Pagina 428 van 484 EersteEerste ... 328378418424425426427428429430431432438478 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.676 tot 10.700 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    [Gerucht]
    Nieuwe Alien game eind 2023:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ge...eind-2023-uit/

    Alien:Isolation was een toppertje.
    Laten we hopen dat dit goed is! Isolation vond ik erg gaaf. Een sequel lust ik ook wel.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #10677

    Standaard

    Microsoft doet concessies om Activision-overname door te laten gaan:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/mi...te-laten-gaan/

  3. #10678

  4. #10679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Een nieuwe Maga Man ? https://playsense.nl/521646/de-mega-...-weer-draaien/

    Maga Man 11[2018] was erg goed!
    Spel over Trump of bedoel je Mega Man?

  5. #10680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Spel over Trump of bedoel je Mega Man?

  6. #10681

    Standaard

    The Callisto Protocol [PS5/PS4/Xbox/PC]

    Reviews:https://www.metacritic.com/game/play...critic-reviews

    Als ik zo de beelden via youtube check ziet het er visueel top uit maar op gameplay gebied lijkt het een meer versimpelde versie van Dead Space.Persoonlijk wacht ik dan liever op de Dead Space remake[Januari]

    [Deze game is vandaag te koop]

  7. #10682

    Standaard

    Gerucht: Assassin’s Creed Mirage intern vertraagd, momenteel gepland voor augustus 2023:https://playsense.nl/522192/gerucht-...augustus-2023/

    Vind Aug. wel een vreemde maand voor zo'n grote AAA titel.Ach ja misscien heeft Ubisoft in dat najaar nog wel een grote titel.

  8. #10683

    Standaard

    Star Wars Jedi: Survivor: Datum ?

  9. #10684

    Standaard

    Microsoft verhoogt prijzen eigen Xbox Series-games naar 70 dollar:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/mi...aar-70-dollar/

    Als je alleen al ziet hoe lang een AAA titel in ontwikkeling is in deze tijd dan is dit niet heel vreemd.Ik verwacht dat Nintendo bij een nieuwe generatie console dit ook gaat doen.

  10. #10685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Star Wars Jedi: Survivor: Datum ?
    Genoten van de eerste game, dus deze ga ik ook zeker halen.

  11. #10686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Microsoft verhoogt prijzen eigen Xbox Series-games naar 70 dollar:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/mi...aar-70-dollar/

    Als je alleen al ziet hoe lang een AAA titel in ontwikkeling is in deze tijd dan is dit niet heel vreemd.Ik verwacht dat Nintendo bij een nieuwe generatie console dit ook gaat doen.
    Zelfs toen games niet lang duurden om te ontwikkelen waren hoge prijzen niet vreemd. 229 kostte Street Fighter toen deze uitkwam op de SNES. Zelfde prijs geldt voor Sega Virtua Racing op de megadrive destijds. Prijs in guldens uiteraard. Veel snes games waren 169 tot 189

    Maar wel weer een extra rede waarom ik nooit digitaal koop. Fysiek kan je games altijd wel rond of net onder de 60 vinden bij launch.

    Ik heb overigens zo een grote backlog dat ik bijna nooit games bij launch koop maar meestal na een aantal maanden als ze 40 of minder zijn. Niet dat ik het geld niet heb, maar nutteloos als ik voor 70 euro een game koop en ze geseald liggen een aantal maanden voor ik ga spelen haha
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  12. #10687

    Standaard

    @pretorian22

    Alleen voor een Nintendo console vind ik fysiek nog echt nut hebben want de prijzen van Playstation of Xbox zakken fysiek snel.
    Ja als je een game niet op release voor de Playstaion/Xbox hoeft te hebben dan bent je met wachten wel beter af dan digitaal.Tijdens de black friday periode waren games[digitaal] op de Xbox wel heel interessant geprijsd.

    Zelf heb ik nu alle Resident Evil games digitaal op m'n Series X.Games waar ik echt op zit te wachten koop ik wel meteen bij release.[Dead Space remake/RE4 remake Q1/2023]
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-12-2022 om 11:04

  13. #10688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Genoten van de eerste game, dus deze ga ik ook zeker halen.
    Denk dat we tijdens Game Awards gameplay te zien krijgen.Die eerste was idd erg goed.

  14. #10689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @pretorian22

    Alleen voor een Nintendo console vind ik fysiek nog echt nut hebben want de prijzen van Playstation of Xbox zakken fysiek snel.
    Ja als je een game niet op release voor de Playstaion/Xbox hoeft te hebben dan bent je met wachten wel beter af dan digitaal.Tijdens de black friday periode waren games[digitaal] op de Xbox wel heel interessant geprijsd.

    Zelf heb ik nu alle Resident Evil games digitaal op m'n Series X.Games waar ik echt op zit te wachten koop ik wel meteen bij release.[Dead Space remake/RE4 remake Q1/2023]
    Met name voor Playstation vind ik de games vaak digitaal vrij duur. Ja soms heb je aanbieding periodes, maar veel games zijn de eerste maanden vaan 74,99 daar, terwijl je ze fysiek vaak voor 20 euro goedkoper hebt minimaal.

    Xbox koop ik bijna geen games voor. Gebruik mijn XsX voornamelijk met gamepass eigenlijk en de rest koop ik op de PS5.


    De Switch heb ik letterlijk alles fysiek. Maar eigenlijk heb ik al mijn games altijd fysiek. Ik heb sinds de atari 2600 nog nooit een game weggedaan dus heb een leuke gamezoldercollectie en heb niks met digitale games Uitzondering is mijn steamdeck
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #10690

    Standaard

    Zelf had ik nooit verwacht dat ik een fysieke game & film collectie zo makkelijk los kan laten in m'n hoofd.Ik ben klaar om volledig digitaal te gaan en dan bedoel ik ten alle tijden een download en voor de duidelijkheid niet in stream vorm.

    Gewoon goed je account opbregen.

  16. #10691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zelf had ik nooit verwacht dat ik een fysieke game & film collectie zo makkelijk los kan laten in m'n hoofd.Ik ben klaar om volledig digitaal te gaan en dan bedoel ik ten alle tijden een download en voor de duidelijkheid niet in stream vorm.

    Gewoon goed je account opbregen.
    Het is meer dat ik een collectie op zolder heb waar ik trots op ben en niks met digitale games heb. Overigens is vooral de prijs nog steeds een grote no go voor mij. Maar ook dingen zoals je nu ziet als de WiiU shop en andere shops die dichtgaan. Mijn atari 2600 en bijvoorbeeld 35 jaar oude Nintendo kan ik een cartridge instoppen en nog steeds gamen. Al mijn fysieke wii games werken prima. Digitale als de console defect is en ik een nieuwe koop dus niet. Alleen microsoft regelt dat netjes, Bij sony gaat het ook wat beter.

    Maar nee, raak ook het overzicht kwijt enz. Vind het zelf ook gewoon leuk om langs mijn kasten te lopen en te kijken naar mijn games en er tussenuit te pakken als ik wat wil spelen.

    Maar nogmaals, het is belachelijk dat digitale games duurder zijn dan fysieke. En dat is het probleem. Als ze alleen digitaal zijn krijg je een monopoly positie want je kan ze dan alleen in de store kopen en dan blijven ze dus nog langer duur gok ik. Kijk maar naar Cyberpunk bij steam. gewoon 59,99. Voor de consoles tover je die zo voor 19,99 ergens vandaan.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  17. #10692

    Standaard

    CRISIS CORE: FINAL FANTASY VII REUNION [PS4/PS5/Xbox/Switch/PC]

    Reviews:https://www.metacritic.com/game/play...sy-vii-reunion Meer dan prima cijfers.

    Gezien ik eerst nog de uitbreiding van Resident Evil 8 wil kopen en dan in Januari al weer Dead Space voor de deur staat laat ik deze even aan me voorbij gaan.

  18. #10693

    Standaard

    Diablo 4 [PS5/PS4/Xbox/PC]

    Preview: https://tweakers.net/reviews/10718/d...vels-goed.html [Re 2023]

    Klinkt goed!

    Tja goed ik zal straks in keuze moeten maken of ik al mijn tijd in Diablo of Starfield ga steken.Kijk bv een Resident Evil game die speel je in 10 uur uit en dan ga je op andere momenten nog 10x zo'n run doen maar een game als Starfield[in wezen een Fallout/Elder Scolls game] is bij een pauze minder makkelijk weer op te pakken.


    Qua vette games gaat 2023 zoveel beter worden dan dit jaar.

  19. #10694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Zelfs toen games niet lang duurden om te ontwikkelen waren hoge prijzen niet vreemd. 229 kostte Street Fighter toen deze uitkwam op de SNES. Zelfde prijs geldt voor Sega Virtua Racing op de megadrive destijds. Prijs in guldens uiteraard. Veel snes games waren 169 tot 189
    De reden waarom het zo duur was, was vanwege de cartridges.


    A 1996 edition of Next Generation Magazine reported that PS1 CDs cost just $1 each, whereas Nintendo 64’s cartridges cost $30. This cost was passed on to the consumer, which explains why Nintendo 64 versions of multi-platform games were always more expensive.

  20. #10695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    De reden waarom het zo duur was, was vanwege de cartridges.
    En niet alleen de cartridges, maar ook de kleinere markt. Als je ziet dat Sega Megadrive bijvoorbeeld 30 miljoen keer verkocht is destijds en de PS5 nu in 2 jaar al 25 miljoen (die zogenaamd niemand kan krijgen). De PS4 120 miljoen dan is de afzetmarkt ook een ontzettend stuk groter.

    Nu worden games met gemak veel vaker verkocht dan destijds. Maar in verhouding waren die games ook wel een enorm stuk duurder als je inflatie van 30 jaar meerekent.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  21. #10696

    Standaard

    Armored Core: Fires of Rubicon [PS5/PS4/Xbox/PC]

    Dit is eigenlijk de enige game die tijdens de Game Awards indruk maakte op mij.Fromsoftware gaat terug naar hun mecha serie.

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=MlH3L6nmKVM Dit noem ik nou een vette trailer!!![Re 2023]


    Dit nog:Baal dat Starfield geen datum heeft gekregen.

  22. #10697

    Standaard

    Dat gaat een druk eerste half jaar van 2023 voor me worden, elke maand een release (of DLC) waar ik in geïnteresseerd ben

    Forspoken 24-01-2023
    Hogwarts Legacy 10-02-2023
    Star Wars: Jedi: Survivor 17-03-2023
    Horizon Forbidden West: Burning Shores 19-04-2023
    The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom 12-05-2023
    Final Fantasy XVI 22-06-2023

  23. #10698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dat gaat een druk eerste half jaar van 2023 voor me worden, elke maand een release (of DLC) waar ik in geïnteresseerd ben

    Forspoken 24-01-2023
    Hogwarts Legacy 10-02-2023
    Star Wars: Jedi: Survivor 17-03-2023
    Horizon Forbidden West: Burning Shores 19-04-2023
    The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom 12-05-2023
    Final Fantasy XVI 22-06-2023
    Er komt genoeg uit ja.Grappig dat jij een totaal ander lijstje[AAA titels] hebt dan ik.

    - Dead Space remake [Januari]
    - Resident Evil 4 remake [Maart]
    - Starfield [2023] Ik zie Q1 niet gebeuren.
    - Zelda [Mei]

    - Armored Core: Fires of Rubicon [Er staat in de trailer 2023 maar ik zie dit zomaar een 2024 game worden]

    Deze games koop ik zeker bij release.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-12-2022 om 09:09

  24. #10699

    Standaard

    In ieder geval Zelda als gemene deler

  25. #10700

    Standaard

    Armored Core: Al moet ik wel zeggen dat ik op basis van deze CGI trailer natuurlijk nog niet 100% kan weten of ik hem koop dus het is de komende maanden wachten op wat gameplay footage.Vermoed op zijn vroegst E3 periode.

    Een nieuwe vette mecha game is hier echt welkom.Hoop wel dat deze game qua mechanics wat moderner gaat aanvoelen dan bv de Dark Souls games[FormSoftware]

Pagina 428 van 484 EersteEerste ... 328378418424425426427428429430431432438478 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •