Pagina 435 van 484 EersteEerste ... 335385425431432433434435436437438439445 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.851 tot 10.875 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Suicide Squad: Kill the Justice League:Geloof jij dat deze Warner titel 26 mei gaat halen ?
    Niks verbaasd mij meer. SS was al een keer uitgesteld.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Deze titel gaat trouwens wel heel erg de opzet hebben zoals Marvel's Avengers dus ik weet niet of we daar heel blij van gaan worden.En je weet dat Crystal Dynamics/Eidos Montreal niet de minste in deze industrie zijn.
    Het nieuws van die leaked battle pass werd ik ook niet gelukkig van. Het stoppen van diverse live-service multiplayer games is de laatste tijden flink gegroeid. Zelfs een grote titel zoals Marvel's Avengers is het slachtoffer geworden.

  2. #10852

    Standaard

    @crocs
    Ja goed iedereen heeft zijn eigen smaak qua Youtube content.Er is zelfs zoveel dat er voor iedereen wel wat is.

    Ja EA heeft een paar grote bout jaren achter de rug maar ondanks dat hebben door de jaren heen meer kwaliteit op hun naam staan dan bv Ubisoft.Ik noem Ubisoft omdat voor veel lui dat dezelfde soort uigevers vinden.

    Ik vind EA boven Ubisoft & Activision uitstijgen qua games.

    - SSX [Elke game was top]
    - Burnout [alles top
    - Need For Speed [wisselend qua kawliteit]
    - Crysis 2 & 3 [Top]
    - Titanfall 1 & 2 [Top]
    - Dragon Age [zijn alle oke tot goed]
    - Mass Effect [drie delen top]
    - Battlefield [[wisselend qua kawliteit]
    - Black [top]
    - Kingdom of Amalur [Top]
    - Medal of honor [wisselend qua kawliteit]
    - Anthem [zwaar bout]
    - Skate games [Top]
    - Fifa [wisselend qua kawliteit]
    - Star Wars Jedi...[Top]
    - Star wars Battlefront [matig]
    - Apex [Top]
    - Unravel [Top]
    - Dead Space games [Top]

    Ik ben er vast nog een hoop vergeten.Ubisoft & Activision kunnen hier niet aan tippen.

    Dit jaar:
    Dead Space remake:Is een grote topper.
    Star Wars Jedi Survivor: Vermoed dat dit ook een topper gaat worden.
    Wild Hearts:Gaat oke tot goed zijn.

    Immortals of Aveum: Deze trailer smaakt naar meer.

    Dead Space remake vind men heel goed maar toch moeten mensen vermelden dat het van EA de bout uitgever is.EA geeft de opdracht om deze remake te maken.

    Star Wars Jedi...Is het beste stukje Star wars van de laatste jaren.

    EA gaat in mijn beleving weer de goede richting in.Het ding is dat het lang duurt voor een uitgever weer op de goede rit[respect van mensen krijgt] zit.

    Noem van Ubisoft eens een paar toppers op ?
    Immortals Fenyx Rising: veel verder kom ik niet.

    Assassin's Creed Valhalla: Deze game doet heel veel goed en heel veel fout.

    Far Cry 6: Zoveel potentie maar het wil er niet uitkomen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-02-2023 om 15:43

  3. #10853

    Standaard

    Morgen een nieuwe N-Direct: https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ni...-direct-uit-3/

    Ben een liefhebber van Nintendo maar Bayonetta 3 & pokemon hebben mij laten zien dat de Switch harware nu echt niet meer mee kan.

    Ik zou echt verbaasd zijn mocht de nieuwe Zelda game goed draaien op de Switch want Breath of the wild was al een grote last op dat systeem.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-02-2023 om 15:57

  4. #10854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik vind EA boven Ubisoft & Activision uitstijgen qua games.
    Dat is toch prima. EA heeft ook goeie geweldige games afgeleverd. Dat zal ik niet ontkennen. Volgens mij zullen velen dat ook niet ontkennen, b.v. de Mass Effect trilogie. EA's finest. Een dierbare trilogie die mij op de been hebt geholpen.

    Het is alleen dat een medaille twee kanten heeft, en niet alles is rozengeur en maneschijn. Dus niet iedereen kraakt EA af, omdat het cool is.
    Nee. Gamen is voor vele een passie. En als je geliefde game tijdens launch vol met bugs zit of vol zit met microtransacties of weet ik veel wat, dan mag je best wel je hart luchten. Games zijn niet gratis Mag je best kritisch zijn toch.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    - Fifa [wisselend qua kawliteit]
    - Battlefield [[wisselend qua kawliteit]
    - Star wars Battlefront [matig]
    Ah, nog 3 bekende games met problemen.
    Zoals de Battlefield V controversie waar Patrick Söderlund niet al te slimme uitspraken over deed.
    Goed dat hij weg is bij EA. En niet vanwege zijn uitspraken van Battlefield V, maar ook de andere schandalige praktijken waar je als gamer echt niet gelukkig werd.

    Dan Battlefield 2042. De launch ging gepaard met vele bugs. Bij Steam kwamen binnen 2 dagen na de launch al 30.000 negatieve reviews binnen.

    FIFA had probleempjes met hun FUTs. Weet je het nog. De Nederlandse Kansspelautoriteit was nogal kritisch hierover.
    Uiteindelijk behoort het niet tot een kansspel.

    Star Wars Battlefront 2 had ook problemen met loot boxes. Oh wacht EA noemde dat surprise mechanics
    Maar het leverde wel voor EA voor een Guinness World Record op. Most Downvoted Comment op Reddit.
    EA moest wel de microtransactions eruit halen, maar liet wel zien dat Battlefront 2 best wel vern**kt was vanwege de integratie van microtransactions.

    Heel veel problemen zijn later wel opgelost (b.v. bij Battlefront 2), maar EA had kunnen voorkomen.
    In het algemeen zijn de games onder EA label best wel goed. Niks mis mee met geld verdienen, maar ik vermoed dat het management nogal rare beslissingen maakt.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben er vast nog een hoop vergeten.
    Skate or Die
    Alice: Madness Returns
    Rock Band
    It Takes Two
    Tiger Woods PGA Tour 2003
    Superbike 2001
    Plants vs Zombies
    Shogun: Total War


    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Noem van Ubisoft eens een paar toppers op.
    Tom Clancy's Splinter Cell. Een van mijn lieveling franchises.
    Ipv Far Cry 6, kan je beter Far Cry 3 noemen.
    Beyond Good & Evil (waar blijft deel 2?)
    Tom Clancy's Rainbow Six
    Rayman
    Prince of Persia
    Tom Clancy's Ghost Recon
    Myst series (eigenlijk deel 3, 4 en 5)
    Assassin's Creed (de 1e deel was wel orgineel toch)
    Anno series (niet alles was van Ubi als uitgever).

    Enfin. Iedere software uitgever heeft zijn ups and downs and controversies.

  5. #10855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Moet eerlijk bekenen dat heel het boycot gebeuren voor een groot deel langs me heen is gegaan.
    Ok. Toch nog even terugkomen. Want ik vind dat sommige wel erg ver gaan met zo'n boycot.
    Dat je het niet met J.K. Rowling uitspraak eens bent is 1 ding, maar dan moet je niet anderen mensen gaan opleggen en hun gaan beschuldigen en uitmaken voor wat ze niet zijn.

    https://www.dexerto.com/hogwarts-leg...-game-2053657/

  6. #10856

    Standaard

    @ crocs
    Oei Rayman Legends idd en Beyond Good and Evil zijn top.Met twee Splinter Cell games heb ik ook plezier gehad gehad maar die tikken voor mij gevoel net net niet de top aan.

    Maar ik sluit me er bij aan dat EA zeker een grote k*t periode gehad heeft.Met name een f*ck you naar de gamer toe.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-02-2023 om 22:09

  7. #10857

    Standaard

    PlayStation VR2 games worden vooralsnog niet fysiek aangeboden: https://playsense.nl/529609/playstat...ek-aangeboden/

    Leeft dit VR2 gebeuren nou of mis ik iets ?

  8. #10858

    Standaard

    Hogwarts Legacy breekt Twitch-record voor meeste gelijktijdige kijkers: https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ho...jdige-kijkers/

    De game komt vrijdag pas officieel uit.

  9. #10859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hogwarts Legacy breekt Twitch-record voor meeste gelijktijdige kijkers: https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ho...jdige-kijkers/

    De game komt vrijdag pas officieel uit.
    Met de deluxe edition kreeg je 72 uur eerder toegang, dus eigenlijk was de launch gisteren

  10. #10860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Met de deluxe edition kreeg je 72 uur eerder toegang, dus eigenlijk was de launch gisteren
    Weet ik maar toch knap.

    Ben jij al aan de gang ?

  11. #10861

    Standaard

    Nee, moet 'em nog bestellen. Even uitvogelen waar ik 'em ga halen voor een voordelige prijs. Deluxe vond ik niet de moeite waard, doordeweeks game ik niet heel veel en de bonussen spraken me niet heel erg aan.

    Hogwarts Legacy kopen voor de PS5 - Laagste prijs op budgetgaming.nl

  12. #10862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nee, moet 'em nog bestellen. Even uitvogelen waar ik 'em ga halen voor een voordelige prijs. Deluxe vond ik niet de moeite waard, doordeweeks game ik niet heel veel en de bonussen spraken me niet heel erg aan.

    Hogwarts Legacy kopen voor de PS5 - Laagste prijs op budgetgaming.nl
    Bonussen zijn idd niet heel boeiend.

    Als ik zo jou game smaak in dit topic zie dan denk ik dat jij wel heel goed zal gaan op deze game
    Ik hoor alleen maar goede geluiden over deze game.Dat mensen op hun dure PC de 60fps niet aan kunnen tikken zou mij een worst wezen.

  13. #10863

    Standaard

    Gotham Knights: Iemand hier ervaring met deze game ?.........Is het echt zo'n bout game of valt het wel mee ?

  14. #10864

    Standaard

    Heb 'em inmiddels besteld bij Amazon NL, was daar 55 euro. Geen slechte prijs bij release.

  15. #10865

    Standaard

    Netjes

    Trouwens slim van Warner om die PS4/XO naar een latere datum te doen want zo voorkom je een berg negativiteit.Er is nog geen video van DF maar zelfs deze versie heeft nog wat patches nodig[heel normaal voor een open-wereld game]

    Lijkt me voor een studio verschrikkelijk als je nog voor een last-gen versie moet werken.Oh en hij komt ook nog naar de Switch.

  16. #10866

    Standaard

    Was gisteren een prima Nintendo Direct.

    Metroid Prime: Zag er goed uit.
    Pikmin 4: Gaat een leuke game worden
    Zelda: Gaan er dungeons in zitten ?
    Ik zie in de trailer veel leuke gameplay maar dat betoverde gevoel mis ik een beetje bij deze Zelda[vervolg op Breath of the Wild]
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-02-2023 om 08:54

  17. #10867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gotham Knights: Iemand hier ervaring met deze game ?.........Is het echt zo'n bout game of valt het wel mee ?
    Geen ervaring. Wel veel gameplay beelden en reviews gezien o.a. van AngryJoe.
    Hij vond dat Red Hood zeer zwak was en daar tegenover kon je het beste met Batgirl spelen. Hij liet de beelden zien van een zwakke Red Hood. De balans van de karakters is slecht. De open wereld is zeer kaal, niet te vergelijken met de andere Arkham games.

  18. #10868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Geen ervaring. Wel veel gameplay beelden en reviews gezien o.a. van AngryJoe.
    Hij vond dat Red Hood zeer zwak was en daar tegenover kon je het beste met Batgirl spelen. Hij liet de beelden zien van een zwakke Red Hood. De balans van de karakters is slecht. De open wereld is zeer kaal, niet te vergelijken met de andere Arkham games.
    De game heeft inmiddels wel al wat patches achter de rug.Er zitten minpunten in waar ik opzich wel mee kan leven.
    Het is dat ik hem van iemand voor 20 euro kan kopen.

  19. #10869

    Standaard

    Hogwarts Legacy breekt Twitch-record voor meeste gelijktijdige kijkers:


    Dat is heel mooi nieuws, vanwege de controversie.

    De stream van Girlfriendreviews (deze maken altijd leuke YT reviews) is slecht verlopen met pesterijen in hun chat. Ik had begrepen dat
    HasanAbi vanwege het persoonlijk aanvallen Hogwarts niet wou gaan streamen.

  20. #10870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De game heeft inmiddels wel al wat patches achter de rug.Er zitten minpunten in waar ik opzich wel mee kan leven.
    Het is dat ik hem van iemand voor 20 euro kan kopen.
    Voor 20 Euro kan het geen kwaad.

  21. #10871

    Standaard

    Nou Nintendo Direkt... hmmm

    Maar wel een collectors editie van Tears of The Kingdom en een nieuwe Amiibo.

    Een must have voor mij.



  22. #10872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nou Nintendo Direkt... hmmm

    Maar wel een collectors editie van Tears of The Kingdom en een nieuwe Amiibo.

    Een must have voor mij.
    Je kunt je inschrijven: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom | My Nintendo Store

  23. #10873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Voor 20 Euro kan het geen kwaad.
    Ook nog de steelbook.Morgen ga ik eerst aan Hogwarts beginnen.

    Maar bij WarnerGames zijn ze niet zo van de hoge framerate.Voor Batman Arkham Knight hadden ze ook wel een update mogen lanceren.

    Gotham Knights:Puur ontwikkeld voor de huide consoles en dan geen 60fps optieOp technisch vlak schijnt die co-op roet in het eten te gooien maar bijna iedereen wil die game lekker solo spelen.

    UPDATE
    Ben Gotham Knights nu aan het installeren.Ben namelijk te benieuwd naar mijn 1e indruk van die game.
    Dat het geen 60fps aan tikt probeer ik los te laten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-02-2023 om 14:28

  24. #10874

    Standaard

    Ik las dat als je in Hogwarts Legacy een missie naar Azkaban wilt doen, je voor Hufflepuff moet kiezen.

  25. #10875

    Standaard

    Gisteren een oude Xbox One X + oude games aan Cex verkocht.Met de tegoedbon hen ik een Switch terug gekocht.
    De Metroid Prime Remastered en Pikmin 4 wil ik niet aan me voorbij laten gaan.

    Metroid Prime Remastered: Deze was na de Direct meteen digitaal te koop.Fysieke versie komt op 22 feb uit.

    Heb de Zelda trailer nog eens op me gemak teruggekeken en ik merk dat deze game mij niet zo veel doet.Hel lijkt een soort van best-of te worden van alle gameplay mechanieken die je maar kan bedenken.

    Misschien heeft het deels ook te maken dat ik de open-wereld game structuur[heb er veel gespeeld] een beetje moe ben.Hoop straks bij Hogwarts dat ik niet tegen dat probleem aan ga lopen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-02-2023 om 08:39

Pagina 435 van 484 EersteEerste ... 335385425431432433434435436437438439445 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •