Pagina 3 van 484 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Als je een kopie op je console draait de 360 in dit geval(PS3 is dit nog niet aan de orde) zit de kans er dik in dat je verbannen word van Xboxlive en betekend dat je een nieuwe console moet kopen wil je weer online gamen.
    En hier word regelmatig op gecontroleerd.

    Dat heb je niet bij de PC.

    Maar goed straks lekker zorgeloos op mijn 360 MW2 spelen
    LOL, 9 tegen 9.LOL.....

    Sowieso zijn de mappen van bijvoorbeeld battlefield groter, beter voor meer personen.

    Hopen dat je niet teveel servers treft met teamkillers e.d. want dan is de lol er al snel af...(dat heb je dus een stuk minder met dedicated servers en kun je gewoon lekker spelen).

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    LOL, 9 tegen 9.LOL.....
    Boeie ik loop teminste niet te bitchen dat ik geen dedicated servers heb

    Heb anders nooit problemen met servers en speel meestal toch met mensen uit mijn friendslist en dat is dan al gelijk een compleet team.
    Laatst aangepast door sharky : 06-11-2009 om 22:32
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Boeie ik loop teminste niet te bitchen dat ik geen dedicated servers heb

    Heb anders nooit problemen met servers en speel meestal toch met mensen uit mijn friendslist en dat is dan al gelijk een compleet team.
    Ik ook niet, ik laat dit spel liggen en koop spellen die het wel hebben, met grotere maps.

    Je hebt vast ook geen problemen met servers, anders dan lagg! Waar je wel problemen mee krijgt is teamkillers, spawnkilling e.d. en dan loop je te zeuren en te schreeuwen dat er zoveel zitten te klieren tijdens het spelen. Dat heb je niet met dedicated servers met admins...
    Laatst aangepast door hstadman : 07-11-2009 om 03:12

  4. #54

    Standaard

    Altijd weer dat kansloze gezanik tussen PC-losers en consolekneuzen. Kinderachtig geleuter.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Altijd weer dat kansloze gezanik tussen PC-losers en consolekneuzen. Kinderachtig geleuter.
    Deze game is voor velen inderdaad nu kansloos...

    Er hat zoveel meer ingezeten voor de pc versie...
    Laatst aangepast door hstadman : 07-11-2009 om 04:26

  6. #56

    Standaard

    Damn zeg, ik heb nu net Wanted uitgespeeld maar ik zit met een klein probleempje, ik weet niet hoe ik die melle-ventjes moet uitschakelen waar je ook je joystick voor moet gebruiken. Ik heb ze telkens uitgeschakeld door ze af te knallen. Ik weet echt niet hoe ik mijn joystick moet houden...


  7. #57

    Standaard

    Iemand Halo Waypoint al gedownload? Ik vond er persoonlijk niet zoveel aan, maar voor die-hard Halo fans is het verzamelen van avatar awards en medailles wellicht wel tof.
    De drang om ODST aan te schaffen werd er wel groter van, maar eerste andere games uitspelen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Er hat zoveel meer ingezeten voor de pc versie...
    Dude... Nee...

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Dude... Nee...
    Ik hield me nog netjes in om er niks over te zeggen

  10. #60

    Standaard

    Alle treasures verzameld in Uncharted 2, heb voor de laatste 10 (ongeveer) toch wel ff een guide gebruikt, sommigen zaten goed verstopt!

    Nu nog maar 4 trophies te gaan voor platinum:

    Survivor
    SPAS12
    GAU19
    Crushing

    Verbaast me dat ik survivor nog niet hebt gehaald.. hoogste streak is 74 kills.

  11. #61

    Standaard

    Ik ben daar ook mee bezig. Zit in chapter 25 voor de laatste 8. Daarna alleen de crushing trophy nog.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik ook niet, ik laat dit spel liggen en koop spellen die het wel hebben, met grotere maps.

    Je hebt vast ook geen problemen met servers, anders dan lagg! Waar je wel problemen mee krijgt is teamkillers, spawnkilling e.d. en dan loop je te zeuren en te schreeuwen dat er zoveel zitten te klieren tijdens het spelen. Dat heb je niet met dedicated servers met admins...
    Mja friendly fire staat niet eens aan tijdens TD of andere speltypes alleen bij hardcore modes(wat ik overigens wel vetter vind)
    Je spawnt ook op verschillende plaatsen en als het zo is join ik toch gewoon een ander potje ga me er niet druk om maken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Altijd weer dat kansloze gezanik tussen PC-losers en consolekneuzen. Kinderachtig geleuter.
    Je voegt anders ook niet veel toe met je kinderachtige opmerking....
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  13. #63

    Standaard

    Vanmorgen even met Uncharted op trophies-jacht geweest.

    Hoef nu nog 'alleen maar' de game op Crushing uit te spelen, maar ik denk dat dit niet héél erg moeillijk gaat worden

  14. #64

    Standaard

    Waarom niet??

    Is Dragon Ball Z Raging Blast wat..?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #65

    Standaard

    Als je zonder bovenmatige inspanning door hard loopt zal crushing niet ineens een wereld van verschil zijn.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  16. #66

    Standaard

    OKe heb namelijk hard uitgespeeld en crushing bij deel 1 was tievus moeilijk..voor mij dan..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    OKe heb namelijk hard uitgespeeld en crushing bij deel 1 was tievus moeilijk..voor mij dan..
    op persoonlijke titel vond ik 1 uitdagender dan deel 2.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Dude... Nee...
    Dude ja, 32 x 32 minstens...denk niet zo gelimiteerd als console boy...

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dude ja, 32 x 32 minstens...denk niet zo gelimiteerd als console boy...
    ps3 ftw lol.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #70

    Standaard

    De meeste zeggen inderdaad dat Crushing bij deel 1 moeilijker was. Ik heb daar ook op een paar stukken gefrustreerd vast gezeten.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  21. #71

    Standaard

    Daar ben ik het ook mee eens, deel 1 is pittiger dan deel 2..enige punten waar ik "effe" heb vast gezeten was bij de trein boss en de eind boss,alhoewel ik de tweede keer op hard sneller de train boss had gekilled..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dude ja, 32 x 32 minstens...denk niet zo gelimiteerd als console boy...

    hij bedoelde dat je hat schreef inplaats had
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #73

    Standaard

    Ik heb alle DLC van Fallout 3 uitgespeeld en Point Lookout was absoluut de leukste vond ik, met op een goede tweede plek The Pitt. Beide hele andere omgevingen die sfeervol neergezet worden en originele quests aanbieden.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  24. #74

    Standaard

    Ik vond Uncharted 1 op Crushing niet eens zo moeilijk. Ben sowieso behoorlijk goed in uncharted, als ik het zelf zeg en als ik eenmaal in uncharted-flow zit loop ik er makkelijk doorheen.

    Ik vond Hard ook totaal niet lastig bij U2, al ben ik wel bang voor de eindbaas op crushing, die shotgun is echt dodelijk.

    Maar ik zal het komende tijd gaan proberen, misschien valt het wel vies tegen!

  25. #75

    Standaard

    wie gaat hier trouwens die Prestige Edition van Modern Warfare 2 kopen of wie heeft em ge-preordered? vind hem zelf nogal prijzig dus ik laat hem liggen al vind ik hem wel erg vet
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 3 van 484 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •