Pagina 373 van 484 EersteEerste ... 273323363369370371372373374375376377383423473 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.301 tot 9.325 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9301

  2. #9302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zou ik wel verwachten. Met de eerste game is de gameplay basis eigenlijk al gelegd, dus daar konden ze op voortbouwen.
    Maar dan prima launch game lijkt me.Ratchet zag er ook goed uit.

    De trailers moeten nog in 4k op het web komen.

  3. #9303

    Standaard



    PS5 nieuws: Deathloop & Ghostwire Tokyo komen niet meer naar de huidige consoles en zijn zelfs tijdelijk exclusief.


    Best bizar dat Bethesda al multiplatform uitgever deze keuze maakt.Laat je zo niet een hoop fans in de steek ?

    Ondanks dat werd ik wel heel blij van deze twee Bethesda games.

    -Deathloop:https://www.youtube.com/watch?v=0UuwXtcm7oM [Re eind 2020]

    Ik hoef denk niet meer te zeggen dat ik een groot fan ben van de Arkane games.Deze game is voor mij al een reden om voor een PS5 te gaan.

    -Ghostwire Tokyo:https://www.youtube.com/watch?v=zzZpPeMhybE [Re 2021]


    Heerlijk weer zo'n gekke Shinji Mikami game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-06-2020 om 10:17

  4. #9304

    Standaard

    Mijn conclusie na de presentatie, er zijn twee games waar ik erg naar uit kijk, Horizon Forbidden West en Spider-man: Miles Morales.
    De eerste is een absolute system seller voor mij, de tweede niet, maar daar zou ik wel meteen een leuke Special Edition van kopen (heb ik van het origineel ook).
    Laatst aangepast door tmvde : 12-06-2020 om 11:23

  5. #9305

    Standaard

    Last of Us: Part II krijgt een 10 op gamer.nl en een 100 van Power Unlimited, hyped!

    Update: en een 10 van IGN en 96 op Metacritic na 79 recensies, waaronder de twee bovenstaande recensies.
    Laatst aangepast door tmvde : 12-06-2020 om 11:24

  6. #9306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Mijn conclusie na de presentatie. Zijn twee games waar ik erg naar uit kijk, Horizon Forbidden West en Spider-man: Miles Morales.
    De eerste is een absolute system seller voor mij, de tweede niet, maar daar zou ik wel meteen een leuke Special Edition van kopen (heb van het origineel ook).
    Dus jij gaat dit najaar nog geen PS5 kopen ?
    Ik vermoed dat Horizon op zijn vroegst in 2021 komt.Het zag er geweldig uit.

  7. #9307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Last of Us: Part II krijgt een 10 op gamer.nl en een 100 van Power Unlimited, hyped!

    Update: en een 10 van IGN en 95 op Metacritic na 42 recensies.
    Doet het idd goed.

    Reviews:https://www.metacritic.com/game/play...critic-reviews

  8. #9308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dus jij gaat dit najaar nog geen PS5 kopen ?
    Ik vermoed dat Horizon op zijn vroegst in 2021 komt.Het zag er geweldig uit.
    Dat was inderdaad wat ik bedoelde ben bijna nooit een early adopter. PS4 kocht ik bijvoorbeeld toen Uncharted 4 uitkwam.
    Wat zag HFW er inderdaad geweldig uit en dat nog maar op 1080p. Verwacht een release ook pas op z'n vroegst eind 2021,
    ze hebben überhaupt nu nog geen window aangegeven. Maar dat vind ook verder prima, voor de PS4 kwamen de first party games ook heel mooi geleidelijk uit. 2016 Uncharted 4, 2017 Horizon Zero Dawn, voorjaar 2018 God of War, najaar 2018 Spider-man, 2019 Days Gone en dan nu Last of Us: Part II en Ghost of Tsushima wel wat dichter op elkaar, maar dat had ook z'n redenen.
    Laatst aangepast door tmvde : 12-06-2020 om 09:35

  9. #9309

  10. #9310

    Standaard

    De PS5 console ziet er erg mooi uit heel erg Next Gen...

    De prijs is nog een vraag de ene met optical drive gaat meer kosten natuurlijk dan de volledige digitale versie.

    De games zien er slick uit... vooral Ratchet & Clank en de nieuwe Horizon game.

    Het is erg jammer dat ze weer GTA V gaan uitmelken, heb die game al op de ps3 ps4 en pc gekocht.. plaats dat ze deze gaan upgraden bijvoorbeeld of gratis bij de console geven... ik ga hem zeker niet opnieuw kopen tenzij hij laat 2021 voor een 14.95 euro in de schappen ligt.

    De prijs van de PS5 gaat nog een dingetje worden... denk ik.. zoals jeroeni al zei als ie rond de 650 euro gaat kosten dan ga ik hem niet aanschaffen op release..
    En alle accessoires die er komen gaan ook veel geld kosten denk ik maar die hoeft je natuurlijk niet te nemen.





  11. #9311

    Standaard

    Resident Evil 8 [PS5/SeriesX/PC]

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=zHaCWSA_Jes [Re 2021]

    Heeft een beetje de vibe van RE4.

  12. #9312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Gaan jullie voor de Bluray versie of Digital Only versie?
    Ja daar ben ik dus nog niet uit.Als ik naar de laatste twee jaar kijk dan heb ik stiekem toch best wat games digitaal gekocht.
    Stel dat het maar 50 euro verschil is dan ga ik sowieso voor disc versie.

    Ben jij er al uit ?

    Zou fijn zijn als ze binnen nu en een paar weken met een prijs komen.Ik heb het gevoel dat hij prijzig gaat zijn.

    Het is dat Deathloop voor mij een soort van System seller is want anders had ik geen haast gehad met de console.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-06-2020 om 10:54

  13. #9313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Gaan jullie voor de Bluray versie of Digital Only versie?
    Physical all the way. In dit geval 4K UHD Blu-ray.

  14. #9314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ben nu de review op Gamekings aan het kijken en zij zeggen dat de gameplay toch nog altijd soort van clunky is.Ben er nog niet uit of ik deze ga halen.

  15. #9315

    Standaard

    Horizon:Forbidden West wordt voor mij de system seller. Ik hoop dat er een PS5 HZD 2 special edition uitkomt, zoiets wat Sony doet met TLOU2 (als voorbeeld).
    In het algemeen waren vele naar mening aansprekende games getoond. Ik was dan ook zeer te spreken, ook over het design van de PS5.
    Alleen zeer jammer dat GTA V flink wordt uitgemelkt!!! Ik heb ook GTA V voor 2 verschillende generaties consoles. Dat men van PS3/X360 gaat naar PS4/Xbox1 is prima. Maar nu gaan ze wel erg ver. Over drie jaar is die game 10 jaar oud. Ik wil GTA VI!!!!!! Ook daar kon Rockstar een GTA online erin gooien. Ze worden met dat uitmelken van GTA online met de dag makkelijker.

  16. #9316

    Standaard

    Misschien moet ik even uit m'n hype bubbel en nog even afwachten wat Microsoft in Juli aan first-party titels laat zien.

  17. #9317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    De PS5 console ziet er erg mooi uit heel erg Next Gen...

    De prijs is nog een vraag de ene met optical drive gaat meer kosten natuurlijk dan de volledige digitale versie.

    De games zien er slick uit... vooral Ratchet & Clank en de nieuwe Horizon game.

    Het is erg jammer dat ze weer GTA V gaan uitmelken, heb die game al op de ps3 ps4 en pc gekocht.. plaats dat ze deze gaan upgraden bijvoorbeeld of gratis bij de console geven... ik ga hem zeker niet opnieuw kopen tenzij hij laat 2021 voor een 14.95 euro in de schappen ligt.

    De prijs van de PS5 gaat nog een dingetje worden... denk ik.. zoals jeroeni al zei als ie rond de 650 euro gaat kosten dan ga ik hem niet aanschaffen op release..
    En alle accessoires die er komen gaan ook veel geld kosten denk ik maar die hoeft je natuurlijk niet te nemen.




    Als het even puur om uiterlijk gaat dan vind ik deze wel mooier.

  18. #9318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zou ik wel verwachten. Met de eerste game is de gameplay basis eigenlijk al gelegd, dus daar konden ze op voortbouwen.
    Dit gaat hem voor mij niet worden:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ma...eiding-in-een/

  19. #9319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Physical all the way. In dit geval 4K UHD Blu-ray.
    Idem, domme vraag eigenlijk op dit forum ??

  20. #9320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Idem, domme vraag eigenlijk op dit forum ??
    Nou nee want bepaalde digitale films hebben niet precies de specs van een UHD/Blu-ray en games hebben dat wel.Zeker in dit hoekje is dat geen domme vraag.

    Idem ? en je hebt The Last of Us digitaal gekocht.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-06-2020 om 13:42

  21. #9321

    Standaard

    Laat maar zitten die Marvel's Spider-Man: Miles Morales. Gelukkig is het geen 2e deel. Persoonlijk vind ik Peter Parker de enige echte Spider-Man.
    Of men moet wat doen aan de Spider-Verse. Dat je niet alleen PP speelt, maar ook MM en vele andere zoals Spider-Gwen, Spider-Man Noir, Jessica Drew e.d. Maar Miles alleen als solo Spider-man daar pas ik voor. Ik ben niet zo dol op Ultimate Comics.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ben nu de review op Gamekings aan het kijken en zij zeggen dat de gameplay toch nog altijd soort van clunky is.Ben er nog niet uit of ik deze ga halen.
    Het is even off topic, maar ik ben helemaal klaar met die GK. Shelly is er al een tijdje niet meer.
    On topic: Bij Tweakers staat iets soortegelijks bij de minpunten: prestaties in 4k op PS4 Pro soms onder druk.
    Het deert mij persoonlijk niet. Volgende week gaat het gebeuren. The Last of Us 2 weekend. Special voor deze game vrij genomen!!!

  22. #9322

    Standaard

    @crocs
    Ze prijzen de game verder de hemel in hoor.Mis jij Shelly om haar game kennis of om andere zaken ?

    De nuchtere Skate is een van de betere als het om reviews/previews gaat.

  23. #9323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nou nee want bepaalde digitale films hebben niet precies de specs van een UHD/Blu-ray en games hebben dat wel.Zeker in dit hoekje is dat geen domme vraag.

    Idem ? en je hebt The Last of Us digitaal gekocht.
    Yup, games doe ik alleen nog digitaal. Al jaren geen fysieke game meer gekocht. Zelfde met muziek.

    Alleen van films zie ik nog de meerwaarde van een fysieke release.

  24. #9324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Yup, games doe ik alleen nog digitaal. Al jaren geen fysieke game meer gekocht. Zelfde met muziek.

    Alleen van films zie ik nog de meerwaarde van een fysieke release.
    Films & muziek wil nog altijd fysiek hebben.Al zijn het op jaarbasis nog maar een paar CD's die ik koop.

    Iets anders:Toen ik laatst bij Gamemania een PS5 pre-order deed zat ik makkelijk bij de eerste levering en nu zijn er spontaan 200+ voor mij.Gelukkig dat ik net hoorde dat de speelgoedwinkel hier weer Intertoys is geworden.

    De kans is te groot dat ik voor een PS5 ga tov een Series X.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-06-2020 om 14:47

  25. #9325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @crocs
    Ze prijzen de game verder de hemel in hoor.Mis jij Shelly om haar game kennis of om andere zaken ?

    De nuchtere Skate is een van de betere als het om reviews/previews gaat.
    Dat ze de game in de hemel gaan prijzen maakt mij nu niks meer uit. Ik heb de game al ge pre-ordered en wacht al 7 jaar lang op het vervolg.
    Ik heb gewoon een waas voor mijn ogen. Volgende week wordt ik pas wakker

    Shelly heeft naast goeie game kennis ook andere leuke bijzaken
    Geld ook voor Ashley (XBOX gamer girl jinx) Jenkins. Zij is al een MILF geworden, maar helaas vertrokken bij Rooster Teeth.
    De goeie vetrekken altijd.

    Er zijn maar 2 OG GK gasten die echt uit springen uit het veel al vreemde figuren die daar rond lopen.
    Eens wat je zegt over Skate the Great. Ik heb een aantal game reviews van hem gezien en hij onderbouwt zijn mening goed.

    De andere OG, daar heb ik wel een hekel aan. En dat is Boris. Meneer de videogame-criticus dat slechts 5 minuten een Splinter Cell heeft gespeeld en meteen de grond in boorde zonder onderbouwing. Dat nog op de TV. Ik ben een zeer groot Splinter Cell fan. Als je kritiek hebt, onderbouw het dan. Emotioneel beschadigd, moet niks meer van hem hebben.

    Doei GK. Paar jaar later. Hallo Shelly, hallo GK. Weer een paar jaar later dag Shelly, dag GK ja zo was het gegaan.

Pagina 373 van 484 EersteEerste ... 273323363369370371372373374375376377383423473 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •