Pagina 321 van 484 EersteEerste ... 221271311317318319320321322323324325331371421 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.001 tot 8.025 van 12095 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #8001

    Standaard

    Nee die ken ik niet.Ik heb als fanatieke gamer ook heel veel niet gespeeld hoor.
    Ben rond 2001 pas echt fanatiek gaan gamen.Natuurlijk speelde ik voor die tijd wel eens een SNES/PS1 game maar nooit zo fanatiek als nu.

  2. #8002

    Standaard

    25 Januari zal deze steelbook ook hier in Europa verkrijgbaar zijn.

  3. #8003

    Standaard

    Red Ded 2 pre-order op de One X gedaan.

  4. #8004
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bol wist mij op een zeer originele en ludieke wijze te informeren dat mijn pakketje gaan bezorgen. Moest daar best even om lachen...


    Beste Claudio,

    Of moeten we zeggen: Arthur Morgan? Gunslingers, outlaws en sheriffs hebben ons magazijn overrompeld. Maar we bewaken je game met ons leven en bereiden nu het transport voor. Speciaal voor de gelegenheid hebben we de Pony Express weer tot leven geroepen.

    Red Dead Redemption II: de route
    1. Je krijgt een mail zodra de Pony Express is vertrokken.
    2. De ruiter houdt halt bij jou tussen 8:00 en 20:00 uur.
    3. Je kunt zijn route volgen via Track & Trace.
    4. Bij je game zit een voucher voor je gratis outlaw survival kit en war horse.
    5. Mocht jij de selectie behaald hebben voor de Nachtlevering, dan ontvang je hier apart een mail over vandaag.
    Dus, houd je ogen open voor onze Pony Express. Bedankt voor je aankoop bij bol.com en geniet van het Wilde Westen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 25-10-2018 om 11:42
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #8005

  6. #8006

    Standaard

    Red Dead Redemption 2 [PS4/XO]

    Reviews:https://www.metacritic.com/game/play...d-redemption-2

    We hebben met een meesterwerk te maken.

  7. #8007

    Standaard

    Red Dead Redemption 2 [PS4/XO]

    Was weer later geworden dan gepland.

    Eerste indruk:
    Fantastisch !!!
    Een game met een production value als deze heb ik nog nooit gespeeld.

    Tegelijkertijd vraag ik me af of dit de standaard moet/kan worden want een productieproces van 7 jaar lijkt me ongezond voor de game industrie.
    Ook heeft Rockstar voor zichzelf de lat natuurlijk enorm hoog gelegd.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-10-2018 om 10:31

  8. #8008

    Standaard

    Wat ik zo indrukwekkend vind van de moderne games tegenwoordig is dat de makers met een zo prachtig gevoel voor zonlicht kunnen schilderen.Zo ook weer in Red dead redemption van wat ik tot nu toe aan beelden gezien heb.
    Echt heel mooi gedaan


    Red dead redemption schijnt op xbox one x het beste plaatje te geven.

    Terwijl de playsttion pro4 de 1920×2160 resolutie kunstmatig opschaalt hoogstwaarschijnlijk middels checkerboardtechniek — tot 4K, levert de Xboxone X een native vertoning van de Ultra HD-res.

    https://gamersnet.nl/506735/red-dead...le-benchmarks/

  9. #8009

    Standaard

    Oh en wat is die soundtrack geweldig.

  10. #8010

    Standaard

    Heb hem ook net binnen. Moet nog wel even geduldig blijven... allemachtig wat een installatietijd. :P

  11. #8011

    Standaard

    Kom er net achter dat ik de missies ook weer opnieuw kan doen voor een goud score.Net stond m'n paard zelfs langs me te poepen.

    Ik ben zelfs vandaag opnieuw begonnen omdat het qua controls soms best overweldigend is.

    UPDATE
    Gratis thema voor PS4:https://www.psx-sense.nl/337248/grat...4-beschikbaar/

    Je zou het op basis van het eerste deel misschien niet verwachten maar in wezen is Red Ded 2 een action-RPG.Ik vind dit net zo goed een RPG als bv The Witcher 3.

    Beide hebben sowieso gemeen dat ze de speler meteen in hun wereld weten te trekken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-10-2018 om 15:08

  12. #8012

    Standaard Red Dead Redemption 2 bevat cheats

    Red Dead Redemption 2 bevat cheats


    Lennard Verhage 26 oktober om 8:42, 2018 - 2.646 views


    Cheatcodes, een begrip dat haast verdwenen is uit het hedendaagse landschap van games, maar Rockstar blijft hier aan vasthouden. Het blijkt dat Red Dead Redemption 2 over een aantal cheats beschikt die het free-roamen nog leuker kunnen maken.
    De cheats zijn in-game te vinden op objecten die je kunt oppakken. Door deze objecten te draaien en te bekijken, kan je een nieuwe code ontdekken. Je kunt codes echter ook via kranten bemachtigen, waar ze worden aangegeven als een gezegde.
    Eenmaal de codes gevonden, dan kan je in het Instellingen menu door op driehoekje te drukken deze codes invullen. Die leveren je dan verschillende extra’s op, maar weet wel dat je bij gebruik van deze codes niet op kunt slaan en ook is het niet mogelijk om Trophies te verdienen.

  13. #8013

    Standaard

    Hier ook binnen en al goed gespeeld. Wat een machtig spel!

  14. #8014

    Standaard

    MediEvil remake krijgt volgende week trailer


    Deze game krijgt een remake..
    Ik heb alle twee de delen op PS1..

    In december vorig jaar maakte Sony bekend te werken aan een remake van MediEvil. De action-adventure hack 'n slash titel MediEvil verscheen oorspronkelijk in oktober 1998 en werd ontwikkeld door SCE Cambridge Studio.
    Tijdens een nieuwe episode van PlayStation Blogcast heeft Sony's Shawn Layden zich voor het eerst in lange tijd weer uitgesproken over deze titel. Hij laat weten dat een debuuttrailer van de MediEvil Remake volgende week moet verschijnen, tijdens Halloween.

    Daarnaast liet Layden weten dat MediEvil een volledige remake is en niet een simpele remaster. Het originele game design, key artwork en enkele andere belangrijke attributen die bijdroegen aan de belangrijkste kenmerken van de game worden volgens Layden in ere gehouden. De game wordt ontwikkeld door Other Ocean Interactive, zij maken gebruik van het advies van de originele ontwikkelaars van de titel, die meer dan twintig jaar terug aan de game werkten.



  15. #8015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    MediEvil remake krijgt volgende week trailer


    Deze game krijgt een remake..
    Ik heb alle twee de delen op PS1..

    In december vorig jaar maakte Sony bekend te werken aan een remake van MediEvil. De action-adventure hack 'n slash titel MediEvil verscheen oorspronkelijk in oktober 1998 en werd ontwikkeld door SCE Cambridge Studio.
    Tijdens een nieuwe episode van PlayStation Blogcast heeft Sony's Shawn Layden zich voor het eerst in lange tijd weer uitgesproken over deze titel. Hij laat weten dat een debuuttrailer van de MediEvil Remake volgende week moet verschijnen, tijdens Halloween.

    Daarnaast liet Layden weten dat MediEvil een volledige remake is en niet een simpele remaster. Het originele game design, key artwork en enkele andere belangrijke attributen die bijdroegen aan de belangrijkste kenmerken van de game worden volgens Layden in ere gehouden. De game wordt ontwikkeld door Other Ocean Interactive, zij maken gebruik van het advies van de originele ontwikkelaars van de titel, die meer dan twintig jaar terug aan de game werkten.


    Ben heel benieuwd naar de trailer.Dit is zeer zeker een PS1 klassieker.

    Dit was die 2017 teaser:https://www.youtube.com/watch?v=GMSI7nS2z-g

    Was op moment echt vergeten dat Sony hier mee bezig was.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-10-2018 om 10:50

  16. #8016

    Standaard

    Red Ded 2:

    In jaren dat ik een spel speel dat zo overweldigend is in de dingen die je kan doen.Kan me voorstellen dat een casual speler hier echt zoek raakt.

  17. #8017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ben heel benieuwd naar de trailer.Dit is zeer zeker een PS1 klassieker.

    Dit was die 2017 teaser:https://www.youtube.com/watch?v=GMSI7nS2z-g

    Was op moment echt vergeten dat Sony hier mee bezig was.
    Ow ja dat had ik ook gezien toen maar helemaal vergeten.
    ben wel benieuwd ernaar..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Red Ded 2:

    In jaren dat ik een spel speel dat zo overweldigend is in de dingen die je kan doen.Kan me voorstellen dat een casual speler hier echt zoek raakt.
    Toch ook maar gekocht dit spel omdat je er zo enthousiast over was dacht ik mmm toch maar nemen dan.
    En ik vond GTA v ook erg leuk en vind dat nog steeds.

    Ik vind een grote open wereld waarin je vanalles kan vinden erg leuk.
    Ook dat er cheats in zijn verborgen vind ik erg spannend

    Ik zal vanavond eens kijken ben erg benieuwd..

  18. #8018

    Standaard

    madonnafreak:

    Omdat jij ook best wel fanatiek bent met gamen raad ik Red Ded 2 ook zeker aan.

    In de meeste games heb ik de systemen meteen door dus daarom is Red Ded juist extra boeiend voor mij.Je blijft steeds nieuwe dingen leren.
    Bv heel het control scheme is bij deze game best heavy omdat meteen in je hoofd te hebben.

    Ben benieuwd wat jou 1ste indruk is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-10-2018 om 15:11

  19. #8019

    Standaard

    Red Dead 2:

    Ben op moment van alles aan het doen zonder dat ik echt verder kom in het verhaal.Bv ik ben aan het jagen en dan opeens roept er iemand om hulp.

    De game krijgt van gamers de kritiek dat alles zo traag is en dat vind ik juist eens prettig.Misschien vind ik het juist zo tof omdat onze eigen maatschappij zo snel is.

    Dit is nog eens iets anders dan dat alles al voorgekauwd staat op een map.Mooiste van deze game is dat alles zo levendig is.

    @madonnafreak vind je hem leuk ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-10-2018 om 08:54

  20. #8020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Red Dead 2:

    Ben op moment van alles aan het doen zonder dat ik echt verder kom in het verhaal.Bv ik ben aan het jagen en dan opeens roept er iemand om hulp.

    De game krijgt van gamers de kritiek dat alles zo traag is en dat vind ik juist eens prettig.Misschien vind ik het juist zo tof omdat onze eigen maatschappij zo snel is.

    Dit is nog eens iets anders dan dat alles al voorgekauwd staat op een map.Mooiste van deze game is dat alles zo levendig is.

    @madonnafreak vind je hem leuk ?
    Nu de game een aantal uurtjes gespeeld te hebben moet ik bekennen dat dit wel een erg goede game is..
    Het begin was al erg mooi en leuk om te zien hoe je eigenlijk gewoon in een western beland..
    En niet zo maar een maar een met hele goede (Voice) acteurs..
    Erg mooi camera werk.. ik bedoel het landschap is zo goed gedaan... dat ik gewoon af en toe even stilstaat om alles goed te kunnen bekijken.

    Ik vind die traagheid ook wel bij deze game passen en zelf ervaar ik het niet als traagheid...
    Jammer alleen geen nederlandse ondertitels.. maar dat mag de pret niet drukken.
    Ik hou echt niet zo van westerns maar door deze game ga je er wel van houden, het contact dat je hebt met je paard vind ik erg leuk.

    Al met al ga ik hier weer veel uurtjes instoppen.. een super game.

  21. #8021

    Standaard

    Red Dead Redemption 2

    Op de site van de game staat heel veel info.

    Daar zie ik dat er een companion app is


    https://www.rockstargames.com/reddea...-Companion-App

  22. #8022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Nu de game een aantal uurtjes gespeeld te hebben moet ik bekennen dat dit wel een erg goede game is..
    Het begin was al erg mooi en leuk om te zien hoe je eigenlijk gewoon in een western beland..
    En niet zo maar een maar een met hele goede (Voice) acteurs..
    Erg mooi camera werk.. ik bedoel het landschap is zo goed gedaan... dat ik gewoon af en toe even stilstaat om alles goed te kunnen bekijken.

    Ik vind die traagheid ook wel bij deze game passen en zelf ervaar ik het niet als traagheid...
    Jammer alleen geen nederlandse ondertitels.. maar dat mag de pret niet drukken.
    Ik hou echt niet zo van westerns maar door deze game ga je er wel van houden, het contact dat je hebt met je paard vind ik erg leuk.

    Al met al ga ik hier weer veel uurtjes instoppen.. een super game.
    Mooi.

    Waar de dialogen in bepaalde games heel generiek overkomen zijn ze hier echt goed geschreven.

    Voor mij gaat dit zeker over God of War[2018] heen qua ervaring.

  23. #8023

    Standaard

    Super Mario Odyssey - 1st Anniversary Event (All 39 Pixel Toads & Luigis)


    Als je het New Donk City festival weer speel na de update en nadat je Donkey Kong hebt verslagen kom je weer bij Pauline..
    Nu moet je overal GroundPound doen om de pixel Toads en Luigi's te krijgen die geven ieder 200 munten.
    Er zijn er in totaal 39 te vinden.... dus 7800 munten je kan het dus 2x doen zodat je de maximale munten aantal hebt.
    Doe het wel voor 7 November want dan verdwijnt de Anniversary bonus weer.

    Laatst aangepast door Driekus : 29-10-2018 om 08:30

  24. #8024

    Standaard

    Red Ded 2:

    Omdat ik schijnbaar niet de enige ben die Red Ded overweldigend vind heeft Insidegamer hier wat tips:http://www.insidegamer.nl/artikel/ti...2-te-beginnen/

    Hier nog wat kamp info:https://www.youtube.com/watch?v=4lzhMZ2D-5A

    :http://www.insidegamer.nl/artikel/he...-redemption-2/
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-10-2018 om 15:21

  25. #8025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik heb mn originele Atari 2600 (met oa Pengo) en de mini NES en mini SNES....maar ik vermoed dat deze daar bij gaat komen.
    Helaas geen SW: Shadows of the Empire op de N64 maar verder puike 2600, 7800, NES, SNES en Colecovision lijsten (Ladybug! BurgerTime! Bomberman! 1942! ja, zelfs Archon...)
    De Atari 2600 (mijn alltime favoriet; heb tot een jaar of 12 terug nog actief carts verzameld) selectie is serieus tig keer beter dan al die andere officiële apparaten....

    Benieuwd naar je bevindingen! Zie dat dat ding 1 dag levertijd heeft?!
    Hij werd afgelopen donderdag geleverd. De spellen staan er, zoals beloofd op de website, allemaal op.
    Elk spel die ik heb geprobeerd, start probleemloos op. Je kan per spel saven en eventueel cheats toevoegen (die zijn ook al voorgeprogrammeerd).

    Als je de spellen echter speelt op een grote HD-tv, dan is het beeld vanzelfsprekend, erg blokkerig. Wel haarscherp. Dus ik ben overgestapt op een kleinere tv op de slaapkamer. Dan komen die retrogames beter tot hun recht. Ik voel me wel een kneus want zelfs de ogenschijnlijk makkelijke spelletjes, zijn voor mij haast niet te doen. Na drie levens ben je af en kun je opnieuw beginnen. Erg wennen weer. Een simpel sprongetje is al lastig want ik pleur overal in. Kwestie van wennen weer. Totaal anders dan een PS3 uiteraard. Maar ik was een beetje vergeten hoe moeilijk ze zijn. Terwijl ik vroeger echt van die spellen heb uitgespeeld.... Maar zeker leuk om mee te klooien. Er staan zoveel spellen op, je raakt niet uitgekeken.

Pagina 321 van 484 EersteEerste ... 221271311317318319320321322323324325331371421 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •