Pagina 430 van 484 EersteEerste ... 330380420426427428429430431432433434440480 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.726 tot 10.750 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die Sony producten komen idd in de eeste helft.Sorry foutje van mij.

    Zou fijn zijn als Microsoft ook eens met een harde datum voor Starfield komt.Voor zo'n grote game die voor de eerste helft gepland staat is het wel extreem rustig.
    Ja die game kijk ik best wel naar uit. Ben alleen bang dat die weer uitgesteld wordt omdat het zolang stil is maar denk dat jij die mening deelt gok ik.
    Fallout vind ik geweldig en Outer Worlds ook heel goed. Hoop dat het de sfeer van die games voort kan zetten en er een extreem gave game van gemaakt wordt.

    Hogwarts Legacy ook gisteren weer veel nieuw beeldmateriaal van gezien dat is de andere game waar ik enorm naar uitkijk al sinds de aankondiging ruim 2 jaar geleden.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #10727

    Standaard

    CYBERPUNK 2077: Ja deze game is nu in een staat die de ontwikkelaar altijd al beloofd had !

    Wat ben ik blij dat ik deze game nog een kans heb gegeven.De game speelt en ziet er op de huidige consoles top uit.
    Ik wilde eigenlijk The Witcher 3 met zijn nieuwe update checken maar dat komt er nu even niet van.Cyberpunk is met al zijn RPG systemen soms wel wat overweldigend.

    Ik raad bij deze iedereen aan om deze toch nog eens te checken.En er komt in 2023 nog wat DLC.

  3. #10728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    CYBERPUNK 2077: Ja deze game is nu in een staat die de ontwikkelaar altijd al beloofd had !

    Wat ben ik blij dat ik deze game nog een kans heb gegeven.De game speelt en ziet er op de huidige consoles top uit.
    Ik wilde eigenlijk The Witcher 3 met zijn nieuwe update checken maar dat komt er nu even niet van.Cyberpunk is met al zijn RPG systemen soms wel wat overweldigend.

    Ik raad bij deze iedereen aan om deze toch nog eens te checken.En er komt in 2023 nog wat DLC.
    Cyberpunk ga ik als mijn backlog weggewerkt is nog weleens met de next gen patch spelen.
    Maar had toen hij uit was er ook 55+ uur ingestoken. Had ook eigenlijk amper issues op de XsX
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  4. #10729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Ja die game kijk ik best wel naar uit. Ben alleen bang dat die weer uitgesteld wordt omdat het zolang stil is maar denk dat jij die mening deelt gok ik.
    Fallout vind ik geweldig en Outer Worlds ook heel goed. Hoop dat het de sfeer van die games voort kan zetten en er een extreem gave game van gemaakt wordt.

    Hogwarts Legacy ook gisteren weer veel nieuw beeldmateriaal van gezien dat is de andere game waar ik enorm naar uitkijk al sinds de aankondiging ruim 2 jaar geleden.
    Het zou mij zelfs niets verbazen als ze Starfied naar het najaar van 2023 gaan zetten.Denk dat Bethesda/Microsoft na Fallout76 bang is voor een soort van Cyberpunk2077 drama[die game is nu goed]

    Fallout & Outer Worlds vind ik ook geweldig.

  5. #10730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Cyberpunk ga ik als mijn backlog weggewerkt is nog weleens met de next gen patch spelen.
    Maar had toen hij uit was er ook 55+ uur ingestoken. Had ook eigenlijk amper issues op de XsX
    Met al de quality of life improvements is de game nu super!

  6. #10731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Met al de quality of life improvements is de game nu super!
    Ik ben ook wel benieuwd naar de DLC die aangekondigd is voor Cyberpunk. Heb alleen weer eens teveel games gekocht met Black Friday en de weken ervoor, dus eerst ff de backlog wegwerken en dan maar weer eens Cyberpunk en the witcher opnieuw gaan spelen met de next gen updates beide. Zal ook wel mooi zijn En heeft de XsX ook weer eens wat te doen. Gebruik deze generatie vooral de PS5 en de XsX meer voor gamepass. Voorheen was het altijd dat ik meer de Xbox gebruikte maar heb nu al 40 games ofzo voor de ps5 en bijna niks gekocht voor de xbox haha
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  7. #10732

    Standaard

    Dead Space remake gaat gold:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/on...e-is-afgerond/

    Dit gaat de 1ste topper van 2023 worden![27 Jan]

    De originele Dead Space uit 2008 was voor mij een survival horror ervaring die zich kom meten met de beste Resident Evil games.

    Kerst mag van mij heel snel voorbij gaan.

  8. #10733

    Standaard

    Todd Howard: Skyrim, Elder Scrolls 6, Fallout, and Starfield | Lex Fridman Podcast:https://www.youtube.com/watch?v=H9AAnV59ddE

    Fijn podcastje.

  9. #10734

    Standaard

    Vorig weekend de eindbaas verslagen, nu bezig de platinum trophy te halen.


  10. #10735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vorig weekend de eindbaas verslagen, nu bezig de platinum trophy te halen.

    Echt een mooie track!

    En welke game gaat het na God of War worden ?

    Heb jij iets met de games van CD Projekt ?
    Zeker als je van een goede story missions houd is Cyberpunk heel goed + het heeft die Bladerunner vibe.Ik zeg er wel bij dat die game minder toegankelijk is dan bv een Horizon of God of War.

    Cyberpunk is nu de game die het in 2020 moest zijn maar zelfs nu is er geen RPG zoals deze.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-12-2022 om 11:53

  11. #10736

  12. #10737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Luigi’s Mansion 3
    Ja die is heel goed.Heb die game 3x uitgespeeld.

  13. #10738

    Standaard

    New Hogwarts Legacy Gameplay Shows Unforgivable Curses, Open World Exploration & More (Harry Potter):https://www.youtube.com/watch?v=6ZKdVYoaOtY

    Gezien de status van de ontwikkelaar is het voor mij nog lastig om hier nu al super enthousiast van te worden maar bij deze beelden begint de interesse wel te groeien.

    Dit valt me op: De game is goud gegaan maar nergens is bevestigd dat deze 60fps[als optie mode] gaat draaien op PS5 of XsXHet valt me op dat de 60fps discussie/zorgen ook bij Starfied aanwezig zijn.

    Waar ik bij de Ninteno Switch games prima kan leven met 30fps games heb ik bij andere consoles gek genoeg wel die 60fps wens.En het ding is dat er steeds meer nieuwe games zijn die niet die 60fps kunnen halen[A Plague Tale Requiem 40fps/Gothmam Knights 30fps]

    Is het voor jullie een groot probleem als Hogwarts Legacy & Starfied 30fps zouden draaien ???
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-12-2022 om 17:12

  14. #10739

    Standaard

    Guerrilla werkt aan online game in Horizon-franchise:https://pu.nl/artikelen/nieuws/guerr...zon-franchise/

    Vraag me af wie op zo'n online game zit te wachten.Volgens mij willen mensen heel graag een nieuwe Killzone game van deze studio.

  15. #10740

    Standaard

    Weet je wat het is, als een game goed is en je zit erin, maakt het allemaal niet uit, hoe de framerate is.

  16. #10741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Weet je wat het is, als een game goed is en je zit erin, maakt het allemaal niet uit, hoe de framerate is.
    Omdat ik heel erg een gameplay mannetje ben zou ik toch wel balen mocht Starfield niet boven de 30fps gaan.Je moet Horizon 2 voor de grap nu maar eens in 30fps/4k spelen.

    Joe goed ik weet dat er ook een hoop gamers zijn die het verschil tussen 60 & 30fps niet eens merken en dat is natuurlijk prima.

  17. #10742

    Standaard

    Ik had al veel eerder iets Multiplayer-achtigs verwacht van Horizon. Maar het tweede deel is mij enorm tegengevallen, dus ik word er nu niet meer warm of koud van.

    Vandaag de platinum van GoW behaald. Topspel.

    En 30 FPS in 2022… dat vind ik redelijk bizar.

  18. #10743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik had al veel eerder iets Multiplayer-achtigs verwacht van Horizon. Maar het tweede deel is mij enorm tegengevallen, dus ik word er nu niet meer warm of koud van.

    Vandaag de platinum van GoW behaald. Topspel.

    En 30 FPS in 2022… dat vind ik redelijk bizar.
    Vandaag de platinum trophy gehaald van GoW Ragnarök.

  19. #10744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik had al veel eerder iets Multiplayer-achtigs verwacht van Horizon. Maar het tweede deel is mij enorm tegengevallen, dus ik word er nu niet meer warm of koud van.

    Vandaag de platinum van GoW behaald. Topspel.

    En 30 FPS in 2022… dat vind ik redelijk bizar.
    En zeker als een game in het geval van Starfield ook nog op shooter mechanics leunt.Ik en andere gamers zijn bang dat Todd Howard voor mooie 4K plaatjes wil gaan.
    Met 1440p/60fps kan denk iedereen wel leven.

    Gezien er genoeg vette game in 2013 uitkomen maak ik me niet al te druk.Bij Hogwarts Legacy & Starfield heb ik namelijk de twijfel of die wel zo goed gaan zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-12-2022 om 08:23

  20. #10745

    Standaard

    Gekocht op de Switch.

    Airoheart best een leuke game.
    Flinke knipoog naar Link to the past.
    Vandaar dat ik hem zo leuk vind.


  21. #10746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    En zeker als een game in het geval van Starfield ook nog op shooter mechanics leunt.Ik en andere gamers zijn bang dat Todd Howard voor mooie 4K plaatjes wil gaan.
    Met 1440p/60fps kan denk iedereen wel leven.

    Gezien er genoeg vette game in 2013 uitkomen maak ik me niet al te druk.Bij Hogwarts Legacy & Starfield heb ik namelijk de twijfel of die wel zo goed gaan zijn.
    Kijk, als het nou 2013 zou zijn dan had ik er nog wel begrip voor gehad

    Ik kijk wel uit naar Hogwarts, maar wacht wel rustig de reviews af.

  22. #10747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vandaag de platinum trophy gehaald van GoW Ragnarök.
    Ik ook Ragnarok, voor de duidelijkheid. Gna en de Berserker King waren wel toffe gevechten, maar zeker niet makkelijk. Of ik word gewoon te oud…

  23. #10748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht

    Kijk, als het nou 2013 zou zijn dan had ik er nog wel begrip voor gehad

    Ik kijk wel uit naar Hogwarts, maar wacht wel rustig de reviews af.
    Wat ik nu zie van Hogwarts spreekt mij erg aan dus ik hoop ook op een goede game maar gezien status van die ontwikkelaar best we bout is heb ik voor nu een soort achterdocht.

  24. #10749

    Standaard

    Gekocht bij bol nu hij een betere prijs heeft.

    Ik ben benieuwd.


  25. #10750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Gekocht bij bol nu hij een betere prijs heeft.

    Ik ben benieuwd.

    Erg leuk spel.

Pagina 430 van 484 EersteEerste ... 330380420426427428429430431432433434440480 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •