Pagina 320 van 484 EersteEerste ... 220270310316317318319320321322323324330370420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.976 tot 8.000 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #7976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ga terug in de tijd.... Ik heb een Raspberry PI gekocht om Retro Games te spelen. Tevens heb ik een handheld Console besteld uit China om diezelfde Retro Games op te spelen. Vette graphics zijn zooooo 2018. Ik ga voor Turrican, Pengo, Gods en Super Mario!!
    Er is qua Retro genoeg leuks te spelen ja.
    Ik hoop/denk dat Red Ded 2 meer gaat bieden dan alleen vette graphics


  2. #7977

    Standaard

    Ik zit weer "retro" Dark Souls 2 te spelen

    Hoe ouder ik word, hoe meer ik me lijk te beperken tot een klein groepje games dat ik zo af en toe opnieuw speel.

    Binnenkort DOOM maar weer opstarten. Die uit 1994 dan

  3. #7978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ga terug in de tijd.... Ik heb een Raspberry PI gekocht om Retro Games te spelen. Tevens heb ik een handheld Console besteld uit China om diezelfde Retro Games op te spelen. Vette graphics zijn zooooo 2018. Ik ga voor Turrican, Pengo, Gods en Super Mario!!
    Leuk ik heb de NES classic en de Super Nintendo classic..
    Die laatste heb ik geupdate met 200+ spellen...


  4. #7979

    Standaard

    Ik weet niet wat er met me gebeurd. Maar sinds ik die console heb besteld ben ik erg hyper. Ik lijk wel een klein kind dat bijna jarig is en alle nachten aftelt. Ik bekijk allerlei youtube-filmpjes en dan zie ik al die retro-games en ik kan werkelijk niet wachten. Misschien een vervroegde midlife-crisis (ik ben bijna 43!!). Het gaat om dit apparaat:

    https://theretroplayer.com/

    Zelf een Raspberry Pi kopen is een stuk goedkoper maar hier staan 5300 spellen op!! Tot begin dit jaar, al 18 jaar lang, waren die spellen (ROMS) vrij te downloaden. Per juli dit jaar doet Nintendo moeilijk en spant allerlei rechtszaken aan. Nu zijn veel van die sites lam gelegd. Ik had dus 18 jaar de tijd en juist deze maand is mijn interesse gewekt...doh! Dus dan maar dit kant en klare apparaat aangeschaft. En echt...alles wat je kent of van droomt staat er op.

    @Madonnafreak: cool spul!!
    Laatst aangepast door Melzz : 18-10-2018 om 12:09

  5. #7980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Morgen een Red Ded 2 launch trailer:https://twitter.com/RockstarGames/st...59885429338112

    En dan is het nog een weekje wachten tot ik die schijf in m'n X kan doen.

    De launch trailer:https://www.youtube.com/watch?v=HVRzx17WHVk

  6. #7981

  7. #7982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Had het nieuws van de week al geplaatst.

    De echte waarheid zal een beetje in het midden liggen denk ik zo.Ik kan me voorstellen dat de laatste fase van zo'n project erg stressvol kan zijn en dat het er dan misschien dingen gebeuren die achteraf gezien niet netjes zijn.

  8. #7983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb mn originele Atari 2600 (met oa Pengo) en de mini NES en mini SNES....maar ik vermoed dat deze daar bij gaat komen.
    Helaas geen SW: Shadows of the Empire op de N64 maar verder puike 2600, 7800, NES, SNES en Colecovision lijsten (Ladybug! BurgerTime! Bomberman! 1942! ja, zelfs Archon...)
    De Atari 2600 (mijn alltime favoriet; heb tot een jaar of 12 terug nog actief carts verzameld) selectie is serieus tig keer beter dan al die andere officiële apparaten....

    Benieuwd naar je bevindingen! Zie dat dat ding 1 dag levertijd heeft?!

  9. #7984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Had het nieuws van de week al geplaatst.

    De echte waarheid zal een beetje in het midden liggen denk ik zo.Ik kan me voorstellen dat de laatste fase van zo'n project erg stressvol kan zijn en dat het er dan misschien dingen gebeuren die achteraf gezien niet netjes zijn.
    Excuus, overheen gekeken dan denk ik Maar volgens bericht lijkt het wel vaker voor te komen bij Rockstar (ook bij het eerste deel en bij GTA). Op zich ook inderdaad beter denk ik om niet ruim van te voren de releasedatum al vast te zetten. Al moet je dan ook uitkijken dat een project eindeloos in ontwikkeling blijft.

  10. #7985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Excuus, overheen gekeken dan denk ik Maar volgens bericht lijkt het wel vaker voor te komen bij Rockstar (ook bij het eerste deel en bij GTA). Op zich ook inderdaad beter denk ik om niet ruim van te voren de releasedatum al vast te zetten. Al moet je dan ook uitkijken dat een project eindeloos in ontwikkeling blijft.
    Die lange ontwikkeltijd wil ik er vrijdag natuurlijk wel vanaf zien.

  11. #7986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik heb mn originele Atari 2600 (met oa Pengo) en de mini NES en mini SNES....maar ik vermoed dat deze daar bij gaat komen.
    Helaas geen SW: Shadows of the Empire op de N64 maar verder puike 2600, 7800, NES, SNES en Colecovision lijsten (Ladybug! BurgerTime! Bomberman! 1942! ja, zelfs Archon...)
    De Atari 2600 (mijn alltime favoriet; heb tot een jaar of 12 terug nog actief carts verzameld) selectie is serieus tig keer beter dan al die andere officiële apparaten....

    Benieuwd naar je bevindingen! Zie dat dat ding 1 dag levertijd heeft?!
    Helaas door de populariteit is de wachttijd tussen 7-12 dagen. Ik heb hem met name gekocht vanwege de geweldige selectie aan spellen. Echt alles wat ik intypte, bevat dit apparaat. Nu ik me er wat meer in heb verdiept, kan het zeker goedkoper. Hier bijvoorbeeld:

    https://www.amazon.de/gp/product/B07...6ZXL53GM&psc=1

    90 euro incl verzending en de volgende dag in huis. Echter nog geen spellen. Via deze site: https://www.arcadepunks.com/retro-pi-downloads-page/
    kun je images downloaden. Als je die vervolgens op je sd kaart zet, heb je ook alle emulators incl spellen. Er staan er echter zoveel op, dat het zoeken is. Ook geen garantie dat het werkt. Er staan wel filmpjes bij per image om een indruk te krijgen wat er op staat. Als ik voor deze optie was gegaan,scheelde me dat 25,-. Achteraf had ik dat wellicht beter kunnen doen. Dus wil je besparen en wil je bestanden van 32gb downloaden, dan is het een optie. Het werkt heel makkelijk, dus is het niets dan kun je zo een nieuw image op je sd kaart zetten. Sommige images bevatten ELK spel ooit uitgebracht op de SNES, SEGA etc. Die zijn vaak 64gb of meer.

    En als je een spel mist, kun je deze toevoegen. Moet je het ROM bestand downloaden.

    Ok, hier komt mijn "eeuwig spijt verhaal". Mijn eerste spelcomputer was een Atari 2600. Ik had letterlijk een vuilniszak vol met spellen. Ik deed er nooit wat mee en het stond in de weg. Toen ik in 2011 ging verhuizen, heb ik de spelcomputer plus spellen bij het grofvuil gezet.... Al snel HEEEEL erg veel spijt van. Ik was in een opruimbui en ik dacht, dat werkt ook niet op een moderne tv.

  12. #7987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Helaas door de populariteit is de wachttijd tussen 7-12 dagen. Ik heb hem met name gekocht vanwege de geweldige selectie aan spellen. Echt alles wat ik intypte, bevat dit apparaat. Nu ik me er wat meer in heb verdiept, kan het zeker goedkoper. Hier bijvoorbeeld:

    https://www.amazon.de/gp/product/B07...6ZXL53GM&psc=1

    90 euro incl verzending en de volgende dag in huis. Echter nog geen spellen. Via deze site: https://www.arcadepunks.com/retro-pi-downloads-page/
    kun je images downloaden. Als je die vervolgens op je sd kaart zet, heb je ook alle emulators incl spellen. Er staan er echter zoveel op, dat het zoeken is. Ook geen garantie dat het werkt. Er staan wel filmpjes bij per image om een indruk te krijgen wat er op staat. Als ik voor deze optie was gegaan,scheelde me dat 25,-. Achteraf had ik dat wellicht beter kunnen doen. Dus wil je besparen en wil je bestanden van 32gb downloaden, dan is het een optie. Het werkt heel makkelijk, dus is het niets dan kun je zo een nieuw image op je sd kaart zetten. Sommige images bevatten ELK spel ooit uitgebracht op de SNES, SEGA etc. Die zijn vaak 64gb of meer.

    En als je een spel mist, kun je deze toevoegen. Moet je het ROM bestand downloaden.

    Ok, hier komt mijn "eeuwig spijt verhaal". Mijn eerste spelcomputer was een Atari 2600. Ik had letterlijk een vuilniszak vol met spellen. Ik deed er nooit wat mee en het stond in de weg. Toen ik in 2011 ging verhuizen, heb ik de spelcomputer plus spellen bij het grofvuil gezet.... Al snel HEEEEL erg veel spijt van. Ik was in een opruimbui en ik dacht, dat werkt ook niet op een moderne tv.
    Dat het goedkoper kan weet ik alleen heb ik geen zin in al dat gedoe. Ik betaal liever wat meer voor iets wat kan en klaar is.

    Ik heb de lijsten van de NES, SNES, N64 en Atari 2600, 7800 en Coleco bekeken en muv de N64 staat er zowat alles op. Bij de Atari2600 zelfs wat obscuurdere spellen. Helaas geen unreleased spul waarvan (aangezien de spellen wel gemaakt zijn) wel ROMs bestaan.

    7-12 dagen zag ik nadat ik gepost had ook idd. Die gast haalt gewoon tig van die apparaten uit China, ketst die games erop en kassa
    Vraag me wel af hoelang hij dit nog mag blijven doen aangezien het niet legaal is en Nintendo etc hem zo kunnen aangeven.

    Mijn eeuwig spijt verhaal: rond 1990 mn Philips Videopac games weggegeven. Op zich geen ramp, ware het niet dat er (kwam ik pas meer dan 10 jaar later achter) enkele zeldzame bij zaten die per stuk meer dan € 100 opleveren....

  13. #7988

    Standaard

    Dat is ook zo, nu staat alles erop. De winkel krijgt goede beoordelingen. Ik had ook een vraag gesteld via messenger en ik kreeg heel snel antwoord. Dus ik heb er wel vertrouwen in. Ze bestaan al een tijdje...maar voor hoelang inderdaad?

  14. #7989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dat is ook zo, nu staat alles erop. De winkel krijgt goede beoordelingen. Ik had ook een vraag gesteld via messenger en ik kreeg heel snel antwoord. Dus ik heb er wel vertrouwen in. Ze bestaan al een tijdje...maar voor hoelang inderdaad?
    Hmmm. Ik heb ze vanochtend gemaild maar nog geen antwoord.
    Enige waar ik bang voor ben is dat ze een C&D krijgen voordat eea verzonden is. (zou wel toevallig zijn aangezien ze zoals je zegt dit al even doen)

    Op internet vond ik 1 klacht, verder is op Facebook iedereen wel tevreden: https://www.test-aankoop.be/klagen/p...TBE00490500-68

  15. #7990

    Standaard

    Ik zag op Facebook berichten van april dit jaar, dus zeker een half jaar zijn ze bezig. Ik vind het echt ongelooflijk hoor, zoveel spellen op 1 SD kaart. Ik heb het even opgezocht maar een spel voor de SNES was maximaal 5mb. Een digitale foto in RAW-formaat is tegenwoordig als 25mb. Dus dan is het wel logisch dat het past.
    Wat ik ook wel belangrijk vind, de spellen werken op de juiste snelheid en de controllers werken er perfect op. Dus geen vertraging ofzoiets. Ik kan niet wachten!

  16. #7991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Special Edition gepre-orderd op de Xbox.
    Volgens mij is dit het jaar dat digitaal games kopen echt doorgebroken is jongens.Ook op andere sites lees ik ook al tig berichten van mensen die Red Dead digitaal kopen.

    Laatst las ik al een stuk dat Spider-Man & Forza Horizon digitaal erg goed verkocht werden.Nog een paar jaar en de gameafdeling bij MM is nog maar een schraal hoekje.

    Puur persoonlijk merk ik aan mezelf dat ik fysiek ook steeds beter los kan laten.

    Dit nog:Sony heeft trouwens een deal dat nieuwe Red Ded 2 content 30 dagen eerder op de PS4 uitkomt.Nou ja dat houd mij niet tegen om voor de One X versie te gaan.

    Red Ded 2 online zal net als GTA online voor iedereen gratis zijn en komt in november in beta vorm naar de PS4 & Xbox.Wel heb je voor deze dienst natuurlijk je platform abonnement nodig.

    Na de lancering van Red Dead 2 zal Rockstar nieuws naar buiten brengen over wat de inhoud van Red Ded Online precies gaat zijn.Of dat heel erg op GTA Online gaat lijken durf ik niet te zeggen want ik heb zelf te weinig ervaring met de GTA Online mode.

    Misschien moet ik GTA online van de week maar eens een keer goed checken.Sowieso was ik van plan om deze week GTA5 nog even in m'n X te schuiven.[Even die Rockstar mechanics voelen]

    De jongens van Gamespot bespreken hun hands-on van vijf uur:
    https://www.youtube.com/watch?v=ammqxex4Vps[Beelden zijn van de trailers]
    Ben nog het meest benieuwd over hoe leuk/goed dat ecosysteem gaat zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-10-2018 om 10:49

  17. #7992

    Standaard

    Ik heb Red Dead 1 nog nooit gespeeld..
    Ik hou ook niet echt van westerns.. moet ik bekennen dus het heeft mij nooit zo getrokken..
    Maar misschien eens proberen als ik het spel goedkoop kan kopen.
    ben nu met 3 spellen te gelijk bezig


    Dus heb ik voorlopig nog we wat te doen.
    Ben nu helemaal klaar met de verhuizing alleen moet ik nog een aantal dozen (40 Stuks) films uitpakken.
    En dan kan ik me weer helemaal storten op het spelen van games.

  18. #7993

    Standaard

    madonnafreak:

    Goed bezig.

    De meeste Rockstar spellen verkopen een jaar na datum nog steeds heel goed dus verwacht maar dat een prijsverlaging lang kan duren.
    GTA 5 kan je dit jaar pas tussen de 30 & 25 Euro krijgen en staat in de meeste landen ook nog eens in de top 10.

    Totaal heeft GTA 5 al 90 miljoen keer verkocht.Red Dead 2 lijkt mij wel iets moeilijker verkoopbaar qua setting dan bv het LA van een GTA game dus 90 miljoen voor Red Ded 2 zie ik dan weer niet gebeuren.

    Assassin's Creed Odyssey probeer[ben een heel eind] ik voor Red ded 2 uit te hebben want ik wil tijdens Red dead 2 geen andere games spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-10-2018 om 09:52

  19. #7994

    Standaard

    @jeroeni..
    Met Assassin's Creed Odyssey ben ik nog maar net begonnen.. maar wat een game is dat weer zeg.. zo mooi.
    GTA 5 heb ik op ps3 - pc en nu ook op ps4... lol inderdaad gekocht op ps4 voor 24.95..

    Ow ik herinner me opeens dat mijn broer deel 1 heeft Red Dead Redemption..
    Deze versie..


    Zal eens vragen of ik hem mag lenen

  20. #7995

    Standaard

    Als er hier gamers zijn die ook Gamekings.tv volgen dan is hier hun lijst van de Red Ded 2 week.
    Deze video items vallen wel onder de premium programmering dus dat kost een kleine bijdrage.

    Zeker de laatste jaren is het nog maar een klein clubje dat zich in het zweet werkt om al die video content te maken.

    Gewoon gezellig met z'n alle naar de release van Red Ded 2 toeleven
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-10-2018 om 07:28

  21. #7996

    Standaard

    Op de Xbox One X in pre-order gezet.Beta is alleen mogelijk met pre-order.


    Ondanks dat ik bij deze Fallout76 nog nog veel vragen heb is het wel een universum dat mij altijd enorm aanspreekt.Het is nu wat meer gericht op online maar toch kan je in je eentje nog steeds je ding doen zoals bij de vorige delen.

    De beta begin vannacht van 1 tot 5 dus dat gaat hem niet worden.Ergens deze week laat Bethesda de wat meer gunstige tijden weten.

    De release van deze Fallout valt op 14 November.

    Naast Red Dead 2 moet ik straks ook nog voor de Fallout76 beta een gaatje vinden.Zo als altijd ben ik dan toch weer met twee games bezig.

    UPDATE
    Heb je net de game in pre-order staan en dan kom je dit tegen.
    https://gamersnet.nl/506441/fallout-...sda-statement/
    Ik probeer het positief te zien:
    1. Het is open en eerlijk naar de spelers toe.
    2. Elke open-wereld Bethesda game zit tijdens de release vol bugs.We hebben het hier nu over een beta.
    3. Dit project is voor de Fallout liefhebber nieuw maar zeker ook voor Bethesda zelf.

    Uiteindelijk denk ik dat Fallout76 straks een project kan zijn dat we met z'n alle gemaakt hebben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-10-2018 om 12:23

  22. #7997

    Standaard

    Red Dead Redemption 2 [PS4/XO]

    Via het Tweakers forum net een klein stukje gameplay gezien.Deze game gaat geweldig worden.

  23. #7998

    Standaard

    Over 3 weken is het zover...
    Spyro is terug...


    Wie heeft hem al gepre-ordered steek je hand op

  24. #7999

    Standaard

    Ik steek m'n hand niet op want Red Dead 2 gaat mijn laatste game van het jaar worden.Wel denk ik dat Spyro een goede remaster gaat worden.

    Iedereen die Red Ded 2 koopt kan sowieso in november aan de slag met de online modus mocht men de SP uit hebben.

    Kortom Red Ded gaat mij bezig houden.

    Morgen om rond 13:00 de reviews.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-10-2018 om 11:01

  25. #8000

    Standaard

    Ken je deze game Tombi?

    Dit was ook in de tijd van de eerste Spyro game.. en is echt een hele leuke game..
    Die zouden ze inderdaad moeten remasteren..

    Ze vragen nu 200 euro voor die game.
    Ik heb hem op ps1 en is echt super leuke platform game.

Pagina 320 van 484 EersteEerste ... 220270310316317318319320321322323324330370420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •