Pagina 225 van 484 EersteEerste ... 125175215221222223224225226227228229235275325 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.601 tot 5.625 van 12096 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5601

    Standaard

    Dark Souls 3.

    Grappig dat veel mensen zich nog bevinden waar ik nu ben
    Een game als Dark Souls legt niets aan de speler uit over bv items of je weg vinden en daarom is het prettig dat deze game erg leeft op forums.[Tweakers]

    Wat een vette game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-04-2016 om 09:05

  2. #5602

    Standaard

    De E3 staat weer voor de deur en ik ben natuurlijk erg benieuwd wat voor moois we daar weer te zien krijgen.[Via Stream te volgen]

    Ik pak nu even wat titels die al bekend zijn maar waar ik meer van wil zien.

    Uitgever:
    - SQUARE ENIX
    - Deus Ex: Mankind Divided
    - Nier: Automata
    - Final Fantasy VII Remake

    SONY
    -Gran Turismo Sport/Gran Turismo 7 [Hoe het precies zit tussen die 2 games weet ik nu nog niet]
    -God of War 4
    - Horizon Zero Dawn

    MICROSOFT
    - Scalbound
    -ReCore
    - Gears 4

    EA
    Titanfall

    BETHESDA
    -Dishonored 2

    BANDAI NAMCO
    - Dark Souls 3 DLC

    NINTENDO
    - NX ???


    Er zullen zeker veel nieuwe games te zien zijn maar als het goed is moeten deze games er zeker zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-04-2016 om 07:31

  3. #5603

    Standaard

    Ik hoop ook op de aankondiging van een nieuwe Red Dead Redemption game door Rockstar. De map is in ieder geval al gelekt...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #5604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ik hoop ook op de aankondiging van een nieuwe Red Dead Redemption game door Rockstar. De map is in ieder geval al gelekt...
    Gezien het eerste deel uit 2010 is denk ik dat Rockstar San Diego [voor een deel GTA team] nu wel klaar is om een aankondiging te doen.

  5. #5605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gezien het eerste deel uit 2010 is denk ik dat Rockstar San Diego [voor een deel GTA team] nu wel klaar is om een aankondiging te doen.
    Een vervolg is al jaren highly anticipated door een grote groep gamers (waaronder ik ) en Rockstar hint al langer naar een tweede deel, dus ik hóóp het niet alleen - ik verwácht die aankondiging dan ook.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #5606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Een vervolg is al jaren highly anticipated door een grote groep gamers (waaronder ik ) en Rockstar hint al langer naar een tweede deel, dus ik hóóp het niet alleen - ik verwácht die aankondiging dan ook.
    Persoonlijk ben ik niet een echte Rockstar liefhebber.
    Zie bieden vaak wel een indrukwekkende open wereld maar je kan te veel in hun games waardoor veel gameplay elementen niet lekker voelen.

    Maar een trailer van die game en iedereen gaat weer uit zijn bol op het web.

  7. #5607

    Standaard

    Dark Souls 3

    Hoe die locaties in elkaar zitten is game design van de bovenste plank.
    Met een vuur perk op mij zwaard voel ik men nu wel het mannetje in deze moeilijke maar super goede game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-04-2016 om 20:33

  8. #5608

    Standaard

    PS4 nieuws

    - http://www.9lives.be/news/sonys-plan...k-codename-neo

    - http://www.gamed.nl/view/122364


    Mensen kopen juist een console zo dat ze zeker weten dat ze een tijd er mee uit de voeten kunnen en dan nu dit ?!
    Ja je hoeft het natuurlijk niet te doen maar het wringt als bv Gran Turismo 7 straks mooier op mijn nieuwe Neo is dan jou oude PS4.

    Dit krijg je als je een goedkope console uit brengt met lage specs om de massa te bedienen.Het is zo duidelijk als iets dat ontwikkelaars nu al met hun games aan de max zitten en dan is de PS4 nog geen 3 jaar oud.

    Het zijn nog geruchten maar geloof maar dat Sony met iets komt tijdens de E3.


    Iets anders: Heb Ratchet & Clank voor morgen al voorgeladen staan via PSN.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-04-2016 om 21:22

  9. #5609

    Standaard

    Ratchet & Clank [PS4]

    Gisteren gekocht op PSN.

    Wat is dit een mooie console game zeg !!!
    Heb hem vannacht zitten spelen en door de toffe gameplay kon ik maar niet stoppen.Dit soort game doet het bij mij nog steeds goed.


  10. #5610

    Standaard

    PS4 nieuws

    http://www.psx-sense.nl/230616/ontwi...blij-ps4k-neo/

    Het is voor ontwikkelaars ook nog eens een hoop meer werk.Ik ben bang dat Sony hier een grote misstap gaat maken want denken zij nu echt dat men straks in de rij gaat staan voor de Neo[PS4.5] ?!

    Misschien beter om over 2 a 3 jaar een PS5 uit te brengen met dikke specs.

  11. #5611

    Standaard

    Ratchet & Clank is geweldig! Ik ben vanavond begonnen. Wat een topper! Idd moeilijk weg te leggen!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #5612

    Standaard

    Doom [PS4/XO/PC]

    Ontwikkelaar laat volgende week meer zien van SP & Snapmap http://www.gamersnet.nl/nieuws/20160..._singleplayer/

    In de ze modes zal de kracht gaan liggen van deze game.Doom heeft nooit bekend gestaan om de MP.[MP is niet door id zelf gemaakt]
    De reden dat ik blij was met de beta was puur om met die wapen aan de gang te gaan want die ga je zeker terug zien in de SP.

    Ik heb ook een donkerbruin vermoeden dat de SP er visueel veel en veel beter uit gaat zien dan de MP.

    Bethesda & id zullen flink hun best moeten doen om gamers enthousiaste maken want na de open beta lees ik niet veel goeds op forums.Aan de andere kant moeten mensen ook inzien dat deze game draait om de SP.
    De MP beta is voor hun gewoon een test geweest zodat zij bij de release niet voor verassingen komen te staan.

    Laat ik positief zijn en er van uit gaan dat ze dus vette shit laten zien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-04-2016 om 08:54

  13. #5613

    Standaard

    Het regent de laatste dagen PS4 nieuws.De belangrijkste zal ik hier posten.

    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20160...eld_naar_2017/ Dit gerucht gaat gewoon 100% waar worden.

    Zal zeker te maken hebben met de PS4.5 [Neo] die er gaat komen.[Gerucht gaat ook al dat die console zoizo pas in Maart 2017 komt]
    Ik ben bang dat het najaar vol in het teken gaat staan van VR.

    Gran Turismo Sport is de enige exclusieve Sony titel die dit najaar wel eens zou kunnen komen.GT Sport kan namelijk ook gebruik maken van VR dus daarom denk ik dat.

    Laat de E3 maar komen want ik ben erg benieuwd.

    UPDATE:
    Kijk hier heb je het al http://www.psx-sense.nl/230775/horiz...optimalisatie/

    Nou zie ik het najaar echt somber in als het om exclusieve Sony content gaat.

    Wat ik al begrepen heb is dat gamers & ontwikkelaars niet blij worden van heel het PS4.5 gebeuren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-04-2016 om 12:00

  14. #5614

    Standaard

    Ik word daar niet blij van nee...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #5615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ik word daar niet blij van nee...
    Snap ik goed ja.

    Sony zal het een worst wezen want die hebben toch al extreem veel PS4 consoles verkocht.

    Dit is allemaal te doen om dat 4k gebeuren [Games zullen niet 4k zijn maar wel video opties] en VR + Ik denk het ontwikkelen voor PS4 al aan de max zit van wat hij kan.

    Iedereen was beter af geweest als de PS4 nette specs had maar dan wel 150 tot 200 Euro duurder.

  16. #5616

    Standaard

    Alienation [PS4]

    The art of...https://www.youtube.com/watch?v=XSU8wc7iBQM De production value spat hier gewoon van af.

    Die gast die de Soundrack voor Resogun deed is nu ook voor deze game verantwoordelijk.

    Dit doet Sony/ Housemarque dan wel weer heel goed en dan is die PS4 toch onmisbaar.[Re 26 april/PSN]

  17. #5617

    Standaard

    Ratchet &Clank [PS4]

    Uitgespeeld: Naast het zware Dark Souls3 is dit een erg leuk spel om er naast te spelen,ga hem dan ook zeker op die laatste hoge difficulty nog eens spelen.

    Dit zijn voor mij op dit moment de beste exclusieve Sony games [PS4]
    - Ratchet &Clank
    - Bloodborne
    - Resogun

  18. #5618

    Standaard

    Star Fox Zero [WiiU]

    Vandaag gekocht.


    Trailer https://www.youtube.com/watch?v=htMRhXPzYhY

    Ik zit al lang op deze game te wachten maar de laatste maanden was ik toch een beetje bang dat dit wel een eens grote teleurstelling kon gaan worden want de reacties op de besturing zijn zeker de laatste maanden niet mild.
    Ben er nu zelf mee aan de slag en moet zeggen ja het eerste uur is het verschrikkelijk & dan opeens komt er een klik tussen mij en de besturing.Verder is het een echte vertrouwde Star Fox game waar ik persoonlijk ook echt op zat te wachten.

    - Door dat je op momenten op je TV kijkt en dan weer op je gamepad is de gamepay erg intens.
    - Platinum Games heeft de game visueel een boost gegeven ten opzichte van de E3 gameplay/trailer.
    - De dialogen tussen de gevechten door zijn weer lekker droog.
    - De soundtrack mag er ook zeker zijn.

    Misschien duurt het wel weer 10 jaar voor Nintendo weer eens een Star Fox maakt dus ik ben hier erg blij mee.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-04-2016 om 20:05

  19. #5619

    Standaard

    Ruiner [Platform ?]

    Een nieuwe cyberpunk top-down shooter van een Poolse studio.

    Trailer https://www.youtube.com/watch?v=vUnZlRAutGs Wat ziet dit er top uit !!! [Re 2016] En ook nog eens een goede trailer.

    Na Alienation weer een top-down shooter om naar uit te kijken.

    Effe een WOW momentje met deze trailer.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-04-2016 om 15:10

  20. #5620

    Standaard

    Doom [PS4/XO/PC]


    PC Versie krijgt verregaande grafische instellingen http://gamerant.com/doom-pc-settings-advanced-808/

    Dat is je gerade Btehesda/id Software want een console versie kan je die trouwe PC community niet aandoen.

    Doom is in wezen altijd een echte PC game geweest en die hoort op dat platform juist te schitteren.Als ik zo de forums lees is deze game bij het console publiek ook echt niet zo in trek want als ik zo de reacties lees denken mensen dat dit puur een multiplayer game is die in basis heel kaal is.Tja het is zoizo verre van een Call of duty waar je een heel menu aan items hebt.

    TIP: http://www.gamersnet.nl/nieuws/20160..._singleplayer/
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-04-2016 om 10:01

  21. #5621

    Standaard

    Uncharted 4 [PS4]

    TIP: Vandaag om 16:00 laatste trailer.

    Ondanks dat ik best wel wat kritiek geuit heb op de serie kijk ik naar het laatste deeltje best wel uit.

    Waarom nu wel ? Omdat ik zie dat zij buiten een goed verhaal neerzetten ook wel degelijk de gamepaly onderhanden hebben genomen.
    Er zijn nu veel meer manieren om de vijand baas te zijn zoals stealth of via een touw de vijand te pakken.Buiten meer mechanics zie ik ook dat er wat levels zijn die een iets of wat open structuur bieden voor de speler.[op basis van gameplay video]

    Naughty Dog zegt zelf veel vertrouwen te heben in deze game dus waarom zou ik dat nu dan niet hebben.

    UPDATE
    Trailer https://www.youtube.com/watch?v=IsXHjqr2fBg Heel kort maar krachtig.

    Ik heb ten tijden van ontwikkeling denk 2 locaties gezien op YouTube [gameplay filmpjes] en dat is genoeg.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-04-2016 om 15:31

  22. #5622

    Standaard

    Alienation [PS4]

    Geweldige game !!!

    Heb het idee dat de ontwikkelaar alles uit een twin-stick shooter gehaald heeft wat er maar te halen valt.Lijkt met de kleine RPG elementen zelfs op Diablo.

    Je kan een missie solo starten maar na 5 minuten kan je zomaar 2 spelers er bij krijgen.Ze hebben een systeem ontwikkeld die het niveau van moeilijkheidsgraad steeds aanpast aan het aantal spelers.

    Mensen die uit zijn op een casuel game kunnen deze titel beter vermijden want dit is wel puur een gamers game.

  23. #5623

    Standaard

    Uncharted 4.

    Game is al op plaatsen te koop http://www.psx-sense.nl/231195/straa...u-al-gebroken/

    Raar hoe dat toch altijd weer kan.

  24. #5624

    Standaard

    Inderdaad erg raar. Een paar dagen... Ook dat mag eigenlijk niet, maar dat kan dan nog gebeuren. Maar twee weken...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #5625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Inderdaad erg raar. Een paar dagen... Ook dat mag eigenlijk niet, maar dat kan dan nog gebeuren. Maar twee weken...
    Volgens mij hebben veel winkels de game al in het magazijn liggen dus Sony kan het beter vrijgeven nu.Het is de bedoeling dat de game een beetje gaat verrassen maar met nog 2 weken te gaan gaat dat moeilijk worden.
    Mensen die de kans krijgen zullen toch info delen op het web.Ja je kan alles negeren maar de gamer in mij is stiekem altijd wel benieuwd.

Pagina 225 van 484 EersteEerste ... 125175215221222223224225226227228229235275325 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •