Pagina 228 van 484 EersteEerste ... 128178218224225226227228229230231232238278328 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.676 tot 5.700 van 12095 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5676

    Standaard

    Uncharted 4 [PS4]

    Ervaring van een paar uur spelen.

    - Verhaal trekt je meteen in de game.
    - Gameplay is er echt op vooruitgaan.
    - Visueel is er zelfs op de PC nu niets wat mooier is
    - De multiplayer is lekker speels maar ook echt goed uitgewerkt [Ben bij een SP game nooit fan als daar een multiplayer is zit maar de van Uncharted is ook echt Uncharted]

    De kwaliteit is zo hoog dat het mij echt wel heeft verrast.
    Komende maanden komt er nog een co-op mode in en wat andere nieuwe dingen voor de multiplayer dus men is hier wel even zoet mee.

    Een echte next-gen Uncharted.

  2. #5677

    Standaard

    Momenteel vooral bezig met Assassin's Creed: Syndicate. Speelt veel fijner weg dan Unity.

    En ik kijk héééél erg uit naar de nieuwe dlc van The Witcher 3, Blood And Wine. Nog 19 daagjes wachten...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #5678

    Standaard

    [PS4]

    https://blog.eu.playstation.com/2016...re-on-19th-may

    Deze game zal kleiner van opzet zijn dan de GT nummer serie & zal ook iets anders van opzet zijn.Wel is GT7 ook nog bij de ontwikkelaar in ontwikkeling.
    Het gerucht gaat dat dit een najaar titel gaat worden.

    Deze game zal ook VR ondersteuning hebben en ik denk dat Sony met deze titel daar flink mee gaar pronken.

    Ben erg benieuwd naar de gameplaybeelden van deze nieuwe GT.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-05-2016 om 22:07

  4. #5679

    Standaard

    Nu in hoofdstuk 13 van Uncharted 4. Wat een fantastische game! Wat een heerlijk verhaal. Wat een goede voice acting! Wat een script! Echt fan-tas-tisch! GOTY materiaal!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5680

    Standaard

    Doom [PS4/XO/PC]

    Jawel id Software heeft een meesterlijke PC versie afgeleverd. Het valt me ook op dat het tempo veel hoger ligt dan de console versie.

  6. #5681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nu in hoofdstuk 13 van Uncharted 4. Wat een fantastische game! Wat een heerlijk verhaal. Wat een goede voice acting! Wat een script! Echt fan-tas-tisch! GOTY materiaal!
    Je maakt me wel heel erg benieuwd nu. Maar ik moet toch echt eerst nog deel 1 t/m 3 spelen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #5682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Je maakt me wel heel erg benieuwd nu. Maar ik moet toch echt eerst nog deel 1 t/m 3 spelen...
    kan niet aan DOOM tippen.

  8. #5683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    kan niet aan DOOM tippen.
    Doom is me teveel shooter, daar ben ik niet zo'n fan van. Ik heb liever een halve filmervaring zoals bij Uncharted het geval blijkt te zijn of wat ND eerder flikte met The Last Of Us.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #5684

    Standaard

    Heb Uncharted 4 ook liggen en de update al binnengehaald, maar de game nog niet kunnen opstarten door tijdgebrek (en aangezien het weer lekker is zat ik toch nog liever in de tuin). Dit weekend wordt het buttweer dus ga ik hem zeker even opstarten....

  10. #5685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Doom is me teveel shooter, daar ben ik niet zo'n fan van. Ik heb liever een halve filmervaring zoals bij Uncharted het geval blijkt te zijn of wat ND eerder flikte met The Last Of Us.
    Ja ik snap dat een game als Uncharted het wel goed doet op een forum als deze.
    Persoonlijk vind ik deze Uncharted echt heel goed maar ik haal gewoon veel meer plezier uit een game als Doom.

    Doom zal er niet vandoor gaan met een eindejaars prijs maar Uncharted denk wel.
    Als ik heel kritisch kijk dan zie ik ook dat id Software [Doom] nog een ouderwetse ontwikkelaar is op de manier van een games maken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-05-2016 om 14:01

  11. #5686

  12. #5687

    Standaard

    Vanmiddag Uncharted 4 uitgespeeld. Fantastisch! Vooral de laatste paar hoofdstukken soms met open mond genoten van de visuals. Ik denk dat ik deze game vanavond meteen weer opnieuw start, want wat is ie goed!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #5688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Vanmiddag Uncharted 4 uitgespeeld. Fantastisch! Vooral de laatste paar hoofdstukken soms met open mond genoten van de visuals.
    Ik heb 'm vanavond uitgespeeld. Inderdaad fantastisch en de visuals waren prachtig.

  14. #5689
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb 'm vanavond uitgespeeld. Inderdaad fantastisch en de visuals waren prachtig.
    Korte game zeker??
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  15. #5690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Korte game zeker??
    Ook uitgespeeld en ik kan je zeggen dat hij verre van kort is.Met een erg goede SP & leuke multiplayer is hij het geld zeker wel waard.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-05-2016 om 07:17

  16. #5691

    Standaard

    Gisteren even U4 gespeeld maar dit is tot nu toe wel de meest soepele Uncharted ooit hoor. Ik speel nog vaak deel 1 en 2 (3 is toch minder) en vooral ivt deel 1 die ik nu opnieuw speel op de PS4 is dit een wereld van verschil.

  17. #5692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Gisteren even U4 gespeeld maar dit is tot nu toe wel de meest soepele Uncharted ooit hoor. Ik speel nog vaak deel 1 en 2 (3 is toch minder) en vooral ivt deel 1 die ik nu opnieuw speel op de PS4 is dit een wereld van verschil.
    Is het schieten beter? Ik heb even de demo van Uncharted Collection gespeeld maar het viel me op dat je niet lekker kon richten met het schieten. Ik schoot meer overal op dan op de tegenstander.

  18. #5693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is het schieten beter? Ik heb even de demo van Uncharted Collection gespeeld maar het viel me op dat je niet lekker kon richten met het schieten. Ik schoot meer overal op dan op de tegenstander.
    Jazeker, maar dat is vnl tov deel 1 vind ik zelf. Je kan natuurlijk de auto-aim aanzetten maar das minder leuk natuurlijk . Ik vond zelf het schieten in deel 2 en 3 ook al een stuk verbeterd.

  19. #5694

    Standaard

    Dishonored 2 [PS4/XO/PC]

    Preview http://www.insidegamer.nl/artikel/12...neriek-vervolg

    Beloofd veel goeds [Re 11 Nov]
    ________________________________________

    Datum Sony persconferentie http://www.insidegamer.nl/nieuws/122...erentie-bekend

  20. #5695

    Standaard

    Doom [PS4XO/PC]

    Reviews http://www.metacritic.com/game/playstation-4/doom Scoort lekker.

    Er was even paniek toen er bekend werd dat de review exemplaren later opgestuurd zouden worden maar ik zag al in video streams dat het met de SP wel goed zat.
    je moet gewoon niet iets vernieuwends verwachten want alleen dan kan het wel eens teleurstellen.

    Zelf ben ik de SP nu voor de 3de keer aan het doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-05-2016 om 10:14

  21. #5696

    Standaard

    Batman: Return to Arkham [PS4/XO]

    http://www.9lives.be/video/batman-re...s4-en-xbox-one



    Ik denk dat hier stiekem veel mensen blij van worden.

  22. #5697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Batman: Return to Arkham [PS4/XO]

    http://www.9lives.be/video/batman-re...s4-en-xbox-one



    Ik denk dat hier stiekem veel mensen blij van worden.
    Ik wel in elk geval!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #5698

    Standaard

    Gran Turismo Sport [PS4]

    Vanavond een Stream & nieuwe trailer.

    Ben benieuwd of Polyphony het nog in zich heeft want er was nog al wat kritiek op 5 &6.Ik zelf zag ook goed wat er mis mee was maar toch had ik er weer veel tijd aan besteed.
    Laatst bij een kennis Forza6 gespeeld maar die serie is nu toch echt achteruit aan het gaan naar mijn gevoel.

    Met Project Cars ben ik nu na 300 uur ook wel klaar dus ik ben wel toe voor een nieuwe vette GT.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-05-2016 om 11:15

  24. #5699

    Standaard

    Gran Turismo Sport [PS4]

    Trailer & info http://www.xgn.nl/gran-turismo-sport-release Hier word ik een partijtje blij vanGameplay https://www.youtube.com/watch?v=xVi7iHw7z54


    Ik dacht dat dit een klein GT project zou worden maar dat valt wel mee.

    Ja die release datum moet ik nog maar eens zien hoor want Sony/Polyphony staan er om bekend dat ze de serie nog al eens uitstellen.





    Heel veel zin in.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-05-2016 om 19:44

  25. #5700

    Standaard

    Ziet er mooi uit hoor die GT, maar jammer genoeg heb ik echt niks met racegames. Als ik een auto rijd dan moet ik em voelen, de G krachten, de besturing, de remmen etc. Dat kan niet met een game en daardoor blijf ik het altijd niks vinden. Totaal geen beleving.

Pagina 228 van 484 EersteEerste ... 128178218224225226227228229230231232238278328 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •