Pagina 319 van 484 EersteEerste ... 219269309315316317318319320321322323329369419 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.951 tot 7.975 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #7951

    Standaard

    Assassin's Creed Odyssey:

    Als er hier iemand met de game aan de slag gaat kan hij/zij dan ook melden of het misschien een andere ervaring is dan Origins ?
    Natuurlijk zijn er de reviews en zo maar ik wil het hier weten.

  2. #7952
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn zoon krijgt hem vandaag binnen. Kijken wat hij vindt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #7953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mijn zoon krijgt hem vandaag binnen. Kijken wat hij vindt.
    Gisteren dan toch gekocht.

    Na het goede Origins dacht ik meh! weer een game in dat type setting maar ja hij is verrassend goed !
    Steeds betere loot vinden/krijgen is gewoon super verslavend.

    Bevalt hij bij jullie ook goed of vinden jullie het te veel op Origins lijken ?

    Ik speel trouwens met K
    assandra in plaats van een mannetje.

    UPDATE
    Omdat ik voor Origins nog nooit een AC game had gespeeld voelen die zee gevechten[ nu uitgebreider] voor mij nog steeds fris
    Nu ik wat veder in de game ben valt me ook op dat het nu een veel uitgebreidere RPG is geworden dan Origins.

    Tuurlijk ervaar ik in deze grote open-wereld game ook weer wat technische dingen die om een patch vragen.Gaat Red Ded bij launch perfect zijn ?

    [Heb de XO versie voor de normale prijs]
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-10-2018 om 20:53

  4. #7954

    Standaard

    In AC & Forza Horizon 4 vandaag veel progressie gemaakt.Zo is het de One X die de laatste dagen weer eens uren maakt.

  5. #7955

    Standaard

    Twee op H.P. Lovecraft geïnspireerde games, de eerste komt uit op 30 oktober:

    https://youtu.be/KzE0quxejAI

    https://youtu.be/G9h33CPKBuQ

    Twee andere games met een sterke Lovecraft vibe die ik gespeeld heb zijn Amnesia en Bloodborne en die waren erg tof. Deze trailers doen me dan ook aan beide games denken.

  6. #7956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gisteren dan toch gekocht.

    Na het goede Origins dacht ik meh! weer een game in dat type setting maar ja hij is verrassend goed !
    Steeds betere loot vinden/krijgen is gewoon super verslavend.

    Bevalt hij bij jullie ook goed of vinden jullie het te veel op Origins lijken ?

    Ik speel trouwens met K
    assandra in plaats van een mannetje.

    UPDATE
    Omdat ik voor Origins nog nooit een AC game had gespeeld voelen die zee gevechten[ nu uitgebreider] voor mij nog steeds fris
    Nu ik wat veder in de game ben valt me ook op dat het nu een veel uitgebreidere RPG is geworden dan Origins.

    Tuurlijk ervaar ik in deze grote open-wereld game ook weer wat technische dingen die om een patch vragen.Gaat Red Ded bij launch perfect zijn ?

    [Heb de XO versie voor de normale prijs]
    En wat vind je ervan?
    Ik ga hem zeker ook aanschaffen alleen niet nu heb net een dure verhuizing achter de rug..
    Ik heb alle AC games dus deze komt er ook..

  7. #7957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    En wat vind je ervan?
    Ik ga hem zeker ook aanschaffen alleen niet nu heb net een dure verhuizing achter de rug..
    Ik heb alle AC games dus deze komt er ook..
    Totaal niet verwacht dat ik deze zo vet zou vinden.

    Het klooien met steeds betere wapens en uitrusting is wat deze serie voor mij zo leuk maakt.Dat het vanaf Origins echt een RPG is geworden is dan ook de reden dat ik interesse heb gekregen in deze serie.

    Op technisch gebied heb ik wel het idee dat hij zeker nu met launch minder gepolijst is dan Origins.Heb bv al een paar keer gehad dat de game vastloopt.

    Feit dat hij erg veel op Origins lijkt ja dat kan ik ook niet ontkennen.

    Stel jij vind Origins een mindere game dan die andere AC games dan durf ik niet te zeggen of je hier aan moet gaan beginnen.Ik ben van het kamp die weinig had met de AC games voor Origins.

    Voor de duidelijkheid :Ik heb die oude AC games wel eens gespeeld in demo vorm of toevallig een stukje bij een of andere kennis die dan een AC game had.Geloof dat die eerste AC demo nog gratis bij het Playstation magazine destijds zat.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-10-2018 om 11:16

  8. #7958

    Standaard

    In november gaat Microsoft een event houden waar men dan volgens de geruchten info gaat geven over hun nieuwe next-gen console.

    Hoe triest het ook is voor de mensen die nog maar pas een One X hebben denk ik dat het voor iedereen beter is dat Microsoft weer een nieuwe start gaat maken.
    De Xbox One/X & de games doen het stukken minder dan de PS4 & Switch dus in mijn ogen moet Microsoft op next-gen gebied ruim voor de nieuwe console van Sony lanceren.

    Microsoft kan alleen nog oude 360 gebruikers terug winnen als zij het nu meteen goed aanpakken en niet net zo als bij de Xbox One die maanden later te krijgen was zonder marketing.[her en der lagen er wel maar er was in de benelux 0,0 marketing]

    Phil Spencer is sinds 2014 de nieuwe CEO van de Xbox afdeling maar zijn invloed[hij is denk de juiste man] ga je pas merken bij een nieuwe Xbox console.

    De One X & Pro zijn in mijn ogen puur gemaakt voor de toen opkomende 4k schermen.Je zou kunnen zeggen dat ze met de standaard PS4 & Xbox One net even te vroeg waren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-10-2018 om 13:34

  9. #7959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht

    De One X & Pro zijn in mijn ogen puur gemaakt voor de toen opkomende 4k schermen.Je zou kennen zeggen dat ze met de standaard PS4 & Xbox One net even te vroeg waren.
    Klopt, heb nu de PS4 Pro maar dan nog vind ik het jammer dat je qua fysieke media geen UHD kan afspelen vwb films en games en dat alles via DLC moet om de games 4K te kunnen maken.

  10. #7960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Klopt, heb nu de PS4 Pro maar dan nog vind ik het jammer dat je qua fysieke media geen UHD kan afspelen vwb films en games en dat alles via DLC moet om de games 4K te kunnen maken.
    Waarom dan geen Xbox One X ?
    Dan had je een UHD/Atmos speler en in veel gevallen games in native 4K.

    Ik neem aan dat je eerst een standaard PS4 had ?
    Als je nou een One X gekocht had dan had je de exclusieve Sony games kunnen blijven spelen en de multiplatform games/films op de One X.[meeste games in hogere resolutie dan Pro]

    Voor 479 is dit voor de consument een leuke bundel:


    De opvolger hiervan zie ik op zijn vroegst pas begin 2020 komen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-10-2018 om 13:23

  11. #7961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Waarom dan geen Xbox One X ?
    Dan had je een UHD/Atmos speler en in veel gevallen games in native 4K.

    Ik neem aan dat je eerst een standaard PS4 had ?
    Als je nou een One X gekocht had dan had je de exclusieve Sony games kunnen blijven spelen en de multiplatform games/films op de One X.[meeste games in hogere resolutie dan Pro]

    Voor 479 is dit voor de consument een leuke bundel:


    De opvolger hiervan zie ik op zijn vroegst pas begin 2020 komen.
    Tja, nooit over nagedacht eigenlijk. ben altijd meer PS minded geweest dan Xbox eigenlijk...Had idd eerst een standaard PS4 plus al een aantal games, dus dan had ik die niet gehad. Tis nu idd een beetje schipperen, maar gelukkig worden de games dan wel geupdate naar 4K en HDR.

  12. #7962

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, nooit over nagedacht eigenlijk. ben altijd meer PS minded geweest dan Xbox eigenlijk...Had idd eerst een standaard PS4 plus al een aantal games, dus dan had ik die niet gehad. Tis nu idd een beetje schipperen, maar gelukkig worden de games dan wel geupdate naar 4K en HDR.
    Snap het als je PS minded bent.

    Feit is en blijft dat het Xbox product de laatste jaren qua populariteit hier erg matig is.Tjonge jonge dat was met de 360 wel anders !

    Gelukkig heeft Microsoft dit jaar nog wel een super vette Forza Horizon 4 afgeleverd.

  13. #7963

    Standaard

    Nog even en Microsoft heeft weer een nieuwe eigen studio bij:https://www.evilgamerz.com/47162_Mic...-Obsidian.html

    Die gasten van Obsidian weten wel hoe ze een RPG moeten maken.

    Sowieso is het een feit dat Microsoft de laatste maanden met van alles en nog wat bezig is om straks met een nieuwe generatie goed voor de dag te komen.

    De jongens van Ninja Theory & Playground Games zijn sinds kort ook al in bezit van Microsoft.

    Ik begin op deze manier weer vertrouwen in Microsoft te krijgen.Ze hebben dadelijk gewoon weer een leuk lijstje aan eigen studios.

    Deze exclusieve games moeten nog op de Xbox One/X komen:
    - Gears 5 [The Coalition]
    - Halo Infinite [343 Industries] ?
    - Ori and the Will of the Wisps [Moon Studios]
    - Crackdown 3 [Sumo Digital]

    Tijdens het Microsoft event in November zal denk duidelijk worden of Halo Infinite nog wel/niet voor de generatie consoles word gemaakt.

    Persoonlijk zou ik graag een nieuwe Fable RPG willen van Microsoft.

    UPDATE
    Er is toevallig net een Halo update:https://www.gamed.nl/view/133209
    Gezien de matige verkoop van de Xbox One zal het begrijpelijk zijn mocht hij niet meer op deze generatie komen.Halo Infinite lijkt mij een perfecte IP om bij launch van een nieuwe console te hebben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-10-2018 om 13:07

  14. #7964

    Standaard

    Assassin's Creed Odyssey [PS4/XO/PC]

    De game doet het goed:https://www.psx-sense.nl/335517/assa...ingsweek-ooit/

    Tijdens de preview/hand-on was iedereen matig enthousiast [ik ook[ en nu tijdens launch zijn de reviews top en met de verkoop gaat het goed.

    Ik ben zelf ook nog steeds erg enthousiast over dit spel.Gisteren was ik ergens op de map en de belichting was daar zo mooi dat m'n bek open viel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-10-2018 om 07:55

  15. #7965

    Standaard

    Red Dead Redemption 2 [PS4/XO]

    Info over wapens:https://gamersnet.nl/505499/wapens-r...-redemption-2/

    Ik ben zo iemand die het leuk vind om met die wapens te klooien.

    Deze game gaat gruwelijk worden !

  16. #7966

    Standaard

    Assassin's Creed Odyssey [PS4/XO/PC]

    Heb net met mijn vrouwelijk personage een oudere vrouw een goede beurt gegeven.Het leverde me ook nog een XO achievement op.

    UPDATE
    Gamer.nl heeft weer een goede column:https://gamer.nl/artikelen/column/de...jn-onschuldig/

    In dit soort gevallen ben ik altijd blij dat ik meestal alles wil doen in een game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-10-2018 om 16:48

  17. #7967

    Standaard

    Maga Man 11 [Switch/PS4/XO/PC]

    Reviews:https://www.metacritic.com/game/play...-4/mega-man-11

    Ga hem zeker checken maar voorlopig heb ik het te druk met andere games.

  18. #7968

    Standaard

    Documentaire in de maak rondom GTA 5:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/do...-5-in-de-maak/

    Lijkt me wel boeiend om meer te weten te komen over hoe dat bij Rockstar gaat.

    GTA 5 wil ik voor dat Red Dead 2 uitkomt nog even in m'n console pleuren zodat ik kan ervaren hoe Rockstar bv de combat mechanics wel/niet naar een hoger niveau heeft gebracht.Voor GTA 5 vond ik de schiet mechanics bij een Rockstar game meestal matig.

    Wel heb ik het idee dat zijn een nieuwe standaard gaan zetten in het open-wereld game genre.Ik bedoel dan bv hoe de missie structuur gaat enz.

    Ga voor Red Dead 2 op m'n Xbox puur nog geen pre-order doen omdat ik hoop dat ik hem volgende week donderdag als kan scoren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-10-2018 om 14:29

  19. #7969

    Standaard

    Moet wel zeggen dat het een verademing is om los van die paar Red Dead 2 trailers er verder 0 gameplay te zien is via het web.Voor zover ik weet is dat stukje van marketing bij elke Rockstar game heel beperkt.

    Als de reviews zo rond de 25e online komen probeer ik geen video reviews te kijken.Wil nu een game ervaring zoals vroeger.

    Dit werd gisteren even een dingetje:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ro...n-van-100-uur/
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-10-2018 om 13:23

  20. #7970

  21. #7971

    Standaard


    MM in drachten heeft nachtopening.Eindhoven niet.

  22. #7972

    Standaard

    Heb vandaag de gold editie van AC Odyssey gekocht.
    Hoor en lees er zoveel goede verhalen over dat ik niet meer kon wachten.
    Ben druk bezig in mijn nieuwe huis maar zodra ik een opening heb ga ik toch even gamen.


  23. #7973

    Standaard

    Morgen een Red Ded 2 launch trailer:https://twitter.com/RockstarGames/st...59885429338112

    En dan is het nog een weekje wachten tot ik die schijf in m'n X kan doen.

  24. #7974

    Standaard

    PS4 versie van Red Dead 2 komt op 2 discs:https://www.evilgamerz.com/47212_Red...p-2-discs.html

    Of de XO versie dat ook heeft is me nog niet 100% duidelijk.Voor een monster productie als deze vind ik 2 discs niet gek.

    Met alle info & beelden lijkt het haast of dat we een next-gen game gaan spelen op de huidige hardware.

    Iedereen die de game digitaal gekocht heeft kan vanaf morgen 18:00 uur de pre-load [90GB] starten.Dat wil je natuurlijk niet op de dag van release doen.

    Gezien ik de hoop blijf houden om hem hier donderdag al te kunnen scoren doe ik nog niets
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-10-2018 om 08:32

  25. #7975

    Standaard

    Ik ga terug in de tijd.... Ik heb een Raspberry PI gekocht om Retro Games te spelen. Tevens heb ik een handheld Console besteld uit China om diezelfde Retro Games op te spelen. Vette graphics zijn zooooo 2018. Ik ga voor Turrican, Pengo, Gods en Super Mario!!

Pagina 319 van 484 EersteEerste ... 219269309315316317318319320321322323329369419 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •