Pagina 377 van 484 EersteEerste ... 277327367373374375376377378379380381387427477 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.401 tot 9.425 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9401

    Standaard

    Ik heb TLOU 2 intussen ook uitgespeeld.

    Qua gameplay is er niks op aan te merken, inderdaad een verbetering t.o.v. deel 1. Qua verhaal is het een pretentieus rommeltje, met teveel half uitgewerkte karakters en een tweede helft die wat mij betreft simpelweg niet leuk was om te spelen, n.a.v. wat er in de eerste helft gebeurde.

    Mijn gevoel na TLOU 1 was dat er geen vervolg nodig was, ondanks dat er genoeg vragen over bleven. Dat gevoel heb ik nog steeds. TLOU 2 was simpelweg niet nodig. Een onnodig vervolg, dat z’n gebrek aan relevantie probeert goed te maken door veel geweld en een edgy “kijk ons eens belangrijke karakters dood maken”.

    Eens kijken of ze in de toekomst toch nog met een 3e deel komen. Misschien was deel 2 wel een droom

  2. #9402

    Standaard

    Hey jeroeni
    welkom terug, miste je al.. ben je op vakantie geweest of gewoon verslaafd aan TLOU2 en helemaal uitgespeeld?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb deze ook in pre-order staan.Deze Paper Mario RPG krijgt nu meer een open-wereld structuur. [Re 17Juli]
    _______________________________________________
    Bij Bol besteld



    Dit nog:The Last of Us Part 2:Er is zoveel over deze game gezegd dat ik er na het uitspelen ook echt klaar mee ben.Misschien dat ik over een tijdje de NG+ doe.

  3. #9403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Hey jeroeni
    welkom terug, miste je al.. ben je op vakantie geweest of gewoon verslaafd aan TLOU2 en helemaal uitgespeeld?
    Tussen het gamen door neem ik altijd wel even een pauze om hier iets op de site te krabbelen dus daar lag het niet aan.Kleinigheidje hier op de site gehad dat was alles.

    Had je deze overview trailer al gezien ?:https://www.youtube.com/watch?v=CB7KBIgn2m0 Geweldig !
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-07-2020 om 14:00

  4. #9404

    Standaard

    Ik vind deze recensie van TLOU 2 door Jim Sterling eigenlijk wel goed —> https://youtu.be/NJwYO0TZpdY

    Ben het niet met alles eens, ik vind Joel niet de “arsehole, who was always gonna get what was coming to him”, maar voor de rest best een goede recensie.

  5. #9405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Laten we de woorden woke, of PC of feminisme of 1 van die andere hippe woorden even vergeten.
    Ik keek deze video, indien je al bij TV station bent geweest, dan is het zeker veilig om te kijken.
    Het betreft imho een goede analyse waarom het geen goede actie was geweest wat Abby deed in het begin.
    https://www.youtube.com/watch?v=OkvLu4DlY8k

    Het was mij toch wel dwars wat Abby deed, en het filmpje bevestigd dus mijn gevoel. Ook had ik niet nagedacht hoe Joel en Tommy werkelijk hadden moeten reageren. Prachtige voorbeelden werden gebruikt uit het 1e deel. Gek eigenlijk, dat fans Joel beter kennen dan Neil Druckmann.
    Net ook deze video gekeken. Prima samenvatting waarom deel 2 wat mij betreft niet werkt.

    Ik denk ook dat Bruce Straley een cruciale rol speelde bij deel 1, die gemist wordt bij deel 2.

  6. #9406

  7. #9407
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tussen het gamen door neem ik altijd wel even een pauze om hier iets op de site te krabbelen dus daar lag het niet aan.Kleinigheidje hier op de site gehad dat was alles.

    Had je deze overview trailer al gezien ?:https://www.youtube.com/watch?v=CB7KBIgn2m0 Geweldig !
    Heel fijn dat je er weer bent.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #9408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Heel fijn dat je er weer bent.
    Yep.

  9. #9409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Net ook deze video gekeken. Prima samenvatting waarom deel 2 wat mij betreft niet werkt.

    Ik denk ook dat Bruce Straley een cruciale rol speelde bij deel 1, die gemist wordt bij deel 2.
    Jij & @crocs hebben deel 1 super hoog zitten dus ik snap dat jullie er net wat kritischer naar kijken dan ik.En zonder Neil meteen dood te wensen is dat ook prima.

  10. #9410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jij & @crocs hebben deel 1 super hoog zitten dus ik snap dat jullie er net wat kritischer naar kijken dan ik.En zonder Neil & co meteen dood te wensen is dat ook prima.
    Doosverwensingen e.d. zijn natuurlijk te absurd voor woorden.

    Vreemde wereld leven we toch in

    Ik vind TLOU 2 trouwens ook veel makkelijker dan deel 1. Niet irritant makkelijk, maar wel makkelijker.

    Geen idee of ik nog voor NG+/Platinum ga.

    Eerst maar eens een tijdje geen TLOU 2 meer.

  11. #9411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Doosverwensingen e.d. zijn natuurlijk te absurd voor woorden.

    Vreemde wereld leven we toch in

    Ik vind TLOU 2 trouwens ook veel makkelijker dan deel 1. Niet irritant makkelijk, maar wel makkelijker.

    Geen idee of ik nog voor NG+/Platinum ga.

    Eerst maar eens een tijdje geen TLOU 2 meer.
    Misschien komt dat omdat we nu die dodge move hebben.Sound design is trouwens super in deze game.

    NG+ ga ik op een later moment doen.

    Xenoblade Chronicles: Definitive Edition: Vanaf morgen kan ik hier 200 uur aan besteden.

  12. #9412

    Standaard

    Ben nog lang niet zo ver als jullie, bij mij is net voor de tweede keer dag twee in Seattle aangebroken, maar ik vind het nog steeds een waardige opvolger, de gameplay is verfijnd ten opzichte van het origineel en het verhaal breidt de wereld uit en laat ook andere perspectieven zien, want hoe zeer ik Joel z’n keuze aan het eind van deel 1 volledig kon begrijpen door de band die hij met Ellie had opgebouwd, er is altijd een andere kant en ik vind het juist heel verfrissend dat die andere kant een onderdeel van Part II uitmaakt.

  13. #9413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tussen het gamen door neem ik altijd wel even een pauze om hier iets op de site te krabbelen dus daar lag het niet aan.Kleinigheidje hier op de site gehad dat was alles.

    Had je deze overview trailer al gezien ?:https://www.youtube.com/watch?v=CB7KBIgn2m0 Geweldig !
    Nee die had ik nog niet gezien... thx
    Lijkt me een erg leuke game worden..

  14. #9414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ben nog lang niet zo ver als jullie, bij mij is net voor de tweede keer dag twee in Seattle aangebroken, maar ik vind het nog steeds een waardige opvolger, de gameplay is verfijnd ten opzichte van het origineel en het verhaal breidt de wereld uit en laat ook andere perspectieven zien, want hoe zeer ik Joel z’n keuze aan het eind van deel 1 volledig kon begrijpen door de band die hij met Ellie had opgebouwd, er is altijd een andere kant en ik vind het juist heel verfrissend dat die andere kant een onderdeel van Part II uitmaakt.
    Ik ben er eigenlijk jaloers op dat je het verhaal (in ieder geval tot nu) kan waarderen, want dan is het gewoon een erg goed spel. De gameplay is zeker goed.

    Ik dacht dat ik een langzame gamer was, maar jij kan er ook wat van

  15. #9415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik ben er eigenlijk jaloers op dat je het verhaal (in ieder geval tot nu) kan waarderen, want dan is het gewoon een erg goed spel. De gameplay is zeker goed.

    Ik dacht dat ik een langzame gamer was, maar jij kan er ook wat van
    Tja, gamen is niet m’n enige hobby (series, films, boeken, comics) daarnaast kon ik het eerste weekend niet spelen, omdat ik toen 3 dagen in de Efteling zat. Bovendien hoef ik een game niet binnen de kortste keren uitgespeeld te hebben. Ghost of Tsushima komt er wel aan, maar ik heb nog even

  16. #9416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik denk ook dat Bruce Straley een cruciale rol speelde bij deel 1, die gemist wordt bij deel 2.
    Eens, hij is een gemis.

  17. #9417

    Standaard

    Just when I thought when I was out they pulled me right back in.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ben nog lang niet zo ver als jullie, bij mij is net voor de tweede keer dag twee in Seattle aangebroken, maar ik vind het nog steeds een waardige opvolger, de gameplay is verfijnd ten opzichte van het origineel en het verhaal breidt de wereld uit en laat ook andere perspectieven zien, want hoe zeer ik Joel z’n keuze aan het eind van deel 1 volledig kon begrijpen door de band die hij met Ellie had opgebouwd, er is altijd een andere kant en ik vind het juist heel verfrissend dat die andere kant een onderdeel van Part II uitmaakt.
    Tja de andere kant bekijken. Ligt eraan hoe je het bekijkt.
    Geen spoilers althans niet voor jou. Je bent al behoorlijk ver.

    Abby toont geen enkele spijt van haar daden. Maar kijk eens hoe Ellie reageert.


    Wat beter gewerkt had. in mijn ogen. Ik neem dan voor lief dat Joel Abby en haar gang meteen vertrouwt. Ik weet het, het is een plotgat.

    Abby schiet Joel neer. Dat gedeelte is hetzelfde. Maar ze vermoord Tommy. Waarom.
    Omdat Abby dan Joel laat voelen hoe het is om een geliefde familielid te verliezen door moord. Dat is een veel betere straf c.q. karma.
    Hierbij heb je meteen het wraak verhaal.
    Dan had Neil alsnog een keuze.
    Keuze 1. Joel gaat op pad, en Ellie gaat er achteraan. Kortom hetzelfde verhaal, alleen Joel is vervangen door Tommy.
    Keuze 2. Of men had een echte TLOU deel kunnen maken waarin ze samen op wraak pad gaan. Desnoods dat ze Abby gaan oppakken en dat ze berecht wordt in Jackson.

    Echter Neil denkt echter dat hij Hideo Kojima is en heeft geprobeerd de template van Metal Gear Solid 3: Snake Eater te gebruiken. Hierin is een veel betere Abby karakter (Snake's vrouwelijke mentor, The Boss) verwerkt.

    Daarnaast is Abby niet de slimste. Lekker nobel, om Ellie en Tommy te laten gaan. Het werkt waarschijnlijk als er geen Outbreak day was, en dat er geen infected rondlopen. Een survivor game heeft toch een bekende wet. De sterkste overleeft. Ja, haar vrienden wijzen daar wel op om dat te doen. Nope, Abby moet een domme beslissing maken, vanweg de plot.

    Verder geeft Abby geen moer om haar vrienden. Ze geeft veel meer om Lev en Yara.

    Leuk dat Neil een andere perspectief wilt gaan bieden, maar Abby is niet bepaald sympathiek. Geef mij dan maar complexe bad guys zoals Magneto in de X-Men comics of Thanos in de MCU.

    Sorry als ik overkom als een zeikerd. Het 1e deel incl Left Behind ligt mij erg aan het hart. Ik merk dan ook dat TLOU 2 zo onsamenhangend is geworden.

  18. #9418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Eens, hij is een gemis.
    Maar ik zie nergens staan dat hij mede schrijver was van part 1.Alles buiten het verhaal is nu beter dan dan bij part 1 dus wat is dan het gemis ?
    Voor veel mensen heeft Neil gewoon een minder verhaal geschreven dat is alles.En puur persoonlijk vind het verhaal van part 2 prima.

  19. #9419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Maar ik zie nergens staan dat hij mede schrijver was van part 1.Alles buiten het verhaal is nu beter dan dan bij part 1 dus wat is dan het gemis ?
    Voor veel mensen heeft Neil gewoon een minder verhaal geschreven dat is alles.En puur persoonlijk vind het verhaal van part 2 prima.
    Voor zover ik weet heeft hij Neil wel ondersteund bij het ontwikkelen van het verhaal. Zie https://www.reddit.com/r/TheLastOfUs...bruce_straley/

    Maar ik kan het fout hebben, natuurlijk.

  20. #9420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Voor zover ik weet heeft hij Neil wel ondersteund bij het ontwikkelen van het verhaal. Zie https://www.reddit.com/r/TheLastOfUs...bruce_straley/

    Maar ik kan het fout hebben, natuurlijk.
    Tja de echte waarheid weet ik natuurlijk ook niet.Wij weten natuurlijk ook niet wat voor soort invloed Sony heeft op zo'n commerciële productie.

    Sowieso zijn er de laatste jaren veel negatieve verhalen naar buiten gekomen rondom ND.Zo zou Amy Hennig soort van buiten gewerkt zijn door Neil enz.

    Dit nog:Na een run vind ik het in dit geval sowieso lastig om een duidelijke mening te geven.Bij een film van 130 min is dat iets makkelijker.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-07-2020 om 12:02

  21. #9421

    Standaard

    Sony laat de boxart van de Spider-Man zien[spin-off].Hij ziet er lekker uit!

    Laatst aangepast door jeroeni : 09-07-2020 om 22:43

  22. #9422
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zie het meer als een spin of. Een best dure met de nieuwe prijzen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #9423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik zie het meer als een spin of. Een best dure met de nieuwe prijzen.
    Dat is het idd Claudio en daarom heb ik het even aangepast.Na aankondiging was er best wat verwarring rondom deze titel.
    Die prijs op Bol.com zou ik even nog niet zo serieus nemen.Ik verwacht dat Sony voor deze 7 a 9 uur durende game 40 Euro gaat vragen.

    Ik verwacht ook dat dit de enige boeiende launch game gaat worden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-07-2020 om 23:02

  24. #9424

    Standaard

    Xenoblade Chronicles: Definitive Edition [Switch]

    Gisteren binnen:
    Ben al een paar uur aan het genieten van deze grote RPG.De upgrade van Wii[2011] naar Switch is best groot.
    T.o.v. de huidige J-RPG's voelt deze nog steeds niet gedateerd aan.

    Gezien er behoorlijk veel info[UI] op het scherm te vinden is vond ik de 3DS[2015] versie minder geslaagd.Ik raad iedereen dan ook aan om de Switch versie docked te spelen.

    Heb nu dus elke versie in bezit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-07-2020 om 00:14

  25. #9425

    Standaard

    Ik had idd ergens gelezen dat de nieuwe games op PS5 en Xbox Series X ongeveer 10 euro meer gaat zijn dan op de vorige consoles.

Pagina 377 van 484 EersteEerste ... 277327367373374375376377378379380381387427477 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •