Pagina 239 van 484 EersteEerste ... 139189229235236237238239240241242243249289339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.951 tot 5.975 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5951

    Standaard



    21:00 voor NL [Check je game site en die hebben vast een link naar het event]

    Ik ben klaar voor vette shit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-09-2016 om 19:47

  2. #5952
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Gister lag PSN er weer eens uit....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #5953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht


    21:00 voor NL [Check je game site en die hebben vast een link naar het event]

    Ik ben klaar voor vette shit.
    Was een erg saai event.

    Playstation 4 Pro http://www.psx-sense.nl/249118/ps4-p...release-prijs/

    De 4K/HDR beelden deden mij niet veel want tja dat zie je niet op een 1080p scherm.
    Waar je bij een Scorpio [Microsoft] echt een 4K scherm nodig zal moeten hebben zal Sony met hun Pro ook visuele kwaliteit blijven leveren voor 1080p schermen dus hier word niets gedwongen.

    Als Sony in 2017 met een leuk betaalbaar 4k/HDR scherm komt met lage input dan wil ik nog wel eens kijken of ik mijn scherm vervang maar heb er nu nog geen haast mee.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-09-2016 om 21:23

  4. #5954

    Standaard

    Best wel zuur eigenlijk en volgens mij ook een gemiste kans maar die fameuze PS4 pro heeft géén UHD blu-ray speler... Volgens mij een doodsteek voor het format... Oké die Xbox heeft er één maar wie wil er nu een xbox...

    Ik was al niet van plan om dit najaar één aan te schaffen (gewoon omdat ik misschien 1 of 2 films in UHD zal kopen omdat ik de 3D versie wil, nu ga ik zeker nog even wachten hoe dit uitdraait.)
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #5955

    Standaard

    Zeker gemiste kans dat de nieuwe PS4 Pro geen UHD discs aankan, voor mij is dan persoonlijk de meerwaarde weg. Ik geniet nu nog heel erg van de 1080p games zoals Uncharted 4 op de PS4. Ook met de remaster van RDR wordt dit ook weer genieten aangezien veel games op de PS3 nog 720p waren. Dus wat dat betreft valt er voor mij nog genoeg te genieten op de PS4...

  6. #5956

    Standaard

    Ik had hem na de persconferentie gelijk gepreordered, half uur later geannuleerd. Heel raar dat er geen 4k bluray speler in zit. Ik vrees nu echt voor de 4k blurays, als sony de tv boer er niks inziet dan is de format zijn fundament kwijt. Dat is toch 10 a 20 miljoen 4k spelers minder op de markt.

  7. #5957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik had hem na de persconferentie gelijk gepreordered, half uur later geannuleerd. Heel raar dat er geen 4k bluray speler in zit. Ik vrees nu echt voor de 4k blurays, als sony de tv boer er niks inziet dan is de format zijn fundament kwijt. Dat is toch 10 a 20 miljoen 4k spelers minder op de markt.
    Vooral raar dat de reden was "om de kosten te drukken"... Het lukt de xbox one s wel aan een goedkopere prijs. (die overigens blijkbaar een update nodig heeft alvorens deze schijven te kunnen afspelen...).
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #5958

    Standaard

    Mijn conclusie is dat de Xbox One S voor mensen met een 4K scherm een interessant apparaat is dan wat Sony gaat bieden.

    Er is al weer een hoop verwarring want mensen denken met de Pro echt 4K te kunnen gamen maar dat kun je nu nog maar net op PC met een kaart van 800 Euro.De pro is met zijn HDR ondersteuning meer geschikt voor een 4K scherm dan de huidige PS4 maar dat is het dan ook.
    Sony riep met de PS3 ook dat men in 1080p zal gamen maar die games zijn op een hand te tellen.

    Het viel me gisteren gruwelijk tegen.

  9. #5959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Best wel zuur eigenlijk en volgens mij ook een gemiste kans maar die fameuze PS4 pro heeft géén UHD blu-ray speler... Volgens mij een doodsteek voor het format... Oké die Xbox heeft er één maar wie wil er nu een xbox...

    Ik was al niet van plan om dit najaar één aan te schaffen (gewoon omdat ik misschien 1 of 2 films in UHD zal kopen omdat ik de 3D versie wil, nu ga ik zeker nog even wachten hoe dit uitdraait.)
    Heel Europa heeft een PS4 dus waarom zou ik een XO pakken ? Gewoon niet zo mainstream denken.

  10. #5960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heel Europa heeft een PS4 dus waarom zou ik een XO pakken ? Gewoon niet zo mainstream denken.
    het is vrijwel zeker dat ik op een gegeven moment overstap naar de xbox, zodra ik update naar 4k tv, wil ik uiteraard ook een 4k speler. De goedkoopste is de xbox voor 299 euro. Playstation is simpel weg uitgesloten, nu het 4k blurays niet slikt. In de 3 jaar ofzo dat ik een ps4 heb, heb ik 1 spel gekocht de witcher.

    Ik heb overigens wel een wii u met een stuk of 15 games. NX heb ik al gepreorderd.

  11. #5961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    het is vrijwel zeker dat ik op een gegeven moment overstap naar de xbox, zodra ik update naar 4k tv, wil ik uiteraard ook een 4k speler. De goedkoopste is de xbox voor 299 euro. Playstation is simpel weg uitgesloten, nu het 4k blurays niet slikt. In de 3 jaar ofzo dat ik een ps4 heb, heb ik 1 spel gekocht de witcher.

    Ik heb overigens wel een wii u met een stuk of 15 games. NX heb ik al gepreorderd.
    De XO heeft ook nadelen maar die heeft wel veel meer en betere exclusieve games op moment.

    Sony heeft dit najaar maar een exclusieve game die eigenlijk op de PS3 uit had moeten komen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-09-2016 om 18:28

  12. #5962
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De XO heeft ook nadelen maar die heeft wel veel meer en betere exclusieve games op moment.

    Sony heeft dit najaar maar een exclusieve game die eigenlijk op de PS3 uit had moeten komen.
    Ik mis eigenlijk de betere sportgames op PS4. Er is nog gen tennis uitgekomen voor ps4. Ik verzamel nu wat sportspellen zodat we dat met vriendencluppie eens in de zoveel tijd kunnen spelen.
    Vorige week UFC nog gedaan. Erg leuk, toernooitje opzetten.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  13. #5963

    Standaard

    De ps4 ondersteunt geen ntfs usb sticks/hardeschijven, enkel fat bestanden. Voor de xbox bezitters, ik neem aan dat een ntfs schijf werkt op de xbox aangezien microsoft er patent op heeft ?

  14. #5964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik mis eigenlijk de betere sportgames op PS4. Er is nog gen tennis uitgekomen voor ps4. Ik verzamel nu wat sportspellen zodat we dat met vriendencluppie eens in de zoveel tijd kunnen spelen.
    Vorige week UFC nog gedaan. Erg leuk, toernooitje opzetten.
    Een nieuwe SSX zou welkom zijn.SSX3 heb ik op de PS2 echt kapot gespeeld.

    Nou komt Ubisoft deze Winter wel met een snowboard game maar daar zijn de previews nog niet heel positief van.

  15. #5965
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Een nieuwe SSX zou welkom zijn.SSX3 heb ik op de PS2 echt kapot gespeeld.

    Nou komt Ubisoft deze Winter wel met een snowboard game maar daar zijn de previews nog niet heel positief van.
    Ja, of een leuke Olympic game. Vroeger ontzettend veel Track&Field gespeeld. Buttonbash tot je er bij neer viel.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  16. #5966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De XO heeft ook nadelen maar die heeft wel veel meer en betere exclusieve games op moment.

    Sony heeft dit najaar maar een exclusieve game die eigenlijk op de PS3 uit had moeten komen.
    Voor de games doe ik het niet, sterker nog , ik vind het niet leuk. Gta, assasin creed, destiny allemaal geprobeerd maar het is niet mijn ding. Ik ben meer van de Nintendo vrolijkheid. PS4/xbox zijn nou eenmaal de goedkoopste (4k) bluray spelers.

  17. #5967

    Standaard

    Ba ba ! wat heb ik een naar gevoel over gehouden zeg van die PS4 Pro presentatie.Ik ben nu echt van mening dat als je echt fanatiek gamer bent je beter af bent met een PC.
    De reden dat ik nog consoles heb is om de exclusieve games maar als ik met name dan naar Sony kijk dan zijn er dat nog maar heel weinig waar ik dan ook echt warm van zal worden.

    Vroeger was een PC omslachtig met al die drivers enzo maar nu gaat dat via je Geforce experience en is alles een fluitje van een cent.

    Ja de aanschaf van een game PC is duur maar de weg die de consoles nu in gaan is op het einde van de rit dito hetzelfde of zelfs duurder.

  18. #5968

    Standaard

    Fallout 4 mods komen niet naar de PS4:http://www.gamekings.tv/nieuws/ps4-m...out-4-ijskast/

    Moet je toch eens zien hoe gesloten Sony blijft met zijn platform.De mods krijgen door Bethesda zelfs een grote keuring dus ik snap het probleem niet.

    Ik zelf speel Fallout dan op de PC maar ik lees dat heel het mod gebeuren ook op de XO een succes is.

  19. #5969

    Standaard

    Gears of War 4 [XO/PC]

    PC gameplay: https://www.youtube.com/watch?v=qRCXlfr-d14 Ziet er top uit.[11 Okt]

    PC specs:

    MINIMUM RECOMMENDED IDEAL
    OS Windows 10 Anniversary Ed. Windows 10 Anniversary Ed. Windows 10 Anniversary Ed.
    DirectX DirectX 12 DirectX 12 DirectX 12
    CPU i5 3470 @ 3.0GHz i5 4690 @ 3.5GHz i7 4790 @ 4GHz
    GPU GeForce GTX 750 Ti GeForce GTX 970 or
    GeForce GTX 1060
    GeForce GTX 980 Ti or
    GeForce GTX 1080
    VRAM 2 GB 4 GB 6 GB+
    RAM 8 GB 8 GB 16 GB
    HDD 80 GB free 80 GB free SSD with 80 GB free
    Monitor 1920x1080 2560x1440 3840x2160

    Ik ga hem 1920x1080/GTX970-16GB spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-09-2016 om 11:42

  20. #5970

    Standaard

    DOOM [PS4/XO/PC]

    https://tweakers.net/nieuws/115523/d...cade-mode.html

    Met name die arcade-mode lijkt me een leuke toevoeging.

    Goed dat Bethesda hun games zo goed en lang blijft ondersteunen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-09-2016 om 12:49

  21. #5971

    Standaard

    Toch vandaag maar FIFA 17 gepreordered. Meteen maar een pakket van 2200 fifapunten erbij.
    Heb de afgelopen 2 jaar Pro Evol. Soccer gehad. Goede game (beter dan Fifa 15 en 16 in kwaliteit) . Maar ik vind de MyClub modus niet fijn. Ik mis het handelen op de market. En het creeeren van een echt EIGEN club met spelers die je echt zelf kunt kiezen ipv een random speler die je krijgt.
    Ik hoop alleen dat ik Fifa goed aan de praat krijg. Ik heb een 3,2 ghz cpu en dat zou net iets te weinig zijn. Maar wellicht met wat tweaken..

  22. #5972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Toch vandaag maar FIFA 17 gepreordered. Meteen maar een pakket van 2200 fifapunten erbij.
    Heb de afgelopen 2 jaar Pro Evol. Soccer gehad. Goede game (beter dan Fifa 15 en 16 in kwaliteit) . Maar ik vind de MyClub modus niet fijn. Ik mis het handelen op de market. En het creeeren van een echt EIGEN club met spelers die je echt zelf kunt kiezen ipv een random speler die je krijgt.
    Ik hoop alleen dat ik Fifa goed aan de praat krijg. Ik heb een 3,2 ghz cpu en dat zou net iets te weinig zijn. Maar wellicht met wat tweaken..
    Deze specs had 16 al dus die zullen met 17 zeker nog wat hoger gaan.

    Recommended Specifications:

    • OS: Windows 8/8.1/10 -64-bit
    • CPU: Intel i5-2550K @ 3.4Ghz
    • RAM: 8GB
    • Hard Drive Space Required: 15.0 GB
    • Supported Video Cards: ATI Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460
    • DirectX: 11.0

    Minimum Required Specifications:

    • OS: Windows 7/8/8.1 -64-bit
    • CPU: Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz
    • RAM: 4GB
    • Hard Drive Space Required: 15.0 GB
    • Minimum Supported Video Cards: ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650
    • DirectX: 11.0


    Succes.

    Ik realiseer me nu pas dat ik nog nooit een voetbal game gespeeld heb.Vind voetbal wel leuk maar in een game zoek ik het dan weer niet.

  23. #5973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ba ba ! wat heb ik een naar gevoel over gehouden zeg van die PS4 Pro presentatie.Ik ben nu echt van mening dat als je echt fanatiek gamer bent je beter af bent met een PC.
    De reden dat ik nog consoles heb is om de exclusieve games maar als ik met name dan naar Sony kijk dan zijn er dat nog maar heel weinig waar ik dan ook echt warm van zal worden.

    Vroeger was een PC omslachtig met al die drivers enzo maar nu gaat dat via je Geforce experience en is alles een fluitje van een cent.

    Ja de aanschaf van een game PC is duur maar de weg die de consoles nu in gaan is op het einde van de rit dito hetzelfde of zelfs duurder.
    Ik juich het alleen maar toe. Een console is en blijft veel toegankelijker dan een PC. Drivers installeren is voor een grafische kaart idd peanuts, maar een PC is veel meer dan alleen een grafische kaart. Ik vind dit in elk geval een interessante ontwikkeling, vooral hoe de PS4 Pro omgaat met de aangesloten TV. Je hebt gewoon meer keuzes als gamer. En wil je de PS4 Pro niet, dan blijf je gewoon lekker bij de PS4 zoals ie is.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #5974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik juich het alleen maar toe. Een console is en blijft veel toegankelijker dan een PC. Drivers installeren is voor een grafische kaart idd peanuts, maar een PC is veel meer dan alleen een grafische kaart. Ik vind dit in elk geval een interessante ontwikkeling, vooral hoe de PS4 Pro omgaat met de aangesloten TV. Je hebt gewoon meer keuzes als gamer. En wil je de PS4 Pro niet, dan blijf je gewoon lekker bij de PS4 zoals ie is.
    Ik heb dan een kant en klare HP PC waar alles perfect op elkaar afgestemd is dus ik zie niet wat er hier mis kan gaan.Ja je hebt lui die denken een PC in elkaar te kunnen zetten maar als je dan alles niet goed opelkaar afschstemd hebt krijg je zeker problemen + met iligaal downloaden krijg je een hoop shit op je PC.

    Wat zijn dan volgens jou nog meer dingen waar je tegenaan kunt lopen op PC ?


    Trouwens kan dat een HDR update voor de huidige PS4 met HDMI 1.4 ?

    Dit nog: De reden dat de gamer dit najaar geen GT speelt of Horizon Zero Dawn komt puur om dat die op de Pro moeten schitteren.Je bent pas een echte Pro gamer als je eerst 2000 Euro uiteeft voor een 4K scherm met Pro systeem.

    Deze Pro had deze PS4 jaren geleden al moeten zijn met zijn specs.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-09-2016 om 19:58

  25. #5975

    Standaard

    Ik game maar af en toe en dan is een "plug-and-play" systeem voor mij een must, want ik heb maar weinig tijd met een kleintje die nog wel slaapt maar ook niet voor al te lang. Dus de PS3 en 4 zijn voor mij prima systemen waar ik voorlopig nog mee uit de voeten kan. Ik heb zelfs nog een Ps2 en een Wii staan die gemod is zodat ik er NES en SNES games op kan spelen, voor het retro gevoel
    Maar die PS Pro hoeft voor mij niet. Ik vind het een "noch vleesch, nog visch" systeem, want je kan er wel 4K op gamen, maar dat is niet echt native 4K en 4K bluray kan ook al niet. En ondanks dat Sony nu ineens aanbrengt dat het de systemen "voornamelijk voor de games zijn" hebben ze toch mooi meegelift op de DVD en Bluray behoefte die de kopers hadden. Dus om nu geen UHD speler in te bouwen is toch een beetje je trouwe klant in de bek schijten, even ongenuanceerd gebracht. Nee, deze Pro is een zoethoudertje en cash grab tot de 5, want Sony heeft goed naar Apple gekeken en gezien dat je ook met een nieuw apperaat die een kleine upgrade heeft gekregen heel veel geld kan verdienen ipv jaren te spenderen aan een compleet nieuw apparaat en in de tussentijd je omziet zien slinken. Dat is de reden van de PS Pro volgens mij.

Pagina 239 van 484 EersteEerste ... 139189229235236237238239240241242243249289339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •