Pagina 284 van 484 EersteEerste ... 184234274280281282283284285286287288294334384 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.076 tot 7.100 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #7076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Horizon:Zero Dawn [PS4]

    The Frozen Wilds:http://www.metacritic.com/game/plays...e-frozen-wilds

    Dit is de eerste en laatste DLC voor de game.
    Zeer de moeite waard voor fans van het spel. Drie interessante nieuwe wapens, en 3 zeer toffe nieuwe machines. Guerilla heeft duidelijk begrepen dat mensen het basis spel soms wat te makkelijk vonden en de nieuwe machines zijn daarom zelfs op Normal difficulty een pittige uitdaging.

    Kwa speelduur heb ik zeker wel 15 uur aangetikt met deze DLC dus het is z'n prijs zeker waard.

  2. #7077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Zeer de moeite waard voor fans van het spel. Drie interessante nieuwe wapens, en 3 zeer toffe nieuwe machines. Guerilla heeft duidelijk begrepen dat mensen het basis spel soms wat te makkelijk vonden en de nieuwe machines zijn daarom zelfs op Normal difficulty een pittige uitdaging.

    Kwa speelduur heb ik zeker wel 15 uur aangetikt met deze DLC dus het is z'n prijs zeker waard.
    Ben met m'n X aankoop de komende tijd platzak voor nieuwe game aankopen maar ik ga deze straks zeker spelen.

  3. #7078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Als PS4 speler ben ik vooral benieuwd hoe Sony hierop gaat reageren. Uiterlijk 2020 verwacht ik de PS5 en die moet dan natuurlijk qua kracht de XBOX ruim achter zich laten.

    En dan zal MS weer moeten reageren met een sterkere XB2X

    Interessante tijden.
    Ik denk idd dat er zeker tot 2020 van beide kanten geen nieuwe generatie komt.

    Ben benieuwd hoeveel ex 360 spelers Microsoft met de X terug kan winnen.Microsoft heeft heel veel klanten kwijt geraakt door met de Xbox One zo raar/laat op de markt te komen.En op exclusief gebied hebben zij het niet zo goed voorelkaar als Sony.

    Of de X wonderen gaat doen voor Microsoft durf ik nu nog niet te zeggen.Dat het een gaaf ding is met potentie dat wel.

    Kijk dit vind ik dan weer een gemiste kans:http://www.gamed.nl/view/129952 Waarom bv geen Forza bundel ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-11-2017 om 18:46

  4. #7079

    Standaard

    Wolfenstein 2 The New Colossus [PS4/PC/XO]

    DLC plan: http://www.gamed.nl/view/129955

    Net als bij The New Order speel ik deze nu ook weer op een hogere moeilijkheidsgraad.En nogmaals op de X is hij prachtig.

  5. #7080
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik denk idd dat er zeker tot 2020 van beide kanten geen nieuwe generatie komt.

    Ben benieuwd hoeveel ex 360 spelers Microsoft met de X terug kan winnen.Microsoft heeft heel veel klanten kwijt geraakt door met de Xbox One zo raar/laat op de markt te komen.En op exclusief gebied hebben zij het niet zo goed voorelkaar als Sony.

    Of de X wonderen gaat doen voor Microsoft durf ik nu nog niet te zeggen.Dat het een gaaf ding is met potentie dat wel.

    Kijk dit vind ik dan weer een gemiste kans:http://www.gamed.nl/view/129952 Waarom bv geen Forza bundel ?
    Dat was wel een Nederlands probleem. In Engeland raakte ze hem in December aan de straatstenen niet kwijt. Ik heb hem daar toen rond Kerst meegenomen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #7081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat was wel een Nederlands probleem. In Engeland raakte ze hem in December aan de straatstenen niet kwijt. Ik heb hem daar toen rond Kerst meegenomen.
    landen als Noorwegen & Zweden dan weer niet + de marketing van Microsoft was echt 0,0 bij launch.

    En ik moet zeggen dat die marketing er nu bij de X ook weer niet is.Sony doet dat met hun cosoles & games stukken beter.

  7. #7082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Als PS4 speler ben ik vooral benieuwd hoe Sony hierop gaat reageren. Uiterlijk 2020 verwacht ik de PS5 en die moet dan natuurlijk qua kracht de XBOX ruim achter zich laten.

    En dan zal MS weer moeten reageren met een sterkere XB2X

    Interessante tijden.
    Ik kom nog een keer op je reactie terug.

    Bij Sony staat tot de PS5 komt alles als een huis.
    De PS4 verkoopt nog steeds goed en er komen nog veel exclusieve games aan voor die console.

    Dit zijn alvast grote titels die in 2018 komen:
    - God of War
    - Spider-Man
    - Detroit Become Human
    Op exclusief gebied kan Sony hier heel 2018 op teren.Als je naar 2017 kijkt dan zie bv dat Horizon hun grote game was.

    2019:
    -The Last of Us 2
    - Death Stranding
    - Ghost of Tsushima [Nieuwe project van Infamous ontwikkelaar]

    + Sony gaat op de e3 van 2018 nieuwe dingen laten zien.

    Met dit lijstje kom je er wel dacht ik zo.

    Bij Microsoft zijn er 3 exclusieve titels op komst waarvan er twee tig keer uitgesteld zijn.Ook zijn dat geen titels waar de massa voor naar de winkels gaat.
    Ja op de E3 van 2018 zie ik Microsoft met een nieuwe Halo komen maar die ziet dan wel pas eind 2018 het licht.

    Waarom dan toch zo positief over de X: De exclusieve games die Microsoft de afgelopen twee jaar heeft uitgebracht krijgen op moment wel erg goede X ondersteuning.Het lijkt haast of dat die games opnieuw tot leven komen.

    En de multiplaform games gaan er op de X gewoon het beste uitzien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-11-2017 om 07:50

  8. #7083

    Standaard

    Star Wars Battlefront [PS4/XO/PC]

    Reviews:http://www.metacritic.com/game/plays...battlefront-ii

    Volgens mij is er nog nooit zoveel haat geweest als bij deze EA release.Van die user score ga je niet vrolijk worden [de game is op de XO & PC via EA access al een paar dagen speelbaar]

    Ik zou deze game echt niet durven kopen want de kans is te groot dat er na een maand online niets meer te doen is.EA zegt nu wel dat ze veel zaken recht gaan zetten maar ik denk dat ze daar te laat mee zijn.

    Even voor de duidelijkheid: Die positieve reviews zijn geschreven via het review event in Zweden.Al snel lekte op het web dat EA speciaal voor die groep aanpassingen heeft gedaan.

    [Re 17 Nov]
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-11-2017 om 10:00

  9. #7084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik kom nog een keer op je reactie terug.

    Bij Sony staat tot de PS5 komt alles als een huis.
    De PS4 verkoopt nog steeds goed en er komen nog veel exclusieve games aan voor die console.

    Dit zijn alvast grote titels die in 2018 komen:
    - God of War
    - Spider-Man
    - Detroit Become Human
    Op exclusief gebied kan Sony hier heel 2018 op teren.Als je naar 2017 kijkt dan zie bv dat Horizon hun grote game was.
    Days Gone ook begin 2018, meen ik me te herinneren.

    MS moet toch wel echt werk gaan maken van hun Exlusives aanbod, lijkt me. Je kunt als console-boer toch niet teren op een machine die +/- 2,5 jaar beter presteert dan de Pro (waarna je weer terug bij af bent, omdat Sony dan de PS5 op de markt gooit) zonder de gamer ook een paar fantastische exclusives voor te schotelen. Zelf heb ik nog steeds een basis PS4 (geen Pro dus), maar ik kijk nog steeds niet jaloers naar de Xbox, simpelweg vanwege het spellenaanbod. Waar blijft MS's antwoord op een game zoals HZD?

    Als je tijd en geld hebt is de XBOX ideaal om naast je PS4 te zetten - als een soort van goedkope PC voor multiplats - maar als je slechts 1 console wilt hebben is de PS4 (al dan niet Pro) toch nog steeds de betere optie.

    Mijn persoonlijke mening, natuurlijk.

  10. #7085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Days Gone ook begin 2018, meen ik me te herinneren.

    MS moet toch wel echt werk gaan maken van hun Exlusives aanbod, lijkt me. Je kunt als console-boer toch niet teren op een machine die +/- 2,5 jaar beter presteert dan de Pro (waarna je weer terug bij af bent, omdat Sony dan de PS5 op de markt gooit) zonder de gamer ook een paar fantastische exclusives voor te schotelen. Zelf heb ik nog steeds een basis PS4 (geen Pro dus), maar ik kijk nog steeds niet jaloers naar de Xbox, simpelweg vanwege het spellenaanbod. Waar blijft MS's antwoord op een game zoals HZD?

    Als je tijd en geld hebt is de XBOX ideaal om naast je PS4 te zetten - als een soort van goedkope PC voor multiplats - maar als je slechts 1 console wilt hebben is de PS4 (al dan niet Pro) toch nog steeds de betere optie.

    Mijn persoonlijke mening, natuurlijk.
    Die noemde ik speciaal niet omdat mensen daar tijdens de E3 totaal niet van onder de indruk waren.De game leek totaal niet op wat ze lieten zien in de 1ste trailer van dat jaar ervoor.Zag jij die game laatst voorbij komen tijdens dat Sony event ?

    Het kan zou zijn dat Microsoft het laatste jaar zo rustig is geweest omdat ze met wat projecten bezig zijn die pas willen aankondigen als de X er is.
    Ik zou het heel vreemd vinden mochten we nu tot de E3 van 2018 niets horen of zien van een nieuwe aankondeging.

    Zekerheidje tijdens E3 2018:
    - Forza Horizon 4
    - Halo 6 [Net na de E3-2017 zij 343 dat het nog te vroeg is voor info over een nieuwe Halo game]
    Tussen Halo 5 en 6 zit dan drie jaar dus ik durf het voor 99% te zeggen.

    De visie van Microsoft is voor mij ook niet echt duidelijk.Ze moeten de komende twee jaar KNALLEN op die X zodat de gamer en Microsoft toch nog een goede generatie hebben gehad.

    Een verrassing zou voor mij een nieuwe Fable RPG zijn.Of ga op race gebied vol voor een arcade racer en maak een nieuwe PGR.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-11-2017 om 10:57

  11. #7086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die noemde ik speciaal niet omdat mensen daar tijdens de E3 totaal niet van onder de indruk waren.De game leek totaal niet op wat ze lieten zien in de 1ste trailer van dat jaar ervoor.Zag jij die game laatst voorbij komen tijdens dat Sony event ?

    Het kan zou zijn dat Microsoft het laatste jaar zo rustig is geweest omdat ze met wat projecten bezig zijn die pas willen aankondigen als de X er is.
    Ik zou het heel vreemd vinden mochten we nu tot de E3 van 2018 niets horen of zien van een nieuwe aankondeging.

    Zekerheidje tijdens E3 2018:
    - Forza Horizon 4
    - Halo 6 [Net na de E3-2017 zij 343 dat het nog te vroeg is voor info over een nieuwe Halo game]
    Tussen Halo 5 en 6 zit dan drie jaar dus ik durf het voor 99% te zeggen.

    De visie van Microsoft is voor mij ook niet echt duidelijk.Ze moeten de komende twee jaar KNALLEN op die X zodat de gamer en Microsoft toch nog een goede generatie hebben gehad.

    Een verrassing zou voor mij een nieuwe Fable RPG zijn.Of ga op race gebied vol voor een arcade racer en maak een nieuwe PGR.
    Ik zag Days Gone tijdens de E3, en ik was zeker geïnteresseerd. Het lijkt absoluut niet de meest originele game ooit, kwa gameplay en setting. Maar als je zoals ik lang niet elke game speelt die er uitkomt, is het niet een enorme ramp dat sommige games "leentjebuur" doen bij andere games. Horizon Zero Dawn, bijvoorbeeld, verdient ook zeker niet de hoofdprijs als het om originaliteit gaat, maar godsnondeju, ik heb me er kostelijk mee vermaakt

    Even afwachten dus wat het uiteindelijk wordt, maar hij staat vooralsnog op mijn wishlist.

    Verder ben ik enorm benieuwd naar wat PSX brengt, dit jaar. Het is al een tijdje geleden dat we iets van From Software gehoord hebben. Werken ze aan een nieuwe PS exclusive? Zo ja, dan verwacht ik er in December iets van te horen. Of wellicht willen ze geen exclusives meer doen, en dan horen we waarschijnlijk pas iets in 2018.

  12. #7087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik zag Days Gone tijdens de E3, en ik was zeker geïnteresseerd. Het lijkt absoluut niet de meest originele game ooit, kwa gameplay en setting. Maar als je zoals ik lang niet elke game speelt die er uitkomt, is het niet een enorme ramp dat sommige games "leentjebuur" doen bij andere games. Horizon Zero Dawn, bijvoorbeeld, verdient ook zeker niet de hoofdprijs als het om originaliteit gaat, maar godsnondeju, ik heb me er kostelijk mee vermaakt

    Even afwachten dus wat het uiteindelijk wordt, maar hij staat vooralsnog op mijn wishlist.

    Verder ben ik enorm benieuwd naar wat PSX brengt, dit jaar. Het is al een tijdje geleden dat we iets van From Software gehoord hebben. Werken ze aan een nieuwe PS exclusive? Zo ja, dan verwacht ik er in December iets van te horen. Of wellicht willen ze geen exclusives meer doen, en dan horen we waarschijnlijk pas iets in 2018.
    https://www.psx-sense.nl/300170/indu...-aangekondigd/
    Persoonlijk loop ik wel warm van een nieuwe DMC.

    From Software: Die gaan met een nieuwe IP of Bloodborne 2 komen.aankondeging tijdens PSX of anders 2018.
    Je ziet vaak dat in de maanden Feb/Maart ook aankondegingen worden gedaan.

    Ben ook benieuwd wat Paltinum Games aan het doen is.


    Dit is trouwens een van die drie Microsoft games waar ik het over had:https://www.youtube.com/watch?v=2kPSl2vyu2Y [Ergens in 2018]
    Die eerste maakte als MetroidVania achtige game enorm veel indruk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-11-2017 om 11:58

  13. #7088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    https://www.psx-sense.nl/300170/indu...-aangekondigd/
    Persoonlijk loop ik wel warm van een nieuwe DMC.

    From Software: Die gaan met een nieuwe IP of Bloodborne 2 komen.aankondeging tijdens PSX of anders 2018.
    Je ziet vaak dat in de maanden Feb/Maart ook aankondegingen worden gedaan.

    Ben ook benieuwd wat Paltinum Games aan het doen is.


    Dit is trouwens een van die drie Microsoft games waar ik het over had:https://www.youtube.com/watch?v=2kPSl2vyu2Y [Ergens in 2018]
    Die eerste maakte als MetroidVania achtige game enorm veel indruk.
    Ori And The Blind Forest heb ik nog nooit gespeeld, maar wil ik zeker nog eens proberen. Op mijn laptop dan.

    Doet me enigszins denken aan Dust: An Elysian Tale. Waarvan ik ooit ook nog eens een sequel hoop te zien.

  14. #7089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ori And The Blind Forest heb ik nog nooit gespeeld, maar wil ik zeker nog eens proberen. Op mijn laptop dan.

    Doet me enigszins denken aan Dust: An Elysian Tale. Waarvan ik ooit ook nog eens een sequel hoop te zien.
    Als je een beetje een aardige Laptop hebt moet je dat zeker doen.Voor 20 Euro heb je een ervaring die niet onder doet voor welke andere game dan ook.

    Hoop dat ze dit jaar nog wat gameplay laten zien van het nieuwe deel.

  15. #7090

    Standaard

    https://www.youtube.com/watch?v=aMj_Iv7gKbE

    Ben het 100% eens met deze kerel.Hoe vaak hij Xbox One X zegt heb ik niet bijgehouden.

  16. #7091
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    https://www.youtube.com/watch?v=aMj_Iv7gKbE

    Ben het 100% eens met deze kerel.Hoe vaak hij Xbox One X zegt heb ik niet bijgehouden.
    En de oorlog tussen deze giganten gaat gewoon door. Over 2 jaar komt de PS5 waarschijnlijk uit die dan weer 2 of 3 x zo krachtig is als de One X en een jaar later komt de XBOX Two XL die weer 2x zo krachtig is dan de PS5. Maar dan weer een jaar later.... De PS5.1 Ultimate......

    Ik zeg maar wat...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  17. #7092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    En de oorlog tussen deze giganten gaat gewoon door. Over 2 jaar komt de PS5 waarschijnlijk uit die dan weer 2 of 3 x zo krachtig is als de One X en een jaar later komt de XBOX Two XL die weer 2x zo krachtig is dan de PS5. Maar dan weer een jaar later.... De PS5.1 Ultimate......

    Ik zeg maar wat...
    Deze generatie wint Sony keihard.

    Ik hoop gewoon dat ik over twee jaar kan zeggen dat ik toch nog een paar exclusieve toppers heb kunnen spelen op de X.Mijn wensen zijn duidelijk hier in het topic.

  18. #7093
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Deze generatie wint Sony keihard.

    Ik hoop gewoon dat ik over twee jaar kan zeggen dat ik toch nog een paar exclusieve toppers heb kunnen spelen op de X.Mijn wensen zijn duidelijk hier in het topic.

    Ik wacht zowieso nog wel met aanschaf van dit apparaat. Schijnt alwerr heel wat issues te hebben met niet aangaan, games niet draaien..etc...
    Microsoft is natuurlijk niet de enige die dit soort issues hebben. Sony en Nintendo gaat ook nooit vlekkeloos..

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  19. #7094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik wacht zowieso nog wel met aanschaf van dit apparaat. Schijnt alwerr heel wat issues te hebben met niet aangaan, games niet draaien..etc...
    Microsoft is natuurlijk niet de enige die dit soort issues hebben. Sony en Nintendo gaat ook nooit vlekkeloos..

    Bij de Scorpio Edition die eerder in productie is gegaan schijnt dat vooral eerder voor te komen las ik van de week.

    Er is verder niets om bang voor te zijn want uit ervaring van mijn zelf en andere weet ik dat de garantie bij Microsoft top is.

    Heel dat enorm probleem met die red ring of death van de 360 destijds heeft Microsoft prima opgelost.

  20. #7095

    Standaard

    EA over de X:http://www.evilgamerz.com/44983_EA:-...-krachtig.html

    Uit testen van de nieuwe NFS & Battlefront 2 blijkt da de X versies niet onder doen voor de PC versies die op dikke kaarten draaien.

    Jammer dat EA zelf hun games zo verneukt op moment.[Slaan op moment te ver door met lootboxes/microtransacties]

    Battlefront 2: Een game die online multiplayer als focus heeft durf ik met een user sore als deze niet te kopen:http://www.metacritic.com/game/plays...i/user-reviews

    Star Wars fans die alles van Star Wars willen hebben die gaan dit kopen.Hoe lang het speelbaar blijft is de grote vraag bij dit geval.

    Ik kan er met mijn pet niet bij dat EA/DICE hun grote AAA game van 2017 zo verneuken.Battlefront 2 is een game die zonder al de shit gewoon als zoete broodjes over de toonbank gaat.

    Tja heel jammer dat EA die StarWars rechten heeft.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-11-2017 om 07:33

  21. #7096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bij de Scorpio Edition die eerder in productie is gegaan schijnt dat vooral eerder voor te komen las ik van de week.

    Er is verder niets om bang voor te zijn want uit ervaring van mijn zelf en andere weet ik dat de garantie bij Microsoft top is.

    Heel dat enorm probleem met die red ring of death van de 360 destijds heeft Microsoft prima opgelost.
    Heb de Scorpio editie en totaal nergens last van. Alles werkt vlekkeloos. Wat een geweldige console ook! Had de Xbox one S en de gewone Xbox One ook.

    heerlijk die graphics op de 65inch Oled. Gears of war 4 een verademing. Ik zie overigens mensen vaak de exclusives als rede geven om geen Xbox te nemen.
    Ik heb ook een PS4 maar heb dit jaar op RE7 na voor de VR geeneens een PS4 game gekocht. Dus zoveel geweldige exclusives zijn er niet

    de meeste goede games zijn multiplatform en ja, die zien er 2 klasse beter uit op de X....
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  22. #7097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Heb de Scorpio editie en totaal nergens last van. Alles werkt vlekkeloos. Wat een geweldige console ook! Had de Xbox one S en de gewone Xbox One ook.

    heerlijk die graphics op de 65inch Oled. Gears of war 4 een verademing. Ik zie overigens mensen vaak de exclusives als rede geven om geen Xbox te nemen.
    Ik heb ook een PS4 maar heb dit jaar op RE7 na voor de VR geeneens een PS4 game gekocht. Dus zoveel geweldige exclusives zijn er niet

    de meeste goede games zijn multiplatform en ja, die zien er 2 klasse beter uit op de X....
    Mja over die exclusieve games heb je een punt.

    Sony:
    - Horizon:Zero Dawn
    - GT Sport
    - Uncharted/Horizon [Twee uitbreidingen die niet lullig zijn]
    vs
    Microsoft:
    - Halo Wars 2
    - Forza Motorsport 7
    - Cuphead

    Geen enorm verschil dusHalo Wars 2 vind ik zelfs zo tof dat ik die weer ga installeren op de nieuwe X.

    Over Gears 4 ben ik op de X ook erg te spreken.Die game komt enorm beter tot zijn recht op de X.[al kies ik bij Gears wel voor de hoge framerate mode]
    Halo 5 ook echt prachtig in 4K.

  23. #7098
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Injustice 2 met de Turtles...


    En kijk naar de reactie van het publiek..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  24. #7099

    Standaard

    Die Xbox controllers lusten wel batterijen zeg.Heb heel lang op de PS4-pro gespeeld en dan heb je niets met batterijen te maken.

    Toch eens voor een play & Charge kit kijken.

  25. #7100
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik gebruik altijd oplaadbare batterijen, maar ik heb ook een stuk of zes controllers. Die gaan nog sneller op. Gewone batterijen gaan wel langer mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 284 van 484 EersteEerste ... 184234274280281282283284285286287288294334384 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •