Pagina 288 van 484 EersteEerste ... 188238278284285286287288289290291292298338388 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.176 tot 7.200 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #7176

  2. #7177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Beter in 1x goed, dan constant updates!

  3. #7178

    Standaard

    http://www.evilgamerz.com/45209_Dev:...end-PC....html

    Het is en blijft aan de ontwikkelaars om het onderste uit de kan te halen.De X doe het kwa verkoop redelijk dus ik ben benieuwd wat we de komende jaren kunnen verwachten.

  4. #7179

    Standaard

    Far Cry 5 [PS4/XO/PC]

    Nieuwe trailer:https://www.youtube.com/watch?v=b2XtwHfqDnY

    Zo jammer dat die Ubisoft games nooit echt een eigen smoel hebben.

  5. #7180

    Standaard

    Wolfenstein:The New Colossus [PS4/XO/PC]

    Ben met een nieuw stuk DLC van de season pass bezig.

    Sinds ik de basis game ook nog op een hogere difficulty speel is de lean/cover-mode techniek echt een must.Geloof me deze game is niet makkelijk.

  6. #7181

    Standaard

    25 jaar Crystal Dynamics [Tomb Raider]

    https://www.youtube.com/watch?v=at3jFCwdP_k

    Zoals je op het einde van de bovenste video kan zien is de studio met dit mega project bezig:https://www.youtube.com/watch?v=Xg0SIUYY6OE Hier gaan we in 2018 zeker meer van zien.

    Crystal Dynamics doet dit Avengers project samen met Eidos Montreal[Deus EX]
    Met deze twee studios heb ik er 99% vertrouwen in dat het heel vet gaat worden.

    Dit nog: Ja er is een nieuwe Tomb Raider in de maak maar niemand weet nog of Sqare-Enix de ontwikkeling overlaat aan Crystal Dynamics
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-12-2017 om 11:51

  7. #7182

    Standaard

    Even een vraagje. Ik ben aan het rondkijken voor een grotere tv (i.v.m. verhuizing en dus meer ruimte) en wil gaan voor een 55 inch. Nu hebben ze allemaal maximaal 4x HDMI terwijl ik 5 poorten nodig heb. Ik wil zodoende de ps4 en ps3 op een HDMI-switch zetten. Welke HDMI-switch raden jullie aan?

  8. #7183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Even een vraagje. Ik ben aan het rondkijken voor een grotere tv (i.v.m. verhuizing en dus meer ruimte) en wil gaan voor een 55 inch. Nu hebben ze allemaal maximaal 4x HDMI terwijl ik 5 poorten nodig heb. Ik wil zodoende de ps4 en ps3 op een HDMI-switch zetten. Welke HDMI-switch raden jullie aan?
    Zou je graag helpen maar met een HDMI-switch heb ik geen ervaring.
    Als ik denk dat ik een console even niet gebruik haal ik gewoon de HDMI er uit mocht ik tekort komen.

  9. #7184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zou je graag helpen maar met een HDMI-switch heb ik geen ervaring.
    Als ik denk dat ik een console even niet gebruik haal ik gewoon de HDMI er uit mocht ik tekort komen.
    Dat is inderdaad een alternatieve methode. Dan kom ik precies uit als ik de PS3 alleen inplug als ik die nog wil draaien.

  10. #7185

  11. #7186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip.

  12. #7187

    Standaard

    Gisteren de PS VR gekregen, aangesloten en even getest. Wat een ervaring zeg, echt niet normaal....

  13. #7188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Gisteren de PS VR gekregen, aangesloten en even getest. Wat een ervaring zeg, echt niet normaal....
    Als ik men moet geloven is Resident Evil 7 echt top in VR.

  14. #7189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als ik men moet geloven is Resident Evil 7 echt top in VR.
    Nou, die heb ik net gehaald bij een tweedehands gamewinkeltje voor 20,- dus ik ben benieuwd (als je Biohazard bedoelt tenminste).

  15. #7190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, die heb ik net gehaald bij een tweedehands gamewinkeltje voor 20,- dus ik ben benieuwd (als je Biohazard bedoelt tenminste).
    Deze:

    Goede deal gemaakt voor 20 Euro.

    Waar deel 6 meer een actie game was is dit weer horror.Heb de game zelf ook maar dan speel ik hem zonder VR.

  16. #7191

    Standaard

    Yup, dat is em. Ja hij lag voor 45,- maar hij is oevral afgeprijsd dus vandaar. En ik kom er al HEEL wat jaren (sinds mijn (S)NES & Gameboy tijd) dus ik kan wel een mooi prijsje maken. Tis een leuk gamewinkeltje, waar nog verkleurde posters hangen van games uit de SNES/Sega Megabit tijd. Echt nostalgie

  17. #7192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Yup, dat is em. Ja hij lag voor 45,- maar hij is oevral afgeprijsd dus vandaar. En ik kom er al HEEL wat jaren (sinds mijn (S)NES & Gameboy tijd) dus ik kan wel een mooi prijsje maken. Tis een leuk gamewinkeltje, waar nog verkleurde posters hangen van games uit de SNES/Sega Megabit tijd. Echt nostalgie
    Dat soort winkeltje is in Eindhoven nu ook al weg.

  18. #7193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat soort winkeltje is in Eindhoven nu ook al weg.
    Zonde he, maar deze eigenaar doet er wat bij (huisjesmelker) dus zo houdt hij het zaakje draaiende. Maar of het nog lang bestaat, geen idee. Hij gaat niet echt met zijn tijd mee en springt niet in op de hele retro-hype. En dat is best zonde want er staat nog een hoop oud spul.

  19. #7194

  20. #7195

    Standaard

    Nintendo blijft het ook in Japan enorm goed doen:http://www.n1ntendo.nl/article/53980...ljoen-odysseys

    Zelf ben ik weer fanatiek bezig met Splatoon 2[Switch].De game heeft de laatste maanden veel nieuwe gratis wapens gekregen.

    Voor 2018 plannen zal Nintendo denk in Januari met een nieuwe Direct komen.

  21. #7196

    Standaard

    Monster Hunter World [PS4/XOPC]

    TIP:Beta is nu voor de 2de ronde live.[PS4]

    Na wat MH games op de 3DS gespeeld te hebben is zo'n grote console versie toch erg vet.De beta geeft je nu natuurlijk niet heel de map maar de missies die ik nu gespeeld heb hebben mij overtuigd.[Missie tijdslimiet zit straks niet in de game heb ik begrepen]

    Marcccc:Als jagen op grote dieren jou ding is moet je deze beta zeker checken.Capcom & Sony hebben zelfs een deal zodat de game na launch een Horizon quest krijgt.

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=Qrz3zysD7cU

    Beta is tot de 26 december te spelen.

    Dit zou zomaar eens de eerste topper van 2018 kunnen worden.

    MHW komt op 26 Januari uit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-12-2017 om 10:03

  22. #7197

    Standaard

    Ik heb de vorige beta kort gespeeld. Weet nog niet zeker of het een spel is dat me lang zou boeien, maar de eerste indruk was goed.

    Wel 1 probleem wat mij betreft - en meerdere spellen hebben hier last van - en dat was de lettergrootte van de verschillende omschrijvingen die voorbij kwamen. Gaat echt nergens over. Ik zit op +/- 2,5 meter van de tv, maar het was echt nauwelijks nog te lezen. Misschien dat het beter is op een 4K TV of misschien gaan ze er van uit dat alles gamers maximaal 21 jaar zijn, maar het is zo goed als onmogelijk om te lezen.

    Hetzelfde heb ik momenteel met Amnesia: A Machine For Pigs. Kleine letters, en een zeer vreemd lettertype zorgt ervoor dat ik de teksten maar gewoon niet lees, en dat is zeker bij Amnesia jammer.

    Misschien eens investeren in een vergrootglas

  23. #7198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik heb de vorige beta kort gespeeld. Weet nog niet zeker of het een spel is dat me lang zou boeien, maar de eerste indruk was goed.

    Wel 1 probleem wat mij betreft - en meerdere spellen hebben hier last van - en dat was de lettergrootte van de verschillende omschrijvingen die voorbij kwamen. Gaat echt nergens over. Ik zit op +/- 2,5 meter van de tv, maar het was echt nauwelijks nog te lezen. Misschien dat het beter is op een 4K TV of misschien gaan ze er van uit dat alles gamers maximaal 21 jaar zijn, maar het is zo goed als onmogelijk om te lezen.

    Hetzelfde heb ik momenteel met Amnesia: A Machine For Pigs. Kleine letters, en een zeer vreemd lettertype zorgt ervoor dat ik de teksten maar gewoon niet lees, en dat is zeker bij Amnesia jammer.

    Misschien eens investeren in een vergrootglas
    Heb zelf gelukkig nog geen last van een lettergrootte het spel.Wel geloof ik meteen dat dit een minder iets is mocht je dat probleem hebben.

    Bij bepaalde Switch games die ik in handheld-mode speel valt me soms wel op dat de lettergrootte wel heel klein wordt.Als ik jou probleem zo lees is dat dus zeker niets voor jou.

    Ik ben wel iemand die meteen een bril aan laat meten mocht dat nodig zijn.

  24. #7199

    Standaard

    Maar ik heb geen bril nodig. Ondertiteling lezen gaat zonder moeite, internet teksten gaat zonder moeite, boeken geen probleem.

    Maar het lijkt soms alsof game ontwikkelaars niet echt snappen dat sommige mensen echte couch gamers zijn.

    Ik zal morgen de tweede beta nog eens proberen.

  25. #7200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Maar ik heb geen bril nodig. Ondertiteling lezen gaat zonder moeite, internet teksten gaat zonder moeite, boeken geen probleem.

    Maar het lijkt soms alsof game ontwikkelaars niet echt snappen dat sommige mensen echte couch gamers zijn.

    Ik zal morgen de tweede beta nog eens proberen.
    De beta geeft in wezen maar een kleine indruk van wat de game straks gaat zijn hoor.Het geeft een geweldig gevoel wanneer je straks nieuwe uitrustingen kan maken van verslagen monsters.

    Het goed leren beheersen van je wapens doet me trouwens erg denken aan Dark Souls.Dat de wererd zo levendig is vind ik echt heel goed gedaan door Capcom.

    Dit wapen vond ik bij dat 2de monster erg fijn:https://www.youtube.com/watch?v=P2Is_z19Dxc
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-12-2017 om 08:53

Pagina 288 van 484 EersteEerste ... 188238278284285286287288289290291292298338388 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •