Pagina 252 van 484 EersteEerste ... 152202242248249250251252253254255256262302352 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.276 tot 6.300 van 12093 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hobbit Bekijk bericht
    Haha, jullie lijken allemaal van relatief 'zware' spellen te houden. Kom ik aan, met mijn Bubble Shooter (dit spel) en Pai Gow Poker (dit spel) :')
    Casual gamen kan ook prima.

  2. #6277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    nou.. Keuze gemaakt.. Het is deze geworden..Na veel vergelijken en zoeken en doen..
    https://www.bol.com/nl/p/msi-geforce...pe=typedsearch
    Prima kaart.

    Welke PC game ga je als eerste testen als je hem hebt ?

  3. #6278
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Prima kaart.

    Welke PC game ga je als eerste testen als je hem hebt ?
    Witcher.
    Met de GTX 760 2gb (huidige kaart) Draai ik op (alles behalve die hair opties) high, dus ook high postprocessing. Zit ongeveer op 40 FPS hiermee. Tempratuur GPU is 75 graden en CPU net onder de 60.

    Wat zou ik nog kunnen krijgen voor de 760. Op MP zie ik ze wel staan voor 100 euro..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #6279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Witcher.
    Met de GTX 760 2gb (huidige kaart) Draai ik op (alles behalve die hair opties) high, dus ook high postprocessing. Zit ongeveer op 40 FPS hiermee. Tempratuur GPU is 75 graden en CPU net onder de 60.

    Wat zou ik nog kunnen krijgen voor de 760. Op MP zie ik ze wel staan voor 100 euro..
    - Witcher 3 neem ik aan ?
    Dat is een mooie game die laat zien wat je nieuwe kaart kan.

    - Ik denk dat je 75 tot misschien 100 kan vragen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-01-2017 om 11:17

  5. #6280
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    - Witcher 3 neem ik aan ?
    Dat is een mooie game die laat zien wat je nieuwe kaart kan.

    - Ik denk dat je 75 tot misschien 100 kan vragen.
    Ja Witcher 3.
    Dacht ook al rond deze prijsklasse. Als ik er 85/90 euro voor kan krijgen ben ik al blij...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #6281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ja Witcher 3.
    Dacht ook al rond deze prijsklasse. Als ik er 85/90 euro voor kan krijgen ben ik al blij...
    50 tot 55fps kan je met die nieuwe kaart wel halen.Dat is voor een zware game als Witcher3 meer dan prima!
    De PS4 moet echt zijn best doen voor 30fps.

  7. #6282

    Standaard

    http://www.evilgamerz.com/42706_The-...r-de-S....html Ik denk dat Nintendo zich toch even snel bedacht heeft.

    De Switch MOET de console worden waar Nintendo weer mee gaat scoren dus ja dan MOET je die game bij een console release hebben.

    Ja je MOET het nu goed doen Nintendo !!!

    Op 13 Januari maakt Nintendo de prijs en datum bekend van de Switch.Als ze mij gek willen maken laten zij een nieuwe Metroid zien tijdens dat event.

  8. #6283
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Was ik nog helemaal vergeten te vragen.

    De vorige keer dat ik de GPU en MOBO naar de behuizing bracht, is de retention clip geknapt. GPU kregen we natuurlijk gewoon op zn plaats. Gewoon vast schroeven en hij kan geen kant op.
    Maar mijn vraag is nu met de kapotte clip.. Is de GPU nu wel makkelijk te verwijderen. Op diverse forums lees ik dat mensen zelfs moedwillig deze clip breken..
    LTM6FeYq6vA6Suvq_500.jpg
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  9. #6284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Was ik nog helemaal vergeten te vragen.

    De vorige keer dat ik de GPU en MOBO naar de behuizing bracht, is de retention clip geknapt. GPU kregen we natuurlijk gewoon op zn plaats. Gewoon vast schroeven en hij kan geen kant op.
    Maar mijn vraag is nu met de kapotte clip.. Is de GPU nu wel makkelijk te verwijderen. Op diverse forums lees ik dat mensen zelfs moedwillig deze clip breken..
    LTM6FeYq6vA6Suvq_500.jpg
    Nu de clip kapot is denk wel.
    Ik heb er ook ervering mee dat hij er moeilijk uitgaat maar breken heb ik nooit hoeven te doen.Ik heb het ook maar 2x gedaan hoor.

    Ik kan zelf wat dingen vervangen bij een PC maar compleet met een nieuw moederbord opbouwen heb ik nog nooit gedaan.
    Ik durf dat niet goed omdat je dan ook weer dingen in de bios moet doen enzo geloof ik.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-01-2017 om 07:22

  10. #6285
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nu de clip kapot is denk wel.
    Ik heb er ook ervering mee dat hij er moeilijk uitgaat maar breken heb ik nooit hoeven te doen.Ik heb het ook maar 2x gedaan hoor.

    Ik kan zelf wat dingen vervangen bij een PC maar compleet met een nieuw moederbord opbouwen heb ik nog nooit gedaan.
    Ik durf dat niet goed omdat je dan ook weer dingen in de bios moet doen enzo geloof ik.
    Ik geloof dat ik alleen de oude drivers eerst verwijderen moet van de 760 GPU. Maar aan de 1060 is ook Nvidea dus dan vraag ik mij af.. Is dat nou echt nodig?
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  11. #6286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik geloof dat ik alleen de oude drivers eerst verwijderen moet van de 760 GPU. Maar aan de 1060 is ook Nvidea dus dan vraag ik mij af.. Is dat nou echt nodig?
    Ik zou ze verwijderen + Geforce Experience ook even.

    Op moment dat je straks alles in je kast hebt zitten knal je Geforce Experience er weer op en die zoekt dan alles weer wat voor die kaart nodig is.

  12. #6287
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik zou ze verwijderen + Geforce Experience ook even.

    Op moment dat je straks alles in je kast hebt zitten knal je Geforce Experience er weer op en die zoekt dan alles weer wat voor die kaart nodig is.
    Wel verstandig denk ik. Ik laat mijn ervaringen later wel weten. Bedankt voor alle tips Jeroen..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  13. #6288

  14. #6289

    Standaard

    Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue [PS4]

    Deze gast bespreekt de Famitsu [Japan] review:https://www.youtube.com/watch?v=PlUCPFxney0 Klinkt goed allemaal

    - Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance:Knap dat deze game nu zelfs op 60fps loopt.

    - A Fragmentary Passage: Toch mooi een soort 4 uur durend voorgerecht naar KH3 toe.

    [Re 24 Jan]
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-01-2017 om 13:24

  15. #6290

    Standaard

    Binnenkort beginnen aan Uncharted 4 A Thiefs End! Mijn eerste PS4 game.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #6291
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Witcher.
    Met de GTX 760 2gb (huidige kaart) Draai ik op (alles behalve die hair opties) high, dus ook high postprocessing. Zit ongeveer op 40 FPS hiermee. Tempratuur GPU is 75 graden en CPU net onder de 60.

    Wat zou ik nog kunnen krijgen voor de 760. Op MP zie ik ze wel staan voor 100 euro..
    Geen moment spijt van mijn nieuwe kaart. Installatie was echt een fluitje van een cent.
    Nu draai ik met de witcher 3 60 FPS met alles op max dus ook high postprocessingopmax op 1080p. Volgens mij staat de FPS limiter in GeForce configuratie scherm nog aan ergens. Tempratuur GPU blijft na 15min spelen schommelen tussen de 50/55 graden in tegenstelling van 75 graden met de vorige GPU.
    Met 1440p draai ik 30fps met alles op max... Al met al zeer tevreden over deze kaart.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  17. #6292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Geen moment spijt van mijn nieuwe kaart. Installatie was echt een fluitje van een cent.
    Nu draai ik met de witcher 3 60 FPS met alles op max dus ook high postprocessingopmax op 1080p. Volgens mij staat de FPS limiter in GeForce configuratie scherm nog aan ergens. Tempratuur GPU blijft na 15min spelen schommelen tussen de 50/55 graden in tegenstelling van 75 graden met de vorige GPU.
    Met 1440p draai ik 30fps met alles op max... Al met al zeer tevreden over deze kaart.
    Goede keuze gemaakt.

  18. #6293
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Goede keuze gemaakt.
    Vanavond maar eens GTA 5 Installeren. Ik heb deze ook voor de PS4 en deze gebruik ik voor online. De PC versie ga ik maar eens modden. Er schijnt een supermod te zijn die alle auto's in real-life auto's maakt.
    Ook zit er in deze mod een soort van ENB. Een alles in 1 pakket zeg maar. Het schijnt vzo te zijn dat als je GTA 5 mod je niet meer online kan spelen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  19. #6294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Binnenkort beginnen aan Uncharted 4 A Thiefs End! Mijn eerste PS4 game.
    Ik kan slechtere games bedenken om mee te beginnen! Heel veel plezier en geniet ervan! Het is een geweldige filmische ervaring in ieder geval!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #6295

  21. #6296

    Standaard

    Mass Effect: Andromeda [PS4/XO/PC]

    De game heeft een datum gekregen:http://www.gamed.nl/view/125705

    Mensen met een Pro zullen zeker smullen:https://www.youtube.com/watch?v=heZt-0_-mk8

    Niet normaal wat er de komende 4 maanden allemaal uitgaat komen.En dan komt de Switch er ook nog eens aan.

    Laatst aangepast door jeroeni : 04-01-2017 om 20:50

  22. #6297

    Standaard

    Playstation nieuws

    http://www.pu.nl/artikelen/trailer/s...-de-pro-en-vr/

    Als ik zo op forums lees dan durf ik nu wel te zeggen dat de pro het nog niet zo goed doet bij het publiek.Ik snap nu nog goed de reden van al die gamers maar straks als Horizon:Zero Dawn & de nieuwe Mass Effect te koop zijn dan zou je wensen dat je een Pro hebt.

    Er zijn al wat bestaande games die een Pro patch hebben gekregen maar de nieuwe titels die dit jaar komen zijn in de laatste fase met de Pro in gedachten ontwikkeld.

    Als je nu een PS4 1TB wil kopen dan ben je toch gek als je dan voor 50 Euro meer niet voor een pro versie gaat !
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-01-2017 om 11:00

  23. #6298
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Playstation nieuws

    http://www.pu.nl/artikelen/trailer/s...-de-pro-en-vr/

    Als ik zo op forums lees dan durf ik nu wel te zeggen dat de pro het nog niet zo goed doet bij het publiek.Ik snap nu nog goed de reden van al die gamers maar straks als Horizon:Zero Dawn & de nieuwe Mass Effect te koop zijn dan zou je wensen dat je een Pro hebt.

    Er zijn al wat bestaande games die een Pro patch hebben gekregen maar de nieuwe titels die dit jaar komen zijn in de laatste fase met de Pro in gedachten ontwikkeld.

    Als je nu een PS4 1TB koopt dan ben je toch gek als je dan voor 50 Euro meer geen Pro koopt !
    Als ik nu geen ps4 had en wilde 1 kopen zou ik ook voor de pro gaan. Dus snap je punt.. Maar.... Niet iedereen heeft een 4k tv (ik wel) dus voor diegene is een pro niet aantrekkelijk.
    En laten we dan eerlijk zijn... Het is wel een beetje geld klopperij van Sony. Dit hadden ze ook wel van tevoren kunnen weten dat de toekomst op 4k gericht zou zijn..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  24. #6299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Als ik nu geen ps4 had en wilde 1 kopen zou ik ook voor de pro gaan. Dus snap je punt.. Maar.... Niet iedereen heeft een 4k tv (ik wel) dus voor diegene is een pro niet aantrekkelijk.
    En laten we dan eerlijk zijn... Het is wel een beetje geld klopperij van Sony. Dit hadden ze ook wel van tevoren kunnen weten dat de toekomst op 4k gericht zou zijn..
    Er worden voor die Pro versies technieken gebruikt zodat in veel gevallen de game ook iets beter is op een 1080p scherm.

    https://www.youtube.com/watch?v=heZt-0_-mk8 Als je dit ziet dan wil je toch een Pro ? [Jij kan het filmpje in 4K kijken]

    In September was ik niet zo onder de indruk van dit filmpje omdat ik toen geen 4K scherm had met HDR.

    Je ziet in 4k ook veel meer diepte.Switch in dat filmpje maar eens terug naar 1080p dan zie je dat goed.

    Ook al zijn games niet puur 4K dan nog worden er technieken gebruikt die bij het oude model gewoon niet kunnen.En vergeet HDR niet in dit verhaal.
    Wat ik bedoel te zeggen is dat er voor beide schermen technieken gebruikt worden als je een Pro hebt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-01-2017 om 19:46

  25. #6300

    Standaard

    Yooka-Laylee [PS4/PC/XO/Switch]

    Volgens mij had ik deze trailer hier nog niet in het topic gezet:https://www.youtube.com/watch?v=Y1xVEEOG0ZI Dat zijn toch personages om van te smullen.

Pagina 252 van 484 EersteEerste ... 152202242248249250251252253254255256262302352 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •