Pagina 242 van 484 EersteEerste ... 142192232238239240241242243244245246252292342 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.026 tot 6.050 van 12098 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6026

    Standaard

    Jammer genoeg ben ik dan ook zo'n idioot. Ik kijk er naar uit om vrijdag de campaign te starten!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #6027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Jammer genoeg ben ik dan ook zo'n idioot. Ik kijk er naar uit om vrijdag de campaign te starten!
    Kijk dan zijn de echte fans.

    De reviews zijn er als het goed is morgenvroeg.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-10-2016 om 18:29

  3. #6028

    Standaard

    Gears of war 4 [XO/PC]

    Reviews http://www.metacritic.com/game/xbox-one/gears-of-war-4

    Ik denk dat dit zeker voor Gears fans een verplicht nummertje is.

    Campaign lengte: http://www.evilgamerz.com/42093_Gear...uren-lang.html

    Ik vond de Campaign van Gears 3 te lang en viel daardoor in herhaling dus de lengte van deze lijkt me prima.Zoizo doe je de Campaign nog vaker op andere moeilijkheidsgraden.

    De echte uren gaan natuurlijk in Horde-mode zitten.

    Morgen zal ik pas echt zelf mijn eerste indruk kunnen geven.



    UPDATE [PC versie]

    Top dat Gamersnet nu al een benchmark op het web knalt: http://www.gamersnet.nl/movies/gears...970_benchmark/

    Laat ik nou zo ongeveer die specs hebben dus dat beloofd veel goeds.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-10-2016 om 09:22

  4. #6029

    Standaard

    Gears of War 4 [XO/PC]

    Eerste indruk:
    Het speelt lekker weg en ziet er echt fantastisch uit.

    UPDATE
    Ben verbaasd hoe gepolijst deze game wel niet is.En echt die PC versie is schitterend om te zien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-10-2016 om 13:55

  5. #6030

    Standaard

    Mafia 3 [XO/PC/PS4]

    Ben blij dat ik de game nog niet heb gekocht want mensen zijn op het web lang niet zo positief.
    De PC versie gaat niet verder dan 30fps maar de ontwikkelaar heeft laten weten dat ze daar aan werken dus zie ik het nu nog niet als een groot probleem.Wel is het niet netjes dat ze dat gisteren pas lieten weten.

    Misschien was het beter dat de ontwikkelaar iets minder tijd deed besteden aan die 300 trailers.

  6. #6031

    Standaard

    Denk dat een hoop mensen toch wel een blu ray speler erin willen hebben.Ik weet niet wat het uiteindelijke prijsverschil zal zijn maar je zou denken dat juist Sony het er nog instopt.

    Microsoft en Sony zijn momenteel druk bezig met hun nieuwe consoles. Maar waar de Xbox One S en Project Scorpio voorzien zijn van een 4K Blu-Ray-speler, ontbreekt deze in de PlayStation 4 Pro. Tot grote verbazing van Microsoft.


    “Ik wil geen hernieuwde console oorlog starten en heb veel respect voor wat Sony doet, Maar dat ze hebben een aantal interessante beslissingen genomen voor hun product, die mij verbazen,” aldus Xbox-topman Albert Penello. “Het ontbreken van een 4K-speler, gezien Sony’s media achtergrond, was een verrassing. Kijkend naar hun strategie in het verleden, denk ik niet dat veel mensen dit voorspeld hadden.”
    Sony liet al eerder weten niet gekozen te hebben voor 4K Blu-Ray omdat de hele industrie zicht beweegt naar streamen en het op langere termijn niet kostenefficiënt is om te kiezen voor een fysieke speler. Penello is het daar echter niet mee eens.
    “Persoonlijk denk ik dat de verschuiving van SD naar HD zeer zinvol was en hetzelfde zal gebeuren bij de overgang van 1080p naar 4K. Wanneer je een UHD Blu-ray vergelijkt met een 4K HDR stream van Netflix en Amazon, zie je overduidelijk een verschil.”

  7. #6032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Denk dat een hoop mensen toch wel een blu ray speler erin willen hebben.Ik weet niet wat het uiteindelijke prijsverschil zal zijn maar je zou denken dat juist Sony het er nog instopt.

    Microsoft en Sony zijn momenteel druk bezig met hun nieuwe consoles. Maar waar de Xbox One S en Project Scorpio voorzien zijn van een 4K Blu-Ray-speler, ontbreekt deze in de PlayStation 4 Pro. Tot grote verbazing van Microsoft.


    “Ik wil geen hernieuwde console oorlog starten en heb veel respect voor wat Sony doet, Maar dat ze hebben een aantal interessante beslissingen genomen voor hun product, die mij verbazen,” aldus Xbox-topman Albert Penello. “Het ontbreken van een 4K-speler, gezien Sony’s media achtergrond, was een verrassing. Kijkend naar hun strategie in het verleden, denk ik niet dat veel mensen dit voorspeld hadden.”
    Sony liet al eerder weten niet gekozen te hebben voor 4K Blu-Ray omdat de hele industrie zicht beweegt naar streamen en het op langere termijn niet kostenefficiënt is om te kiezen voor een fysieke speler. Penello is het daar echter niet mee eens.
    “Persoonlijk denk ik dat de verschuiving van SD naar HD zeer zinvol was en hetzelfde zal gebeuren bij de overgang van 1080p naar 4K. Wanneer je een UHD Blu-ray vergelijkt met een 4K HDR stream van Netflix en Amazon, zie je overduidelijk een verschil.”
    Is dat officieel door Microsoft bevestigd dat de Scorpio een 4K Blu-ray speler krijgt ?
    Kijk als ze het niet doen snap ik het want je kan dan die console met dikke specs en 4K Blu-ray speler niet voor heel veel meer geld in de winkel leggen dan de PS4 Pro.Het hoofd van de Xbox afdeling heeft ok duidelijk gezegd dat zij zich gaan richten op gaming en minder op entertainment in het algemeen.En trouwens ik denk dat er van de tien gamers maar een bij zit die echt Blu-ray koopt.[Ik zelf doe het wel]

    De reden dat die Pro geen Blu-ray speler heeft is puur om dat Sony dat ding voor een aantrekkelijke prijs in de winkels wil leggen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-10-2016 om 11:01

  8. #6033

    Standaard

    Microsoft heeft, in tegenstelling tot de PS4 Pro, aangegeven dat het zijn Xbox One Scorpio zal gaan voorzien van een 4K Blu-ray speler.


    http://wccftech.com/ps-vr-pu-doesnt-support-hdr/


    x box s

    CPU: 1.75GHz AMD 8-core APU
    GPU: 914 MHz AMD Radeon GCN
    Memory: 8GB DDR3 (5 GB available to games)
    Hard Drive: 500GB, 1TB, 2TB (limited edition launch model, officially sold out)
    Disc Drive: Supports 4K Ultra High Definition Blu-Ray and DVD playback
    4K Gaming: Upscaled only
    4K Video: Streaming and UHD Blu-ray
    Laatst aangepast door vista-vision : 08-10-2016 om 11:53

  9. #6034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    https://nl.hardware.info/nieuws/49264/sony-playstation-4-pro-heeft-bewust-geen-4k-blu-ray-speler


    http://wccftech.com/ps-vr-pu-doesnt-support-hdr/


    x box s

    CPU: 1.75GHz AMD 8-core APU
    GPU: 914 MHz AMD Radeon GCN
    Memory: 8GB DDR3 (5 GB available to games)
    Hard Drive: 500GB, 1TB, 2TB (limited edition launch model, officially sold out)
    Disc Drive: Supports 4K Ultra High Definition Blu-Ray and DVD playback
    4K Gaming: Upscaled only
    4K Video: Streaming and UHD Blu-ray
    Dit is niets nieuws.

    Waar haal je vandaan dat de Scorpio 4K Blu-ray zal hebben ?

  10. #6035

    Standaard

    Ja je hebt je xbox one s en de scorpio. Maar omdat in dat stuk staat xbox one s EN project scorpio voorzien van...
    Maar misschien waren ze wat betreft de scorpio wat voorbarig want ik kan tenminste nu nog niet iets echt officieels en definitiefs van Microsoft vinden en of de scorpio ook een 4k blu ray speler zal krijgen net als de xbox one s..

    http://www.telegraaf.nl/digitaal/gam...PS4_Pro__.html

  11. #6036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Ja je hebt je xbox one s en de scorpio. Maar omdat in dat stuk staat xbox one s EN project scorpio voorzien van...
    Maar misschien waren ze wat betreft de scorpio wat voorbarig want ik kan tenminste nu nog niet iets echt officieels en definitiefs van Microsoft vinden en of de scorpio ook een 4k blu ray speler zal krijgen net als de xbox one s..

    http://www.telegraaf.nl/digitaal/gam...PS4_Pro__.html
    Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Microsoft het niet gaat doen en dat denk ik puur om de prijs van wat de console zal gaan kosten.
    Er zal de komende maanden zeker wel wat meer info komen.

  12. #6037

    Standaard

    Vandaag het Trustmaster T80 racestuur binnengekregen met WRC6 en F1 onderweg. Het is vast niet het beste stuur die ik hier voorbij heb zien komen en ik heb ook geen playseat, maar ik heb er wel lol mee

  13. #6038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Vandaag het Trustmaster T80 racestuur binnengekregen met WRC6 en F1 onderweg. Het is vast niet het beste stuur die ik hier voorbij heb zien komen en ik heb ook geen playseat, maar ik heb er wel lol mee
    Voor iemand als jou die volgens mij af en toe speelt is het denk prima.

  14. #6039
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Microsoft het niet gaat doen en dat denk ik puur om de prijs van wat de console zal gaan kosten.
    Er zal de komende maanden zeker wel wat meer info komen.
    Ik denk dat ze elke manier om Sony af te troeven met twee handen zullen aangrijpen, dat spreken ze ook uit in het nieuwsbericht. Belangrijker is hoe hij met bitstream om zal gaan, want anders is het simpelweg nog steeds zinloos. Dan blijft het een halve UHD BD speler. Maar, het duurt nog lang voordat hij uitkomt. Dan kunnen ze denk ik niet anders.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #6040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik denk dat ze elke manier om Sony af te troeven met twee handen zullen aangrijpen, dat spreken ze ook uit in het nieuwsbericht. Belangrijker is hoe hij met bitstream om zal gaan, want anders is het simpelweg nog steeds zinloos. Dan blijft het een halve UHD BD speler. Maar, het duurt nog lang voordat hij uitkomt. Dan kunnen ze denk ik niet anders.
    Hun houding is op moment nog dat ze het doen ja maar kunnen zij dan nog dezelfde prijs hanteren als Sony met zijn Pro ?
    Stel dat hij meer als 500 Euro gaat kosten dan zullen zij weer het grote publiek niet mee krijgen.Het Playstation merk is hier in Europa enorm vergleken met Microsoft zijn console.

  16. #6041
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De slim was ook belachelijk laag geprijsd en heeft een UHD BD drive. In een jaar kan er veel gebeuren. Denk niet dat de drive dan de kostenpost is. 4K kan vallen of doorbreken. Misschien is tegen die tijd een UHD BD drive wel vereist om spelen in hogere resoluties te spelen.

    Nadeel van Sony is dat je nu door de consoles de consoles niet meer ziet. Je moet je eerst inlezen wat welke console kan. Volgens mij las ik ergens dat de prijs van de Scorpio schappelijk blijft, maar eigenlijk heb ik nog nooit een console voor minder gekocht, zeker toen niet toen ze net uit waren. Nog 1100 gulden betaald voor een PS2. En Nintendo staat ook niet bekend om gunstige prijzen. Als dat ding echt vet is en het de PC-ervaring meer naar de console brengt is er altijd een markt voor. En ze zijn niet gek. Als het echt Next Gen is is er altijd een markt voor. Ze zullen Sony niet van de troon stoten, maar ik wacht liever op de Scorpio dan dat ik nu een nieuwe PS koop, of voor een XBO slim.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #6042

    Standaard

    Mafia 3 [XO/PS4/PC]

    Reviews:http://www.metacritic.com/game/playstation-4/mafia-iii

    De review exemplaren zijn laat verstuurd van deze game dus veel zullen wat later zijn

  18. #6043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Voor iemand als jou die volgens mij af en toe speelt is het denk prima.
    Zeker, want ik moet zeggen dat ik het stuurtje alsnog vrij prijzig vond. Maar goed, hij is prima verder.

  19. #6044

    Standaard

    Rise of the Tombraider [XO/PS4/PC]

    Reviews: http://www.metacritic.com/game/plays...ar-celebration [PS4 versie]

    PS4 eigenaren kunnen nu dus ook genieten van dit pracht spel.

  20. #6045

    Standaard

    Game nieuws.

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/125...zijn-gekrompen

    Je koopt een keer een goede PC en die upgrade je ja/nee.Als het blijft krimpen is het natuurlijk wel zorgelijk voor toekomstige PC versies [Games]
    Nou is dit artikel niet puur gericht op PC gaming maar AMD/Nvidia zullen op dit gebied niet meer kunnen groeien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-10-2016 om 09:14

  21. #6046
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Game nieuws.

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/125...zijn-gekrompen

    Je koopt een keer een goede PC en die upgrade je ja/nee.Als het blijft krimpen is het natuurlijk wel zorgelijk voor toekomstige PC versies [Games]
    Nou is dit artikel niet puur gericht zijn op PC gaming maar AMD/Nvidia zullen op dit gebied niet meer kunnen groeien.
    Vind je het gek. Alleen al een uptodate videokaart zit je al op 8 a 900 euro. Daar heb je 2 ps4 pro,s voor.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  22. #6047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Vind je het gek. Alleen al een uptodate videokaart zit je al op 8 a 900 euro. Daar heb je 2 ps4 pro,s voor.
    Er is verschil tussen up to date en high end. Jij noemt high end prijzen. Maar dan nog heb je gelijk. Voor hetzelfde bedrag van 1 PS4 Pro, wat een compleet systeem is, koop je alleen een goede videokaart. Dan heb je nog geen processor, geheugen, moederbord etc. Voor een beetje game pc moet je al gauw 1000 euro uittrekken. Dat is totaal niet meer in verhouding met een console. Zelfs al neem je het PS plus abonnement daarin mee, dan nog is een PS4 een veel completere ervaring voor veel minder geld. En straks de Xbox Scorpio... dat wordt denk ik een PC killer. Zeker omdat Microsoft het platform zo breed toepasbaar heeft gemaakt.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #6048

    Standaard

    Je hebt nu van Nvidia dan die GTX-1080 maar wie slim is gaat voor de GTX-1070 want dan paart je toch over een prijsverschil van rond de 350 Euro.[Als je een upgrade zal doen van je huidige PC]

    De Scorpio zal met zijn specs een beetje vergelijkbaar zijn met een 1070 kaart dus stel dat Microsoft 500 Euro zal vragen dan krijgt de PC het moeilijk denk.Er vanuit gaan dat die Scorpio eind 2017 komt dan is die 1070 kaart nog steeds een topper.

    Ik denk dat het voor mij eerder een Scorpio zal worden dan een nieuwe PC kaart.

    Wacht even: Als Nintendo met zijn NX straks lekker bezig is dan heb ik een stuk minder interesse in wat Sony & Microsoft doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-10-2016 om 10:21

  24. #6049

    Standaard

    Ik vind dat er nogal wat mysterie rond die NX hangt. Kan 2 kanten op: of het is geweldig, of het is 3x niks... Ben benieuwd.

    Eerste geluiden van pers en publiek over de PSVR zijn ook zeer positief. Ben benieuwd naar de ervaringen straks i.c.m. de PS4 Pro...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #6050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik vind dat er nogal wat mysterie rond die NX hangt. Kan 2 kanten op: of het is geweldig, of het is 3x niks... Ben benieuwd.

    Eerste geluiden van pers en publiek over de PSVR zijn ook zeer positief. Ben benieuwd naar de ervaringen straks i.c.m. de PS4 Pro...
    - Voor mij persoonlijk draait het om de titels van Nintendo zelf dus voor mij zal het nog al snel goed zijn.Nintendo heeft op de WiiU echt wel wat pareltjes gebracht.
    Natuurlijk zal het beste scenario zijn dat ik bv ook een Tombraider kan spelen op de NX.

    - Ik pik juist geluiden op de de calibratie ruk is en dat de beelden verre van mooi zijn.

Pagina 242 van 484 EersteEerste ... 142192232238239240241242243244245246252292342 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •