Pagina 4 van 484 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #76

    Standaard

    ik koop em echt niet. het is gewoon ver overdreven ze hadden beter te special edition van Game.co.uk kunnen doen. die is leuker en goedkoper.

  2. #77

    Standaard

    Ik ben dr uit,ik kopo um helemaal niet..fps zijn bijna niet mijn ding..Vond Killzone 2 wel leuk,Wolfenstein ging..MIschien AC 2 en DBZ Raging ..maar vooral Maffia 2.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #78

    Standaard

    Net UNO voor WiiWare gehaald.

    Geen idee wat UNO is behalve een kaartspelletje, maar op een Nintendo forum is iedereen razend enthousiast en het kost maar 500 Wii Points (5 Euro), ondersteund Wii Speak en heeft zowel offline als online multi player met online leaderboards.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #79

    Standaard

    uno is gewoon pesten, en tevens best leuk.
    Heb t op de ps3 gedownload

  5. #80

    Standaard

    Pesten kan ik wel. Deden we altijd op vakantie en is inderdaad erg leuk. Hopelijk is het ook zo leuk op de console.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #81

    Standaard

    Oh dat is inderdaad best wel geniaal! Misschien dat ik die wel een keertje koop!

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dude ja, 32 x 32 minstens...denk niet zo gelimiteerd als console boy...
    dude nee... Resistance 2 heeft 60 man online en volgend jaar MAG met 256 man online.. Denk niet zo bekrompen als een pc boy en zorg dat je de feiten goed kent over console gaming voordat je meteen een oordeel vormt, kneus
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  8. #83

    Standaard

    Moet het nu weer zo persoonlijk worden? Hou het gezellig... altijd dat gezanik over welk platform het beste is...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    dude nee... Resistance 2 heeft 60 man online en volgend jaar MAG met 256 man online.. Denk niet zo bekrompen als een pc boy en zorg dat je de feiten goed kent over console gaming voordat je meteen een oordeel vormt, kneus
    Als jou precious Resistance 2/Killzone 2/MAG straks met een vervolg komt met minder dan een kwart aan toelaatbare spelers als het huidige deel, ouwehoer jij net zo hard.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Als jou precious Resistance 2/Killzone 2/MAG straks met een vervolg komt met minder dan een kwart aan toelaatbare spelers als het huidige deel, ouwehoer jij net zo hard.
    nee want ik ga me niet zo druk maken in een spelletje, teleurgesteld zal ik best zijn, maar om dan een ander platform te gaan afzeiken begrijp ik niet. Dat wij consolegamers met 6v6 of 9v9 genoeg hebben is toch onze zaak, waarom moet daar plots lachwekkend over worden gedaan en op worden neergekeken... Slaat compleet nergens op en als daar dan commentaar op wordt gegeven reageer ik. Zeker als men zaken gaat vermelden waar men niets van afweet. PC gamers kijken al jaren neer op consolegaming terwijl dat compleet belachelijk is. En ze blijven vasthouden aan zaken die vroeger mss minderwaardig waren maar die ondertussen al lang achterhaald zijn... Zo zou consolegaming veel meer lag en dergelijke hebben....of nu dus, lachen over het minder aantal spelers, terwijl er games zijn die aantonen dat grotere aantallen zeker mogelijk zijn op console. Dat is gewoon lachwekkend, Je gaat geen discussie aan zonder kennis over de zaak, dan moet je je mond houden, zo simpel is het
    Dat jullie teleurgesteld zijn kan ik zonder problemen begrijpen, maar daar hoef je geen ander platform, of gebruikers van een ander platform plots als minderwaardig voor aanschouwen of iets dergelijks
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  11. #86

    Standaard

    ze zullen vast nog wel een patch uitbrengen als er flink geklaagd gaat worden, ik ben zelf geen PC gamer maar het is voor de mensen die wel PC-gamen toch balen...........het aantal is tegenwoordig misschien kleiner maar dan is het nog niet nodig om PC-gamers tekort te doen............................
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dude ja, 32 x 32 minstens...denk niet zo gelimiteerd als console boy...
    Ik ben nou eenmaal nogal cognitief beperkt als consolegamer, sorry. Gelukkig is de spelling doorgaans wel in orde.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Alle treasures verzameld in Uncharted 2, heb voor de laatste 10 (ongeveer) toch wel ff een guide gebruikt, sommigen zaten goed verstopt!

    Nu nog maar 4 trophies te gaan voor platinum:

    Survivor
    SPAS12
    GAU19
    Crushing

    Verbaast me dat ik survivor nog niet hebt gehaald.. hoogste streak is 74 kills.

    Wat ziet iedereen toch in die trophies??? Heb de game ook uitgespeeld en lang niet alle trophies gehaald. Persoonlijk boeit het me echt geen zak. Snap ook niet dat iedereen hier altijd zo op aast.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Wat ziet iedereen toch in die trophies??? Heb de game ook uitgespeeld en lang niet alle trophies gehaald. Persoonlijk boeit het me echt geen zak. Snap ook niet dat iedereen hier altijd zo op aast.
    Stukje verlenging van een game...
    Anders leg je hem na 1x uitspelen weer in de kast(mits er geen goede mp bij zit).

    Vind het wel een uitvinding en ik speel hierdoor een game wel langer dan normaal.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Stukje verlenging van een game...
    Anders leg je hem na 1x uitspelen weer in de kast(mits er geen goede mp bij zit).

    Vind het wel een uitvinding en ik speel hierdoor een game wel langer dan normaal.

    Ok. Maar persoonlijk doen die trophies mij niets. Als ik eenmaal een spel heb uitgespeeld dan trekt het me gewoon niet meer. Alles is dan voorspelbaar. Enkel opnieuw spelen voor wat trophies waar je niks mee kan is voor mij persoonlijk niet genoeg. Als ze nou eens een verlenging van het verhaal als bonus geven dan zou het me zeker boeien. De enige spellen die ik altijd kan spelen zijn sportspellen. Maar een game waarvan het verhaal centraal staat is voor mij jammer genoeg na 1 keer uitspelen over en uit. MP doe ik eigenlijk nooit. Ten eerste omdat ik niet van FPS hou (en dat wordt toch wel het meeste gespeeld) en ten 2de omdat er verder niet echt games zijn die me trekken online. Drake wil ik wle gaan proberen. Enkel en alleen omdat ik gehoord heb dat je het verhaal gewoon samen met iemand kunt spelen. (is dat ook zo???) maybe heb je nog tips over actie/avontuur games waarvan je de single player mode samen kunt spelen (en dan niet in Split screen). of gewoon een nieuw avontuur.
    Laatst aangepast door Roffa : 09-11-2009 om 09:49

  16. #91

    Standaard

    Ik weet niet of je games als Fallout 3 dan al gespeeld heb, en verhaal met uitgestrekt land..en waarvan je of de goeie kant of slechte kant kan spelen..heleboel side missies en nu aanvullend dlc erbij..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik weet niet of je games als Fallout 3 dan al gespeeld heb, en verhaal met uitgestrekt land..en waarvan je of de goeie kant of slechte kant kan spelen..heleboel side missies en nu aanvullend dlc erbij..
    ben bezig met die goty versie, was bijna vergeten wat een geweldig spel het is, en de keuzes die je telkens kunt maken. topper
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    wie gaat hier trouwens die Prestige Edition van Modern Warfare 2 kopen of wie heeft em ge-preordered? vind hem zelf nogal prijzig dus ik laat hem liggen al vind ik hem wel erg vet

    heb hem in de pre order staan, aardig ding maar die gaat dadelijk denk ik wel op ebay ofzo, vanavond naar mm om single disc versie te halen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    dude nee... Resistance 2 heeft 60 man online en volgend jaar MAG met 256 man online.. Denk niet zo bekrompen als een pc boy en zorg dat je de feiten goed kent over console gaming voordat je meteen een oordeel vormt, kneus
    Die sony shit werkt nog niet, is nog steeds in beta.LOL.

    Dweep...

  20. #95

    Standaard

    wie gaat naar die release party in rotterdam?
    ik zit er stevig over na te denken, alleen niemand die mee gaat

    Woon in capelle Schollevaar dus 15 in rijden

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Die sony shit werkt nog niet, is nog steeds in beta.LOL.

    Dweep...
    yup kan het alleen maar beter worden, paar mensen uit mijn clan spelen de beta en zijn positief verrast dat het soepel loopt, dus er is nog tijd om het te perfectioneren, dus zal zeker goed komen, ook gezien de aandacht kan men zich geen debacle veroorloven.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dominique van den hoek Bekijk bericht
    wie gaat naar die release party in rotterdam?
    ik zit er stevig over na te denken, alleen niemand die mee gaat

    Woon in capelle Schollevaar dus 15 in rijden
    zeg maar dat ze gratis frietje oorlog krijgen als ze meegaan van bram
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Moet het nu weer zo persoonlijk worden? Hou het gezellig... altijd dat gezanik over welk platform het beste is...
    Ik zeg niet welke het beste is, feit is dat consoles gewend zijn aan lage aantallen online spelers. De pc kent al jaren minimaal 16 x 16 en al vele 32 x 32 games, waarbij de mappen ook groter zijn.

    Ze hebben mijns inziens een fout gemaakt om de console versies te porten naar de pc. Een speciale pc versie met grotere mappen en een eigen online module waren mijns inziens beter geweest.

    Nu gaan velen uitkijken naar andere games, die mischien beter, danwel dedicated servers bieden.

    Battlefront 3 gaat ook niet 9 x 9 worden of een battlefield 3!

    Trouwens, shooters zoals deze worden bijna altijd door velen op de pc gespeeld, die hier beter voor geschikt is, heb je ook geen auto-aim e.d.

    Goed, dit is mijn mening, die gedragen wordt zo schijnt door vele clan's en shooter fans.
    Laatst aangepast door hstadman : 09-11-2009 om 13:58

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik ben nou eenmaal nogal cognitief beperkt als consolegamer, sorry. Gelukkig is de spelling doorgaans wel in orde.
    Dat Ha(t)d je dus al wel door.

    Als je je al moet beperken tot het zoeken van typefouten, kunnen we de discussie meteen sluiten.

    9 x 9 in computerland tegenwoordig is gewoon te weinig.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik zeg niet welke het beste is, feit is dat consoles gewend zijn aan lage aantallen online spelers. De pc kent al jaren minimaal 16 x 16 en al vele 32 x 32 games, waarbij de mappen ook groter zijn.

    Ze hebben mijns inziens een fout gemaakt om de console versies te porten naar de pc. Een speciale pc versie met grotere mappen en een eigen online module waren mijns inziens beter geweest.

    Nu gaan velen uitkijken naar andere games, die mischien beter, danwel dedicated servers bieden.

    Battlefront 3 gaat ook niet 9 x 9 worden of een battlefield 3!

    Trouwens, shooters zoals deze worden bijna altijd door velen op de pc gespeeld, die hier beter voor geschikt is, heb je ook geen auto-aim e.d.

    Goed, dit is mijn mening, die gedragen wordt zo schijnt door vele clan's en shooter fans.
    Kijk,nu reageer je compleet anders, en veel volwassener. Wat jij hier zegt klopt idd, maar wat je gisteren deed was andere platforms bashen terwijl dat helemaal niet nodig is. Teleurgesteld zijn mag best, en dat jij dan MW2 niet gaat halen is jouw goed recht, maar als consolegamers er dan wel naar uitkijken en jij plots met commentaren gaat gooien als LOL 9v9 LOL en dergelijke slaat compleet nergens op en is vrij kinderachtig imo...

    Die Sony shit werkt nog niet, is net zoiets... MAG zit idd in beta fase, en dan? Het spel is toch nog lang niet uit, als er 'grote' problemen zijn na launch kan ik zo'n commentaren wel begrijpen, maar nu het spel nog volop in ontwikkeling is zo'n dingen gaan lopen brullen is alweer erg kinderachtig. Bovendien werkt de beta vrij soepel..; Ik ken genoeg mensen die'm hebben gespeeld en ik hoor erg weinig negatiefs... Dus waar baseer jij je mening op? Heb je'm gespeeld? Was ie zo onspeelbaar? Was er veel lag? Heb je dat zelfs ondervonden? Of heb je toevallig op een of ander anti ps3 forumpje wat willekeurige dingen gelezen dien ergens op gebaseerd zijn en dat dan snel hier lopen brullen? En ook al is het spel nog niet uit, blijkbaar is het toch mogelijk, anders zou Zipper Interactive al lang gestopt zijn met de ontwikkeling...
    Resistance 2 is bovendien al meer dan een jaar uit en kan dus 60 man online hebben. Ik heb dat spel sinds de launch, en heb nog geen enkel onspeelbaar potje gehad... Niets lag.. Tuurlijk, er zal altijd wel eens een probleem zijn, of een speler met een klote verbinding, maar dan valt die gewoon weg en het spel loopt soepel verder. Dus alweer, groter aantal spelers zijn best mogelijk op console...

    Ik ken je niet, en heb verder ook geen problemen met je, dat dat even duidelijk is. Ieder zijn mening en ik wil hier ook absoluut geen ruzie maken. Maar een beetje respect voor eender wat voor platform en zijn gebruikers mag wel
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

Pagina 4 van 484 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •