Pagina 317 van 484 EersteEerste ... 217267307313314315316317318319320321327367417 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.901 tot 7.925 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #7901

    Standaard

    Assassins Creed Odyssey [PS4/PC/XO]

    Post-launch trailer:https://www.youtube.com/watch?v=ZHEuXk4fxPo

    Ze pakken het groots aan.
    Omdat dit deel voor mij misschien te veel weg heeft van Origins weet ik nog niet of ik hem wel ga kopen.

    AC:Origins was mijn eerste AC game en die vond ik verder wel tof.


    Laatst aangepast door jeroeni : 14-09-2018 om 13:16

  2. #7902

    Standaard

    Spider-Man [PS4]

    Gisteren uitgespeeld.

    + Sowieso de beste Spider-Man game
    + Slingeren door New York blijft leuk
    +/- Visueel soms heel mooi en soms wisselvalig

    - Door bepaalde gadgets[bepaalde te sterk] word de game na een paar uur te makkelijk
    - Combat is in de eerste uren wel leuk maar laat mij verlangen naar Devil May Cry 5 en dat kan niet de bedoeling zijn.Heb soms ook het idee dat de input niet 100% is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-09-2018 om 14:59

  3. #7903

    Standaard

    Nou, ik begon heel enthousiast aan Borderlands 2 op de PS3. Ik zit vrij in het begin van het spel en ik moet een soort tank verslaan met daarop een gepantserd figuur terwijl er een ander klein vliegend gepantserd figuur mij tevens aan gort probeert te schieten. Ik heb echter een flutpistooltje dat amper schade aanricht. Maar als ik een paar keer geraakt wordt, ben ik dus direct dood. Op youtube zie je mensen die geavanceerde sniperguns hebben. Die heb ik dus niet. Ik heb het wel 80x geprobeerd maar ik kom er niet doorheen. Beetje jammer want het was een leuk spel. Moeilijk mag best maar volgens mij is dit onmogelijk met het wapen dat ik heb. Beetje jammer dat er dan, blijkbaar, geen andere mogelijkheid is om er doorheen te komen. Ook frustrerend als je een bepaald gebied hebt ontruimt met vijanden, dat deze even later er gewoon weer zijn. Zo blijf je aan de gang.

    Ik ben nu begonnen met Dishonered. Erg gaaf!

  4. #7904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Assassins Creed Odyssey [PS4/PC/XO]

    Post-launch trailer:https://www.youtube.com/watch?v=ZHEuXk4fxPo

    Ze pakken het groots aan.
    Omdat dit deel voor mij misschien te veel weg heeft van Origins weet ik nog niet of ik hem wel ga kopen.

    AC:Origins was mijn eerste AC game en die vond ik verder wel tof.


    Misschien moet je de Assassins creed Ezio collectie eens proberen op de PS4 dat zijn de beste ACGames van de collectie en ik vond AC Unity een hele goede game

  5. #7905

    Standaard

    Shadow of The Tomb Raider [PS4/XO/PC]

    Het klimmen & puzzelen zit veel meer in deze game dan die vorige twee Tomb Raider games.De HDR is ook echt prachtig in deze game.

    Ik ben weer verliefd op deze Lara.

  6. #7906

    Standaard

    Forza Horizon 4 [XO/PC]

    TIP: Demo in de store.



    Demo op de Xbox One X gespeeld: Wat een prachtige racer in 4K/HDR
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-09-2018 om 13:43

  7. #7907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Shadow of The Tomb Raider [PS4/XO/PC]

    Het klimmen & puzzelen zit veel meer in deze game dan die vorige twee Tomb Raider games.De HDR is ook echt prachtig in deze game.

    Ik ben weer verliefd op deze Lara.
    Ik koop eigenlijk nooit nieuwe games, maar het kriebelt wel bij deze laatste uit de trilogie.

    Eens kijken hoe lang ik het vol hou

  8. #7908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Shadow of The Tomb Raider [PS4/XO/PC]

    Het klimmen & puzzelen zit veel meer in deze game dan die vorige twee Tomb Raider games.De HDR is ook echt prachtig in deze game.

    Ik ben weer verliefd op deze Lara.
    Ja ik ben ook helemaal weg van deze game.. de puzzels zijn erg leuk en Croft manor was ook heel mooi om te zien.
    Het avontuur en het vele zwemmen onderwater geeft het allemaal een spannend tintje met vele schrik momenten.
    Het enige jammere vind ik nog steeds dat het niet Nederlands ondertiteld is en het menu niet Nederlands is dat vond ik bij de vorige games perfect. Maar dat mag de pret niet drukken ik geniet volop van Miss Croft.
    Moet ook nog alle extra's doen van de missies in de seasonpass dus voor mij duurt het allemaal nog heel lang voordat ik hem uitgespeeld heb.
    Er is nog zoveel te ontdekken en te zoeken dat ik daar zeker nog wel even zoet mee ben.

    Een fantastische game 10/10

  9. #7909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ja ik ben ook helemaal weg van deze game.. de puzzels zijn erg leuk en Croft manor was ook heel mooi om te zien.
    Het avontuur en het vele zwemmen onderwater geeft het allemaal een spannend tintje met vele schrik momenten.
    Het enige jammere vind ik nog steeds dat het niet Nederlands ondertiteld is en het menu niet Nederlands is dat vond ik bij de vorige games perfect. Maar dat mag de pret niet drukken ik geniet volop van Miss Croft.
    Moet ook nog alle extra's doen van de missies in de seasonpass dus voor mij duurt het allemaal nog heel lang voordat ik hem uitgespeeld heb.
    Er is nog zoveel te ontdekken en te zoeken dat ik daar zeker nog wel even zoet mee ben.

    Een fantastische game 10/10
    Die stukken dat je moet/kan zwemmen geeft de game idd een nog meer avontuurlijk gevoel.En niet te vergeten die dieren in die Jungle.

    We zullen Marcccc verder maar niet te lekker maken over deze game

    Ga jij trouwens zelf ook nog voor de PC versie ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-09-2018 om 22:30

  10. #7910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die stukken dat je moet/kan zwemmen geeft de game idd een nog meer avontuurlijk gevoel.En niet te vergeten die dieren in die Jungle.

    We zullen Marcccc verder maar niet te lekker maken over deze game

    Ga jij trouwens zelf ook nog voor de PC versie ?

    Marcccc moet hem gewoon kopen.... en de vorige twee delen ook want deze 3 Tomb Raider games moet je gewoon in het bezit hebben A MUST HAVE...

    Ja misschien wel als hij wat goedkoper word neem ik hem wel op pc..ik heb de vorige games ook op pc

    Je hebt Spiderman al uitgespeeld... wow :P ik ben niet eens een halverwege denk ik.

    Ik ben gestopt toen Tomb Raider binnen kwam, maar ik ga er weer snel mee door ik vind het ook een super leuk spel.

    Assassins Creed Odyssey zal nog even moeten wachten want ik heb nu al 2 dure spellen gekocht
    Maar die gaat ook zeker in mijn collectie komen..

  11. #7911

    Standaard

    madonnafreak: Ik ben niet iemand die snel even een uurtje gaat gamen.Bv vandaag zit ik al vanaf 7:00 uur te gamen

    Ik kijk niet meer zoveel films als jaren gelden het geval was dus die tijd steek ik nu in games.Veel mensen die ouder worden gaan minder gamen en bij mij is het net andersom.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-09-2018 om 13:06

  12. #7912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Marcccc moet hem gewoon kopen.... en de vorige twee delen ook want deze 3 Tomb Raider games moet je gewoon in het bezit hebben A MUST HAVE...

    Ja misschien wel als hij wat goedkoper word neem ik hem wel op pc..ik heb de vorige games ook op pc

    Je hebt Spiderman al uitgespeeld... wow :P ik ben niet eens een halverwege denk ik.

    Ik ben gestopt toen Tomb Raider binnen kwam, maar ik ga er weer snel mee door ik vind het ook een super leuk spel.

    Assassins Creed Odyssey zal nog even moeten wachten want ik heb nu al 2 dure spellen gekocht
    Maar die gaat ook zeker in mijn collectie komen..
    Vrees niet, de vorige twee delen heb ik gespeeld . Rise heb ik zelfs ge-platinummed, wat best een behoorlijke klus was.

    Ik overweeg om deel 1 van de trilogie nog eens op de PS4 te kopen, als ie voor een vriendelijke prijs te krijgen is.

  13. #7913

    Standaard

    @marcccc hij staat bij bol voor 17.50 nu the definitive edition

  14. #7914

    Standaard

    Net voor de grap eens op wat forums zitten kijken over deze game:Nu zitten er meer puzzels in de nieuwe Tomb Raider en iets minder de focus op combat is het weer niet goed bij veel gamers.

    De ervaring die ik tot nu toe heb met de game is dat deze qua opzet nog het meest aan de oude Tomb Raider games doet denken.

  15. #7915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    madonnafreak: Ik ben niet iemand die snel even een uurtje gaat gamen.Bv vandaag zit ik al vanaf 7:00 uur te gamen

    Ik kijk niet meer zoveel films als jaren gelden het geval was dus die tijd steek ik nu in games.Veel mensen die ouder worden gaan minder gamen en bij mij is het net andersom.
    Ow wow vanaf 7uur ik game ongeveer zo,n 4 uur per dag
    Nu wat minder want ik ga verhuizen.. Dus minder tijd

    Ik wou net vragen heb je de Tomb Raider film al gezien?
    En Spider-Man homecoming ?

  16. #7916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ow wow vanaf 7uur ik game ongeveer zo,n 4 uur per dag
    Nu wat minder want ik ga verhuizen.. Dus minder tijd

    Ik wou net vragen heb je de Tomb Raider film al gezien?
    En Spider-Man homecoming ?
    Ben dit jaar nog wel van plan om die te gaan kijken.kan hem van m'n kameraad lenen.

    Homecoming vond ik 3x niets.Die trilogy van Sam Raimi vind ik nog het beste op Spider-Man film gebied.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-09-2018 om 15:39

  17. #7917

    Standaard

    Shadow of The Tomb Raider [PS4/XO/PC]

    Geen top verkoop:https://www.gamesindustry.biz/articl...reigns-supreme

    Gezien de kosten van ontwikkeling/marketing moet deze game volgens Square scoren.Square heeft laatst al gezegd dat als de verkoop matig uitvalt dat zij de franchise lange tijd met rust gaan laten.

  18. #7918

    Standaard

    Dead Redemption 2 [PS4/XO]

    Nieuwe afbeeldingen & screenshots:https://www.psx-sense.nl/332685/rock...on-2-locaties/

    Voor het eerst dat ik bij een Rockstar game in hype mode ben.Geruchten gaan dat er een nieuwe trailer aan zit te komen.

  19. #7919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Shadow of The Tomb Raider [PS4/XO/PC]

    Geen top verkoop:https://www.gamesindustry.biz/articl...reigns-supreme

    Gezien de kosten van ontwikkeling/marketing moet deze game volgens Square scoren.Square heeft laatst al gezegd dat als de verkoop matig uitvalt dat zij de franchise lange tijd met rust gaan laten.
    Niet erg dat ze hierna even stoppen, maar inderdaad jammer dat hij zo'n moeizame start heeft. Ik snap niet helemaal waarom. De vorige twee delen waren zeer geslaagd.

    Misschien concurrentie van aankomende games?

    Of wellicht vinden mensen de game geen 69 euro, excl. DLC, waard. Ik heb wel van een paar mensen gehoord dat ze hem wel willen kopen, maar niet voor zoveel geld (ik zelf ook).

  20. #7920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Niet erg dat ze hierna even stoppen, maar inderdaad jammer dat hij zo'n moeizame start heeft. Ik snap niet helemaal waarom. De vorige twee delen waren zeer geslaagd.

    Misschien concurrentie van aankomende games?

    Of wellicht vinden mensen de game geen 69 euro, excl. DLC, waard. Ik heb wel van een paar mensen gehoord dat ze hem wel willen kopen, maar niet voor zoveel geld (ik zelf ook).
    Het is ook niet dat ik over 2 jaar al weer een nieuwe game wil hebben maar als deze het straks te matig heeft gedaan dan laten ze zo'n AAA franchise lang met rust.

    Ik had op zijn minst verwacht dat hij het op de XO goed zal doen.Microsoft heeft zelfs een exclusieve marketing deal.

  21. #7921

    Standaard

    Dit gaat de KH3 boxart worden.KH3 is misschien wel de grootste Square-Enix productie.[Re 29 Jan]

    Laatst aangepast door jeroeni : 18-09-2018 om 21:16

  22. #7922

    Standaard

    Devil May Cry 5 [PS4/XO/PC]

    Dante trailer:https://www.youtube.com/watch?v=rKp1Hy0pjtw

    Geweldig ! [Re 8 Maart]
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-09-2018 om 08:21

  23. #7923

    Standaard

    Sony komt met Playstation classic:https://www.gamed.nl/view/133023

    Ik vind het heel gaaf maar ik ga hier mijn geld niet meer aan besteden.Die nostalgie heb ik sowieso in m'n hoofd.

  24. #7924

    Standaard

    Ik vind ook dat Microsoft groen licht moet geven aan insomniaGames voor een nieuwe Sunset Overdrive:https://www.youtube.com/watch?v=mJYJ6cs9w-o

    Gezien InsomniaGames nog steeds een onafhankelijke studio is zou ik als ik Microsoft was de studio proberen te kopen.Onafhankelijk blijven of gekocht worden heeft natuurlijk wel zijn voor & Nadelen voor een studio.

    En ja Sunset Overdrive vind ik al me al een leukere game dan Spider-Man.

  25. #7925

    Standaard

    Red Dead Redemption 2[PS4/XO]

    PSX-Sense heeft van de game kunnen proeven:https://www.psx-sense.nl/332903/gesp...d-hoog-niveau/

    9lives preview:https://www.9lives.be/preview/yeps-i...d-redemption-2


    Klinkt goed.[Re 26 Sep]
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-09-2018 om 16:28

Pagina 317 van 484 EersteEerste ... 217267307313314315316317318319320321327367417 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •