Pagina 424 van 484 EersteEerste ... 324374414420421422423424425426427428434474 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.576 tot 10.600 van 12086 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Besteld bij Bol.com [39,99]



    [Re 6 Oktober]

    Omdat ik een groot fan ben van Platinum Games moet ik deze Switch versie ook hebben.De soundtrack in deze game is amazing!

    WAUW! wat een goede port is dit.Nee het tikt niet de 60fps[was bekend] aan zoals op de andere platformen maar ondanks dat speelt het geweldig op de Switch.

    Bezit de game op elk platform.

    De fysieke Switch versie heeft een omkeerbare cover.Pluim voor Square-Enix dat ze deze game op een goede manier naar de Switch hebben gebracht.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-10-2022 om 15:27

  2. #10577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Wie van jullie heeft deze of gaat er misschien een aanschaffen?

    Hij is wel echt van de switch afgekeken he ook een dock erbij enzo.

    Maar op zich lijkt het me een mooi apparaat, erg prijzig wel de Steam deck.


    Ik heb deze onlangs gekocht (en eergisteren ook de dock gekocht, aangezien die net pas verkrijgbaar is). Ik heb deze voornamelijk gekocht omdat ik geen PC heb en de meeste games niet op de Mac te spelen zijn, ik ben voor de 512GB versie gegaan (die inmiddels al bijna vol zit).

    De Steam Deck bevalt me goed, ligt fijn in de hand en het scherm is qua grote bijna net zo groot als dat van de Switch Oled (Switch is iets kleiner). Het nadeel vindt ik dat (nog) niet alle games te spelen zijn op het apparaat en dat de batterij niet heel lang mee gaat (bij de ene game gaat deze wat langer mee, bij de andere zuipt ie de batterij in no-time leeg). De batterijduur kun je schijnbaar verlengen door middel van instellingen maar daar ben ik nog niet mee bezig geweest. Ook het gebruik van emulatoren etc heb ik mij nog niet aan gewaagd.

    Tot nu toe heb ik Deathspank (een van de redenen om de Steam Deck aan te schaffen), Horizon en Assassin's Creed Odyssey gespeeld.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  3. #10578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Ik heb deze onlangs gekocht (en eergisteren ook de dock gekocht, aangezien die net pas verkrijgbaar is). Ik heb deze voornamelijk gekocht omdat ik geen PC heb en de meeste games niet op de Mac te spelen zijn, ik ben voor de 512GB versie gegaan (die inmiddels al bijna vol zit).

    De Steam Deck bevalt me goed, ligt fijn in de hand en het scherm is qua grote bijna net zo groot als dat van de Switch Oled (Switch is iets kleiner). Het nadeel vindt ik dat (nog) niet alle games te spelen zijn op het apparaat en dat de batterij niet heel lang mee gaat (bij de ene game gaat deze wat langer mee, bij de andere zuipt ie de batterij in no-time leeg). De batterijduur kun je schijnbaar verlengen door middel van instellingen maar daar ben ik nog niet mee bezig geweest. Ook het gebruik van emulatoren etc heb ik mij nog niet aan gewaagd.

    Tot nu toe heb ik Deathspank (een van de redenen om de Steam Deck aan te schaffen), Horizon en Assassin's Creed Odyssey gespeeld.
    Zijn de meeste games nou in 60fps te spelen of is dat op basis van hoe hoog je de resolutie zet ?
    Ik neem aan dat je hier meer customizable opties heb dan bv een Nintendo Switch.

    Neem aan dat de meeste gamers voor het 256GB model gaan en dan zit je al 200 Euro boven een Switch Oled.Voor die prijs mag ik hopen dat wat ik boven meld dan wel tot uiting komt.

    De Switch is nu in wezen low-tech hardware maar het heeft een groot puspunt en dat zijn die exclusieve Nintendo games + hij kan natuurlijk aan het grote scherm.En het kan in 2022 ook nog een geweldige port leveren[zie boven post]

    Wel leuk te lezen dat hier iemand zo'n handheld heeft.
    ENJOY!


    Dit valt me op: Dat Valve hier zo weinig marketing doet zie ik wel als een gemiste kan want nu blijft het in een hardcore gamer hoekje.Is het qua gebruik ook voor de casual gamer ?

    Voor wat ik er van mee krijg zie ik dit als 0 concurrentie voor de Nintendo Switch.Ik ben van mening dat alleen Sony & Microsoft in staat zijn om een mainstream achtige handheld/hybride te maken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-10-2022 om 17:35

  4. #10579

  5. #10580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zijn de meeste games nou in 60fps te spelen of is dat op basis van hoe hoog je de resolutie zet ?
    Ik neem aan dat je hier meer customizable opties heb dan bv een Nintendo Switch.

    Neem aan dat de meeste gamers voor het 256GB model gaan en dan zit je al 200 Euro boven een Switch Oled.Voor die prijs mag ik hopen dat wat ik boven meld dan wel tot uiting komt.

    De Switch is nu in wezen low-tech hardware maar het heeft een groot puspunt en dat zijn die exclusieve Nintendo games + hij kan natuurlijk aan het grote scherm.En het kan in 2022 ook nog een geweldige port leveren[zie boven post]

    Wel leuk te lezen dat hier iemand zo'n handheld heeft.
    ENJOY!


    Dit valt me op: Dat Valve hier zo weinig marketing doet zie ik wel als een gemiste kan want nu blijft het in een hardcore gamer hoekje.Is het qua gebruik ook voor de casual gamer ?

    Voor wat ik er van mee krijg zie ik dit als 0 concurrentie voor de Nintendo Switch.Ik ben van mening dat alleen Sony & Microsoft in staat zijn om een mainstream achtige handheld/hybride te maken.
    Dat van de 60fps durf ik niet te zeggen ik zal er eens op letten, tot nu toe heb ik nog niks gedaan qua instellingen. Blijkbaar is het mogelijk om switch games op steam deck te spelen maar daar begin ik niet aan, is mij teveel gedoe met emulatoren etc. Switch games speel ik gewoon op mijn switch.

    Ik denk zelf dat de reden dat er weinig reclame vanuit Valve komt, het feit is dat deze lange tijd alleen via pre-order met lange levertijd te verkrijgen was. Sinds afgelopen week is deze uit voorraad leverbaar met een levertijd van 2 tot 4 weken. Daarbij wordt er via steam zelf natuurlijk wel reclame voor gemaakt op hun eigen platform.

    Ben het overigens met je eens dat het zeker geen concurrent voor de switch is.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  6. #10581

    Standaard

    Ik zie op hun site dat je een dock kunt kopen voor 99 Euro.Valve vraagt wel veel voor hun materiaal zeg!

  7. #10582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik zie op hun site dat je een dock kunt kopen voor 99 Euro.Valve vraagt wel veel voor hun materiaal zeg!
    Ik heb in het verleden ook een extra dock voor de Switch gekocht en die was ook 99 euro toen.
    Ik had er een nodig in mijn slaapkamer omdat ik ook daar wilde gamen.
    I.v.m. operaties moest ik op bed blijven toen.

  8. #10583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Ik heb deze onlangs gekocht (en eergisteren ook de dock gekocht, aangezien die net pas verkrijgbaar is). Ik heb deze voornamelijk gekocht omdat ik geen PC heb en de meeste games niet op de Mac te spelen zijn, ik ben voor de 512GB versie gegaan (die inmiddels al bijna vol zit).

    De Steam Deck bevalt me goed, ligt fijn in de hand en het scherm is qua grote bijna net zo groot als dat van de Switch Oled (Switch is iets kleiner). Het nadeel vindt ik dat (nog) niet alle games te spelen zijn op het apparaat en dat de batterij niet heel lang mee gaat (bij de ene game gaat deze wat langer mee, bij de andere zuipt ie de batterij in no-time leeg). De batterijduur kun je schijnbaar verlengen door middel van instellingen maar daar ben ik nog niet mee bezig geweest. Ook het gebruik van emulatoren etc heb ik mij nog niet aan gewaagd.

    Tot nu toe heb ik Deathspank (een van de redenen om de Steam Deck aan te schaffen), Horizon en Assassin's Creed Odyssey gespeeld.
    Leuk om dit te zien dat je er een hebt.
    Ik zat er toen de tijd ook aan te denken om er een aan te schaffen, maar nog steeds niet gedaan.
    Ik vond hem wel prijzig, en was bang dat hij snel vol stond met de vele pc-games in mijn collectie.

    Ik speel nu pc-games op mijn tv in de woonkamer met Nvidia Shield tv Pro met de Nvidia Controller.
    Streamen van pc games gaat erg goed.


  9. #10584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb in het verleden ook een extra dock voor de Switch gekocht en die was ook 99 euro toen.
    Ik had er een nodig in mijn slaapkamer omdat ik ook daar wilde gamen.
    I.v.m. operaties moest ik op bed blijven toen.
    Oke maar bij deze handheld zit er standaard geen bij.Wil je de handheld + dock dan gaat dat flink wat kosten.

  10. #10585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Leuk om dit te zien dat je er een hebt.
    Ik zat er toen de tijd ook aan te denken om er een aan te schaffen, maar nog steeds niet gedaan.
    Ik vond hem wel prijzig, en was bang dat hij snel vol stond met de vele pc-games in mijn collectie.

    Ik speel nu pc-games op mijn tv in de woonkamer met Nvidia Shield tv Pro met de Nvidia Controller.
    Streamen van pc games gaat erg goed.



    Je kan op Steam toch zelf selecteren welke games je er op wil hebben + voortgang van een game blijft in cloud bewaard.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-10-2022 om 11:56

  11. #10586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Je kan op Steam toch zelf selecteren welke games je er op wil hebben + voortgang van een game blijft in cloud bewaard.
    Klopt inderdaad, maar wellicht dat Driekus net als mij is en het liefst alles op het apparaat heeft staan .
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  12. #10587

    Standaard

    Deze week dit geweldige monster binnen gekregen .

    Bowser01.jpgBowser02.jpg
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  13. #10588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Klopt inderdaad, maar wellicht dat Driekus net als mij is en het liefst alles op het apparaat heeft staan .
    Huh ? maar je speelt toch geen 5 games tegelijk ?
    Een game opnieuw installeren is toch zo gedaan.En mocht je al progressie gedaan hebben in een game dan staat die toch in de cloud vast.

    Mooie Bowser
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-10-2022 om 16:15

  14. #10589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Je kan op Steam toch zelf selecteren welke games je er op wil hebben + voortgang van een game blijft in cloud bewaard.
    Inderdaad op Steam staat alles in een cloud, veel games staan op pc, maar lang niet alles.
    Ik kan ze inderdaad ook gewoon weer installeren en doorgaan.
    Maar op de Shield als je wilt streamen moet hij toch geïnstalleerd op je pc staan.

  15. #10590

    Standaard

    Nou dit is leuk zeg ik heb hem gelijk besteld, hij komt de 27ste al.





    Arkanoid zo vaak gespeeld op de NES en de Commodore 64.
    Ook nog op de SNES gehad.


  16. #10591

    Standaard

    Dit is ook wel een trend aan het worden he..
    Code in a box ik haat dat ik wil gewoon de game cartridge.


  17. #10592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Inderdaad op Steam staat alles in een cloud, veel games staan op pc, maar lang niet alles.
    Ik kan ze inderdaad ook gewoon weer installeren en doorgaan.
    Maar op de Shield als je wilt streamen moet hij toch geïnstalleerd op je pc staan.
    Moet zeggen dat ik 0 ervaring heb met games streamen.Alles wat met PC gaming te maken heeft gaat een beetje aan me voorbij.

  18. #10593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Moet zeggen dat ik 0 ervaring heb met games streamen.Alles wat met PC gaming te maken heeft gaat een beetje aan me voorbij.
    Ik heb best veel pc games waaronder hele leuke zoals World of Conflict zo'n leuke game.
    Heb ook alle Tomb Raider games en Assassin's Creed op pc

  19. #10594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb best veel pc games waaronder hele leuke zoals World of Conflict zo'n leuke game.
    Heb ook alle Tomb Raider games en Assassin's Creed op pc
    Heb zo rond 2015 een game PC gekocht maar geef de voorkeur toch aan de voor mij vertrouwde consoles.Een videokaart vervangen kost vadaag de de dag ook nog al wat.
    De Tomb Raider games heb ik ook op Steam.Tussen de 10 a 15 games heb ik geloof ik op PC.

    Ik speel al maanden bijna alleen nog op de Nintendo Switch.Ben nu met NieR:Automata bezig en eind deze maand kan ik eindelijk het langverwachte Bayonetta 3 spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-10-2022 om 07:16

  20. #10595

    Standaard

    NieR:Automata The End of YoRHa Edition [Switch]

    https://www.metacritic.com/game/switch/nier-automata---the-end-of-yorha-edition


    Mooi om te zien dat dit pareltje uit 2017 ook nu nog goed scoort.En nee dit is geen remaster of remake.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-10-2022 om 15:08

  21. #10596

    Standaard

    Weer een leuke Zelda clone uitgekomen.

    Ik ga hem wel kopen. Ik denk op de switch.


  22. #10597

    Standaard

    Bayonetta 3 [Switch]

    Nieuwe trailer:https://www.youtube.com/watch?v=hh6bwdYgbio

    Oh my god this looks amazing!

    PREVIEW:https://www.n1up.nl/preview/handson/...les-komt-goed/

    Net als de vorige Bayo games vermoed ik dat ik hier weer jaren plezier van ga hebben.Bij dit type game is de eerste run in wezen een tutorial.
    Nee dit is geen serie die de Ultra 4K/HDR graphics heeft maar voor mij is dit gewoon een pure video game in al zijn facetten.

    [Re 28 okt]
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-10-2022 om 14:57

  23. #10598

    Standaard

    Gotham Knights draait in 30fps op consoles:https://www.gamed.nl/view/144220

    Zo'n arikel zou je vandaag de dag voor last-gen consoles of de Switch verwachten.En sowieso denk ik dat mensen liever een pure SP ervaring hebben dan heel die co-op.

  24. #10599

    Standaard

    BIG BAYONETTA 3 Nintendo Switch Hellena Taylor BOYCOTT CONTROVERSY:https://www.youtube.com/watch?v=UfMPv41p9is

    Bij 8:47 gaat ze een beetje uit de bocht vind ik.Verder hoop ik dat ze er met Platinum Games & Nintendo misschien nog uitkomt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-10-2022 om 22:08

  25. #10600

    Standaard

    Mario + Rabbids Sparks of Hope [Switch]

    Hier wat art van de vijanden:https://www.n1up.nl/media/ubisoft-de...parks-of-hope/

    Deze week komt de game uit.

Pagina 424 van 484 EersteEerste ... 324374414420421422423424425426427428434474 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •