Pagina 231 van 484 EersteEerste ... 131181221227228229230231232233234235241281331 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.751 tot 5.775 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De presentatie van Sony was erg sterk.
    Houd er wel rekening mee dat vier van de titels die je hier noemt pas eind 2017 tot misschien wel eind 2018 uit komen.

    Een pluspunt van Microsoft vond ik dat de titels die zij lieten zien voor een groot deel dit najaar al komen.

    Wel heb ik het vermoeden dat God of War & Days Gone al op de PS4 [Neo] draaien want die games zagen er gewoon te goed uit.Sony heeft al gezegd dat zij naar een moment op zoek zijn om dat ding te onthullen.
    Ach, mijn backlog is toch nog zo groot dat ik dat gat wel op kan vullen. Momenteel ben ik volop bezig met Fallout 4, da's ook een tijdverslindende game. Verder zit ik ook nog altijd Far Cry Primal en Assassin's Creed: Syndicate te spelen (ja, ik speel graag meerdere games tegelijk) en staan o.a. nog de nieuwste Witcher dlc, Heavy Rain en Far Cry 4 op het lijstje om gestart te worden...

    Ennehh...gewoon doorgaan met nieuwtjes posten hoor! Ook ik lees ze altijd, ook al reageer ik er niet zovaak op als je zou willen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #5752

    Standaard

    De presentatie van Nintendo vond ik de saaiste. 45 min gameplay van Pokémon Sun & Moon, maar wat een ongelooflijke saaie bedoening. Hoe ze dit voor elkaar gekregen hebben geen idee.
    Het was net alsof ze een hele nieuwe IP voorstelden. This is amazing! Let's talk about the battle! Let's talk about the tall grass! Kom op zeg...

    Daarna een 10 min durende pauze inlassen om klaar te zetten voor The Legend of Zelda demo en die stopte dan nog door een fout van de speler. Ben zelf gestopt met kijken omdat het me te saai werd. Een first look at gameplay van een nieuwe Zelda die me gewoon tegenstak waardoor ik stopte!

    The Legend of Zelda: Breath of the Wild zag er dan wel weer heel verfrissend uit. Heel nieuwe richting met vertrouwde elementen. Kijk er zeker naar uit!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #5753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ach, mijn backlog is toch nog zo groot dat ik dat gat wel op kan vullen. Momenteel ben ik volop bezig met Fallout 4, da's ook een tijdverslindende game. Verder zit ik ook nog altijd Far Cry Primal en Assassin's Creed: Syndicate te spelen (ja, ik speel graag meerdere games tegelijk) en staan o.a. nog de nieuwste Witcher dlc, Heavy Rain en Far Cry 4 op het lijstje om gestart te worden...

    Ennehh...gewoon doorgaan met nieuwtjes posten hoor! Ook ik lees ze altijd, ook al reageer ik er niet zovaak op als je zou willen...
    Als ik maar weet dat ik het nieuws niet voor de kat zijn *** er neer zet dan is goed.Ik had van de week gewoon even een momentje van tja leest iemand dat nou ja of nee.

    Van games die met een release te ver weg zijn ben ik altijd bang dat ik het niet meer haal.

    Zit zelf ook weer uren in Fallout 4. [De PS4 versie krijgt deze zomer gratis mod ondersteuning]

    Tip: In oktober komt er een remaster van Skyrim naar de PS4/XO.[Met mod ondersteuning]


    Laatst aangepast door jeroeni : 15-06-2016 om 13:33

  4. #5754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    De presentatie van Nintendo vond ik de saaiste. 45 min gameplay van Pokémon Sun & Moon, maar wat een ongelooflijke saaie bedoening. Hoe ze dit voor elkaar gekregen hebben geen idee.
    Het was net alsof ze een hele nieuwe IP voorstelden. This is amazing! Let's talk about the battle! Let's talk about the tall grass! Kom op zeg...

    Daarna een 10 min durende pauze inlassen om klaar te zetten voor The Legend of Zelda demo en die stopte dan nog door een fout van de speler. Ben zelf gestopt met kijken omdat het me te saai werd. Een first look at gameplay van een nieuwe Zelda die me gewoon tegenstak waardoor ik stopte!

    The Legend of Zelda: Breath of the Wild zag er dan wel weer heel verfrissend uit. Heel nieuwe richting met vertrouwde elementen. Kijk er zeker naar uit!
    Ik ben ook Nintendo liefhebber maar op moment vraag ik me af of het nog wel goed gaat komen met het bedrijf.Een slechte E3 als deze hebben zij nog nooit gehad.
    Mensen binnen de game industrie zeggen zelf dat het op moment een zooitje is binnen het bedrijf.

    Het gerucht gaat dat het met heel die nieuwe NX niet vlot gaat.

    Ze hadden deze E3 nieuw materiaal moeten laten zien punt uit.

  5. #5755

    Standaard

    PS4 nieuws
    http://www.psx-sense.nl/238024/sony-...er-op-ps4-neo/

    Tja hebben we bij de exclusieve Sony games nou beelden van de PS4 gezien of toch die PS4 Neo ?

    Ja leuk als die Neo straks ook HDR ondersteuning krijgt maar die schermen zijn voor ons gamers nog niet betaalbaar + 4K/HDR schermen hebben nu nog een enorm hoge ms waarde.
    Bij de XO Slim is de praat dat die bestaande games beter laat draaien op een 1080p scherm dus bij die console zie ik wel wat winst als je nog op een 1080p scherm speelt.

  6. #5756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    De core van het vroegere Rare heeft nu Playtonic Games opgericht. Ik kijk daarom meer uit naar Yooka-Laylee dan tot nu toe Sea of Thieves. Hopelijk kan de nieuwe footage op E3 daar verandering in brengen.
    Alle reden om meer naar Yooka-Laylee uit te kijken want wat viel me Sea of Thieves tegen zeg.

  7. #5757

    Standaard

    Het gerucht doet de rondte dat de gameplay die ze wilden laten zien van de nieuwe RDR op het allerlaatste moment is gecancelled (en je daarvoor de gameplay zag van Days Gone) i.v.m. de shooting in Orlando. Ze wilden namelijk een scène laten zien waarin de speler een saloon binnenliep en iedereen daar neerknalt. Ik weet niet hoeveel waarheid er in dit gerucht zit, maar mocht dit inderdaad het geval zijn dan snap ik dat natuurlijk wel. Hopelijk krijgen we dan wel zo snel mogelijk iets (anders) te zien (of lezen) van RDR 2. Ja, ook nog een game waar ik met smart op zit te wachten...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #5758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Het gerucht doet de rondte dat de gameplay die ze wilden laten zien van de nieuwe RDR op het allerlaatste moment is gecancelled (en je daarvoor de gameplay zag van Days Gone) i.v.m. de shooting in Orlando. Ze wilden namelijk een scène laten zien waarin de speler een saloon binnenliep en iedereen daar neerknalt. Ik weet niet hoeveel waarheid er in dit gerucht zit, maar mocht dit inderdaad het geval zijn dan snap ik dat natuurlijk wel. Hopelijk krijgen we dan wel zo snel mogelijk iets (anders) te zien (of lezen) van RDR 2. Ja, ook nog een game waar ik met smart op zit te wachten...
    Zou goed kunnen ja.
    Als zij een Rockstar game hadden kunnen laten zien dan hadden zij de beste persconferentie ooit denk.

    Ik ben altijd best kritisch naar Sony toe maar zij hadden gewoon de beste persconferentie.Als 2de Bethesda.

  9. #5759

    Standaard

    Jammer dat het gros van de spellen zo dicht op elkaar uitkomen. Veel in de periode van eind september / oktober.
    Ik snap dat je de concurrentie wilt aangaan, maar zo schiet je jezelf toch ook een beetje in de voet lijkt me.

    Die nieuwe Xbox One S is interessant met zijn ondersteuning voor UHD Blu-ray.
    Vanaf € 299,- zou dat misschien ook wel meteen de goedkoopste speler op de markt kunnen worden.

    Gelukkig is er wel voor elk platform wat wils, ook op VR-gebeid. Maar dat laat ik voorlopig links liggen.
    Mijn eerste keuze op Xbox One: Forza Horizon 3. / PlayStation 4: The Last Guardian. / PC: Battlefield 1.

    Tot slot, Sniper Elite 4 verschijnt 14 februari 2017. Titel waar ik persoonlijk heel erg naar uit kijk.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  10. #5760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben ook Nintendo liefhebber maar op moment vraag ik me af of het nog wel goed gaat komen met het bedrijf.Een slechte E3 als deze hebben zij nog nooit gehad.
    Mensen binnen de game industrie zeggen zelf dat het op moment een zooitje is binnen het bedrijf.

    Het gerucht gaat dat het met heel die nieuwe NX niet vlot gaat.

    Ze hadden deze E3 nieuw materiaal moeten laten zien punt uit.
    Niets gelezen van die geruchten. Ik hoop dat het goedkomt. De NX is de console die het voor hen wss wel zal maken.
    Ik ben nog altijd een Nintendo-fan. De eerste consoles die ik had waren van hen, maar met de Wii U heb ik me nog nooit zo verveeld. Deze staat telkens lang stof te vergaren tot er iets uitkomt waar ik naar uitkijk.

    Hun E3 dit jaar was lachwekkend. Zelda reveal kon iets super geweest zijn, maar werd zo saai gebracht dat het spel er ook saai begon uit te zien. Ben gewoon gestopt en vandaag gameplay bekeken van anderen en het ziet er toch verdomd leuk uit.
    Ze hadden zoals je zegt gewoon nieuw materiaal moeten droppen. De eerste specs van de NX, de eerste teasers van games die in ontwikkeling zijn voor de NX en third party support aankondigen met hun games.
    Mensen buiten de Nintendo-fans zie of hoor ik amper over hun Nintendo Direct praten. Die doen geen moeite om te zien naar hun channel op youtube of andere. E3 is anders. Daar kijken veel mensen naar de presentatie.
    Nintendo en Microsoft zijn voor mij het belangrijkst, maar Sony heeft dit jaar gewonnen. Ook al zegt die VR me helemaal niets. Die Spider-man van Insomniac en The Last Guardian, die meer en meer men interesse wekt, zagen er super uit.

    We zien wat de toekomst brengt voor deze bedrijven.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Alle reden om meer naar Yooka-Laylee uit te kijken want wat viel me Sea of Thieves tegen zeg.
    Vind ik dus ook! Ik dacht eindelijk gameplay te zien, maar de hele "gameplay" footage was telkens mensen die schreeuwden hoe leuk het was en welke richting ze uitgingen.
    Daarna kreeg je even te zien hoe ze op zee vaarden en dan elkaars schip probeerden neer te halen.

    Op E3 was ik altijd gewoon dat je gameplay zag die het verhaal iets toelichtte zodat de gamer weet wat er te verwachten valt ofwel een teaser/trailer kregen van een game die aangekondigd wordt. Hier heb ik naar gekeken en was nog niets rijker...

    Ook ben ik niet echt blij met de releasedates van games. Het komt allemaal in korte periodes. Begin dit jaar amper iets voor mij, maar eind dit jaar weet ik niet wat eerst gedaan.
    Titanfall 2, battlefield 1 en Gears of War 4 in 1 maand... Jammer voor Battlefield 1, maar denk dat ik dan toch eerst voor Titanfall 2 en Gears of War 4 ga. Titanfall vind ik een super nieuwe IP en heb me rot geamuseerd met deel 1. Gears of War 4 is gewoon een must. De oudere Marcus op het einde was dan ook geweldig!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #5761

    Standaard

    GT Sport [PS4]

    http://www.gran-turismo.com/nl/news/00_4882315.html Het geluid is duidelijk beter dan bij GT6.

    Als ik deze beelden zie word ik toch weer enthousiast.

  12. #5762

    Standaard

    Spiderman [PS4]

    Trailer https://www.youtube.com/watch?v=lxzltD9scSw

    Nu Insomniac Games [ Ratchet & Clank] deze game maakt ben ik er bijna zeker van dat we een keer een fatsoenlijke Spiderman game krijgen.

  13. #5763

    Standaard

    Recore [XO/PC]

    Gameplay trailer https://www.youtube.com/watch?v=WqTv7CZvYzE

    Dit is een exclusieve Microsoft game die in ontwikkeling is bij de man achter de Maga Man serie.Deze game gaat leuke actie en platform gameplay brengen.

    [Re 13 Sep]


  14. #5764

    Standaard

    Forza Horizon 3 [XO/PC]

    Trailer https://www.youtube.com/watch?v=FJ70jzsDlBA Een heerlijke fun racer die toch die Forza physics heeft zodat hij ook geschikt is om met stuur te spelen.

    Ik werd er erg blij van toen ik zag dat er deze keer veel off road in gaat zitten.Fantastisch dat Microsoft elk jaar een degelijke racer op de markt weet te brengen.

    [Re 27 Sep]

  15. #5765

    Standaard

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  16. #5766

    Standaard

    Horizon Zero Dawn [PS4]

    Guerrilla Games Meet The Watcher trailer https://www.youtube.com/watch?v=XMbDm_T7D8M

    Gaaf.

    Deze game heeft me tijdens de E3 zo overtuigd dat het de game van E3 2016 is voor mij.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-06-2016 om 15:42

  17. #5767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Horizon Zero Dawn [PS4]

    Guerrilla Games Meet The Watcher trailer https://www.youtube.com/watch?v=XMbDm_T7D8M

    Gaaf.

    Deze game heeft me tijdens de E3 zo overtuigd dat het de game van E3 2016 is voor mij.
    Ter info. Ik zag deze tweet voorbij komen

    Guerrilla Games@Guerrilla 21 u21 uur geleden
    This Fri at 9am PDT/5pm BST we'll stream #RIGSMCL & #HorizonZeroDawn gameplay LIVE! Join us: http://twitch.tv/guerrilla





    37 retweets92 vind-ik-leuks
    Beantwoorden

    Retweeten
    37



    Leuk
    92

    Meer






    En ik de idioot gaat mijn geld verkwanselen aan zoiets


  18. #5768

  19. #5769

    Standaard

    Detroit: Become Human [PS4]

    https://www.youtube.com/watch?v=7EwLIY2b-2U

    Dit is me toch ook indrukwekkend zeg !

  20. #5770

    Standaard

    Gran Turismo Sport [PS4]

    Video vanuit de E3 beursvloer https://www.youtube.com/watch?v=_i2LWZKlfBg

    Dit vind ik altijd prettig video's want dan heb ik een goed beeld van hoe ik het zelf op mijn scherm krijg.Wat me opvalt is dat deze GT vanuit de cockpit view een goed gevoel van snelheid laat beleven.

    ja ik word stiekem steeds enthousiaster van deze GT.

  21. #5771
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als ik maar weet dat ik het nieuws niet voor de kat zijn *** er neer zet dan is goed.Ik had van de week gewoon even een momentje van tja leest iemand dat nou ja of nee.

    Van games die met een release te ver weg zijn ben ik altijd bang dat ik het niet meer haal.

    Zit zelf ook weer uren in Fallout 4. [De PS4 versie krijgt deze zomer gratis mod ondersteuning]

    Tip: In oktober komt er een remaster van Skyrim naar de PS4/XO.[Met mod ondersteuning]


    Gaat toch niks boven de PC versie. Die kan je echt helemaal modden naar wens. Modden met de Remasterd versie blijft toch heel beperkt denk ik.
    Dit is gewoon weer geld klopperij. Waarom nou niet Morrowind of Oblivion of gewoon een Trilogy Remasterd. Dan had het nog nut gehad. Nu vind ik dit
    kansloos.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  22. #5772

    Standaard

    Steep [PS4/XO/PC]

    Gameplay https://www.youtube.com/watch?v=Ycr7dVH7EV4 Heb geen tijd gehad om de Ubisoft persconferentie te kijken dus deze game heb ik nu net ontdekt.

    Dit is echt weer zo een game die heel goed gaat worden of heel matig.Wel heb ik wel weer eens zin in een vette sport game.

  23. #5773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Gaat toch niks boven de PC versie. Die kan je echt helemaal modden naar wens. Modden met de Remasterd versie blijft toch heel beperkt denk ik.
    Dit is gewoon weer geld klopperij. Waarom nou niet Morrowind of Oblivion of gewoon een Trilogy Remasterd. Dan had het nog nut gehad. Nu vind ik dit
    kansloos.
    Kansloos zal ik het niet willen noemen want er zijn meer console gamers dan PC gamers.En zoizo is heel het mod gebeuren nieuw voor de console gamer.[Natuurlijk meer beperkt dan bij PC]
    Deze remaster wilde Bethesda Studios ook niet uit besteden maar juist zelf ontwikkelen.

    Dat deze versie nu komt is ergens begrijpelijk want ze hebben die Skyrim engine eerst op de XO/PS4 getest voor dat ze Fallout 4 gingen maken.

    https://www.youtube.com/watch?v=e9apMgcDwWU Maar zeg nu zelf voor de console gamer is dit best een dikke upgrade.

    En voor mensen die een oude Videokaart in hun PC hebben weegt deze versie denk minder dan de oude met alle mods.

    Ja ik had ook liever Morrowind of Oblivion gehad maar gameplay technische zijn die niet meer van deze tijd en dus zal dat voor hun te veel werk zij geweest om die games voor nu te remasteren

    Tja het zal nog lang wachten zijn voor een echte nieuwe Elder Scrolls.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-06-2016 om 13:29

  24. #5774

    Standaard

    Days Gone [PS4]

    http://www.psx-sense.nl/238278/in-ac...lige-pandemie/

    Gameplay https://www.youtube.com/watch?v=DiHbP_gdfQg Ook dit is een prachtige Sony game.

    Als je niet beter zou weten zal je denken dat het een Naughty Dog productie is.Gelukkig heeft deze Bend Studio een paar leuke Syphon Filter games op zijn naam staan zodat ik er wel vertrouwen in heb.
    Deze exclusieve Sony game zal denk ergens eind 2017 een release krijgen.

  25. #5775
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Kansloos zal ik het niet willen noemen want er zijn meer console gamers dan PC gamers.En zoizo is heel het mod gebeuren nieuw voor de console gamer.
    Je hebt hier wel een punt. Maar ik had toch wel graag een Trilogy willen zien..Dan was het ook voor mij de moeite waard. Ik heb voor de PC de Elder Scrolls Anthology en het enige dat ik gespeeld
    heb is Skyrim. Dit omdat dit de enige in zijn serie is die controller support op de PC heeft.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Pagina 231 van 484 EersteEerste ... 131181221227228229230231232233234235241281331 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •