Pagina 418 van 484 EersteEerste ... 318368408414415416417418419420421422428468 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.426 tot 10.450 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt jeroeni en tmvde voor de reactie op mijn vraag, hier kan ik wel wat mee!
    Graag gedaan.

    Ik heb de eerste Halo ook veel met een kameraad splitscreen gespeeld.

  2. #10427

    Standaard

    Hogwarts Legacy uitgesteld naar begin 2023:https://playsense.nl/507189/hogwarts...ar-begin-2023/

    Tja ondanks dat er veel games zijn die het najaar niet halen denk toch wel dat er voor iedereen wel iets te vinden is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-08-2022 om 20:55

  3. #10428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hogwarts Legacy uitgesteld naar begin 2023:https://playsense.nl/507189/hogwarts...ar-begin-2023/

    Tja ondanks dat er veel games zijn die het najaar niet halen denk toch wel dat er voor iedereen wel iets te vinden is.
    Zeker. Voor mij in ieder geval de nieuwe God of War en A Plague Tale.

  4. #10429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het ding is dat de game line-up van Nintendo begin dit jaar al zo goed als duidelijk was.En dat Zelda eind 2022 niet zou hallen zag ik wel een beetje aankomen.
    Toch was op zijn minst een Switch versie van Windwaker leuk geweest voor dit najaar.

    Ik zou puur een Direct willem omdat ik wel eens wil weten wat Nintendo ons in 2023 gaat brengenIk gok dat ze in de herfst een grote Direct gaan doen.

    Qua Nintendo game vind ik dit best een goed jaar:
    - pokemon Legends
    - Kiby
    - Xenoblade 3
    - Splatoon 3
    - Bayonetta 3
    - Pokémon Scarlet & Violet
    - Mario + Rabbits 2

    Puur persoonlijk is er voor mij genoeg te doen op de Switch.

    Als ik zie wat jij zo speelt in dit topic dan snap ik vanuit jou kant wel dat het dit jaar idd matig is.Zit er voor jou dan voor de Switch niets meer bij dit jaar ?
    Kirby vond ik echt een verrassing dat was een heerlijk spel.
    Dus de volgende Kirby game zou ik misschien wel eens nemen.
    Mario rabits de eerste die heb ik ook maar vond ik hem nou zo leuk om ook de tweede te kopen ik weet het niet.
    Alles word zoveel duurder dat ik ook nog eens op het geld moet gaan letten.
    Dus echt een nieuwe game voor 75 euro zit er voorlopig niet in.
    Ik zal eens gaan kijken overal of er nog leuke games 2de-hands te koop zijn voor de Nintendo.
    Misschien dat ik dan wel eens een Pokémon kan scoren goedkoop dan kan ik die eens spelen of een xenoblade..

    Die Pokémon games komen altijd per 2 uit ook zie ik, moet je dan ze ook alle twee nemen?

    Ik zat laatst op een Zelda site en daar was een gerucht dat er een Zelda remake zou komen, en gezegd werd The Minish Cap.
    Dus wie weet worden we nog verrast.

  5. #10430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Kirby vond ik echt een verrassing dat was een heerlijk spel.
    Dus de volgende Kirby game zou ik misschien wel eens nemen.
    Mario rabits de eerste die heb ik ook maar vond ik hem nou zo leuk om ook de tweede te kopen ik weet het niet.
    Alles word zoveel duurder dat ik ook nog eens op het geld moet gaan letten.
    Dus echt een nieuwe game voor 75 euro zit er voorlopig niet in.
    Ik zal eens gaan kijken overal of er nog leuke games 2de-hands te koop zijn voor de Nintendo.
    Misschien dat ik dan wel eens een Pokémon kan scoren goedkoop dan kan ik die eens spelen of een xenoblade..

    Die Pokémon games komen altijd per 2 uit ook zie ik, moet je dan ze ook alle twee nemen?

    Ik zat laatst op een Zelda site en daar was een gerucht dat er een Zelda remake zou komen, en gezegd werd The Minish Cap.
    Dus wie weet worden we nog verrast.
    Kirby was idd erg goed.

    Mario + Rabbits 2: Hij schijnt qua gameplay dynamischer te worden.

    Pokemon: Deze nieuwe gaat nu volledig open-wereld zijn.Die pokemon on op de hoes is nu je voertuig dus je moet gewoon kijken welke van de twee je leuker vind[check anders de trailer]

    Ik leg de focus dit najaar puur op een paar games dus dat betekent dat ik geen UHD schijfjes koop.Kijk ik moet ook op de centen letten en het ding is dat ik meer uren uit een games haal.

    Het leven is voor mij ook erg duur geworden.En om in het najaar toch wat leuks te kunnen kopen zit een terrasje pakken met dit mooie weer er nu niet in.

    Ach ja het is wat het is.

    Dit nog:Hoop dat mensen dit niet zien als klaag post want ik besef me wel degelijk dat er mensen zijn die het nog slechter hebben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-08-2022 om 14:24

  6. #10431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Kirby was idd erg goed.

    Mario + Rabbits 2: Hij schijnt qua gameplay dynamischer te worden.

    Pokemon: Deze nieuwe gaat nu volledig open-wereld zijn.Die pokemon on op de hoes is nu je voertuig dus je moet gewoon kijken welke van de twee je leuker vind[check anders de trailer]

    Ik leg de focus dit najaar puur op een paar games dus dat betekent dat ik geen UHD schijfjes koop.Kijk ik moet ook op de centen letten en het ding is dat ik meer uren uit een games haal.

    Het leven is voor mij ook erg duur geworden.En om in het najaar toch wat leuks te kunnen kopen zit een terrasje pakken met dit mooie weer er nu niet in.

    Ach ja het is wat het is.

    Dit nog:Hoop dat mensen dit niet zien als klaag post want ik besef me wel degelijk dat er mensen zijn die het nog slechter hebben.
    Ik heb nog nooit een Pokémon gespeeld dus ik weet totaal niet of ik het wel leuk vind.
    Nu heb ik wel die film detective Pikachu en die vond ik wel erg leuk.

    Enne iedereen heeft het moeilijker nu dus dit wordt niet gezien als klaag post, niet door mij althans.

  7. #10432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit een Pokémon gespeeld dus ik weet totaal niet of ik het wel leuk vind.
    Nu heb ik wel die film detective Pikachu en die vond ik wel erg leuk.

    Enne iedereen heeft het moeilijker nu dus dit wordt niet gezien als klaag post, niet door mij althans.
    Pokémon Legends: Arceus[Jan/2022] Is erg geschikt voor nieuwkomers en heeft zelfs een beetje een Breath of the wild vibe.

  8. #10433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Pokémon Legends: Arceus[Jan/2022] Is erg geschikt voor nieuwkomers en heeft zelfs een beetje een Breath of the wild vibe.
    mm ok ik zal eens gaan kijken.

  9. #10434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    mm ok ik zal eens gaan kijken.
    De nieuwe Pokemon ga ik niet meteen bij release halen want ik ga de dit najaar voor Bayonetta 3 & Splatoon 3

    Xenoblade 3 heb ik nu bijna uit.Het is een geweldige game maar ik merk wel dat ik een beetje open-wereld games moe aan het worden ben.

  10. #10435

    Standaard

    Dit is : https://www.nintendolife.com/news/20...p-heres-a-look Gewoon leuk dat een ontwikkelaar iets van thuis laat zien.

    Sakurai is de man achter Super Smash Bros & Kid Icarus[3DS].Jongens als er een game is die een port verdient naar de Switch dan is het Kid Icarus:Uprising wel!Echt in alles is/was dit gewoon geen handheld game.


    Ja mensen dit is een screenshot uit 2012[3DS]
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-08-2022 om 16:45

  11. #10436

    Standaard

    Ben deze weer aan het spelen.




    The Wonderful 101 Remastered: Dit was mijn favo WiiU game en nu op de Switch blijf ik het ook spelen.

    Nog altijd ontdek ik nieuwe dingen in deze bizzare game.

  12. #10437

    Standaard

    Kid Icarus heb ik ook op de 3DS ook de hele oude van NES ook zo veel gespeeld.
    Ik ben gewoon veel met Immortal Fenix Rising bezig, probeer alles te krijgen, wat me niet ga lukken denk ik lol

  13. #10438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zeker. Voor mij in ieder geval de nieuwe God of War en A Plague Tale.
    Naast bovenstaande games, kan ik ook Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection, Saints Row 2022 & Gotham Knights op mijn lijstje schrijven. Dus voor mij niet veel te klagen. Het is prima zo met deze 5 aankomende games voor de rest van het jaar.

    Wat betreft Hogwarts Legacy, daar word ik persoonlijk niet warm of koud van. Ik heb weining met Harry Potter. Wel alle HP en FB films gezien, maar daar houdt het mee op.

  14. #10439

    Standaard

    God of War legt het qua hack/slash game af tegen Bayonetta 3.

  15. #10440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Naast bovenstaande games, kan ik ook Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection, Saints Row 2022 & Gotham Knights op mijn lijstje schrijven. Dus voor mij niet veel te klagen. Het is prima zo met deze 5 aankomende games voor de rest van het jaar.

    Wat betreft Hogwarts Legacy, daar word ik persoonlijk niet warm of koud van. Ik heb weining met Harry Potter. Wel alle HP en FB films gezien, maar daar houdt het mee op.
    Ik zag die Cowabunga Collection (13 games) ook voorbij komen, kreeg er meteen nostalgische gevoelens bij (Turtles I en II op de NES). Voor 32,19 te bestellen bij amazon.nl voor PS5 en Switch.

  16. #10441

    Standaard

    Dit spel krijgt goeie reacties, ik heb hem nu maar gekocht op PS5 voor 34.95€

  17. #10442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Dit spel krijgt goeie reacties, ik heb hem nu maar gekocht op PS5 voor 34.95€
    Yep dit is een pareltje.Ik hoop dat hij ook nog eens een Switch release krijgt in toekomst.

    Jij gaat dit tof vinden Driekus.

  18. #10443

    Standaard

    Ook gespeeld en inderdaad een goede (niet perfecte) game. Heeft geloof ik net een update gekregen met een NG+ optie.

    Overigens een stuk moeilijker dan je in eerste instantie zou verwachten.

    Edit, die update komt in september: https://www.ign.com/articles/kena-br...-steam-version
    Laatst aangepast door Marcccc : 20-08-2022 om 16:44

  19. #10444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ook gespeeld en inderdaad een goede (niet perfecte) game. Heeft geloof ik net een update gekregen met een NG+ optie.

    Overigens een stuk moeilijker dan je in eerste instantie zou verwachten.

    Edit, die update komt in september: https://www.ign.com/articles/kena-br...-steam-version
    Best apart dat die NG+ optie zo lang op zich heeft laten wachten.Aan de andere kant dit is een kleine studio.

    Ik ben ben nu The Wonderful 101 Remastered aan het spelen en die is ook verre van perfect maar oh zo leuk!

  20. #10445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Dit spel krijgt goeie reacties, ik heb hem nu maar gekocht op PS5 voor 34.95€
    Topgame. Leuk, maar soms wel moeilijk. Kortom uitdagend.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht

    Edit, die update komt in september: https://www.ign.com/articles/kena-br...-steam-version
    Dank je voor deze nieuwsbericht. Dat is wel erg goed nieuws om te lezen.

  21. #10446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik zag die Cowabunga Collection (13 games) ook voorbij komen, kreeg er meteen nostalgische gevoelens bij (Turtles I en II op de NES).
    Over nostalgie gesproken. Teenage Mutant Ninja Turtles IV: Turtles in Time voor de SNES is sinds gisteren 30 jaar oud geworden. Waar bleef de tijd hé
    En ja ook deze SNES zit in Cowabunga Collection.
    Ik post 2 YT vids die de moeite waard mbt Turtles in Time & Cowabunga Collection.




  22. #10447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht

    Topgame. Leuk, maar soms wel moeilijk. Kortom uitdagend.


    Dank je voor deze nieuwsbericht. Dat is wel erg goed nieuws om te lezen.
    NP, denk dat ik eens een NG+ run ga proberen als ie uit is. Misschien alsnog de platinum trophy halen.

  23. #10448

    Standaard

    Weer een YT vid over Teenage Mutant Ninja Turtles videogames opgedoken. Lange video, maar wel de moeite waard.


  24. #10449

    Standaard

    @crocs

    Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan: Mijn geliefde Platinum Games heeft hier een bout game van gemaakt.Platinum Games wist met uitgever Activision wel een prima Transformer game te maken.

  25. #10450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Dit spel krijgt goeie reacties, ik heb hem nu maar gekocht op PS5 voor 34.95€
    Heel leuk spel, maar ben het halverwege gestopt doordat die framerate me irriteerde van de cutscénes. Dit zou nu opgelost moeten zijn met een update. Misschien binnenkort maar eens opnieuw beginnen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 418 van 484 EersteEerste ... 318368408414415416417418419420421422428468 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •