Pagina 2 van 484 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #26

    Standaard

    LOL @ console pussies die niet meer als 18 man op 1 map zijn gewend.

    Het is niet alleen dat. Het is de zovele voordelen van online gamen op een PC die ze teniet doen door stomme matchmaking te doen ipv dedicated server. Een waslijst aan negatieve punten die het oplevert:

    - Geen dedicated servers
    - betekend geen favoriete servers in te stellen
    - geen admins voor kicken/bannen
    - host heeft altijd een Zero Ping voordeel
    - rest heeft altijd lag vanwege klote verbinding
    - geen modtools
    - geen mods
    - geen custom maps
    - niet meer handmatig servers zoeken (als je dus een specifieke map zoekt met lage ping en veel mensen)
    - max 18 spelers ipv 64 (64 is misschien wat veel maar 24/32 op een map is goed te doen. Zeker met TDM, wat ik vrij vaak speel. En het gaat hier niet om het getalletje, maar om de keuze die je nu gewoon niet hebt. Mensen die chaos willen, krijgen dat nu gewoon niet.)
    - Geen LAN play meer mogelijk

    Wat hou je dan over? Een console met betere graphics... PC gamers krijgen 0,0 op hun brood van Activision. Ze vergeten dat zonder ons, Call of Duty nooit tot deeltje 6 was gekomen. Tyffus lijers...
    Laatst aangepast door Chris W : 05-11-2009 om 22:00

  2. #27

    Standaard

    zoals ik al zei: Ik pirate die game wel voor de SP

  3. #28

    Standaard

    Lan play kan toch nog wel voor de pc lijkt mij? al word het geen ranked denk ik.

    Maar goed speel nooit op de pc dus boeit me verder ook niet al is het wel klote voor de gene die het wel doen.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    LOL @ console pussies die niet meer als 18 man op 1 map zijn gewend.

    Het is niet alleen dat. Het is de zovele voordelen van online gamen op een PC die ze teniet doen door stomme matchmaking te doen ipv dedicated server. Een waslijst aan negatieve punten die het oplevert:

    - Geen dedicated servers
    - betekend geen favoriete servers in te stellen
    - geen admins voor kicken/bannen
    - host heeft altijd een Zero Ping voordeel
    - rest heeft altijd lag vanwege klote verbinding
    - geen modtools
    - geen mods
    - geen custom maps
    - niet meer handmatig servers zoeken (als je dus een specifieke map zoekt met lage ping en veel mensen)
    - max 18 spelers ipv 64 (64 is misschien wat veel maar 24/32 op een map is goed te doen. Zeker met TDM, wat ik vrij vaak speel. En het gaat hier niet om het getalletje, maar om de keuze die je nu gewoon niet hebt. Mensen die chaos willen, krijgen dat nu gewoon niet.)
    - Geen LAN play meer mogelijk

    Wat hou je dan over? Een console met betere graphics... PC gamers krijgen 0,0 op hun brood van Activision. Ze vergeten dat zonder ons, Call of Duty nooit tot deeltje 6 was gekomen. Tyffus lijers...
    Jezus, het is maar een game... Maak je niet zo druk man...

    En hoezo LOL @ console pussies? Waar slaat dat nu weer op?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Jezus, het is maar een game... Maak je niet zo druk man...

    En hoezo LOL @ console pussies? die niet meer als 18 man op 1 map zijn gewend Waar slaat dat nu weer op?
    Iemand hier vond 9 vs 9 wel genoeg. Maar dat is niet genoeg. Niet als je meer gewend bent uit Modern Warfare 1. En ik maak me er druk om, omdat ik Modern Warfare 1 geweldig vond en ik erg uitkeek naar deel 2. En dan wordt je ineens keihard in je kont geneukt door activision met hun debiele acties.

    Enige reden waarom dit systeem is ingevoerd voor de PC versie, is geld en controle. Activision bepaald of er andere maps komen, tegen betaling uiteraard. Activision bepaald wanneer het spel niet meer ondersteunt wordt door de plug uit hun IW.net servers te trekken. Ze benadelen hier niet alleen de gebruiker, maar ook de server boeren die met COD4 dik winst maken tegen goede prijzen voor de consument.

    COD4 draait op de PC volledig op de community. Clan servers, mods, custom maps, heeft Activision geen omkijken meer naar. DAAROM is het zo'n hit op de PC. En vanwege dat het een hit is, ook doel van piraterij. Als ze dit WERKELIJK tegen piraterij zouden gebruiken, zijn er veel degelijkere oplossingen mogelijk dan het lobotomiseren van PC gaming. De redenen die ze geven voor het invoeren van dit systeem, staan gewoon haaks op de uitkomst. Het zou beter zijn voor gamers, dat is het gewoon niet. En met een petitie met 180.000+ inschrijvingen, kan ik je zeggen dat ik niet de enige ben.
    Laatst aangepast door Chris W : 05-11-2009 om 22:44

  6. #31

    Standaard

    Hé, de PC krijgt in ieder geval wel exclusieve features als keyboard & mouse ondersteuning, textchat en schaalbare graphics .

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Alleen daarom zou ik em al op de pc moeten kopen!

    COD 1 heb ik erg veel gespeeld op de PC samen met United Offensive, verder weinig online gedaan, MW2 ga ik toch maar een kans geven.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  9. #34

    Standaard

    Ik speel COD:UO nog steeds met enige regelmaat op de PC

    Lekker basic one shot riflen, heerlijk

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    zoals ik al zei: Ik pirate die game wel voor de SP
    Ja, en wat krijgen we dan te horen?

    Activision: "We hebben wederom verontrustende getallen verkregen van downloads betreft de PC versie CoD:MW2. Financieel is het niet gunstig om hier voor te blijven ontwikkelen en schrappen we bij deze de volledige CoD serie voor de PC"

    Ik zie het al helemaal gebeuren. Zij veranderen dingen die je gewoonweg NIET HOEFT TE VERANDEREN voor de PC, mensen downloaden, Activision krijgt getallen binnen, en wij krijgen het weer op ons brood.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik speel COD:UO nog steeds met enige regelmaat op de PC

    Lekker basic one shot riflen, heerlijk
    Die is toch echt uit 2004, met je 90-ies

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Die is toch echt uit 2004, met je 90-ies
    Je moet mij ook nooit serieus nemen :wink:

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    LOL @ console pussies die niet meer als 18 man op 1 map zijn gewend.

    Het is niet alleen dat. Het is de zovele voordelen van online gamen op een PC die ze teniet doen door stomme matchmaking te doen ipv dedicated server. Een waslijst aan negatieve punten die het oplevert:

    - Geen dedicated servers
    - betekend geen favoriete servers in te stellen
    - geen admins voor kicken/bannen
    - host heeft altijd een Zero Ping voordeel
    - rest heeft altijd lag vanwege klote verbinding
    - geen modtools
    - geen mods
    - geen custom maps
    - niet meer handmatig servers zoeken (als je dus een specifieke map zoekt met lage ping en veel mensen)
    - max 18 spelers ipv 64 (64 is misschien wat veel maar 24/32 op een map is goed te doen. Zeker met TDM, wat ik vrij vaak speel. En het gaat hier niet om het getalletje, maar om de keuze die je nu gewoon niet hebt. Mensen die chaos willen, krijgen dat nu gewoon niet.)
    - Geen LAN play meer mogelijk

    Wat hou je dan over? Een console met betere graphics... PC gamers krijgen 0,0 op hun brood van Activision. Ze vergeten dat zonder ons, Call of Duty nooit tot deeltje 6 was gekomen. Tyffus lijers...
    of hoe overdrijven ook een kunst is...

    Geen modservers is een zaligheid.. Ik krijg het van die games waar alles aan veranderd is en het spel helemaal niet meer speelt zoals het de bedoeling is. Toegegeven, je hebt de keuze of je dat wil of niet wanneer je naar servers zoekt maar vaak, zeker als een game al even uit is, vind je amper nog normale servers en heeft zowat elke server wel een of andere aanpassing aanstaan...

    9v9 is meer dan genoeg ja, zeker op zo'n kleine cod maps. Again, het is idd leuk als je de keuze hebt, dat kan ik begrijpen maar ik amuseer me altijd kostelijk met zelfs 6v6 op cod4 dus voor mij hoeft die hele grote groep niet, dan speel ik wel Killzone 2 of zelfs Resistance 2... Bovendien krijgen die games vaak het verwijt dat ze te chaotisch zijn voor veel spelers, maw, meer is niet altijd beter... TD? ,et 32 man op een cod mapje, ja dan speel je tactisch... Als ik jou zo hoor wil jij gewoon rondlopen en knallen zonder veel tactisch werk. Dat kan mss leuk zijn maar mij zegt het niets, ik probeer liever verschillende strategieën en dergelijke uit om bijv een basis binnen te dringen dan spawn, knal, dood, spawn, knal, dood te spelen..

    Geen admins voor het kicken en dergelijke klopt, maar voor zover ik weet kan de host vaak spelers verwijderen, of is het zeker mogelijk een vote optie te implementeren. Of dat gedaan is bij MW2 weet ik niet, maar veel matchmaking games bieden deze optie wel aan dus het kan zeker.

    ALTIJD klotelag en dergelijke is zo zwaar overdreven en typisch pc gamertje kijkt neer op console gamertje gedrag en is om van te kotsen. Tuurlijk, er zijn gamers mer een ***verbinding die toch gaan hosten waardoor het spel onspeelbaar wordt... Weet je wat dan helpt? Pauze, leave game... en zoek een andere. Hey kijk, opgelost... Als jij dan zo zeker bent dat je eigen verbinding 'de shit' is, host dan zelf. Bovendien speel ik al jaren op console en ondervind ik even veel of weinig (tis maar hoe je het wil) als toen ik nog op pc speelde... Zeker de laatste jaren is online console gaming flink verbeterd en komt lag weinig voor als de game gewoon goed gemaakt is... Dat hele host ended game gedoe van cod4-5 op console was erg irritant maar de keuze van de makers om dat zo in het spel te verwerken en dus dom van hen. Op console werkt het matchmaking gedoe in vele games bijna perfect dus waarom zou dat op pc niet kunnen.

    Geen lan games meer is ook zo'n gek argument, waarom zou dat niet mogelijk zijn? Alweer, of het bij MW2 kan weet ik niet, maar er zijn (op console) zat games die matchmaking hebben maar waar je nog steeds LAN servers mee kan opzetten.. Dat is een heel ander proces dan online een game zoeken...

    Uiteindelijk begrijp ik de pc community wel maar ze zouden beter eens wat afwachten en dan pas huilen... Jumping to conclusions... Ja er zullen offers gemaakt moeten worden, en ja sommige dingen zijn jammer dat ze nu anders zullen zijn, maar je kan het op zijn minst eens proberen, wie weet speelt het gewoon nog aardig en kan iedereen, op welk platform dan ook genieten van deze topper!

    Hoogstwaarschijnlijk gaan al die anti-MW2 pc gamers toch met het spel aan de slag en hoor je ze niet meer. Ik denk niet dat vele gamers dit spel kunnen laten liggen, zeker als iie overal overweldigende reviews gaat krijgen (waarschijnlijk) wat voor online ondersteuning dan ook. Hypocrisie zal weer hoogtij vieren

    Enfin, just my two cents
    Laatst aangepast door Kendorjia : 06-11-2009 om 12:47
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  14. #39

    Standaard

    Maar dat is nou net het probleem. In plaats van een PC-ervaring te verlangen op de consoles, moeten PC-gamers nu maar een stap terug doen om het gelijk te trekken met consoles. Niemand wordt er beter op behalve de ontwikkelaars/publishers.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Maar dat is nou net het probleem. In plaats van een PC-ervaring te verlangen op de consoles, moeten PC-gamers nu maar een stap terug doen om het gelijk te trekken met consoles. Niemand wordt er beter op behalve de ontwikkelaars/publishers.
    Precies, ze hadden de scheiding gewoon intact moeten laten. En dan maar opscheppen dat ze het met een veel groter budget hebben kunnen doen, maar dat niet deden omdat het niet nodig was. De PCers zijn de ***, gaan het spel downloaden en dan krijgt de piraterij weer de schuld!

    Hulde aan Activision, het grootste *** bedrijf van dit moment. Terwijl EA eindelijk inziet dat de consument koning is en een hele andere weg is ingeslagen lijkt Activition juist de omgekeerde weg te gaan.


  16. #41

    Standaard

    Als adventure fan speel ik veel op de PC (het platform waar de meeste adventures op uitkomen). Ook strategie spellen spelen lekkerder op de PC. Nou speel ik niet zoveel shooters maar wat ik speel, speelt lekkerder op de PC en op een console met een gamepad. Behalve de Wiien de DS, want het shootergenre is perfect voor de Wii Remote en de DS Stylus.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Precies, ze hadden de scheiding gewoon intact moeten laten. En dan maar opscheppen dat ze het met een veel groter budget hebben kunnen doen, maar dat niet deden omdat het niet nodig was. De PCers zijn de ***, gaan het spel downloaden en dan krijgt de piraterij weer de schuld!

    Hulde aan Activision, het grootste *** bedrijf van dit moment. Terwijl EA eindelijk inziet dat de consument koning is en een hele andere weg is ingeslagen lijkt Activition juist de omgekeerde weg te gaan.
    Bekijk het eens van hun kant. Als jij een zaak hebt en je verkoopt aan een bepaald publiek veel minder zodat het rendement wat je eruit haalt veels te weinig is en je kan aan de andere kant een bepaald publiek aanspreken waar je wel genoeg rendement uithaalt dan is je keuze snel gemaakt. Bedrijven doen niet aan liefdadigheid maar zijn er om winst te boeken. Ik snap hun actie dus wel en vind het geen ***bedrijf. Ze voeren een bepaald beleid wat elk ander bedrijf ook doet. Te weinig winst is funest voor hun. Dus keizen ze de weg waar wel genoeg geld te halen valt. Als ik voor die keuze staat zou ik precies hetzelfde doen.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Engeland is geen winkel, John. Kan het iets specifieker?

    Meestal duurt verzending uit Engeland wel even, dus ik zou niet te vroeg juichen als ik hem was.
    hij heeft hem al binnen ik zag hem net op psn, was ie al aan het spelen, en iedereen moet het nu aanhoren
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Engeland is geen winkel, John. Kan het iets specifieker?

    Meestal duurt verzending uit Engeland wel even, dus ik zou niet te vroeg juichen als ik hem was.

    nee, hij woont zelf in manchester, en had besteld bij een gameshop in de stad zelf
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #45

    Standaard

    Ooooh oké, ik dacht dat het gewoon een Nederlander was. In Nederland schijnen ook al vandaag en morgen her en der de winkels hem te verkopen (hij is vandaag overal binnengekomen las ik).

    Ik wacht geduldig af op m'n VGP-order. Ben gelukkig niet zo gehyped dat ik helemaal gek word van eventueel wat langer wachten, en heb de 10e nog een tentamen ook, dus het komt misschien wel beter uit :razz:

  21. #46

    Standaard

    echt de hype is niet normaal,..verschillende winkels doen om 00:00 snachts 1 of andere acts en ook de mogelijkheid om de game te krijgen....

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #47

    Standaard

    zag vandaag dat FRS ook al verstuurd is! maar helaas kreeg ik snel daarna een mailtje met daarin dat het pas dinsdag afgeleverd gaat worden hopelijk maakt tnt post nu eens een foutje in mijn voordeel inplaats in mijn nadeel.


    dat gedoe over matchmaking kan ik me in sommige punten goed vinden maar sommige dingen zijn erg overdreven.
    zoals Kendojira al zei. ik merk weinig verschil. ja je hebt soms een schijt pot netzoals op de PC. maar wat ik wel moet zeggen is als de spelers zelf gaan hosten is dat er een speed test gedaan word op verschillende lokaties want soms gebeurt het dan iemand met isdn het krijgt. zo komen de sterke verbindingen naar boven en moeten die voorkeur krijgen als host.

    je kan wel een 100mbit hebben thuis maar dat is niet per definitie een sterke host. als er ergens een zwakke link zit in het netwerk verder op dan is dat altijd de bepalende factor. maar dat probeer ik al jaren tegen veel mensen te vertellen maar geloven doen ze het toch nooit.


    dus PC gamers moeten gewoon eerst kijken hoe het gaat en dan pas gaan janken.

    maargoed ik heb er zin in en het clubje waar ik altijd mee speel staat ook te trappelen.

    heb zelfs vrij genomen. niet speciaal voor MW2 maar komt wel verdomd goed uit dus wel rekening meegehouden

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Geen modservers is een zaligheid.. Ik krijg het van die games waar alles aan veranderd is en het spel helemaal niet meer speelt zoals het de bedoeling is. Toegegeven, je hebt de keuze of je dat wil of niet wanneer je naar servers zoekt maar vaak, zeker als een game al even uit is, vind je amper nog normale servers en heeft zowat elke server wel een of andere aanpassing aanstaan...
    Dan zoek je niet goed. Nogmaals, het gaat niet om het wel of niet gebruiken ervan, het gaat om de KEUZE!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    9v9 is meer dan genoeg ja, zeker op zo'n kleine cod maps. Again, het is idd leuk als je de keuze hebt, dat kan ik begrijpen maar ik amuseer me altijd kostelijk met zelfs 6v6 op cod4 dus voor mij hoeft die hele grote groep niet, dan speel ik wel Killzone 2 of zelfs Resistance 2... Bovendien krijgen die games vaak het verwijt dat ze te chaotisch zijn voor veel spelers, maw, meer is niet altijd beter... TD? ,et 32 man op een cod mapje, ja dan speel je tactisch... Als ik jou zo hoor wil jij gewoon rondlopen en knallen zonder veel tactisch werk. Dat kan mss leuk zijn maar mij zegt het niets, ik probeer liever verschillende strategieën en dergelijke uit om bijv een basis binnen te dringen dan spawn, knal, dood, spawn, knal, dood te spelen..
    Als ik tactisch wil schieten, speel ik toch echt geen Call of Duty... Het is een arcade shooter. En als ik chaos zoals Unreal Tournament wil, wil ik die keuze ook hebben. Besides, bij CoD 5 zijn er al grotere maps verschenen, waarom zou dat in MW2 niet komen? En idd, keuze.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Geen admins voor het kicken en dergelijke klopt, maar voor zover ik weet kan de host vaak spelers verwijderen, of is het zeker mogelijk een vote optie te implementeren. Of dat gedaan is bij MW2 weet ik niet, maar veel matchmaking games bieden deze optie wel aan dus het kan zeker.
    Geen toevoeging


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    ALTIJD klotelag en dergelijke is zo zwaar overdreven en typisch pc gamertje kijkt neer op console gamertje gedrag en is om van te kotsen. Tuurlijk, er zijn gamers mer een ***verbinding die toch gaan hosten waardoor het spel onspeelbaar wordt... Weet je wat dan helpt? Pauze, leave game... en zoek een andere. Hey kijk, opgelost... Als jij dan zo zeker bent dat je eigen verbinding 'de shit' is, host dan zelf. Bovendien speel ik al jaren op console en ondervind ik even veel of weinig (tis maar hoe je het wil) als toen ik nog op pc speelde... Zeker de laatste jaren is online console gaming flink verbeterd en komt lag weinig voor als de game gewoon goed gemaakt is... Dat hele host ended game gedoe van cod4-5 op console was erg irritant maar de keuze van de makers om dat zo in het spel te verwerken en dus dom van hen. Op console werkt het matchmaking gedoe in vele games bijna perfect dus waarom zou dat op pc niet kunnen.
    Volgens mij heb je niet helemaal door hoe je online komt met een pc spel.

    Dedicated server: Je kiest het type spel, of je lijst met favoriete servers, kijkt welke map er eventueel draait, met een beetje geluk is er een 24/7 1-map server met rotatie van speltypes. Je kijkt naar aantal spelers, kijkt naar de ping. Ziet t er goed uit? Join. Je hoeft hier dus niet weg, want je WEET waar je terecht komt. Hooguit dat je problemen hebt met de spelers, maar nooit met de server.

    Matchmaking: Kies speltype, maakt verbinding, sprokkelt spelers, bidden dat het allemaal soepel gaat en een leuke map is. Er is gewoon geen overzicht. Ik zie niet welke map ik join met hoeveel spelers en wat de ping is van de server (host in dit geval). Tel daar nog de tijd bij op dat je aan het match maken bent...

    Ook leuk: als je onregelmatig werkt, kom je dus praktisch nooit dezelfde mensen tegen omdat er geen 1 verzamelpunt is als in een clanserver ofzo. Moet je daar weer speciaal een vriendenlijst voor gaan zitten aanmaken. Een hoop meer moeite om hetzelfde te bereiken als dat je op een dedicated server bereikt. Naast dat staat de server dag en nacht aan, is op 1 centrale plek, zodat je altijd daar terecht kan (ongeacht de tijd) en is het voor meer internationale spelers bereikbaar. Een server kan in Duitsland gevestigd zijn zonder dat er ook maar 1 Duitser op de server hoeft te zijn. Ook leuk als je een internationale clan hebt. Heb je bijvoorbeeld 5 Engelse, 3 Duitsers en 2 Nederlanders, zal bij matchmaking altijd de Nederlanders moeten hosten. Leuk als ze op vakantie zijn, komen die Duitsers en Engelsen nooit in 1 server vanwege de ping. Om maar een extreem voorbeeld te geven.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Geen lan games meer is ook zo'n gek argument, waarom zou dat niet mogelijk zijn? Alweer, of het bij MW2 kan weet ik niet, maar er zijn (op console) zat games die matchmaking hebben maar waar je nog steeds LAN servers mee kan opzetten.. Dat is een heel ander proces dan online een game zoeken...
    Schijnt van niet. Ik weet t ook niet precies. Niet dat ik het ooit gebruik. Is gewoon een lijstje, niet met negatieve punten specifiek voor mij. Negatief in het algemeen, waar mensen voor zich zelf meerdere punten zullen zien.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Uiteindelijk begrijp ik de pc community wel maar ze zouden beter eens wat afwachten en dan pas huilen... Jumping to conclusions... Ja er zullen offers gemaakt moeten worden, en ja sommige dingen zijn jammer dat ze nu anders zullen zijn, maar je kan het op zijn minst eens proberen, wie weet speelt het gewoon nog aardig en kan iedereen, op welk platform dan ook genieten van deze topper!
    Waarom zouden er offers gemaakt moeten worden? Wat heb ik hun ooit misdaan om zo een franchise om zeep te helpen?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Hoogstwaarschijnlijk gaan al die anti-MW2 pc gamers toch met het spel aan de slag en hoor je ze niet meer. Ik denk niet dat vele gamers dit spel kunnen laten liggen, zeker als iie overal overweldigende reviews gaat krijgen (waarschijnlijk) wat voor online ondersteuning dan ook. Hypocrisie zal weer hoogtij vieren
    Ik houd voet bij stuk. Tenzij de community dit spel dusdanig breekt dat er dedicated servers op gedraaid kunnen worden. Zo niet. koop ik dit spel niet. Bewaar mn geld wel voor Bad Company 2 op de PC. Dedicated servers en voor de PS3 al bevestigd met 24 spelers (Bèta).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Enfin, just my two cents
    Dank
    Laatst aangepast door Chris W : 06-11-2009 om 19:54

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Iemand hier vond 9 vs 9 wel genoeg. Maar dat is niet genoeg. Niet als je meer gewend bent uit Modern Warfare 1. En ik maak me er druk om, omdat ik Modern Warfare 1 geweldig vond en ik erg uitkeek naar deel 2. En dan wordt je ineens keihard in je kont geneukt door activision met hun debiele acties.

    Enige reden waarom dit systeem is ingevoerd voor de PC versie, is geld en controle. Activision bepaald of er andere maps komen, tegen betaling uiteraard. Activision bepaald wanneer het spel niet meer ondersteunt wordt door de plug uit hun IW.net servers te trekken. Ze benadelen hier niet alleen de gebruiker, maar ook de server boeren die met COD4 dik winst maken tegen goede prijzen voor de consument.

    COD4 draait op de PC volledig op de community. Clan servers, mods, custom maps, heeft Activision geen omkijken meer naar. DAAROM is het zo'n hit op de PC. En vanwege dat het een hit is, ook doel van piraterij. Als ze dit WERKELIJK tegen piraterij zouden gebruiken, zijn er veel degelijkere oplossingen mogelijk dan het lobotomiseren van PC gaming. De redenen die ze geven voor het invoeren van dit systeem, staan gewoon haaks op de uitkomst. Het zou beter zijn voor gamers, dat is het gewoon niet. En met een petitie met 180.000+ inschrijvingen, kan ik je zeggen dat ik niet de enige ben.
    Correct.

    Ik heb ook lange tijd in een clan gespeeld en alle voordelen van een dedicated server worden nu teniet gedaan.

    De game valt voor mij nu dan ook af. Naarmate er meer teamkillers e.d. opkomen zal de animo om op de servers te spelen sterk afnemen!

    De servers die overleven zijn degene waar eem goede sfeer heerst, goede mappen heeft (al dan niet custom made) en waar goede admins op zitten.

    Ik had hoge verwachtingen voor modern warfare 2 maar dit doet het de das om voor mij. Geen modern warfare 2 voor mij.

    Ga kijken voor battlefield 3, die zeker op sommige punten beter zal zijn dan modern warfare 2...bad company 2 vanwege de dedicated servers zal velen van modern warfare 2 afhouden, ook dragon rising houdt nu mensen van modern warfare 2 af... let maar eens op...

    Games kunnen alleen lang overleven door goede online servers (dedicated)!


    Het is een feit dat modern warfare 2 eerst voor consoles is geschreven en daarna geport naar de pc, grote fout...ze hebben 1 op1 de features van de gekreupelde consoles overgenomen en gedacht dat het wel genoeg zou zijn voor de pc...Daar waar juist de betere pc games juist van 16 naar 32 of 64 gaan!

    2de grote fout is dat ze denken dat op consoles geen copieen draaien, naarmate dat groter wordt, wordt het misbruik ook relatief groter...er zijn nu al zat gekraakte console versies.

    Gemiste kans!

    Goede spellen blijven zichzelf wel verkopen, of het nu de console of de pc is!
    Laatst aangepast door hstadman : 06-11-2009 om 20:06

  25. #50

    Standaard

    Als je een kopie op je console draait de 360 in dit geval(PS3 is dit nog niet aan de orde) zit de kans er dik in dat je verbannen word van Xboxlive en betekend dat je een nieuwe console moet kopen wil je weer online gamen.
    En hier word regelmatig op gecontroleerd.

    Dat heb je niet bij de PC.

    Maar goed straks lekker zorgeloos op mijn 360 MW2 spelen
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

Pagina 2 van 484 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •