Pagina 372 van 484 EersteEerste ... 272322362368369370371372373374375376382422472 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.276 tot 9.300 van 12092 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Het verhaal kan uiteindelijk over feministische aliens gaan, dan zou ik hem nog steeds kopen. Het is het vervolg op TLOU. De kans dat ik hem niet zou kopen is 0%.


    Belangrijkste voor mij is dat ND de stealth gameplay erg heeft verbeterd.En bij een NewGame+ run doet het verhaal er voor mij toch al niet meer toe.

    Er zijn mensen die het best bizar vinden dat ik deze game meer speel om de gameplay dan het verhaal.Ik houd gewoon van een game die goede stealth mechanics heeft.

  2. #9277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht


    Belangrijkste voor mij is dat ND de stealth gameplay erg heeft verbeterd.En bij een NewGame+ run doet het verhaal er voor mij toch al niet meer toe.

    Er zijn mensen die het best bizar vinden dat ik deze game meer speel om de gameplay dan het verhaal.Ik houd gewoon van een game die goede stealth mechanics heeft.
    Ik vind dat niet gek, zoals gezegd heb ik goede verwachtingen van de gameplay en minder van het verhaal. Maar de karakters van het eerste deel waren wat mij betreft wel ijzersterk, waardoor de beleving als een film werd.

  3. #9278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bijzonder dat je nog niet besteld had dan, die van mij staat al maanden.
    Ik ga hem geen dag eerder krijgen als ik hem maanden geleden besteld had. Maar nu vond ik de tijd rijp om hem te pre-orderen. 12 juni start de download, als het goed is.

  4. #9279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik ga hem geen dag eerder krijgen als ik hem maanden geleden besteld had. Maar nu vond ik de tijd rijp om hem te pre-orderen. 12 juni start de download, als het goed is.
    Ben je op PSN voor die deluxe versie gegaan ?

  5. #9280

    Standaard

    PlayStation 5 modellen duiken op bij Amazon:https://www.gamed.nl/view/138429

    Mocht hij echt rond de 670 gaan kosten dan springt de massa er zeker niet meteen op.Microsoft wil als het goed is ten alle tijden onder de PS5 gaan zitten met hun Series X dus die console prijs kan nog een dingetje gaan worden.

    Aan de andere kant 670 Euro moet ik nog zien gebeuren hoor.

    Het kan trouwens ook goed zijn dat het Sony event van morgen puur om games draait en de rest op een later moment.Persoonlijk zou ik dat ook niet erg vinden want ik wil nu die next-gen games wel eens zien.

  6. #9281

    Standaard


    Ondanks dat hij al overal uitverkocht is wilde ik hem toch laten zien.Gaaf dat de console er zo half gaar uitziet.
    De game zelf zit natuurlijk nog onder een digitaal slotje[17 sep]


    Rond 25 Juni meer nieuws rondom Cyberpunk 2077.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-06-2020 om 07:08

  7. #9282

    Standaard

    Tip:Vanavond om 22:00 het PS5 event !

  8. #9283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ben je op PSN voor die deluxe versie gegaan ?
    Nee, de standaard versie.

  9. #9284

    Standaard

    Gewoon benieuwd:Zouden jullie de PS5 bij launch kopen mocht hij 600 Euro gaat kosten ?

  10. #9285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht


    Belangrijkste voor mij is dat ND de stealth gameplay erg heeft verbeterd.En bij een NewGame+ run doet het verhaal er voor mij toch al niet meer toe.

    Er zijn mensen die het best bizar vinden dat ik deze game meer speel om de gameplay dan het verhaal.Ik houd gewoon van een game die goede stealth mechanics heeft.
    Stealth zal echt wel verbeterd worden, als ND het waar kan maken mbt de honden die sommige partijen gaan inzetten. Daarbij wordt de verticale wereld ook beter ingezet. Wellich dat ik Assassin's Creed stealth tactics kan inzetten. De stealth gameplay maakt het voor mij wel erg spannend. Dat is ook de reden waarom ik Tom Clancy's Splinter Cell serie zo goed vind.

  11. #9286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gewoon benieuwd:Zouden jullie de PS5 bij launch kopen mocht hij 600 Euro gaat kosten ?
    Games. Daar draait het bij mij om.

    En dan praat ik over de pure echte PS5 games. Als bij de launch iets tussen zit wat mij bevalt, dan haal ik een PS5 bij launch ongeacht de prijs.
    Anders wordt het gewoon 2021 of zelfs 2022.

    Microsoft heeft Senua's Saga: Hellblade II op het programma staan. Tevens kan je bij Cyberpunk een Series X update krijgen zonder dat je de game opnieuw moet gaan kopen.
    Wat ik b.v. deed bij GTA V. Dat zijn al 2 reden waarom ik zeker een Series X ga kopen. Wanneer, dat ligt aan de releaseschema van Senua's Saga: Hellblade II & de Cyberpunk Series X update.

  12. #9287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Games. Daar draait het bij mij om.

    En dan praat ik over de pure echte PS5 games. Als bij de launch iets tussen zit wat mij bevalt, dan haal ik een PS5 bij launch ongeacht de prijs.
    Anders wordt het gewoon 2021 of zelfs 2022.

    Microsoft heeft Senua's Saga: Hellblade II op het programma staan. Tevens kan je bij Cyberpunk een Series X update krijgen zonder dat je de game opnieuw moet gaan kopen.
    Wat ik b.v. deed bij GTA V. Dat zijn al 2 reden waarom ik zeker een Series X ga kopen. Wanneer, dat ligt aan de releaseschema van Senua's Saga: Hellblade II & de Cyberpunk Series X update.
    Voor mij gaat ook gelden wie er de leukste launch games heeft.Ik bedoel een van de consoles kan ik altijd op een later moment kopen als dat nodig is.

    Godfall: Dit is de enige launch game die voor de PS5 bekend is.

    Vermoed dat dit Xbox lijstje waar gaat zijn:
    Halo:Infinite [launch
    Forza 8 [launch]
    Hellblade 2 [binnen de launch periode]

    Dit zou voor mij een reden kunnen zijn om eerst voor een Series X te gaan.Het is straks aan Sony of ze dat lijstje kunnen toppen.

    Cyberpunk 2077 koop ik sowieso voor mijn huidige One X.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-06-2020 om 13:24

  13. #9288

    Standaard

    Senua's Saga: Hellblade II [XO/Series X/PC]

    Game maakt gebruik van de nieuwe Unreal 5 engine:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/he...real-engine-5/

    Wow dat is goed nieuws.

  14. #9289

    Standaard

    Ori ontwikkelaar over Series X & PS5:https://nl.ign.com/ori-and-the-will-...-x-verschillen

    Jammer dat we bij Microsoft tot juli moeten wachten.

  15. #9290

    Standaard

    Nog een klein uurtje en dan begint het Sony event.

  16. #9291

  17. #9292

  18. #9293

    Standaard

    Demon's Souls remake: Dit gerucht gaat al een tijd dus ben benieuwd of het nu ook echt gaat gebeuren.

    PS5: Verwacht dat Sony nog geen prijs en vaste datum geeft.

    Nog 23 min.

    Hier op de stream denken mensen dat Sony de console zelf nu nog niet laat zien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-06-2020 om 20:44

  19. #9294

    Standaard

    Vervolg op Spider-man, altijd leuk, maar voor mij waarschijnlijk niet genoeg om bij launch een PS5 te kopen. Mogelijk dat ik de game (Special Edition) wel al aanschaf.

  20. #9295

    Standaard

    PS5 event: Daar zat veel moois tussen.En we hebben de console gezien.

  21. #9296

  22. #9297

    Standaard

    Beetje bizar dat ze de presentatie begonnen met een remaster van een PS3 game

  23. #9298

    Standaard

    Zie dat er nu ook een vervolg op Horizon Zero Dawn is aangekondigd, 1 van m’n favo PS4 games. En wat ziet het er mooi uit en dat op 1080p.

    Horizon 2: Forbidden West
    Laatst aangepast door tmvde : 11-06-2020 om 22:29

  24. #9299

  25. #9300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nieuwe Spider-Man:https://www.youtube.com/watch?v=QXXX9-TrXrg Gaat dit een volledig deel zijn ?
    Zou ik wel verwachten. Met de eerste game is de gameplay basis eigenlijk al gelegd, dus daar konden ze op voortbouwen.

Pagina 372 van 484 EersteEerste ... 272322362368369370371372373374375376382422472 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •