Pagina 289 van 484 EersteEerste ... 189239279285286287288289290291292293299339389 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.201 tot 7.225 van 12093 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #7201

    Standaard

    Nu er zo goed als niets meer uit gaat komen voor de 3DS vraag ik me af wat Nintendo precies in de planning heeft.Zeker nu de Switch zo'n succes is lijkt mij het scenario dat alle ontwikkelaars bij Nintendo vol voor het Switch platform gaan ontwikkelen.

    Van deze Switch titel hoop ik snel meer te gaan zien:https://www.youtube.com/watch?v=Ch_2MBzfmXY
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-12-2017 om 10:11

  2. #7202

    Standaard

    Monster Hunter World [PS4/XO/PC]

    Wat gaaf zeg als er in een gevecht zomaar een ander monster tussen komt.Heb de drie monsters ieders een paar keer gedaan in de beta.

  3. #7203

    Standaard

    Ik snap werkelijk de hype rondom PUBG niet maar dat zal wel aan mij liggen.

  4. #7204

    Standaard

    Monster Hunter World [PS4/XO/PC]

    En de beta[PS4] is over.

    Kan niet wachten om straks naast monsters jagen ook m'n eigen armor te maken enzo.

    Ergens heb ik het altijd raar gevonden dat Capcom na een PS2 versie de serie naar een handheld[3DS/PSP] heeft gebracht.Er gebeurd zoveel op scherm en je bent zo fysiek met je handen bezig dat ik na MH4 op de 3DS al de hoop had op een grote console versie.

    Eind Januari ga ik monsters jagen.


    Aankondigings trailer E3 2017: https://www.youtube.com/watch?v=SXB2IHLm4m0

    Als ik deze beelden vergelijk met de beta dan is de conclusie dat er van een downgrade geen spraken is.

    Capcom heeft veel ervaring met al die Monster Hunter games dus ik heb er wel vertrouwen in dat MHW een goede game gaat worden.

    Met laatst de aankondiging van MegaMan 11 en een nieuwe DMC die voor 99% op de E3 van 2018 getoond gaat worden kan ik niet anders zeggen dan dat ik Capcom als uitgever de komende tijd super interessant vind op game gebied.




    Laatst aangepast door jeroeni : 27-12-2017 om 10:44

  5. #7205

    Standaard

    Gisteren aan Rise of the Tombraider begonnen.

    Dan kan een spel nog zoveel vuurwapens hebben, als er een boog in het spel zit is dat wat mij betreft toch altijd het tofste wapen

  6. #7206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Gisteren aan Rise of the Tombraider begonnen.

    Dan kan een spel nog zoveel vuurwapens hebben, als er een boog in het spel zit is dat wat mij betreft toch altijd het tofste wapen
    Een geweldige game is dat.

    Ik vind de bow vaak ook een erg tof wapen.Heerlijk om met een bow vijanden in vuur te zetten.

  7. #7207

    Standaard

    http://www.evilgamerz.com/45283_Nint...er-Switch.html

    Oh ik denk dat die over een jaartje gewoon met een Switch Deluxe gaan komen.Precies wat Microsoft en Sony ook met deze generatie doet.

    Ik vraag me echt af of de Switch met de huidige specs nog 5 jaar mee kan.Bij bepaalde games heb ik nu zelfs al het idee dat die tot hun max zitten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-12-2017 om 19:06

  8. #7208

    Standaard

    Als het maar niet snel is!!! Ik ben vandaag eindelijk overstag gegaan. Als fan van de Nintendo Wii U (dat apparaat heeft gewoon veel goede exclusives) vandaag toch de Nintendo Switch besteld. Opnieuw met Zelda: Breath of the Wild, Super Mario Odyssey en Mario + Rabbids: Kingdom Battle. Ik hoop wel dat we snel nog meer goede games gaan krijgen, zoals Metroid en Bayonetta 3 en dat de Switch dus niet zo flopt als de voorganger. Het blijft wel afwachten...

  9. #7209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Als het maar niet snel is!!! Ik ben vandaag eindelijk overstag gegaan. Als fan van de Nintendo Wii U (dat apparaat heeft gewoon veel goede exclusives) vandaag toch de Nintendo Switch besteld. Opnieuw met Zelda: Breath of the Wild, Super Mario Odyssey en Mario + Rabbids: Kingdom Battle. Ik hoop wel dat we snel nog meer goede games gaan krijgen, zoals Metroid en Bayonetta 3 en dat de Switch dus niet zo flopt als de voorganger. Het blijft wel afwachten...
    Heb er snel een knipoog bij gezet want wat ik boven zeg is nog op niets gebaseerd.
    Zeker voor de komende twee jaar zal Nintendo nog al dom zijn om hardware veranderingen door te voeren.

    Ik vind ook dat de Switch in zijn eerste jaar al veel leuke games heeft.En ja de WiiU heeft zeker veel leuke exclusieve games[Heb ze op 2 na allemaal]

    Wat er de komende 6 maanden gaat gebeuren op de Switch zal pas bekend worden in een nieuwe Nintendo-Direct[Jan/Feb]

    Metroid en Bayonetta 3 komen denk op zijn vroegst pas in 2019.

    Belangrijkste is dat iedereen die nu een Switch koopt wel even vooruit kan op software gebied.

    Wat ik graag zou willen in 2018:
    - 3D Donkey Kong
    - Pikmin 3
    - luigi Mansion 3
    - F-Zero
    - Grote Pokemon RPG


    Deze zijn al bekend voor 2018:
    - Yoshi
    - Project Octopath Traveler
    - Kirby
    - Bayonetta 2 [Switch versie]
    - Fire Emblem
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-12-2017 om 19:34

  10. #7210

    Standaard

    Nintendo moet gewoon zorgen dat ze 2 á 3 toptitels per jaar uitbrengen en dan houdt de Switch het denk nog wel jaren vol. Als ze in 2018 geen toppers uitbrengen, dan zie ik de verkoop van de Switch keihard kelderen. Valt de third-party support weer weg en wordt het het Wii U verhaal. Voor de graphics koop je dit apparaat niet, maar wel voor de altijd goede games van Nintendo zelf. Van mij mogen ze ook gewoon weer een 2D Donkey Kong en Mario uitbrengen. Heb elk deel tot nu toe nog top gevonden.

  11. #7211

    Standaard

    Ik heb een UHD tv aan geschaft de Sony KD65XE8596.
    Ik had nog de gewone playstation 4 en er werd gezegd dat ie geen UHD had.
    Dus met een leuke actie omgruild bij Gamemania voor de PRO versie.
    Alles aangesloten en had gelijk een wow moment bij het eerste beeld..
    toen zag ik hey dit is toch geen UHD.. dus ik check de instellingen bij de PS4.
    En zag dat UHD niet mogelijk was..
    Na een uur kwam ik erachter dat het aan mijn versterker lag.. een dure versterker van Sony de STR-DA3600ES.
    Des tijds koste deze versterker zo'n 1500 euro.
    Deze versterker is super goed maar geeft dus geen UHD door.
    Dus heb ik de playstation pro zo op een HDMI gezet rechtstreeks in de tv en wow wat een beeld.
    Assassins Creed Origins ziet er mega mooi uit.
    Maar nu heb ik geen Dolby Digital geluid.. mmm
    Dus zit ik na te denken over een andere versterker..

    Maar ik moet zeggen de games zien er fantastisch uit in HDR en ga zeker Rise of the Tombraider spelen want die heb ik gisteren ook gekocht.
    De eerste Tombraider game vond ik al fantastisch en heb gehoord dat deze ook erg mooi en goed is.
    Dus na het spelen van de game dacht ik ga eens een UHD film bekijken op mijn nieuwe PS4 had 3 films gekocht bij BOL.
    Disc er in en weer een tegenvaller hij herkent de disc niet.
    Ik online gegaan en kwam er toen achter dat de PS4 PRO geen UHD films kan afspelen.
    Weer een wow moment maar nu erg negatief.. zo'n sterk apparaat en geen UHD afspelen.
    Nu moet ik dus ook nog eens een UHD blu ray speler aanschaffen...

    ok maar ik moet zeggen de kwaliteit beeld van Assassins Creed Origins is adembenemend.

    Groetjes allemaal van mij en een fijne oudejaars avond gewenst.

  12. #7212

    Standaard

    Red Dead Redemption 2 [PS4/XO]

    Datum ?http://www.gamed.nl/view/130386

    Aangezien dat op een vrijdag valt zou dat best kunnen.Ik verwacht dat Rockstar zo rond maart wel wat gameplay laat zien in een nieuw trailer.

  13. #7213

    Standaard

    madonnafreak:

    Horizon:ZD zier er op de Pro geweldig uit.

    Sowieso vind ik dat Horizon zeker visueel gezien de mooiste game van het jaar is.Het is nu wachten of God of War[ook van Sony] daar overheen kan gaan.

  14. #7214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    madonnafreak:

    Horizon:ZD zier er op de Pro geweldig uit.

    Sowieso vind ik dat Horizon zeker visueel gezien de mooiste game van het jaar is.Het is nu wachten of God of War[ook van Sony] daar overheen kan gaan.
    Ok dank je voor de tip ga ik eens bekijken dan

  15. #7215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ok dank je voor de tip ga ik eens bekijken dan
    Uncharted 4/Lost Legacy Is ook erg mooi met HDR.Nou ja je zal zelf de weg ook wel een weten kwa games.

    Veel plezier met je nieuwe set-up.

  16. #7216

    Standaard

    Ik kreeg vanmiddag een mail van bol.com met de mededeling dat de Super Nintendo Classic Mini weer leverbaar is. Toen ik echter direct op de website keek was hij niet (meer) leverbaar. Niet dat dit erg is, ik heb 'm al sinds de releasedatum in huis.

  17. #7217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Uncharted 4/Lost Legacy Is ook erg mooi met HDR.Nou ja je zal zelf de weg ook wel een weten kwa games.

    Veel plezier met je nieuwe set-up.
    Ja daar heb ik mijn oog ook op laten vallen die ga ik zeker nemen was niet duur bij GAMEMANIA...

  18. #7218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik kreeg vanmiddag een mail van bol.com met de mededeling dat de Super Nintendo Classic Mini weer leverbaar is. Toen ik echter direct op de website keek was hij niet (meer) leverbaar. Niet dat dit erg is, ik heb 'm al sinds de releasedatum in huis.
    Ja ik heb hem ook en verrijkt met meer classic games staan er nu zo'n 120 op..

  19. #7219

    Standaard



    Heb de Switch versie gisteren nog kunnen ruilen voor deze.

    De Switch versie vind ik technisch te slecht.Hij ziet er niet uit en speelt in 30fps niet fijn[Bij deze versie snap ik een lage score]
    Gisteren op de Pro leek het wel of ik een andere game speelde.Op de PS4 draait hij netjes 60fps en ziet er top uit.

    Reviews: http://www.metacritic.com/game/plays...4/sonic-forces Zeker ik nu de PS4 versie speel kan ik me totaal niet vinden in de meeste reviews.
    Ja de game is niet lang en sommige levels zijn misschien wat aan de korte kant maar verder is dit een prima 3D Sonic.

    Zelfs de foute jaren 90 [Eurodance] soundtrack is heerlijk in deze Sonic.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-12-2017 om 11:47

  20. #7220

  21. #7221

    Standaard


    Heb deze al wat weken in gebruik maar zag net dat ik hem nog niet in het topic geplaatst had.

    Net na de zomer begon bij m'n vorige een button soms wat moeilijk te doen.Deze heeft Sony in oktober met nog twee andere kleuren opnieuw uitgebracht.

    Ik vind hem prachtig.
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-12-2017 om 13:16

  22. #7222

    Standaard



    Het was een prima gamejaar wat mij betreft.

    Wens iedereen een goed en gezond 2018 !

  23. #7223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht


    Het was een prima gamejaar wat mij betreft.

    Wens iedereen een goed en gezond 2018 !
    Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar en bedankt voor alle info/berichten die je plaatst ik lees alles
    Ook voor iedereen een heel gezond en vooral gelukkig nieuw game jaar..

  24. #7224

    Standaard

    Altijd leuk om te horen dat mensen dit topic lezen.Natuurlijk snap ik dat er op een films site als deze ook mensen zijn die totaal niets met gamen hebben.

    Ik hoop dat Sony titels als God of War & Spider-Man snel van een releasedatum gaat voorzien want die titels moeten nu toch echt gaan komen.
    Prima als deze pas in maart/april komen maar ik wil graag duidelijkheid.

    Ja ik ben een nerd die daar op 1 Januari aan denkt
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-01-2018 om 11:32

  25. #7225

    Standaard

    https://www.dailynintendo.nl/2018/01...op-11-januari/

    Nintendo Domineert Amazon:https://www.dailynintendo.nl/2018/01...gaminglijsten/

    Dat heb je het als gameboer goed gedaan.
    Ik ben benieuwd of Nintendo in 2018 weer een extreem goed jaar tegemoet gaat.Hoop dan ook dat we snel gaan weten hoe de eerste helft er van 2018 uit gaat zien kwa Nintendo games.

    UPDATE
    Er gaat een event/Direct aankomen:https://twitter.com/videogamedeals/s...76862602752001

    Los van de wat kleinere titels een grote Nintendo titel die niemand verwacht zou cool zijn.Ben heel benieuwd of Nintendo nu volledig de 3DS los gaat laten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-01-2018 om 07:13

Pagina 289 van 484 EersteEerste ... 189239279285286287288289290291292293299339389 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •