Pagina 364 van 484 EersteEerste ... 264314354360361362363364365366367368374414464 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.076 tot 9.100 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9076

  2. #9077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Eigenlijk vier

  3. #9078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Eigenlijk vier
    Goed opgelet.

    FF7 al uitgespeeld ?

  4. #9079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Goed opgelet.

    FF7 al uitgespeeld ?
    Nee, wil er wel een aantal weken over doen. Heb net het gevecht in de kerk achter de rug in Chapter 8. Vind het echt geweldig tot nu toe. Groot FF en FF VII fan. Heb naast het origineel ook Crisis Core en Dirge of Cerberus (uit)gespeeld en uiteraard Advent Children in meerdere home releases (DVD, Limited edition DVD voor Last Order, UMD en Blu-ray), Jij wel al klaar?
    Laatst aangepast door tmvde : 14-04-2020 om 22:19

  5. #9080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nee, wil er wel een aantal weken over doen. Heb net het gevecht in de kerk achter de rug in Chapter 8. Vind het echt geweldig tot nu toe. Groot FF en FF VII fan. Heb naast het origineel ook Crisis Core en Dirge of Cerberus (uit)gespeeld en uiteraard Advent Children in meerdere home releases (DVD, Limited edition DVD voor Last Order, UMD en Blu-ray), Jij wel al klaar?
    Omdat ik er niet mee kan leven dat ik in chapter 6 een Materia over het hoofd gezien heb ben ik gisteren opnieuw begonnen.Ga ook wat gebruik maken van de stukjes waar ik eventueel wat kan gaan grinden.

    Wel echt een toppertje.

    Crisis Core: Final Fantasy VII:Baal er nog steeds van dat deze destijds een beetje langs me heen gegaan is.Vergeleken met de laatste jaren speelde ik in die tijd zo heel af en toe een RPG game.

    Zo heb ik FF 8 & 9 ook nooit gespeeld.Kingdom Hearts[PS2] is volgens mij mijn eerste RPG van Square.

    FF7 heb ik ook pas ergens in 2005 gespeeld.Omdat ik die van een vriend maar een week kon lenen had ik daar lang niet alles uitgehaald.

    Zo zie je maar weer dat ik als fanatieke gamer ook veel gemist heb.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-04-2020 om 07:33

  6. #9081

    Standaard

    Ik heb ze allemaal gespeeld op de PS1
    Deze heb ik op PS1 van Final Fantasy.
    20200415_084550.jpg

    Ik krijg vandaag FF7 remake in de brievenbus dus ben erg benieuwd.

  7. #9082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb ze allemaal gespeeld op de PS1
    Deze heb ik op PS1 van Final Fantasy.
    20200415_084550.jpg

    Ik krijg vandaag FF7 remake in de brievenbus dus ben erg benieuwd.
    Van die foto heb ik er net 1 van gespeeld.Van mij mag Square al die games van een remake voorzien.

    Resident Evil & Zelda waren mijn vaste series in die tijd.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-04-2020 om 08:19

  8. #9083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Omdat ik er niet mee kan leven dat ik in chapter 6 een Materia over het hoofd gezien heb ben ik gisteren opnieuw begonnen.Ga ook wat gebruik maken van de stukjes waar ik eventueel wat kan gaan grinden.

    Wel echt een toppertje.

    Crisis Core: Final Fantasy VII:Baal er nog steeds van dat deze destijds een beetje langs me heen gegaan is.Vergeleken met de laatste jaren speelde ik in die tijd zo heel af en toe een RPG game.

    Zo heb ik FF 8 & 9 ook nooit gespeeld.Kingdom Hearts[PS2] is volgens mij mijn eerste RPG van Square.

    FF7 heb ik ook pas ergens in 2005 gespeeld.Omdat ik die van een vriend maar een week kon lenen had ik daar lang niet alles uitgehaald.

    Zo zie je maar weer dat ik als fanatieke gamer ook veel gemist heb.
    VII was in 1997 mijn eerste RPG (ik game vanaf de NES, Super Mario Bros/Duck Hunt ), VIII en IX ook echt aanraders. Crisis Core was ook super. Daarna is het wel een beetje los gegaan, dit zijn alle Square Enix titels in mijn collectie, waarvan ik er ook een aantal niet (uit)gespeeld heb.

    Final Fantasy VII (PSX)
    Final Fantasy VIII (PSX)
    Final Fantasy IX (PSX)
    Final Fantasy Chronicles (Final Fantasy IV and Chrono Trigger) (PSX US import)
    Final Fantasy Anthology (Final Fantasy V & Final Fantasy VI) (PSX US import)
    Final Fantasy X (PS2)
    Final Fantasy Origins (Final Fantasy & Final Fantasy II) (PSX)
    Final Fantasy Tactics Advance (Gameboy Advance), aan begonnen maar niet mijn ding
    Final Fantasy X-2 (PS2)
    Final Fantasy Crystal Chronicles (Gamecube)
    Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII (PS2)
    Final Fantasy XII (PS2)
    Final Fantasy III (DS)
    Final Fantasy Fables: Chocobo Tales (DS)
    Final Fantasy XII: Revenant Wings (DS)
    Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring of Fates (DS)
    Crisis Core: Final Fantasy VII (PSP)
    Final Fantasy IV (DS), niet gespeeld
    Final Fantasy Fables: Chocobo's Dungeon (Wii), niet gespeeld
    Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time (DS), niet gespeeld
    Dissidia: Final Fantasy (PSP), niet gespeeld
    Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers (Wii), niet gespeeld
    Final Fantasy XIII (PS3)
    Final Fantasy: The 4 Heroes of Light (DS), niet gespeeld
    Final Fantasy XIII-2 (inclusief alle DLC) (PS3)
    Dissidia 012 Final Fantasy (PSP), niet gespeeld
    Final Fantasy IV: The Complete Collection (PSP), niet gespeeld
    Theatrhythm Final Fantasy (3DS)
    Lightning Returns: Final Fantasy XIII (PS3), niet uitgespeeld, omdat ik niet sterk genoeg ben voor de eindbaas en het spel zo is opgezet dat je niet meer sterker kunt worden op dat punt
    Final Fantasy X | X-2 HD Remaster (PS3), niet gespeeld
    Theatrhythm Final Fantasy: Curtain Call (3DS)
    Final Fantasy Type-0 HD (PS4), aan begonnen, maar trok me niet
    Final Fantasy XV (inclusief alle DLC episodes) (PS4)
    Final Fantasy VII Remake (PS4)
    Kingdom Hearts (PS2)
    Kingdom Hearts: Chain of Memories (Gameboy Advance)
    Kingdom Hearts II (PS2)
    Kingdom Hearts 358/2 Days (DS)
    Kingdom Hearts Birth by Sleep (PSP)
    Kingdom Hearts Re:coded (DS)
    Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance (3DS)
    Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX (Kingdom Hearts Final Mix, Re:Chain of Memories & 358/2 Days) (PS3), aan begonnen, maar niet uitgespeeld
    Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX (Kingdom Hearts II Final Mix, Birth by Sleep Final Mix & Re:coded) (PS3), niet gespeeld
    Kingdom Hearts Unchained (iOS)
    Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue (PS4)
    Kingdom Hearts III (PS4)
    Chrono Cross (PSX)
    Chrono Trigger (DS), niet gespeeld
    Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King (PS2)
    Dragon Quest Heroes: Rocket Slime (DS US import), niet gespeeld
    Dragon Quest Monsters: Joker (DS), niet uitgespeeld
    Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors (Wii), niet gespeeld
    Dragon Quest IV: Chapters of the Chosen (DS)
    Dragon Quest V: Hand of the Heavenly Bride (DS)
    Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies (DS)
    Dragon Quest VI: Realms of Revelation (DS)
    Dragon Quest Monsters: Joker 2 (DS), niet gespeeld
    Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past (3DS)
    Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age (PS4), nog niet gespeeld
    The World Ends With You (DS)
    Unlimited Saga (PS2), niet gespeeld
    Bravely Default (3DS), niet uitgespeeld

    Overigens speel ik nog veel meer, met name de PS exclusives van first party developpers. Mijn (legacy) systemen: NES, Super NES, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (Advance), DS, 3DS, PSX, PS2, PSP, PS3, PS Vita, PS4 en natuurlijk PC (geen gaming PC).
    Laatst aangepast door tmvde : 15-04-2020 om 09:02

  9. #9084

    Standaard

    @tmvde
    Flinke lijst.Dragon Quest XI is ook erg tof!

    NieR:Automata[Square]:Bizar dat je deze geweldige J-RPG niet in je lijst hebt staan.

    Heb je trouwens Persona 5[Atlus] wel al in in huis/gespeeld ?

    Persona 5 & NieR:Automate zijn wat mij betreft de betere J-RPG's van de laatste jaren.

  10. #9085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @tmvde
    Flinke lijst.Dragon Quest XI is ook erg tof!

    NieR:Automata[Square]:Bizar dat je deze geweldige J-RPG niet in je lijst hebt staan.

    Heb je trouwens Persona 5[Atlus] wel al in in huis/gespeeld ?

    Persona 5 & NieR:Automate zijn wat mij betreft de betere J-RPG's van de laatste jaren.
    Helaas is tijd niet oneindig en ik probeer tegenwoordig ook echt alles wat ik koop te spelen en daarnaast hou ik ook erg van films, series, comics, boeken en sport en dan moet je keuzes maken.

  11. #9086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Van die foto heb ik er net 1 van gespeeld.Van mij mag Square al die games van een remake voorzien.

    Resident Evil & Zelda waren mijn vaste series in die tijd.
    Van Zelda heb ik alles behalve de CDi versies

  12. #9087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    VII was in 1997 mijn eerste RPG (ik game vanaf de NES, Super Mario Bros/Duck Hunt ), VIII en IX ook echt aanraders. Crisis Core was ook super.

    Overigens speel ik nog veel meer, met name de PS exclusives van first party developpers. Mijn (legacy) systemen: NES, Super NES, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (Advance), DS, 3DS, PSX, PS2, PSP, PS3, PS Vita, PS4 en natuurlijk PC (geen gaming PC).

    Ik game al van eind jaren 70 heb alles al gehad en heb de consoles (die jij hier boven noemt) ook allemaal nog Van Atari tot mijn ps4
    De enige die ik niet meer heb is de Commodore 64 was ook erg leuk om op te spelen.

  13. #9088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Uncharted collection heb ik al op PS3 en ook PS4

  14. #9089

    Standaard

    Persona 5 Royal [PS4]

    Hoor zo links en rechts dat deze versie toch genoeg nieuws te bieden heeft tov het origineel.

  15. #9090

    Standaard

    PS5 zal in eerste jaar in gelimiteerde aantallen verkrijgbaar zijn:https://www.insidegamer.nl/artikel/p...erkrijgbaar-2/

    Ik ben nog het meest benieuwd naar welke launch games we van Sony gaan zien.

  16. #9091

    Standaard

    Crysis remastered komt er aan:https://www.psx-sense.nl/394029/crys...playstation-4/

    Heb alle Crysis games met veel plezier gespeeld maar of ik er nu nog voor val is de vraag.

  17. #9092

    Standaard

    Vandaag binnen van Bol.com


    Geweldig om Vanquish nu eindelijk in 60fps te kunnen spelen.Bayo had ik al in een prima versie.

  18. #9093

    Standaard

    Final Fantasy 7 remake [PS4]

    Jongens jongens wat zijn die baas gevechten vet in deze game.Deze FF maakt mij erg blij!

  19. #9094

    Standaard

    FF7 remake is een ware bestseller op de PS4:https://www.psx-sense.nl/394262/de-f...seller-op-ps4/

    Misschien is dit wel de grootste productie die Square gedaan heeft dus het moet ook wel scoren.De andere genoemde titels in dit artikel zijn ook veel toegankelijker van het grote publiek.

    Denk dat deze game straks makkelijk mee kan gaan doen voor de GotY prijs.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-04-2020 om 09:42

  20. #9095

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Final Fantasy 7 remake [PS4]

    Jongens jongens wat zijn die baas gevechten vet in deze game.Deze FF maakt mij erg blij!
    Ik zit inmiddels in Chapter 9 en het blijft inderdaad geweldig!

  21. #9096

  22. #9097

    Standaard

    Gerucht:Horizon Zero Dawn 2 wordt gigantisch en heeft co-op:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ho...n-heeft-co-op/

    Hoop dat het een modus gaat zijn naast de SP-mode want anders als je dan alleen speelt merk je aan alles dat de game in wezen gebouwd is voor twee spelers.Had gehoopt dat we die co-op trend wel een beetje voorbij zijn.

  23. #9098

    Standaard

    Even wachten wat hier uiteindelijk van waar blijkt te zijn en het is natuurlijk te hopen dat de basis game weer een SP wordt, maar eerlijk gezegd lijkt het idee van co-op tegen reusachtige dinosauriërs vechten me wel fantastisch.

    Heel benieuwd wat er met HZD 2 gaat gebeuren.

    HZD is trouwens wel bevestigd voor PC, dus waarom in die tekst staat dat het nog niet bevestigd is, weet ik niet.

  24. #9099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Even wachten wat hier uiteindelijk van waar blijkt te zijn en het is natuurlijk te hopen dat de basis game weer een SP wordt, maar eerlijk gezegd lijkt het idee van co-op tegen reusachtige dinosauriërs vechten me wel fantastisch.

    Heel benieuwd wat er met HZD 2 gaat gebeuren.

    HZD is trouwens wel bevestigd voor PC, dus waarom in die tekst staat dat het nog niet bevestigd is, weet ik niet.
    Ik denk dat Guerrilla Games goed moet kijken naar hoe Capcom dat met de Monster Hunter serie doet.Het is niet voor elke ontwikkelaar weggelegd om een fatsoenlijke SP/Co-op ervaring te maken.

    Marvel's Avengers:Ook een SP/co-op project waar twee grote studios[Crystal Dynamics/Eidos-Montréal] enorm veel werk mee hebben.

    De eerste Horizon komt idd dit jaar naar PC.

    Als we dit jaar nog info krijgen rondom de PS5 dan denk ik wel dat we al iets van deze game te zien krijgen.Een release zal vermoed ik op zijn vroegst 2022 worden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-04-2020 om 23:29

  25. #9100

    Standaard

    FF7 remake uitgespeeld.Voor nu is het even mooi geweest maar voor tussendoor is er nog de hard-mode.
    Los van wat minpuntjes is het toch wel zeker een dikke 8 waard.

Pagina 364 van 484 EersteEerste ... 264314354360361362363364365366367368374414464 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •