Pagina 251 van 484 EersteEerste ... 151201241247248249250251252253254255261301351 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.251 tot 6.275 van 12096 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik zei letterlijk tegen mijn vrouw: 'ik dacht dat Uncharted 4 al mooi was, maar dit is gezien de toch meer open opzet nog net wat mooier'. Dat zegt genoeg denk ik haha. En dan heb ik niet eens een PS4 Pro.
    Ik had die openheid graag in Uncharted gezien maar tja de ontwikkelaar zal het verhaal op een lineaire structuur denk beter kunnen vertellen.
    Wat ik zo gaaf vond aan Jak 2 [PS2/Naughty Dog] was dat je een hub had en vanuit daar ging je missies doen.Had dus zeker in Uncharted 4 dat soort structuur gezien.

    + punt van Tomb Raider was voor mij ook dat de game levendiger is met al die dieren in bepaalde stukken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-12-2016 om 15:35

  2. #6252

    Standaard

    Box-art


    De beelden die op het web staan gaven mij al een goede indruk van de game maar na de PSN demo weet ik zeker dat dit een must -have is voor mij.
    Deze exclusieve Sony game is een mix van hack & slash/RPG in een open wereld structuur.[Re 18 jan]

  3. #6253

  4. #6254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Klinkt als een reclameplaatje... Eerst zien, dan geloven... Dat heb ik vaker bij Polyphony....
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #6255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Klinkt als een reclameplaatje... Eerst zien, dan geloven... Dat heb ik vaker bij Polyphony....
    Dit neem ik wel aan hoor want de serie heeft er zeker van 1 tot 4 bekend om gestaan dat zij alles uit het systeem halen wat mogelijk is.
    De ontwikkelaar heeft toegegeven dat zij met 5 en 6 echt moeite hadden met de ontwikkeling vanwege de moeilijke PS3.

    Dat dit nu weel lang duurt komt gewoon omdat Sony met heel het Pro gebeuren komt aanzetten.

    Of het de leukste race game gaat worden weet ik niet maar dat hij visueel de lat weer enorm hoog gaat leggen daar geloof ik wel in.
    Die code die ze begin deze maand lieten zien zag er echt een stuk beter uit dan die van de zomer.En je weet zelf wel dat als ze een code laten zien ze intern al weer veel verder zijn.

    Mijn Playseat & ik hebben wel honger naar een nieuwe sim-achtige racer


    Gaat nog lastig voor mij worden hoe ik dan mijn race setup ga fabriceren want mijn laatste nieuwe scherm staat op een bureautafel in het hoekje achter in de kamer.Eerst plaatste ik de playseat gewoon voor in de kamer net voor mijn Sony toestel die laag staat.

    Nou ja er is nog steeds geen release datum dus laat ik daar nu nog maar niet aan denken dan.Ik ben heel benieuwd of dit dan misschien de volgende Sony game gaat worden na Horizon:Zero Dawn.[geloof maar dat Sony lang op deze titel gaat teren] Ik houd in mijn achterhoofd eind 2017.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-12-2016 om 07:55

  6. #6256

    Standaard

    Wat ik nu speel:Transformers: Devastation [PS4]

    Ik heb dit spel al een paar keer uitgespeeld maar de combinatie Platinum Games & Transformers werkt gewoon heel goed.

  7. #6257

    Standaard

    Nieuws

    http://www.evilgamerz.com/42690_Sony...PS4-games.html

    Tja het VR project is nou niet echt een succes en van de Pro had Sony ook iets meer verwacht dus ja laat die software maar los.

    Persoonlijk ben ik over de Pro positiever dan ik had verwacht.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-12-2016 om 15:03

  8. #6258

    Standaard

    DOOM [PS4/XO/PC]

    Mick Gordon deed de geweldige soundtrack voor DOOM en won er ook een prijs mee.
    Hier een leuk interview:https://www.youtube.com/watch?v=Bthei5ylvZ4

  9. #6259

    Standaard

    Prey [PS4/PC/XO]

    Een nieuw boeiend interview over wat de game precies gaat zijn:https://www.youtube.com/watch?v=GdsP_jyrjBI

    Sinds een paar maanden is het voor mij al duidelijk wat de game nou precies gaat bieden en daarom is dit voor nu de game die ik in 2017 het liefst wil spelen.
    Ik roep al maanden dat ik Horizon:Zero Dawn het liefst wil spelen maar er is bij mij een grote twijfel ontstaan over het gameplay aspect van die titel.

    Na Dishonored 1 & 2 heb ik gewoon 100% vertrouwen in het nieuwe project van Arkane.[Re Lente]
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-12-2016 om 10:34

  10. #6260

    Standaard

    Nieuws

    http://www.gamed.nl/view/125684

    Nou Nintendo laat met de nieuwe presentatie in januari vette software zien want een hype is er bij mij nog lang niet.Zeker nu er een gerucht is dat er in het eerste jaar veel WiiU titels gaan komen die ik al lang gespeeld heb.

    Goede Software maakt de console !

  11. #6261

  12. #6262
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Vraagje.. Ik heb deze https://www.asus.com/nl/Motherboards/B75MPLUS/ moederbord.
    Ik heb nu een MSI GTX GeForce 750 2GB GPU opzitten. Werkt prima. Maar ik wil een stapje (budged) hoger.
    Nu twijfel ik tussen deze; https://www.bol.com/nl/p/gigabyte-ge...ionType=browse
    of deze; https://www.bol.com/nl/p/sapphire-11...ionType=browse

    Volgens diverse benchmark filmpjes komt de RX 470 veel beter uit de bus maar mijn vraag is.. is dit compatible met mijn moederbord omdat dit Radeon is.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  13. #6263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Vraagje.. Ik heb deze https://www.asus.com/nl/Motherboards/B75MPLUS/ moederbord.
    Ik heb nu een MSI GTX GeForce 750 2GB GPU opzitten. Werkt prima. Maar ik wil een stapje (budged) hoger.
    Nu twijfel ik tussen deze; https://www.bol.com/nl/p/gigabyte-ge...ionType=browse
    of deze; https://www.bol.com/nl/p/sapphire-11...ionType=browse

    Volgens diverse benchmark filmpjes komt de RX 470 veel beter uit de bus maar mijn vraag is.. is dit compatible met mijn moederbord omdat dit Radeon is.
    Op dat laatste durf ik geen 100% goed antwoord op te geven.

    Als het om kaarten gaat zal ik sowieso altijd voor Nvidia gaan.Waarom ? omdat hun ondersteuning op alle vlakken beter is.[Op forums valt me op dat mensen veel vaker ergens tegen aanlopen met AMD]
    Bv drivers installeren met het Geforce programma werkt allemaal heel prettig.

    Heb met de GTX680 & 970 nooit problemen gehad.

    Voor 1080p gamen op PC is die 1050 kaart prima!
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-01-2017 om 13:49

  14. #6264
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Op dat laatste durf ik geen 100% goed antwoord op te geven.

    Als het om kaarten gaat zal ik sowieso altijd voor Nvidia gaan.Waarom ? omdat hun ondersteuning op alle vlakken beter is.[Op forums valt me op dat mensen veel vaker ergens tegen aanlopen met AMD]
    Bv drivers installeren met het Geforce programma werkt allemaal heel prettig.

    Heb met de GTX680 & 970 nooit problemen gehad.

    Voor 1080p gamen op PC is die 1050 kaart prima!
    Ok thnx voor het antwoord. Maar is de Radeon nou gewoon compatible of niet. Ik weet bijvoorbeeld dat mijn moederbord geen AMD processor chips ondersteund. Maar gaat dat ook op voorr de GPU?
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 02-01-2017 om 18:07
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  15. #6265
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    De kaarten schelen wel in FPS..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  16. #6266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    De kaarten schelen wel in FPS..
    Dan ga je voor die AMD.Heb je ervaring met AMD kaarten ?

    Je kan ook je PS4 verkopen en dan een Pro kopenDan heb je een beetje vergelijkbare tech.[mocht je dit jaar van plan zijn om voor een 4k scherm te gaan]
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-01-2017 om 20:12

  17. #6267
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    4k scherm heb ik. En nee.. Geen AMD ervaring. PS4 ga ik niet verkopen om een pro te kopen. Dan wacht ik wel op de Scorpio.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  18. #6268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    4k scherm heb ik. En nee.. Geen AMD ervaring. PS4 ga ik niet verkopen om een pro te kopen. Dan wacht ik wel op de Scorpio.
    Dan houden we het nu bij de kaarten.

    Drivers & updates installeren is via het gratis Geforce Experience programma van Nvidia een fluitje van een cent.voor zover ik weet is het gebruikersgemak bij AMD een stuk minder.

    Is die paar extra FPS te belangrijk voor je dan houd ik je niet tegen en wens ik je veel plezier met die AMD kaart.

  19. #6269
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik had ook al her en der problemen gelezen wat installatie betreft.
    Misschien voor een paar tientjes meer of deze..
    https://www.bol.com/nl/p/msi-geforce...pe=typedsearch

    Of deze...
    https://www.bol.com/nl/p/msi-geforce...pe=typedsearch

    De laatste heeft een snellere processor. En het zijn 3 GB versies.
    Je hebt ze ook in 6GB versies maar die zijn gelijk 100/150 euro duurder. En qua benchmarks scheelde het maar 3/5 FPS.

    Deze zijn van MSI waar ik me toch erg prettig bij voel. Je hebt ze ook van GigaByte maar die zijn een stukje luider en worden warmer dan de MSI's.

    Blijf in ieder geval wel bij GeForce Nvidia.
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 02-01-2017 om 22:59
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  20. #6270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik had ook al her en der problemen gelezen wat installatie betreft.
    Misschien voor een paar tientjes meer of deze..
    https://www.bol.com/nl/p/msi-geforce...pe=typedsearch

    Of deze...
    https://www.bol.com/nl/p/msi-geforce...pe=typedsearch

    De laatste heeft een snellere processor. En het zijn 3 GB versies.
    Je hebt ze ook in 6GB versies maar die zijn gelijk 100/150 euro duurder. En qua benchmarks scheelde het maar 3/5 FPS.

    Deze zijn van MSI waar ik me toch erg prettig bij voel. Je hebt ze ook van GigaByte maar die zijn een stukje luider en worden warmer dan de MSI's.

    Blijf in ieder geval wel bij GeForce Nvidia.
    Ja de GeForce kaarten die MSI maakt zijn meestal beter dan die van GigaByte.Hoeveel RAM heb je zelf los van die kaart dan nog in je PC ?

    Ik heb even op Google jou case gecheckt maar die is groot genoeg voor de inbouw.Hoeveel watt voeding heb jij nu in die Acer ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-01-2017 om 06:49

  21. #6271
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    750 w voeding en 16GB geheugen.
    Ik vraag me alleen af of 3GB Vram genoeg is want als ik bijvoorbeeld kijk naar GTAV, paar instellingen op ultra en dan gaat hij de 2GB op mijn huidige kaart al voorbij. De witcher heb ik ook en die zit op ongeveer 1,5 GB met alles op ultra. FPS is dan wel erg laag dus deze kan ik momenteel alleen op High spelen. Alles op 1080p.

    Wel interessant.. De 3 en 6GB versies schelen eigenlijk bijna niets.. De 6GB doet het "maar" 5% beter..

    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 03-01-2017 om 07:32
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  22. #6272

    Standaard

    Nou is die GTA met alle settings aan wel een heel zwaar spel hoor.Toch jammer dat op die kaart zelf net geen 4GB zit.Je ziet de laatste tijd dat er wat spellen zijn toch die 4GB op de kaart willen hebben met alle settings hoog dan wel.

    persoonlijk hoeft bij mij een PC game niet boven de 60fps te komen dus kan ik andere dingen weer wat hoger zetten.

    Als je met die MSI straks een beetje met je settings speelt dan heb je denk een prima kaart.Spellen die dit jaar gaan komen die zal je met die kaart misschien op medium [60fps] kunnen draaien dus tja ik weet niet wat jou wensen zijn.Ben jij iemand die nog genoeg bestaande spellen wil spelen op Steam dan zit je met deze kaart zeker goed.

    Wil je zeker zijn dat je alles op hoog kan blijven spelen de komende 15 a 20 maanden dan kom je uit bij de 1070.Natuurlijk is die 1080 de! kaart maar daar is de winst verwaarloosbaar als je de prijs van die kaart ziet.

    PC gaming kost gewoon meer dan console gaming.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-01-2017 om 07:58

  23. #6273

    Standaard

    http://www.gamed.nl/view/125692

    Gelukkig maar dat ik alles wat ik lees en zie niet meteen geloof.Laat Sony nou eerst maar eens met GT Sport komen zo rond de zomer.

  24. #6274

    Standaard

    Haha, jullie lijken allemaal van relatief 'zware' spellen te houden. Kom ik aan, met mijn Bubble Shooter (dit spel) en Pai Gow Poker (dit spel) :')

  25. #6275
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    nou.. Keuze gemaakt.. Het is deze geworden..Na veel vergelijken en zoeken en doen..
    https://www.bol.com/nl/p/msi-geforce...pe=typedsearch
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Pagina 251 van 484 EersteEerste ... 151201241247248249250251252253254255261301351 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •