Pagina 384 van 484 EersteEerste ... 284334374380381382383384385386387388394434 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.576 tot 9.600 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9576

    Standaard

    DOOM:Eternal uitbreiding ook beschikbaar als standalone:https://www.gamingnation.nl/doom-ete...ls-standalone/

    Fijn dan het niet om een lullig stukje content gaat.

  2. #9577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Marvel’s Avengers [PS4/PC/XO/Stadia]



    Vereist 90GB van je harde schijf[PS4] https://www.psx-sense.nl/412485/marv...jf-van-je-ps4/
    Uiteindelijk is het wel meegevallen. Totaal incl day one patch zo'n 58GB.
    Opvallend tov de beta vond ik dat de retail versie iets sneller op ging starten.
    Zal vast met de servers van SE te maken hebben.
    De game raadt wel aan om eerst de campaign te beginnen alvorens de multiplayer (Avengers Initiative) te beginnen.
    Waarschijnlijk voor spoilers o.i.d.
    UIteraard moet je opnieuw de proloog spelen. Deze is wel wat uitgebreider dan in de beta.
    Lijkt erop dat de campaign lekker groot is, gezien de walktroughs die nu al op Youtube te vinden zijn.


    Voor degene die willen weten en meer willen zien zie een MARVEL'S AVENGERS Gameplay Walkthrough playlist
    https://www.youtube.com/watch?v=JsQy...1utQ2ylkt5MS7J

    Anyway. Ik heb plezier met deze game

  3. #9578

  4. #9579

    Standaard

    Niet onodig te vertellen. Ik kreeg nog een nieuwe kleine patch van Avengers. Nu zit ik op 1.04. Toch kreeg ik een kleine bug te zien. Geen ramp, ik kon gewoon verder spelen.

    Waarschijnlijk al bekend. Er zit cosmetics microtransactions in, maar dat laat ik compleet links liggen.
    Ik snap de beklaag van Jim Sterling wel.

    Tja, niet iedereen is daar tegen bestand. Voornamelijk kinderen. Schijnt met Fornite ook zo te zijn.
    Sommige moeten het doen met de basic skins, terwijl andere met Epic skins rondlopen.
    Ik heb geen last van sociale druk o.i.d. Square-Enix doet wat het niet laten kan.

    Erger is dat de Playstation versie (die ik speel) ietsje meer krijgt dan de xbox en PC. Spider-Man en zelfs gratis skins van Playstation Plus.
    Ok, niet voor mij persoonlijk niet een probleem. Maar voor PC en/of xbox eigenaren.
    Zo zit de games wereld in elkaar. Gelukkig is de net gen upgrade naar de PS 5 wel gratis.

  5. #9580

  6. #9581

    Standaard

    Itse me... Mario 3X en al op 18 september.

    Deze ga ik zeker aanschaffen.
    Alleen zie ik de gamecard versie nog niet bij gamemania of nedgame
    Ik zie alleen dat je de downloadable kan pre orderen..


  7. #9582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Itse me... Mario 3X en al op 18 september.

    Deze ga ik zeker aanschaffen.
    Alleen zie ik de gamecard versie nog niet bij gamemania of nedgame
    Ik zie alleen dat je de downloadable kan pre orderen..

    Bij Bol staat hij nog open voor pre-order.Bij Nedgame is de pre-order al vol.

    Zou snel zijn want Nintendo heeft al gemeld dat de fysieke uitgave beperkt gaat zijn.

    Nintendo bied de game tot maart digitaal aan in de eShop.

    Nintendo wil deze uitgave op een belachelijke manier exclusief houden.

    Gezien Nintendo alleen de resolutie van een upgrade heeft voorzien vind ik deze release een grote tegenvaller.Mario Sunshine verdient beter.

    UPDATE
    Bij Bol ook niet meer te bestellen.Triest dat Nintendo het op deze manier doet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-09-2020 om 16:27

  8. #9583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Uiteindelijk is het wel meegevallen. Totaal incl day one patch zo'n 58GB.
    Opvallend tov de beta vond ik dat de retail versie iets sneller op ging starten.
    Zal vast met de servers van SE te maken hebben.
    De game raadt wel aan om eerst de campaign te beginnen alvorens de multiplayer (Avengers Initiative) te beginnen.
    Waarschijnlijk voor spoilers o.i.d.
    UIteraard moet je opnieuw de proloog spelen. Deze is wel wat uitgebreider dan in de beta.
    Lijkt erop dat de campaign lekker groot is, gezien de walktroughs die nu al op Youtube te vinden zijn.


    Voor degene die willen weten en meer willen zien zie een MARVEL'S AVENGERS Gameplay Walkthrough playlist
    https://www.youtube.com/watch?v=JsQy...1utQ2ylkt5MS7J

    Anyway. Ik heb plezier met deze game
    Was bang dat het bij release een drama ging zijn maar ik ervaar nu zelf dat dat niet het geval is.Lange laadschermen is tot nu toe de enige bug waar ik me aan stoor.

    Ben blij met de game.

  9. #9584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ben blij met de game.
    Net zo blij als Kamala Khan

  10. #9585
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben een beetje bang voor repetitief button bashing en een mooi eerste level en minder vervolg. De reviews doen me denken om hem straks voor een budgetprijs te halen. Wat me ook stoort is dat alles geld kost... Ik werd er niet vrolijk van, maar keek juist heel erg uit naar de gane ..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #9586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik ben een beetje bang voor repetitief button bashing en een mooi eerste level en minder vervolg. De reviews doen me denken om hem straks voor een budgetprijs te halen. Wat me ook stoort is dat alles geld kost... Ik werd er niet vrolijk van, maar keek juist heel erg uit naar de gane ..
    Repetitief button bashing gaat je in begin goed af maar er komt een moment dat je toch echt goed de skills van personages moet inzetten.Ja goed als je niet van grinden houd dan kost het geld.

  12. #9587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wat me ook stoort is dat alles geld kost...
    Alles? Nee, niet alles. Zo krijg je gratis hero DLC.Wordt het Avengers lekker groot van.

    Waar je voor moet betalen zijn cosmetics die geen invloed hebben op gameplay.

    Waar het om gaat is idd Perks & Stats per personage. Kost geen geld, alleen tijd.
    Spelen, spelen, spelen.

  13. #9588

    Standaard

    Marvel’s Avengers:In 4K-mode[PS4-pro] is het een prachtige game om te zien.

    En nogmaals had ik verwacht dat deze game bij launch veel slechter zou zijn dus de mensen bij Crystal Dynamics hebben tijdens de beta's flink hun best gedaan.

    En nu ga ik naar m'n mandje.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-09-2020 om 01:56

  14. #9589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bij Bol staat hij nog open voor pre-order.Bij Nedgame is de pre-order al vol.

    Zou snel zijn want Nintendo heeft al gemeld dat de fysieke uitgave beperkt gaat zijn.

    Nintendo bied de game tot maart digitaal aan in de eShop.

    Nintendo wil deze uitgave op een belachelijke manier exclusief houden.

    Gezien Nintendo alleen de resolutie van een upgrade heeft voorzien vind ik deze release een grote tegenvaller.Mario Sunshine verdient beter.

    UPDATE
    Bij Bol ook niet meer te bestellen.Triest dat Nintendo het op deze manier doet.

    Ik heb hem kunnen pre-orderen bij GameMania.. <<<klik hier.

    Wilde ook voor mijn nichtje een bestellen maar dat gaat niet het is 1 per klant


  15. #9590

    Standaard

    Marvel’s Avengers:

    In deze review kan ik me vinden:https://www.xboxnederland.nl/review/...elgasm-krijgt/

    Zelf speel ik de game op een PS4-pro en heb ik tot nu toe weinig last van visuele bugs.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-09-2020 om 16:54

  16. #9591

    Standaard

    Marvel’s Avengers:

    UPDATE
    Net een vastloper gehad waardoor ik de PS4 opnieuw heb moeten opstarten.Wil niet de illusie wekken dat hier alles perfect gaat.

  17. #9592

    Standaard

    - Naast de Xbox Series X komt Microsoft ook met een nieuw S model:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/xb...p-10-november/

    Noem een vette launch game die ik voor de series X of S kan kopen ???

    - Pre-order PS5 mogelijk morgen van start:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/pr...ijk-van-start/

    Ben er zelf nog niet uit of ik de PS5 dit jaar al nodig heb.Deathloop had voor mij een system seller kunnen zijn maar die game is uitgesteld naar 2021.

    2020 is op elk vlak ruk!
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-09-2020 om 12:33

  18. #9593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Marvel’s Avengers:

    UPDATE
    Net een vastloper gehad waardoor ik de PS4 opnieuw heb moeten opstarten.Wil niet de illusie wekken dat hier alles perfect gaat.
    De laatste 2 uur van de SP-mode heb ik enorm veel bugs gehad.Voor wie de game wil kopen is het misschien een goed idee op twee maanden te wachten zodat de bugs er uit gewerkt zijn.

    Mijn conclusie is dat dit project zelfs voor de drie studios die er aan werken te groot is.

  19. #9594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb hem kunnen pre-orderen bij GameMania.. <<<klik hier.

    Wilde ook voor mijn nichtje een bestellen maar dat gaat niet het is 1 per klant

    Heb hem hier bij de Intertoys winkel nog kunnen bestellen.Wel blijf ik Het jammer vinden dat Nintendo te weinig gedaan heeft aan deze drie top games.

    Mario Sunshine had echt kunnen schitteren als hij bv een behandeling had gehad zoals de WindwakerHD.

    Om Sunsine heb ik een kleine zorg:Op de Gamecube bedien je Fludd[Waterspuit] met de analoge triggers van de Gamecube controller maar omdat de Switch die alleen digitaal heeft ben ik benieuwd hoe Nintendo dat opgelost heeft.

    Veder ben ik benieuwd of Nintendo nog een AAA game heeft voor de feestdagen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-09-2020 om 12:55

  20. #9595

    Standaard

    Hyrule Warriors: Age of Calamity [Switch]

    Vanuit het niets komt Nintendo met een nieuwe Zelda spin-off.De eerste Hyrule Warriors heb ik op de Switch & WiiU en is een geweldige hack/slash game.

    En wat vet is het dat deze game zich voor Breath of The Wild gaat afsplen.26 september geeft Nintendo weer een update rondom deze game.

    Info & trailer http://www.n1ntendo.nl/article/59002...intendo-switch [Re 20 nov]

    Laatst aangepast door jeroeni : 09-09-2020 om 08:20

  21. #9596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hyrule Warriors: Age of Calamity [Switch]

    Vanuit het niets komt Nintendo met een nieuwe Zelda spin-off.De eerste Hyrule Warriors heb ik op de Switch & WiiU en is een geweldige hack/slash game.

    En wat vet is het dat deze game zich voor Breath of The Wild gaat afsplen.26 september geeft Nintendo weer een update rondom deze game.

    Info & trailer http://www.n1ntendo.nl/article/59002...intendo-switch [Re 20 nov]


    ik heb ook een Hyrule Warriors Legend op de 3ds en WiiU maar ik hou niet zo van die slash games...

    Maar zal hem zeker kopen alleen al omdat het een Legend of Zelda titel is.

  22. #9597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    ik heb ook een Hyrule Warriors Legend op de 3ds en WiiU maar ik hou niet zo van die slash games...

    Maar zal hem zeker kopen alleen al omdat het een Legend of Zelda titel is.
    Ja je moet meer net fan zijn van dat soort gameplay.Voor mij persoonlijk is het echt een titel waar ik nu enorm naar uitkijk.

  23. #9598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb hem hier bij de Intertoys winkel nog kunnen bestellen.Wel blijf ik Het jammer vinden dat Nintendo te weinig gedaan heeft aan deze drie top games.

    Mario Sunshine had echt kunnen schitteren als hij bv een behandeling had gehad zoals de WindwakerHD.

    Om Sunsine heb ik een kleine zorg:Op de Gamecube bedien je Fludd[Waterspuit] met de analoge triggers van de Gamecube controller maar omdat de Switch die alleen digitaal heeft ben ik benieuwd hoe Nintendo dat opgelost heeft.

    Veder ben ik benieuwd of Nintendo nog een AAA game heeft voor de feestdagen.

    Ik heb deze controler gekocht misschien werkt het goes met sunshine..

    Ben ook erg benieuwd hoe ze dit gaan oplossen of opgelost hebben


  24. #9599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja je moet meer net fan zijn van dat soort gameplay.Voor mij persoonlijk is het echt een titel waar ik nu enorm naar uitkijk.
    Ja idd, ik heb deze versie gekocht toen op de 3DS
    Limited Edition



  25. #9600

    Standaard

    @Driekus
    Nice!

    Zou het als ik jou was zeker checken met die controller.


    Switch is een groot succes:http://www.n1ntendo.nl/article/59006...intendo-switch

    Ik vermoed dat die 4K Switch er volgend jaar echt gaat komen.Breath of The Wild 2 in een 1440p resolutie zou ik al erg vet vinden.
    Dat we al lang niets meer van Bayonetta 3[snelle hack/slash] hebben vernomen heeft denk te maken dat de huidige Switch te zwak is voor die game en Nintendo & PlatinumGames deze even achter houd voor de nieuwe Switch.

    Een Switch-pro zie ik wel zitten.

    UPDATE
    UNBOXING! Super Mario 3D All-Stars & more:https://www.youtube.com/watch?v=215l1mz8h4k

    Laatst aangepast door jeroeni : 09-09-2020 om 13:04

Pagina 384 van 484 EersteEerste ... 284334374380381382383384385386387388394434 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •