Pagina 287 van 484 EersteEerste ... 187237277283284285286287288289290291297337387 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.151 tot 7.175 van 12092 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #7151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wolfenstein 2 The New Colossus [PS4/PC/XO]

    DLC plan: http://www.gamed.nl/view/129955

    Net als bij The New Order speel ik deze nu ook weer op een hogere moeilijkheidsgraad.En nogmaals op de X is hij prachtig.
    Heb de season pass gekocht op Xbox Live.

    Plan is om The New order & New Colossus achter elkaar te gaan spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-12-2017 om 15:21

  2. #7152

  3. #7153

    Standaard

    Een derde Tomb Raider in de reboot-reeks zie ik wel zitten! Deel 1 en 2 waren geweldig. Binnenkort eens deelje 2 herspelen op de X-box one X!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #7154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik wil die game heel snel weer opnieuw gaan spelen want de eerste keer pakte hij mij niet zo als dat ik gehoopt had.Kom ik er deze keer beter in dan ga daarna meteen door met The Frozen Wilds.
    Het is met The Frozen Wilds niet nodig om de game uitgespeeld te hebben. Kan op elk willekeurig moment, maar een level of 40 zijn, is wel handig.

  5. #7155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik wil die game heel snel weer opnieuw gaan spelen want de eerste keer pakte hij mij niet zo als dat ik gehoopt had.Kom ik er deze keer beter in dan ga daarna meteen door met The Frozen Wilds.
    Tot waar ben je de eerste keer gekomen? Het spel kent een langzame start en zeker alles tot en met "The Proving" moet in of meer als introductie gezien worden.

  6. #7156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het is met The Frozen Wilds niet nodig om de game uitgespeeld te hebben. Kan op elk willekeurig moment, maar een level of 40 zijn, is wel handig.
    Ik heb nog een save staan dus ik kan een New Game+ mode gaan doen.Als ik met Xenoblade klaar ben dan ga ik er aan beginnen.

  7. #7157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Tot waar ben je de eerste keer gekomen? Het spel kent een langzame start en zeker alles tot en met "The Proving" moet in of meer als introductie gezien worden.
    Ik had hem uitgespeeld maar niet alles op de map gedaan.

    Normaal ben ik iemand die alles doet wat er te doen is in een open-wereld game maar Zelda trok in die periode meer mijn aandacht.

    Als kritiekpunt vind ik de personages niet heel boeiend die ik tegenkom.In bv Fallout 4 vind ik de missies buiten het hoofdverhaal veel beter gedaan als bij Horizon.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-12-2017 om 20:15

  8. #7158

    Standaard

    Ja mensen vannacht de game awards.Voor mij draait de show puur om de aankondigingen van nieuwe games en nieuwe gameplay beelden.

    Hoop dat er mogenvroeg een paar leuke trailers staan te wachten.

  9. #7159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja mensen vannacht de game awards.Voor mij draait de show puur om de aankondigingen van nieuwe games en nieuwe gameplay beelden.

    Hoop dat er mogenvroeg een paar leuke trailers staan te wachten.


    Geen nieuwe Bethesda game en niets nieuws over het Cyberpunk 2077 project.

    - Metro Exodus:http://www.insidegamer.nl/nieuws/130...n-2018-trailer

    Hier ben ik nog het meest enthousiast over maar ik had wel een gameplay trailer verwacht.

    - Death Stranding:http://www.insidegamer.nl/nieuws/130...anding-trailer

    Tja wat moet ik hier nou mee.Nog steeds weet niemand wat de gameplay precies gaat zijn.

    - Nieuw game van FromSoftware:http://www.insidegamer.nl/nieuws/130...er-nieuwe-game

    Als ze tijdens de PSX de game echt onthullen dan snap ik deze teaser wel.Ik gok Bloodborne 2.

    - Bayonetta 3 voor Switch + deel 1 & 2 komen naar de Switch:http://www.insidegamer.nl/nieuws/130...ok-naar-switch

    Heel leuk maar het is een teaser/Trailer van niets.

    - Zelda Breath of the Wild/Uitbreiding:http://www.insidegamer.nl/nieuws/130...-ballad-nu-uit

    Nice.

    Vooral dus teaser en trailer werk.Ik ben iemand die gameplay wil zien.

    De uitslagen:

    • Ultimate Game of the Year: The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Nintendo EPD/Nintendo
    • Best Game Direction: The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Nintendo EPD/Nintendo
    • Best Narrative: What Remains of Edith Finch - Giant Sparrow / Annapurna Interactive
    • Best Art Direction: Cuphead - Studio MDHR
    • Best Score/Music: NieR: Automata - Platinum Games / Square Enix
    • Best Performance: Melina Juergens, Hellblade - as Senua
    • Games for Impact: Hellblade: Senua’s Sacrifice - Ninja Theory
    • Best Ongoing Game: Overwatch - Blizzard
    • Best Action Game: Wolfenstein II - MachineGames / Bethesda
    • Best Action/Adventure Game: The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Nintendo EPD/Nintendo
    • Best Role Playing Game: Persona 5 - Atlus
    • Best Family Game: Super Mario Odyssey - Nintendo EPD/Nintendo
    • Best Strategy Game: Mario + Rabbids Kingdom Battle - Ubisoft Paris + Milan / Ubisoft
    • Most Anticipated Game Presented: The Last of Us Part II - Naughty Dog / Sony Interactive Ent.
    • Best Student Game: Level Squared - Kip Brennan, Stephen Scoglio, Dane Perry Svendsen; Swinburne University of Technology
    • Trending Gamer: Guy Beahm - Dr. Disrepect
    • Best Esports Game: Overwatch - Blizzard
    • Best Esports Player: Lee sang-hyeok “Faker” - SK Telecom 1, League of Legends
    • Best Esports Team: Cloud9
    • Best Debut Indie Game: Cuphead - Studio MDHR
    • Best Chinese Game: jx3 HD - Kingsoft Corporation


    Zelda en Horizon zaten samen in een paar categorieën.Omdat Wolfenstein 2 niet je-van-het verkoopt ben ik voor die lui wel blij dat hij in de lijst staat.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-12-2017 om 07:29

  10. #7160

    Standaard

    The Legend Of Zelda; Breath of the Wild heeft gewonnen en het is zo verdiend..
    Ook komt vandaag DLC pack 2 uit... daar ben ik erg benieuwd naar.

  11. #7161

  12. #7162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Beetje zuur dat HZD hier niks gewonnen heeft, zeg :/
    Ik snap jou reactie wel hoor.

    Ik vind Horizon vooral op technisch gebied een heel goed spel.

    Zelda:Terecht ! maar de volgende keer wil ik wel weer echte dungeons.Dat die shrines allemaal het zelfde uiterlijk hadden vond ik wat minder.

    Death Stranding: Die game gaat nog lang niet komen.Dat wazig gedoe met al die Kojima trailers ben ik echt beu aan het worden.
    Ik vind dat je na twee trailers toch echt met gameplay moet komen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-12-2017 om 10:58

  13. #7163

    Standaard

    Niet alleen zuur omdat het een Nederlandse titel was, maar vooral vanwege de kwaliteit en het feit dat het een nieuwe titel was (in plaats van - met alle respect - een titel als Zelda, waarbij nogal zwaar wordt meegelift op nostalgie) waarbij er voor Sony en Guerrilla toch behoorlijke risico's zijn.

    Dit soort uitslagen zijn niet goed voor de games industrie, wat mij betreft. Orginaliteit en lef moeten zwaarder beloont worden.

    Wel goed dat Hellblade in de prijzen is gevallen overigens. Die game verdient ook alle lof (zelf jammer genoeg niet gespeeld, maar een uitgebreide playthrough gezien).

  14. #7164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Niet alleen zuur omdat het een Nederlandse titel was, maar vooral vanwege de kwaliteit en het feit dat het een nieuwe titel was (in plaats van - met alle respect - een titel als Zelda, waarbij nogal zwaar wordt meegelift op nostalgie) waarbij er voor Sony en Guerrilla toch behoorlijke risico's zijn.

    Dit soort uitslagen zijn niet goed voor de games industrie, wat mij betreft. Orginaliteit en lef moeten zwaarder beloont worden.

    Wel goed dat Hellblade in de prijzen is gevallen overigens. Die game verdient ook alle lof (zelf jammer genoeg niet gespeeld, maar een uitgebreide playthrough gezien).
    Als dit een traditionele Zelda was geweest dan was hij denk minder in de prijzen gevallen.Dat deze Zelde de open-wered weg is ingeslagen maakt de game nu uniek.

    Voor de industrie is het heel goed dat een project als Hellblade in de prijzen is gevallen.projecten als Horizon zijn alleen haalbaar voor de grote grote uitgevers.

    Geld ook voor Wolfenstein: Petje af dat een uitgever een game durft uit te brengen die kwa gebeurtenissen net wel/niet over het randje gaat.
    Iedereen die de game heeft gespeeld snapt wat ik bedoel.

    Dit nog over Horizon:Ik heb dit jaar veel berichten van fanatieke gamers gelezen die de game als RPG maar meh vonden hoor.Hij voelt ook heel commercieel aan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-12-2017 om 11:24

  15. #7165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dit nog over Horizon:Ik heb dit jaar veel berichten van fanatieke gamers gelezen die de game als RPG maar meh vonden hoor.Hij voelt ook heel commercieel aan.
    Ik ben het hier gedeeltelijk wel mee eens. Mijn grootste kritiekpunt was dat hij te makkelijk was, wat ik zag als een manier om de "casual gamer" te plezieren. Dit heeft Guerrilla wel aangepakt in de DLC, die aanmerkelijk moeilijker is.

    Ik weet ook niet of je de game als RPG moet duiden, zelf ga ik toch meer voor action-adventure met een RPG sausje eroverheen.

    Er zijn zeker verbeterpunten voor een sequel.

    Uiteraard heeft Guerrilla ook zonder een gewonnen prijs een fantastisch jaar achter de rug en kijkt menig gamer reikhalzend uit naar wat ze in de toekomst zullen brengen. Maar ik had toch graag eenmaal HZD in die lijst willen zien. Het spel doet teveel goed om vervolgens niet 1 prijs te winnen.

    Hoe worden de winnaars eigenlijk bepaald? Is het een publieksprijs?

  16. #7166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik ben het hier gedeeltelijk wel mee eens. Mijn grootste kritiekpunt was dat hij te makkelijk was, wat ik zag als een manier om de "casual gamer" te plezieren. Dit heeft Guerrilla wel aangepakt in de DLC, die aanmerkelijk moeilijker is.

    Ik weet ook niet of je de game als RPG moet duiden, zelf ga ik toch meer voor action-adventure met een RPG sausje eroverheen.

    Er zijn zeker verbeterpunten voor een sequel.

    Uiteraard heeft Guerrilla ook zonder een gewonnen prijs een fantastisch jaar achter de rug en kijkt menig gamer reikhalzend uit naar wat ze in de toekomst zullen brengen. Maar ik had toch graag eenmaal HZD in die lijst willen zien. Het spel doet teveel goed om vervolgens niet 1 prijs te winnen.

    Hoe worden de winnaars eigenlijk bepaald? Is het een publieksprijs?
    Volgens mij kon de gamer stemmen.Weet ook niet zeker hoe het precies gaat hoor want ik houd me altijd meer bezig met de aankodigingen.

    Horizon is een game die heus wel is gezien door iedere gamer/ontwikkelaar/uitgever/Oma dus maak je niet te druk om dat lijstje
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-12-2017 om 11:56

  17. #7167

    Standaard

    Dead Rising 4 [PS4/XO/PC]

    PSX-Sense review: https://www.psx-sense.nl/302901/revi...s-big-package/

    Ook op de PS4 geen hoogvlieger.

  18. #7168

    Standaard

    PSX event:
    http://www.pu.nl/artikelen/feature/p...-samenvatting/

    Magertjes hoor ! Belachelijk dat Sony nog steeds geen datum heeft voor Spider-Man & God of War [Gerucht dat God of War in maart komt zal denk wel kloppen]

    Ook van Detroid heeft Sony al zoveel laten zien dat die game nou eens gewoon moet komen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-12-2017 om 08:13

  19. #7169

    Standaard



    https://www.psx-sense.nl/303353/shad...ls-verschenen/

    Mooi dat Sony hier opnieuw veel werk heeft ingestoken.


    Dikke must-have !!!
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-12-2017 om 11:19

  20. #7170

    Standaard

    Gameplay van TLOU II pas bij de E3 volgend jaar, dus die game zal wel *ergens* in 2019 verschijnen.

    Eens kijken of From Software dan later aankomende week nog wel met een verrassing komt.

  21. #7171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Gameplay van TLOU II pas bij de E3 volgend jaar, dus die game zal wel *ergens* in 2019 verschijnen.

    Eens kijken of From Software dan later aankomende week nog wel met een verrassing komt.
    https://www.youtube.com/watch?v=PPDwElzFX2I
    Wat denk je gaat het Bloodborne 2 zijn ?

    Voor het PSX event dacht ik het wel maar nu ze daar niets hebben laten zien denk ik een nieuwe IP.Bloodborne 2 kan alleen maar op de PS4 komen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-12-2017 om 12:37

  22. #7172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    https://www.youtube.com/watch?v=PPDwElzFX2I
    Wat denk je gaat het Bloodborne 2 zijn ?

    Voor het PSX event dacht ik het wel maar nu ze daar niets hebben laten zien denk ik een nieuwe IP.Bloodborne 2 kan alleen maar op de PS4 komen.
    Volgens "het internet" is dat een nieuw "Tenchu" deel, vanwege de quote "Shadows die twice". Maar ik weet helemaal niks van Tenchu, dus geen flauw idee of dat kan kloppen.

    Hoe dan ook zal het Bandai Namco event waarschijnlijk interessanter zijn dan deze PSX

    Sony had al eerder aangegeven niet teveel te verwachten van PSX 2018, maar ik hoopte toch op een verrassing.

  23. #7173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Volgens "het internet" is dat een nieuw "Tenchu" deel, vanwege de quote "Shadows die twice". Maar ik weet helemaal niks van Tenchu, dus geen flauw idee of dat kan kloppen.

    Hoe dan ook zal het Bandai Namco event waarschijnlijk interessanter zijn dan deze PSX

    Sony had al eerder aangegeven niet teveel te verwachten van PSX 2018, maar ik hoopte toch op een verrassing.
    Dat zou goed kunnen ja.Moet zeggen dat ik nog nooit een Tenchu game gespeeld heb.

    Ik ben er een beetje ziek van dat Bethesda niets heeft laten weten tijdens de awards.Er zit een nieuwe game van BethesdaGameStudios[ Elder Scrolls/Fallout[ aan te komen maar wat is de vraag.

  24. #7174

  25. #7175

    Standaard

    Dishonored 2: Wat komt die game nu goed tot zijn recht op de X.

Pagina 287 van 484 EersteEerste ... 187237277283284285286287288289290291297337387 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •