Pagina 326 van 484 EersteEerste ... 226276316322323324325326327328329330336376426 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.126 tot 8.150 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #8126

    Standaard

    Final Fantasy 7 Remake [PS4]

    Meer info in 2019:https://www.insidegamer.nl/artikel/t...uws-in-2019-2/

    Het gerucht gaat trouwens al langer dat er ook een Xbox One versie komt.Square heeft tijdens het XO18 event aangekondigd dat er wat oudere FF games naar de Xbox One komen dus ik denk dat die FF7 Remake er dan ook wel zal komen.

    Ik gok dat FF7 ergens begin 2020 gaat verschijnen.

  2. #8127

    Standaard

    Anthem [PS4/PC/XO]

    Dit over BioWare/Anthem:https://www.youtube.com/watch?v=rS9VplDHnvM Mee eens.

    Dat EA er met Star Wars:Battlefront 2 & Battlefield 1/5 er een zooitje van heeft gemaakt wil niet zeggen dat je Anthem al meteen moet afschrijven.Ik ben de laatste jaren ook geen fan van het EA beleid maar ik mag toch hopen dat ook zij van hun fouten leren.Voor nu is BioWare/EA de laatste maanden qua communicatie & video content lekker open over deze game.

    Begin 2019 komt er sowieso een beta.

    Sinds jaren kijk ik weer uit naar een game van EA.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-12-2018 om 12:05

  3. #8128

    Standaard

    Crackdown 3 [XO/PC]

    Nieuwe SP beelden:https://www.youtube.com/watch?v=4JXB9hioK1M

    [Re 15 feb]

    Er gaat in de maanden feb/ma heel veel uitkomen op game gebied dus daar gaan zeker gevallen tussen zitten die wel/niet gezien worden door de gamer.Zo komt deze game uit op de dag dat Metro Exodus verschijnt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-12-2018 om 08:58

  4. #8129

    Standaard

    Anthem [PS4/PCXO]

    Ik weet nu al dat dit straks mijn class gaat worden


    Video:https://www.youtube.com/watch?v=uT0sqBjtjPQ

    Juist omdat deze zo melee-combat gericht is vind ik hem zo vet.

    [Re 22 feb]

  5. #8130

    Standaard

    Far Cry: New Dawn [PS4/XO/PC]

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=M3GtCFKw86o

    Deze game speelt zich af na de gebeurtenissen van Far Cry 5 maar dan 17 jaar later op die bekende map.

    Toen de trailer tijdens de game awards werd aangekondigd vond ik het kleurrijke post-apocalyptische stijltje raar voor een Far Cry game maar nu er meer bekend is over de game ben ik toch wat positiever naar de game gaan kijken.

    De game gaat 40 Euro kosten.

    [Re 15 Feb]

    Ik hoop dat we de negatieve punten van Far Cry 5 niet terug zien in deze game.Far Cry 5 had namelijk de potentie om misschien wel game van het jaar te worden voor mij.

    Laatst aangepast door jeroeni : 24-12-2018 om 16:39

  6. #8131

    Standaard

    Twee onaangekondigde typische From Software-games in ontwikkeling: https://gamersnet.nl/511859/from-sof...olgende-games/

    Gezien het succes van Bloodborne kan het niet anders dan dat zij deel 2 in ontwikkeling hebben.Wel denk ik dat het een next-gen game gaat worden.

    Of ik Sekiro[FromSoftware] bij release ga kopen weet ik nog niet want The Division 2 komt ook in die periode uit.



    Er komen in de eerste helft van 2019 veel goede games uit maar ik wil/kan er maar op 2 a 3 echt de focus gaan leggen.The Division 2 is bv een game waar je moeilijk iets naast kan spelen.

    Bedenk me nu dat ik moet gaan kiezen tussen Anthem & The Division 2.[soortgelijke games qua gameplay]
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-12-2018 om 12:54

  7. #8132

    Standaard

    Puur plezier in AC:Odyssey :https://gamer.nl/artikelen/favoriete...creed-odyssey/

    Als je mij in januari had verteld dat ik aan het eind van het jaar deze game top zou vinden dan had ik je waarschijnlijk uitgelachen.

  8. #8133

    Standaard

    Resident Evil 2 remake [PS4/PC/XO]

    Demo op komst:https://frontpage.fok.nl/nieuws/8078...ijgt-demo.html

    Er is bij deze titel volgens mij geen exclusieve marketing deal dus ik verwacht op de PS4 & PC ook een demo rond die datum.Bij de nieuwe DMC heeft Capcom wel een exclusieve markering deal met Microsoft.[Demo staat in de store]

    Dit gaat de eerste topper van 2019 worden.[Re 25 Jan]

  9. #8134

    Standaard

    ik heb deze game gescoord gisteren voor 9.95 lol is het wat ?
    Shadow of Mordor. GOTY edition..

  10. #8135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    ik heb deze game gescoord gisteren voor 9.95 lol is het wat ?
    Shadow of Mordor. GOTY edition..
    In 2014 was dit voor veel gamers de verrassing van het jaar.
    Persoonlijk vond ik de game destijds een beetje overweldigend maar verre van slecht.

    Ik wens je een goed 2019 !
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-01-2019 om 09:01

  11. #8136

    Standaard

    Ja Jeroeni en alle anderen een heel fijn en gamevol 2019 toegewenst...

    Ik heb een mooi cadeau gehad

  12. #8137

    Standaard

    madonnafreak:Netjes



    Komen er half februari leuke titels uit krijg is straks van arts te horen dat ik een operatie moet ondergaan rond die tijd.

  13. #8138

    Standaard

    Death Stranding in 2019 ?:https://www.gamed.nl/view/133774

    Dan zou de titel dus net geen drie jaar in ontwikkeling zijn geweest.Volgens mij weet verder niemand op aarde als Kojima zelf wat nou precies de gameplay gaat zijn.

  14. #8139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    madonnafreak:Netjes



    Komen er half februari leuke titels uit krijg is straks van arts te horen dat ik een operatie moet ondergaan rond die tijd.
    Operatie oww dat is niet fijn... weet niet wat er uit gaat komen..
    Anders speel je toch een gouwe ouwe ook leuk..

    Sterkte met de operatie

  15. #8140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Operatie oww dat is niet fijn... weet niet wat er uit gaat komen..
    Anders speel je toch een gouwe ouwe ook leuk..

    Sterkte met de operatie
    Thnx.

    Probleem is dat ik in die periode van herstel nauwelijks kan gaan gamen.Ik haat het als ik niet met mijn hobby's bezig kan zijn.

    Feb:
    - Metro Exodus
    - Far Cry:New Dawn
    - Anthem
    - Crackdown 3

    Op game gebied verre van een saaie maand

  16. #8141

    Standaard

    Ubisoft mogelijk een nieuwe TC game aan het teasen:https://www.psx-sense.nl/344208/ubis...erieuze-video/

    Een nieuwe Splinter Cell voor deze generatie consoles lijkt me niet verkeerd.
    Ik en veel andere gamers dachten dat hij tijdens de E3 van 2018 al aangekondigd zou gaan worden.

  17. #8142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    ik heb deze game gescoord gisteren voor 9.95 lol is het wat ?
    Shadow of Mordor. GOTY edition..
    Voor mij inderdaad de GOTY van 2014. Geniaal. Zijn opvolger, Shadow of War was ook gaaf maar net iets minder als deze.

    Ben zelf net klaar met Shadow of the Tombraider. Heerlijk weer.

    Fall Out 76 is nog wat wennen allemaal. Ik heb Fall Out 4 helemaal kapot gespeeld (nu nog). 76 heeft het eet/drink systeem wat ik zwaar irritant vind. Dus dacht ik: Ach, ga ik wel met Red Dead Redemption 2 beginnen....moet je het daar ook pffff. Nieuwe trend soms?

    Anyway, misschien went het nog.
    Laatst aangepast door Dan G. : 05-01-2019 om 20:44

  18. #8143

    Standaard

    Devil May Cry 5 [PS4/PC/XO]

    DigitalFoundry kijkt naar de Xbox One & X demo:https://www.youtube.com/watch?v=hH0mCyvVKeE

    Veelbelovend als we het nier nog maar hebben over de Gamescom[aug/2018] build.Capcom mag heel blij zijn dat zij een eigen engine hebben die zowel een hoge resolutie als hoge framerate kan tonen.

    [Re 8 Maart]
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-01-2019 om 22:07

  19. #8144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Voor mij inderdaad de GOTY van 2014. Geniaal. Zijn opvolger, Shadow of War was ook gaaf maar net iets minder als deze.

    Ben zelf net klaar met Shadow of the Tombraider. Heerlijk weer.

    Fall Out 76 is nog wat wennen allemaal. Ik heb Fall Out 4 helemaal kapot gespeeld (nu nog). 76 heeft het eet/drink systeem wat ik zwaar irritant vind. Dus dacht ik: Ach, ga ik wel met Red Dead Redemption 2 beginnen....moet je het daar ook pffff. Nieuwe trend soms?

    Anyway, misschien went het nog.
    Groot verschil is dat Red Dead 2 wel een goede game is en Fallout76 totaal niet.

    Heb bij Red Dead 2 in begin veel moeite gehad met bepaalde systemen maar later ben ik de game toch meer gaan waarderen.
    Ik zeg als Fallout fan dat Fallout76 nooit gemaakt had moeten worden.

    Als jij net als ik Fallout 4 kapot gespeeld heb dan snap je in het geval van 76 wel wat ik bedoel.

    The Outer Worlds: Gaat mijn Fallout honger straks wel goed maken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-01-2019 om 00:17

  20. #8145

    Standaard

    Ik heb spijt dat ik Red Dead Redemption 2 heb gekocht ik vond deel 1 al niks..
    Ik heb niks met westerns en zo dus dit vind ik 10 x niks.

    Ik heb het 2 uurtjes gespeeld en dacht nee dit is niks voor mij 60 euro weggegooid.
    Maar ik moet zeggen qua grafics is de game erg mooi de beelden van het landschap zijn oog verblindend.

    Maar ik hou dus echt niet van westerns..
    Bijv ik heb +- 3000 films daar van zijn er 13 een western.. maar niet echt een western is zoals de serie Centennial.

    Zal hem vandaag nog eens spelen..

    En anders misschien verkopen hier of ruilen

  21. #8146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ik heb spijt dat ik Red Dead Redemption 2 heb gekocht ik vond deel 1 al niks..
    Ik heb niks met westerns en zo dus dit vind ik 10 x niks.

    Ik heb het 2 uurtjes gespeeld en dacht nee dit is niks voor mij 60 euro weggegooid.
    Maar ik moet zeggen qua grafics is de game erg mooi de beelden van het landschap zijn oog verblindend.

    Maar ik hou dus echt niet van westerns..
    Bijv ik heb +- 3000 films daar van zijn er 13 een western.. maar niet echt een western is zoals de serie Centennial.

    Zal hem vandaag nog eens spelen..

    En anders misschien verkopen hier of ruilen
    True Grit [Coen Brothers] is best goed.Dat is de laatste die ik gezien heb in dat genre.

    Zal niet moeilijk zijn om deze game te verkopen denk ik zo.

    Ik had die van mij bijna verkocht maar ben toch blij dat ik het nog een kans heb gegeven.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-01-2019 om 14:36

  22. #8147

    Standaard

    Dit speel ik dit weekend:

    - Red Dead 2
    - Forza Horizon 4

  23. #8148

    Standaard

    Ik heb Detroit; Become Human uitgespeeld.
    Was een mooie game en ik ga hem zeker nog eens spelen.



  24. #8149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    True Grit [Coen Brothers] is best goed.Dat is de laatste die ik gezien heb in dat genre.

    Zal niet moeilijk zijn om deze game te verkopen denk ik zo.

    Ik had die van mij bijna verkocht maar ben toch blij dat ik het nog een kans heb gegeven.
    Ja die True Grit film heb ik ook een fantastisch verhaal.

    En er zit zelfs nog een code bij de game die ik nog niet heb gebruikt

  25. #8150

    Standaard

    Ik heb RDR geleend dus wil hem evt wel ruilen tegen iets anders. Bij interesse pm me maar. Ik heb nog redelijk wat titels liggen voor de PS4

Pagina 326 van 484 EersteEerste ... 226276316322323324325326327328329330336376426 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •