Pagina 281 van 484 EersteEerste ... 181231271277278279280281282283284285291331381 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.001 tot 7.025 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #7001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Xbox One X: Ik zit er aan te denken om de console te pre-orderen.

    Er staan op YouTube best al wat hands-on/preview filmpjes van een paar aankomende multiplatform games en ik moet zeggen dat ik toch wel aardig onder de indruk ben.

    Ik ga er nog een nachtje over slapen.
    Xbox One X: Pre-order gedaan bij Intertoys [Re 7 Nov] Aangezien ik de nieuwe generatie consoles pas over dik twee jaar zie verschijnen wil ik nu gamen in de best mogelijke kwaliteit.

  2. #7002

  3. #7003

    Standaard

    TIP:Star Wars Battlefront 2 [PS4/XO/PC]

    Morgen gaat om 18:00 de open beta van start.


    UPDATE
    Hij is op de PS4 nu voor iedereen te spelen.

    Eerste indruk: Aardig maar ik steek mijn tijd en geld liever in andere games dit najaar.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-10-2017 om 12:46

  4. #7004

    Standaard

    Gran Turismo Sport [PS4]

    Krijgt op 9 oktober een open beta.Heel benieuwd of deze GT met zijn nieuwe structuur mij gaat overtuigen.

    UPDATE
    Beta is nu binnen te halen via PSN en is beschikbaar vanaf 9 okt.
    Het startmenu waar je al in kan ziet er schitterend uit.

    PS4-Pro:1800p/HDR/60fps.

    UPDATE
    Mensen zijn na een GT Sport event uiterst positief.Waar men eerst dacht[ik ook] dat deze game het niet haalt bij een PC2 of Forza7 zijn de geluiden nu toch heel anders.

    Ik kan in PC2 de career gewoon nog niet spelen omdat er nog steeds geen goede patch is.

    Ik ben klaar voor de GT Sport beta.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-10-2017 om 13:22

  5. #7005

    Standaard

    GT Sport [PS4]

    Eerste indruk van open-beta:
    - De presentatie is schitterend
    - Race physics voelen als wat je gewend bent van Gran Turismo maar dan wel door geëvolueerd.Of het nou sim is of niet ik vind het fijne physics voor een race game
    - De snelle wagens hebben een gaaf geluid
    -Beloningssysteem dwingt je netjes te rijden.Omdat deze GT behoorlijk op online gaat leunen is een systeem dat deugt erg belangrijk.

    Na het teleurstellende PC2 ben ik hier eigenlijk best wel weggeblazen.Gelukkig is er best nog wat te doen voor mij in de beta.

    TIP: Iedereen de een PS4 heeft kan de beta checken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-10-2017 om 13:16

  6. #7006

  7. #7007

    Standaard

    Fire Emblem Warriors [Switch/3DS]

    Commercial trailer:https://www.youtube.com/watch?v=6w9Z01pMMT4 [Re 20 okt]

    Dit gaat mijn volgende exclusieve Switch game worden.Hyrule Warriors op de WiiU heb ik echt kapot gespeeld.

  8. #7008

    Standaard

    GT Sport [PS4]

    TV-spot:http://www.gamed.nl/view/129592

    De beta loopt over een paar uur tot zijn einde en ik niet nieta anders zeggen dan dat ik verrast ben door deze GT.
    Een waterdicht systeem voor het online beuken krijg je nooit maar mijn ervaring met de beta zegt wel dat je het jezelf op de eerste plaats dan moeilijk maakt.

    Als je ziet hoe de game er visueel uitziet dan snap je pas waar de ontwikkelaar al die tijd mee bezig is geweest.Samen met Horizon de mooiste game van dit moment vind ik.

    Voor de mensen met een standaard PS4:Heb een check gedaan bij een kennis en ook daar ziet de game er verbluffend uit.[denk dat de meeste hier op zijn minst een middenklasse scherm bezit]

    Als ik men die de beta al in de lente heeft gespeeld moet geloven heeft de game echt op alle vlakken nog wat sprongen gemaakt.

    Ben zelf 1 bug in het menu tegengekomen.Ik kan je zeggen dat er in PC2 wel 50 zitten.

    Wat ik ook prettig vind is dat deze racer niet hip of cool probeert te zijn.

    Ik kijk uit naar de release van 18 okt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-10-2017 om 09:01

  9. #7009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Xbox One X: Pre-order gedaan bij Intertoys [Re 7 Nov] Aangezien ik de nieuwe generatie consoles pas over dik twee jaar zie verschijnen wil ik nu gamen in de best mogelijke kwaliteit.
    Bij nader inzien pre-order afgemeld.

    Die mooie multiplaform game[ Assassins Creed Origins] waar ik het laast over had bleek op PC te draaien.

    Heb net nog eens een check gedaan: Microsoft heeft op exclusief gebied niets op het progamma staan dat mij gaat boeien voor de komende 9 maanden.
    Project Cars 2 die ik graag in native-4K had gespeeld blijkt voor mij de miskoop van het jaar te zijn.

    Ze doen ook niets aan een event ofzo waar ze dan nog wat leuke dingen aankodigen.

    Knap van Microsoft dat ze zelfs mij niet over de streep kunnen krijgen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-10-2017 om 14:46

  10. #7010
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eigenlijk heb ik een hekel aan consoles die je moet pre-orderen. Ik heb altijd het idee dat dit steevast en kunstmatig steeds gedaan wordt. Ja de onderdelen en de fabriek en bla bla... Stukje vraag hooghouden volgens mij... Maar ja, ben toch maar overstag gegaan bij Bol.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #7011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Eigenlijk heb ik een hekel aan consoles die je moet pre-orderen. Ik heb altijd het idee dat dit steevast en kunstmatig steeds gedaan wordt. Ja de onderdelen en de fabriek en bla bla... Stukje vraag hooghouden volgens mij... Maar ja, ben toch maar overstag gegaan bij Bol.
    Benieuwd wat straks je bevindingen zijn.

    Het is natuurlijk nog maar de vraag in welke multiplaform games straks een native-4K update krijgen.Als veel multiplaform games 1440p/HDR hanteren dan kan ik het net zo goed bij m'n PS4-Pro houden.

    Als je van de standaard Xbox One afkomt dan is de X wel een grote update.

  12. #7012

    Standaard

    Vandaag gekocht op PSN:GT Sport [PS4] Ik ben klaar voor de pre-load.

    Digitaal games kopen doe ik bij Playstation stiekem steeds vaker.

  13. #7013

    Standaard

    Horizon:Zero Dawn [PS4]

    The Frozen Wilds trailer: https://www.youtube.com/watch?v=ajgBoBwPM00 [Deze DLC verschijnt op 7Nov]

    Prachtig !

  14. #7014

    Standaard

    Heb gister de nieuwe Wolfenstein maar in de pre-order gezet. Trailer zag er wel leuk uit en verhaal klonk ook wel goed fout in de oren.

  15. #7015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Heb gister de nieuwe Wolfenstein maar in de pre-order gezet. Trailer zag er wel leuk uit en verhaal klonk ook wel goed fout in de oren.
    Staat ook hoog op mijn lijstje.

  16. #7016

    Standaard

    GT Sport [PS4]

    20 jaar Gran Turismo:https://www.youtube.com/watch?v=8-pllETN49s

    Met het toch wel mindere GT 5 & 6 had ik mede door de lange ontwikkeltijd weinig vertrouwen in GT Sport maar op het einde van de rit ben ik uiteindelijk tocht erg verrast door de beta die al best een goed totaal beeld geeft van wat Sport gaat zijn.

    Ja ik ben een GT liefhebber want als ik er zo eens over na denk dan denk ik dat ik van alle games het meeste tijd heb zitten in deze franchise.
    De eerste GT op de Playstation 1 was zelfs mij eerste kennismaking met GT & Playstation.

    GT 4 vind ik tot nu toe de beste in de serie.

    Nu bij deze nieuwe GT de focus op online ligt moet je als gamer/racer gewoon wat harder aan de bak.

  17. #7017

    Standaard

    GT Sport [PS4]

    DigtitalFoundry neemt deze HDR's Killer App onder de loep:https://www.youtube.com/watch?v=FDkWwX3Id98

    Sony flikt het weer om een technisch hoogstandje af te leveren

    UPDATE
    Meer dan een miljoen mensen speelde de beta:https://www.psx-sense.nl/297023/meer...mo-geprobeerd/

    Gisteren liet Yamauchi weten dat hij de game flink zal ondersteunen met nieuwe offline & online content.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-10-2017 om 13:52

  18. #7018
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Nieuwe Mario Brothers aangekondigd voor de Switch

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  19. #7019

  20. #7020

    Standaard

    The Evil Within 2 [PS4/XO/PC]

    Reviews:http://www.metacritic.com/game/plays...critic-reviews [nu verkrijgbaar]

    Als ik men moet geloven is het psychologische-horror op zijn best.

  21. #7021

    Standaard

    Ik heb deze game aangeschaft voor de PS4 het lijk me een erg leuke game.
    Heb een paar videos op you tube gezien en het sfeertje vind ik wel gaaf..



  22. #7022

    Standaard

    Gekocht op PSN:


    Ondanks dat de eeste game wat minpuntjes had heb ik er destijds toch erg van genoten.Als ik de reviews moet geloven zijn de minpuntes van het eerste deel hier zo goed als verdwenen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-10-2017 om 10:32

  23. #7023

  24. #7024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    De spreekwoordelijke "can-of-worms" is ook in de gameswereld geopend

    http://www.playstationlifestyle.net/...ations-emerge/
    Niet zo mooi dit.

  25. #7025

    Standaard

    Statement van Naughty Dog:

    https://www.naughtydog.com/blog/an_i...om_naughty_dog

    Vreemd verhaal. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat iemand zo'n verhaal verzint en het vervolgens op social media gooit.

Pagina 281 van 484 EersteEerste ... 181231271277278279280281282283284285291331381 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •