Pagina 334 van 484 EersteEerste ... 234284324330331332333334335336337338344384434 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.326 tot 8.350 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #8326

    Standaard

    Halo: The Master Chief Collection komt naar PC. Naast een uitgave in de Windows Store komt het ook naar Steam.
    Het komt in delen uit, eerst verschijnt Reach. Prijs en datum zijn nog niet bekend gemaakt. Ik gok ergens eind dit jaar.

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  2. #8327

    Standaard

    Hoi, ik wil graag een beroep doen op mensen met een PS3.

    Een controller krijg ik niet meer aan de praat. Ik heb inmiddels twee nieuwe gekocht.

    Als ik deze met een USB-kabel in de PS3 stop, gaan de vier rode lampjes knipperen. De homebutton werkt echter niet om deze te connecten.
    Zo vreemd, want hij heeft het altijd prima gedaan. Ik heb echt alles geprobeerd. Uiteraard de resetknop met paperclip. Met kabel, zonder kabel...niets werkt.

    Hij is niet dood want de rode lampjes knipperen maar hij wil maar niet reageren op de homebutton. Help!!

  3. #8328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hoi, ik wil graag een beroep doen op mensen met een PS3.

    Een controller krijg ik niet meer aan de praat. Ik heb inmiddels twee nieuwe gekocht.

    Als ik deze met een USB-kabel in de PS3 stop, gaan de vier rode lampjes knipperen. De homebutton werkt echter niet om deze te connecten.
    Zo vreemd, want hij heeft het altijd prima gedaan. Ik heb echt alles geprobeerd. Uiteraard de resetknop met paperclip. Met kabel, zonder kabel...niets werkt.

    Hij is niet dood want de rode lampjes knipperen maar hij wil maar niet reageren op de homebutton. Help!!
    Misschien heb je hier iets aan:https://www.youtube.com/watch?v=MS5q8QhZ0Xo

  4. #8329

    Standaard

    Besteld bij Bol.com


    [Re 22 maart]
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-03-2019 om 13:52

  5. #8330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Misschien heb je hier iets aan:https://www.youtube.com/watch?v=MS5q8QhZ0Xo
    Nee. Dat is precies wat ik al 100x zelf heb geprobeerd. Ik heb al die filmpjes al bekeken. Niets werkt helaas. Erg frustrerend.

  6. #8331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Halo: The Master Chief Collection komt naar PC. Naast een uitgave in de Windows Store komt het ook naar Steam.
    Het komt in delen uit, eerst verschijnt Reach. Prijs en datum zijn nog niet bekend gemaakt. Ik gok ergens eind dit jaar.

    Netjes dat ze het ook naar Steam brengen.

    Ik slinger de collectie nog regelmatig aan op m'n Xbox One X.

    Ik kijk enorm uit naar de eerste gameplaybeelden van Halo:Infinite tijdens E3 2019.Volgens mij is het de bedoeling dat Halo:Infinite ook meteen naar PC komt.

  7. #8332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nee. Dat is precies wat ik al 100x zelf heb geprobeerd. Ik heb al die filmpjes al bekeken. Niets werkt helaas. Erg frustrerend.
    Heb je op de PS3 ook de laatste systeem update ? Ik zeg maar wat.

    Succes.

  8. #8333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb je op de PS3 ook de laatste systeem update ? Ik zeg maar wat.

    Succes.
    Bedankt voor het meedenken. Dat is het niet. Mijn twee nieuwe controllers werken direct en prima. Degene die ik eerder gebruikte wil dus ineens niet meer connecten.
    Misschien is hij gewoon kapot en werkt bluetooth niet meer. Maar de rode lampjes werken dus wel, dus helemaal kapot is hij niet. Ik hoopte op een gouden tip maar misschien is die er wel niet.

  9. #8334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Bedankt voor het meedenken. Dat is het niet. Mijn twee nieuwe controllers werken direct en prima. Degene die ik eerder gebruikte wil dus ineens niet meer connecten.
    Misschien is hij gewoon kapot en werkt bluetooth niet meer. Maar de rode lampjes werken dus wel, dus helemaal kapot is hij niet. Ik hoopte op een gouden tip maar misschien is die er wel niet.
    Heeft je controller langere tijd zonder stroom gelegen? Ik heb namelijk een controller die alleen werkt via usb-kabel. De accu weigert op te laden wegens te lang zonder stroom te hebben gezeten. De 4 lichtjes blijven ook hier knipperen.

  10. #8335

    Standaard

    Hij is genoeg opgeladen. Via USB werkt het ook niet, behalve de vier rood knipperende lampjes dus.

  11. #8336

    Standaard

    Deze Phantom white Xbox controller is vanaf 2 april verkijgbaar.

    Prachtig dat hij gedeeltelijk doorschijnend is.

    Fabrikant Microsoft
    Categorie Controllers
    Compatibel met Xbox One X, Xbox One S, Xbox One, Windows 10
    Releasedatum 2 april 2019
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-03-2019 om 08:24

  12. #8337

    Standaard

    lady Gaga in Cyberpunk 2077 ?:http://www.4gamers.be/nieuws/68377/1...Cyberpunk-2077

    Zou leuk zijn.Sowieso heb ik veel respect voor deze vrouw die alles serieus aanpakt.

  13. #8338

    Standaard

    Probeer eens de controller aan te sluiten met de kabel, en vervolgens de psbutton: ingedrukt te houden.
    Dan de kabel losmaken, en nog eens op de psbutton: drukken. (1 keer)


  14. #8339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hoi, ik wil graag een beroep doen op mensen met een PS3.

    Een controller krijg ik niet meer aan de praat. Ik heb inmiddels twee nieuwe gekocht.

    Als ik deze met een USB-kabel in de PS3 stop, gaan de vier rode lampjes knipperen. De homebutton werkt echter niet om deze te connecten.
    Zo vreemd, want hij heeft het altijd prima gedaan. Ik heb echt alles geprobeerd. Uiteraard de resetknop met paperclip. Met kabel, zonder kabel...niets werkt.

    Hij is niet dood want de rode lampjes knipperen maar hij wil maar niet reageren op de homebutton. Help!!
    Probeer eens de controller aan te sluiten met de kabel, en vervolgens de Psbutton: ingedrukt te houden.
    Dan de kabel losmaken, en nog eens op de Psbutton: drukken. (1 keer)

  15. #8340

    Standaard

    Ontwikkelaar Rebellion brengt Sniper Elite V2 Remastered dit jaar uit voor de PC, Xbox One, PS4 en Switch.


    Daarnaast verschijnt ook Sniper Elite III voor de Nintendo Switch. Beide titels zullen ook alle DLC bevatten.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  16. #8341

    Standaard

    Tevens is er nog een Sniper Elite VR-titel in de maak. Ook is Sniper Elite 5 in ontwikkeling.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  17. #8342

    Standaard

    Sekiro ge-preordered. Opvallend dat de download slechts 12,5 GB is.

  18. #8343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Sekiro ge-preordered. Opvallend dat de download slechts 12,5 GB is.
    Het is weinig ja.Ben je soms bang dat het een korte game gaat zijn ?

    Online implementatie zit er nu ook niet in dus of dat veel/weing invloed heeft durf ik zo niet te zeggen.

  19. #8344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het is weinig ja.Ben je soms bang dat het een korte game gaat zijn ?

    Online implementatie zit er nu ook niet in dus of dat veel/weing invloed heeft durf ik zo niet te zeggen.
    Geen idee, maar je gaat er wel aan denken, toch? Zit ff te kijken en Sekiro neemt in totaal 16,8 GB harde schijf ruimte in beslag. Tombraider 1 neemt zelfs nog iets minder in beslag, namelijk 15,4 GB. The Last Of Us 48,4, Wolfenstein 2 zelfs 58,8 GB. En Hitman (was gratis bij PS+) 54,3.

    Hopelijk zijn die Japanse ontwikkelaars gewoon super efficient

  20. #8345

    Standaard

    DF Retro: Killzone 2:https://www.youtube.com/watch?v=MC-hiXr69kY

    Was destijds een indrukwekkende game.Ik hoop dat er nog eens een nieuwe Killzone komt.

  21. #8346

    Standaard

    Net als Microsoft is ook Sony bezig om hun controllers van nieuwe kleuren te voorzien.

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=yhE3dQ-00cQ


    [Re 15 April]

    Prachtig !

  22. #8347

    Standaard

    Devil May Cry 5 [PS4/XO/PC]

    De ontwikkelaar aan het woord:https://www.youtube.com/watch?v=6TfwSu7hESI

    Drie personages die ieder hun eigen speelstijl hebben maakt dat deze hack/slash game uniek is.Voor mij heeft deze game het geweldige Bayonetta 2 van de troon geschopt.

  23. #8348

    Standaard

    Bethesda plant E3 showcase:https://gamersnet.nl/518580/bethesda-e3-showcase-2019/

    Buiten DOOM:Eternal heb ik geen idee wat ze verder gaan laten zien.Denk wel dat DOOM:Eternal de grote najaar titel gaat worden voor Bethesda.

  24. #8349

    Standaard

    System Shock 3 [platform ?]

    Teaser trailer:https://www.youtube.com/watch?v=aioSgRWipKM

    Of Warren Spector[Deus Ex] nog steeds goede games kan maken is afwachten.

  25. #8350

Pagina 334 van 484 EersteEerste ... 234284324330331332333334335336337338344384434 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •