Pagina 13 van 484 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    heb nog een Battlefield: Bad Company 2 key in de aanbieding voor de PS3. PM maar.
    kom maar op!

  2. #302

    Standaard

    Vandaag god of war binnen gekregen en moet zeggen het ziet er wel goed uit.

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Vandaag god of war binnen gekregen en moet zeggen het ziet er wel goed uit.
    De remake van de eerste en de tweede ?


  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    De remake van de eerste en de tweede ?
    Yep met tophies en een demo code van deeltje 3

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Yep met tophies en een demo code van deeltje 3
    Heb je deel 3 al gespeeld ? Hoe is hij???(heig, heig...)


  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Heb je deel 3 al gespeeld ? Hoe is hij???(heig, heig...)

    Speelt heel erg soepel en ziet er ook erg goed uit.
    Een zekere aanschaf al is dat bij mij niet zo moeilijk:razz:

  7. #307

    Standaard

    Hoeveel PS3 games heb je nu ? Ik wil wel is weten welk level je bent op psn...


  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Hoeveel PS3 games heb je nu ? Ik wil wel is weten welk level je bent op psn...

    Zal nu wel iets over de 200 games hebben incl psn games en mn level is helemaal niet hoog omdat ik te weinig spellen ook daaadwerkelijk speel.
    Moet mn 1e platinum nog halen (hoop deze week want hoef nog maar 1 toernooi mee te doen met dirt 2).

    En de meeste spellen waar ik wel veel tijd in stop valt weinig te halen omdat het veel online is.

    Speel laatste tijd veel mw2,mag,bfbc2,dirt2 en fifa10 en daar valt niet echt veel mee te verdienen.

  9. #309

    Standaard

    God of War III Demo is echt te vet... Brutaal, bloederig en lekker geweldadig, zoals GoW hoort te zijn dus... Onmiddelijke aanschaf en ook deze GoW collection komt er bij mij zeker in. I en II zijn echte toppers die nog steeds beter zijn dan de gemiddelde ps3 meuk
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  10. #310

    Standaard

    Heb net gow3 demo uitgespeeld en vond het laatste gedeelte supergaaf.
    Dat je van alles moet ontwijken op de weg naar boven.

    Echt schitterend

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    God of War III Demo is echt te vet... Brutaal, bloederig en lekker geweldadig, zoals GoW hoort te zijn dus... Onmiddelijke aanschaf en ook deze GoW collection komt er bij mij zeker in. I en II zijn echte toppers die nog steeds beter zijn dan de gemiddelde ps3 meuk
    Yup. Heb zelf vandaag ook de GoW Collection binnen gehad. En moet zeggen dat ze goed hun best hebben gedaan met GoW 1. Het oogt allemaal een stuk scherper. Geen kartels, textures hebben ze volgens mij niet aangezeten en sommige filmpjes zien er nu wel een stuk minder uit in vergelijking met het spel. Dat laatste is weer niet voor ieder filmpje. Sommige zijn wel scherper (waarschijnlijk in-game filmpjes?) en andere zijn vrij soft en kartelig (divx/bink filmpjes?) Beetje rare keuze geweest. Deeltje 2 kan ik nog niets over zeggen. Nog niet aan begonnen . Maar ach, voor de prijs die je er voor neerlegt hoor je mij toch niet klagen. GoW 1 + 2 met elk hun eigen trophy lijst (en dus ook elk een platinum ), GoW 3 demo. Ben al blij zat haha. Kan ik eindelijk weer GoW spelen, en t ziet er ook nog eens beter uit!

  12. #312

    Standaard

    De FMV filmpjes (CGI) zijn inderdaad van aardige kwaliteit, de vooraf opgenomen in-engine filmpjes zijn van lage kwaliteit. Waarschijnlijk zou het teveel tijd en geld kosten om die opnieuw op te nemen in de engine op 720p.

  13. #313

    Standaard

    Vandaag New Super Mario Bros. Wii binnen gekregen. Ondanks dat die onder de kerstboom gelegd wordt, toch stiekem al een leveltje of twee gespeeld. Het speelt heerlijk, ziet er fantastich uit en het is echt genieten. Was het maar kerst.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #314

    Standaard

    Hahaha, een glitch gevonden in God of War. Mn PS3 staat nu Red Orbs te verzamelen Straks met volledige upgrades verder spelen Er vloog een Harpy precies tussen een beeld en de muur doordat ik een blok gaf. Daar hangt hij/zij nu nog steeds red orbs kotsende dood te gaan

  15. #315

    Standaard

    als er nog iemand fallout 3 goty zoekt voor ps3 pm maar
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #316

    Standaard

    Sinds vandaag bezig met Assassins Creed 2 (heb hem al vanaf woensdag, maar moest eerst Batman Arkham Assylum uitspelen haha).

    Tof spel, maar dat had ik ook wel verwacht omdat ik AC1 ook al geweldig vond

  17. #317

    Standaard

    Ik ben bezig met Cod5 op veteran uit te spelen. Man wat een festijn met granaten. Frustrerend gewoon... Maar alé, alles voor een platinumke hé!


  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik ben bezig met Cod5 op veteran uit te spelen. Man wat een festijn met granaten. Frustrerend gewoon... Maar alé, alles voor een platinumke hé!
    Haha heb ik ook geprobeerd, heeeeeeeel frustrerend inderdaad. Jammer genoeg heb ik de game terug moeten geven (had em geleend) dus die platinum heb nog niet! Succes

  19. #319

    Standaard

    God of war collectie voor 37 e incl bij cd wow..

    Hoop echt dat er ooit nog een MGS bundel kom...of een remake..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    God of war collectie voor 37 e incl bij cd wow..

    Hoop echt dat er ooit nog een MGS bundel kom...of een remake..
    Bij axelmusic kost die 30


  21. #321

    Standaard

    Zo, had God of War 1 uit. Dacht ik probeer ff die Challenges. De eerste 9 gaan goed. Maar de 10de is HEEL FRUSTREREND! Niet normaal zo moeilijk!

    Enkel nog de 10 challenges halen en GoW onder 5 uur uitspelen en de GoW1 platinum is binnen. Ik laat m ff bezinken tot later. Misschien dat de challenges dan beter lukken.
    Laatst aangepast door Chris W : 22-11-2009 om 23:01

  22. #322

    Standaard

    Ja hoor! Challenges of the Gods eindelijk gehaald Nu wat costuums unlocked. Kan ik het spel nog eens doorspelen met infinite magic onder 5 uur voor de laatste trophy

  23. #323

    Standaard

    Chris, zou je mij die Bad Company 2 code nog kunnen sturen? Ik wil eigenlijk wel ff spelen!

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Chris, zou je mij die Bad Company 2 code nog kunnen sturen? Ik wil eigenlijk wel ff spelen!
    Heb je net op de playstation een berichtje gestuurd. Nerazzurri & Kendorjia waren je voor.

  25. #325

Pagina 13 van 484 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •