Pagina 311 van 484 EersteEerste ... 211261301307308309310311312313314315321361411 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.751 tot 7.775 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #7751

    Standaard

    Deze maand Dead By Daylight als PS+ titel.

    Ben benieuwd of het wat is.

  2. #7752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Nope. Spel deed het prima op reguliere PS4.
    Fijn dat je het ook even zegt.

    Heb de game op twee platformen gespeeld en heb er nooit iets van gemerkt.

    UPDATE
    Voor Patch 1.06[Dec 2016] uitkwam bleken bij de PS4 versie wat issues te zijn.
    Gezien ik de XO versie al had weet ik zo niet meer of ik de PS4 versie[Oct 2016] tijdens release al had.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-08-2018 om 14:50

  3. #7753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    in ieder geval wel 4K dat geef mijn tv als info HDR weet ik niet zeker
    Gisteren op de Pro een check gedaan: De game draait 1080p/60fps zonder HDR.Al tikt hij lang niet altijd vol de 60fps aan.
    Deze PS4 versie moet je zien als de PC versie [2013] op max settings.

    Hoe dan ook is Tomb Raider Definitive Edition een flinke upgrade tov de PS3/360 versie.Nu nog steeds een mooie game om te zien.

    Met HDR moet je altijd kijken of het in het spel zelf zit.Lees het wel vaker dat toestellen verkeerde weergave info geven.

  4. #7754

    Standaard

    Column[Gamer.nl]:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/de...intendo-games/

    Bizar dat Nintendo hun games wel moeiteloos hoog kan houden.Bv een God of War[lente release] kun je al voor 45 euro scoren als je wil.

  5. #7755

    Standaard

    Rise Of The Tomb Raider [XO/PS4/PC]

    Qua performance en visuele kwaliteit kan de PS4-pro versie echt niet tippen aan de Xbox One X versie.Ik speel de PS4 versie omdat alle DLC in dat pakket zit maar ik ga vandaag switchen naar de X om hem daar opnieuw te spelen.

    Ik had niet verwacht dat het zo'n groot verschil zou zijn tussen die versies.Ook het gemis van HDR doet de PS4 versie natuurlijk ook geen goed[ik dacht dat hij daar ook HDR had]

    Ook al heb ik de game sinds release al een paar keer uitgespeeld blijft het voor mij een pareltje.
    Ik hoop dat die nieuwe straks ook die soort van MetroidVania[Gebieden waar je later pas kan komen] structuur heeft.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-08-2018 om 09:00

  6. #7756

    Standaard

    Red Dead Redemption 2 [PS4/XO]

    De marketing van deze game gaat een boost krijgen:http://www.gamed.nl/view/132476

    Zo zie je dat gamen in de VS veel meer is geaccepteerd dan hier in dat suffe NL.

    __________________________________________________ _____________________________

    Square komt met wat toppers naar de GamesCom:http://www.evilgamerz.com/46716_Squa...-GamesCom.html

    Zeker van Just Cause 4 wil ik wel wat nieuwe gameplay zien.De rest van de titels is al genoeg getoond de laatste maanden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-08-2018 om 09:17

  7. #7757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gisteren op de Pro een check gedaan: De game draait 1080p/60fps zonder HDR.Al tikt hij lang niet altijd vol de 60fps aan.
    Deze PS4 versie moet je zien als de PC versie [2013] op max settings.

    Hoe dan ook is Tomb Raider Definitive Edition een flinke upgrade tov de PS3/360 versie.Nu nog steeds een mooie game om te zien.

    Met HDR moet je altijd kijken of het in het spel zelf zit.Lees het wel vaker dat toestellen verkeerde weergave info geven.
    Ik zit weer helemaal in de game wat een fantastische game is dat toch.
    Ga deze weer helemaal uit spelen en dan aan Rise of the Tomb Raider beginnen.

    Maar mijn tv zal het wel upscalen naar 4K want op de hoes staat idd gewoon 1080.

  8. #7758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Rise Of The Tomb Raider [XO/PS4/PC]

    Qua performance en visuele kwaliteit kan de PS4-pro versie echt niet tippen aan de Xbox One X versie.Ik speel de PS4 versie omdat alle DLC in dat pakket zit maar ik ga vandaag switchen naar de X om hem daar opnieuw te spelen.

    Ik had niet verwacht dat het zo'n groot verschil zou zijn tussen die versies.Ook het gemis van HDR doet de PS4 versie natuurlijk ook geen goed[ik dacht dat hij daar ook HDR had]

    Ook al heb ik de game sinds release al een paar keer uitgespeeld blijft het voor mij een pareltje.
    Ik hoop dat die nieuwe straks ook die soort van MetroidVania[Gebieden waar je later pas kan komen] structuur heeft.
    Kan niet wachten om deze game te gaan spelen..
    Ik heb hem alleen op de PC helemaal uitgespeeld.
    Heb hem ook voor de PS4 maar die heb ik nog niet gespeeld maar dat gaat binnenkort gebeuren.
    Ben benieuwd hoe de game op de PS4 is zo te lezen minder dan op de Xbox One X
    Die console heb ik dus niet.
    De Game kwam volgens mij een jaar eerder uit op de Xbox als exclusive ?
    Toen zat ik dus wel te denken zal ik er een nemen maar toch maar niet gedaan.

  9. #7759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Kan niet wachten om deze game te gaan spelen..
    Ik heb hem alleen op de PC helemaal uitgespeeld.
    Heb hem ook voor de PS4 maar die heb ik nog niet gespeeld maar dat gaat binnenkort gebeuren.
    Ben benieuwd hoe de game op de PS4 is zo te lezen minder dan op de Xbox One X
    Die console heb ik dus niet.
    De Game kwam volgens mij een jaar eerder uit op de Xbox als exclusive ?
    Toen zat ik dus wel te denken zal ik er een nemen maar toch maar niet gedaan.
    Ja hij was een jaar eerder exclusief op de Xbox One en toen de Xbox One X in 2017 uitkwam kreeg Rise een X patch/update.

    Net weer dat stuk met die Baba Yaga DLC gedaan.

    Ik hoop dat Shadow of The Tomb raider straks ook zo rijk is aan content.

  10. #7760

    Standaard

    Shadow of The Tomb Raider [PS4/XO/PC]

    Combat tactics:https://www.youtube.com/watch?v=wb2KHV_tJAI

    Ik zit in hype-mode.

  11. #7761

    Standaard

    Bethesda gaat tijdens QuakeCon[10 Aug] de eerste gameplay beelden van DOOM:Eternal laten zien.

  12. #7762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Shadow of The Tomb Raider [PS4/XO/PC]

    Combat tactics:https://www.youtube.com/watch?v=wb2KHV_tJAI

    Ik zit in hype-mode.
    wow ziet er goed uit idd.
    Heb jij hem al besteld voor de early access ?

    De eerste 15 minuten van de nieuwe Shadow of the Tomb Raider game...in 4K
    Laatst aangepast door Driekus : 08-08-2018 om 10:17

  13. #7763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    wow ziet er goed uit idd.
    Heb jij hem al besteld voor de early access ?

    De eerste 15 minuten van de nieuwe Shadow of the Tomb Raider game...in 4K
    Gezien ik dan ook die season pass er bij heb denk ik wel dat ik dat doe ja.

    Die opening is idd top


  14. #7764

    Standaard

    Red Dead Redemption 2 [PS4/XO]

    Jawel morgen eindelijk de gameplay trailer:https://www.psx-sense.nl/327909/rock...emption-2-aan/

    Dat moment gaat bepalend zijn of ik de game straks ga aanschaffen ja of nee.Die trailers waren cool maar ik ben er niet door in een hype geraakt.

  15. #7765

    Standaard

    jeroeni heb jij de film al gezien van Tomb Raider de laatste bedoel ik..
    Die begint waar het in het spel over gaat dat Japanse eiland en Himiko
    Best grappig om te zien nu ik bijna met het spel klaar ben

  16. #7766

    Standaard

    madonnafreak:

    Het ding is dat ik nog nooit een goede gameverfilming gezien heb dus daarom heb ik er niet zo'n haast mee.De trailers zagen er wel aardig uit maar er is dan toch weer dat argument dat me tegenhoud.

  17. #7767

    Standaard

    God of War [PS4]

    Game krijgt op 20 Augustus een NewGame+ mode:https://blog.eu.playstation.com/2018...g-20th-august/

    Zeker dit type game kan niet meer zonder die mode vind ik.

  18. #7768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    madonnafreak:

    Het ding is dat ik nog nooit een goede gameverfilming gezien heb dus daarom heb ik er niet zo'n haast mee.De trailers zagen er wel aardig uit maar er is dan toch weer dat argument dat me tegenhoud.
    Ik vond het een hele goede film..

    Heb de eerste Tomb Raider uitgespeeld ben nu met Rise of the Tomb Raider begonnen en al 4 keer dood gemaakt door de beer
    Moet even zien te vinden wat ik nu moet doen maar voor vandaag ben ik uitgespeeld
    Wel weer een super opening voor het spel... love them

  19. #7769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ik vond het een hele goede film..

    Heb de eerste Tomb Raider uitgespeeld ben nu met Rise of the Tomb Raider begonnen en al 4 keer dood gemaakt door de beer
    Moet even zien te vinden wat ik nu moet doen maar voor vandaag ben ik uitgespeeld
    Wel weer een super opening voor het spel... love them
    Paar gifpijlen er op dan is hij zo plat.

  20. #7770

  21. #7771

    Standaard

    Shadow of The Tomb Raider [PS4/XO/PC]

    Bepaal zelf hoe je de game wil spelen:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/sh...jkheidsgraden/

    Met deze optie bedien je zowel het casual als het hardcore achtige game publiek.

    Dit gaat een heerlijke Tomb Raider game worden !

  22. #7772

    Standaard

    Oh jongens deze PS4-pro is vet:https://www.psx-sense.nl/328023/er-z...ciale-ps4-pro/

    Ik houd er van als je die shit er van binnen in ziet zitten.

    Daarom is dit ook mijn favo PS4 controller die ik in gebruik heb:

  23. #7773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Oh jongens deze PS4-pro is vet:https://www.psx-sense.nl/328023/er-z...ciale-ps4-pro/

    Ik houd er van als je die shit er van binnen in ziet zitten.

    Daarom is dit ook mijn favo PS4 controller die ik in gebruik heb:
    Mooi, maar ~2 jaar voor het uitkomen van de PS5 nog een nieuwe PS4 kopen ga ik toch maar niet doen

    Ik hoop dat de eerste PS5 overigens technisch beter is dan de eerste PS4. Heb toch best wat problemen met de PS4. Tenzij er een hele goede launchtitel bij zit (Bloodborne 2?) zal ik waarschijnlijk wel een jaar wachten voordat ik er 1 aanschaf.

  24. #7774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Mooi, maar ~2 jaar voor het uitkomen van de PS5 nog een nieuwe PS4 kopen ga ik toch maar niet doen

    Ik hoop dat de eerste PS5 overigens technisch beter is dan de eerste PS4. Heb toch best wat problemen met de PS4. Tenzij er een hele goede launchtitel bij zit (Bloodborne 2?) zal ik waarschijnlijk wel een jaar wachten voordat ik er 1 aanschaf.
    Ik heb een PS4-pro dus hier komt hij ook niet hoor.Mijn prioriteiten liggen in het najaar op games kopen.

    Gezien er nog genoeg vette games op de planning staan ben ik met een nieuwe generatie consoles sowieso niet bezig.

    Ik las van de week ergens dat Bloodborne 2 wel in de maak is maar niet door FromSoftware

    Als ik een flinke zak met geld had dan had ik die limited PS4-Pro natuurlijk wel gekocht

  25. #7775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    TIP:
    Lekker veel info in de video:https://www.psx-sense.nl/328017/beki...-redemption-2/

    Echt mensen ik ben nog nooit zo onder de indruk geweest van een Rockstar game als nu.Het lijkt alsof ze de open-wereld game structuur nu echt naar een hoger niveau tillen[Met GTA5 in mijn ogen niet gedaan]

    Ja dit gaat DE! game van het najaar zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-08-2018 om 16:16

Pagina 311 van 484 EersteEerste ... 211261301307308309310311312313314315321361411 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •