'n view. Bij socom speelt het lekker, bij cod is het bijna onmogelijk om goed te spelen in kleine ruimtes met dat zicht.

    Trouwens, zijn er nog andere mensen die af en toe spawnen met hun wapen naar de lucht gericht? Dit gebeurt bij mij meer en meer en is erg frustrerend. Zo verlies je keer op keer enkele seconden om je gun weer in positie te krijgen en wordt je vaak onnodig neergeknald. Het gebeurt bij mij ook steeds meer en meer en gisteren had een ander clanlid hier ook problemen mee. Er zijn ook mensen die hier helemaal geen problemen mee hebben dus ik vind het nogal vreemd
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Waarschijnlijk zal die fileplanet nog wel gebruikt kunnen worden vandaag of morgen denk ik, maar heb zelf nu ook die eu code genomen is toch beter
    De fileplanet codes waren blijkbaar allemaal dezelfde

    Ik heb Bad Company 2 geïnstalleerd en ff gespeeld. Speelt weer erg lekker. Maar nu weer verder met AC2

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Vroeger had je ook cage match, kon wel eens geinig zijn op shipment maar de grotere maps zijn dan niet leuk. Trouwens vandaag voor de eerste keer 3rd person view TDM gespeeld, wat een drama en helemaal niet leuk. Het is duidelijk dat cod niet is gebouwd voor zo'n view. Bij socom speelt het lekker, bij cod is het bijna onmogelijk om goed te spelen in kleine ruimtes met dat zicht.

    Trouwens, zijn er nog andere mensen die af en toe spawnen met hun wapen naar de lucht gericht? Dit gebeurt bij mij meer en meer en is erg frustrerend. Zo verlies je keer op keer enkele seconden om je gun weer in positie te krijgen en wordt je vaak onnodig neergeknald. Het gebeurt bij mij ook steeds meer en meer en gisteren had een ander clanlid hier ook problemen mee. Er zijn ook mensen die hier helemaal geen problemen mee hebben dus ik vind het nogal vreemd
    Geen problemen mee. Waar ik wel problemen mee heb is het gegeven dat je nog steeds zo nu en dan spawnt recht voor de neus van iemand anders. Wat is dat toch *** zeg. Vooral op de Terminalmap.

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Vroeger had je ook cage match, kon wel eens geinig zijn op shipment maar de grotere maps zijn dan niet leuk. Trouwens vandaag voor de eerste keer 3rd person view TDM gespeeld, wat een drama en helemaal niet leuk. Het is duidelijk dat cod niet is gebouwd voor zo'n view. Bij socom speelt het lekker, bij cod is het bijna onmogelijk om goed te spelen in kleine ruimtes met dat zicht.

    Trouwens, zijn er nog andere mensen die af en toe spawnen met hun wapen naar de lucht gericht? Dit gebeurt bij mij meer en meer en is erg frustrerend. Zo verlies je keer op keer enkele seconden om je gun weer in positie te krijgen en wordt je vaak onnodig neergeknald. Het gebeurt bij mij ook steeds meer en meer en gisteren had een ander clanlid hier ook problemen mee. Er zijn ook mensen die hier helemaal geen problemen mee hebben dus ik vind het nogal vreemd
    deze week bijna dagelijks, andere mensen waar ik mee samenspeel zelfde, best handig als er net een vijand aankomt...
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #284

    Standaard

    met je gun omhoog spawnen betekent 9 van de 10 keer slechte host. ookal heb je volle verbinding. bij lag potjes komt het bij mij erg vaak voor. was in deel 4 ook. als de host slecht was had je het regelmatig.

    ben net eerste prestige gegaan. mis nu wel heel erg de ACR moet ik zeggen. gelukkig is de famas ook erg goed .

    vanavond ging het weer lekker. veel goeie potjes gehad afentoe een vaag potje waarop het leek dat je door alles heen schoot en geen kill kon maken. in de kill cams zag je dan ook dat je dan totaal niet schoot en vaak op een andere plek staat dan jij had op je scherm.

    maar nu kwamen de amerikanen weer allemaal en dus maar weer uit gezet want het is niet te doen. klopt dat gelijk nix meer van. een amerikaan krijgt gelijk de host ook al is iedereen NL behalve hij. belachelijk. begint steeds meer naar misdaad te stinken. alsof het ingebouwd is

  10. #285
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Maar nu weer verder met AC2

    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 20-11-2009 om 01:53
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Vroeger had je ook cage match, kon wel eens geinig zijn op shipment maar de grotere maps zijn dan niet leuk. Trouwens vandaag voor de eerste keer 3rd person view TDM gespeeld, wat een drama en helemaal niet leuk. Het is duidelijk dat cod niet is gebouwd voor zo'n view. Bij socom speelt het lekker, bij cod is het bijna onmogelijk om goed te spelen in kleine ruimtes met dat zicht.

    Trouwens, zijn er nog andere mensen die af en toe spawnen met hun wapen naar de lucht gericht? Dit gebeurt bij mij meer en meer en is erg frustrerend. Zo verlies je keer op keer enkele seconden om je gun weer in positie te krijgen en wordt je vaak onnodig neergeknald. Het gebeurt bij mij ook steeds meer en meer en gisteren had een ander clanlid hier ook problemen mee. Er zijn ook mensen die hier helemaal geen problemen mee hebben dus ik vind het nogal vreemd
    Ik had dat ook ff geprobeerd, dat 3rd person TDM, maar het werkt niet met MW2.
    Over dat respawnen heb ik dat niet, maar wel soms dat ik na de spawn gelijk een mag ga verwisselen. Maar dat komt meer omdat ik vaak tijdens het reloaden vermoord wordt.....:razz:
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    met je gun omhoog spawnen betekent 9 van de 10 keer slechte host. ookal heb je volle verbinding. bij lag potjes komt het bij mij erg vaak voor. was in deel 4 ook. als de host slecht was had je het regelmatig.

    ben net eerste prestige gegaan. mis nu wel heel erg de ACR moet ik zeggen. gelukkig is de famas ook erg goed .

    vanavond ging het weer lekker. veel goeie potjes gehad afentoe een vaag potje waarop het leek dat je door alles heen schoot en geen kill kon maken. in de kill cams zag je dan ook dat je dan totaal niet schoot en vaak op een andere plek staat dan jij had op je scherm.

    maar nu kwamen de amerikanen weer allemaal en dus maar weer uit gezet want het is niet te doen. klopt dat gelijk nix meer van. een amerikaan krijgt gelijk de host ook al is iedereen NL behalve hij. belachelijk. begint steeds meer naar misdaad te stinken. alsof het ingebouwd is
    Ja als de Yanks komen ben ik ook pleite. Ik hoop echt dat ze dat gaan veranderen. Ik wil gewoon een host zoeken die hier ergens in Europa zit.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  13. #288

    Standaard

    Beter laat dan nooit, maar het mwf2 ook eindelijk uitgespreeld, wat een geweldig spel weer zeg, kan niet wachten op deel 3. maar begreep dat we er eerst weer een vietnam deel tussendoor krijgen?
    Nu vanavond maar is kijken of het online ook wat is.

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ja als de Yanks komen ben ik ook pleite. Ik hoop echt dat ze dat gaan veranderen. Ik wil gewoon een host zoeken die hier ergens in Europa zit.
    Ik heb mijn localization op Netherlands staan en dan speel je altijd tegen Europeanen, heb eigenlijk nooit een slechte host. 9 vd 10 keer ben ik het ook nog eens zelf, komt door mijn snelle internet verbinding denk ik


  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik heb mijn localization op Netherlands staan en dan speel je altijd tegen Europeanen, heb eigenlijk nooit een slechte host. 9 vd 10 keer ben ik het ook nog eens zelf, komt door mijn snelle internet verbinding denk ik
    Waar stel je dat in?
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  16. #291

    Standaard

    System settings, ik speel op de xbox 360 btw


  17. #292

    Standaard

    heb gisteren Assassin's Creed II (Black Edition) binnen gekregen, ziet er goed uit en dat beeldje is erg mooi!



    vanavond of morgen eens mee beginnen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    heb gisteren Assassin's Creed II (Black Edition) binnen gekregen, ziet er goed uit en dat beeldje is erg mooi!



    vanavond of morgen eens mee beginnen
    Hey da's niet eerlijk , die van jou heb een zwaardje extra.
    Heb de white edition zonder zwaardje:razz:

  19. #294
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar wij hebben weer een wit hoedje
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #295

    Standaard

    Ik ben bezig om mijn 360 de laatste update te voeren, maar wat duurt dat tergend lang zeg. Kan iemand mij vertellen hoelang dit normaliter zou kunnen/moeten duren?
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 20-11-2009 om 19:03

  21. #296

    Standaard

    Welke update?
    En normaal nog geen 3 minuten ofzo.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Welke update?
    En normaal nog geen 3 minuten ofzo.
    De allerlaatste, installeren doet hij nu dus helemaal niet. De indicatiebalk blijft ook helemaal in het begin al hangen. Ik wel de installatie afbreken en gewoon alles in het dashboard doen.

    Ik weet het niet meer... terug naar de fabrieksinstellingen dan?

    EDIT: Het is inmiddels al gelukt, ik heb 2 kapotte netwerkkabels. Bij de 3e kabel lukte het in één keer.
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 20-11-2009 om 20:53

  23. #298

    Standaard

    heb nog een Battlefield: Bad Company 2 key in de aanbieding voor de PS3. PM maar.

  24. #299

    Standaard

    Toevallig hier mensen die belang bij een Wii hebben, indien ja graag een pm .
    What ?

  25. #300
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Toevallig hier mensen die belang bij een Wii hebben, indien ja graag een pm .
    Ik heb belang bij een Wii, dat klopt!!!
    Anders krijg ik ruzie met de kleinste.
    Maar doe het maar even niet via PM
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 12 van 484 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •