Pagina 436 van 484 EersteEerste ... 336386426432433434435436437438439440446 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.876 tot 10.900 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10876

    Standaard

    Metroid Prime Remastered [Switch]

    Oh my god ik ben de game nu met pro-controller aan het spelen en de nieuwe configuratie speelt geweldig
    Zelfs met een niet 4K resolutie spat dit van het scherm af.[900p/60fps]

    Retro heeft destijds een meesterwek gemaakt dat vandaag de dag nog tot het beste behoord.

    De upgrade tov de Gamecube versie is top gedaan.


    UPDATE
    Metacritic:
    https://www.metacritic.com/game/swit...ime-remastered

    Pro-controller:Lock-on met ZL & schieten met ZR maakt deze game zoveel beter speelbaar dan ten tijden van de Gamecube.
    Voor de duidelijkheid: Dit is geen first-person shooter maar een action/adventure/3DMetroidVania.
    Je bent in wezen meer aan het puzzelen dan aan het schieten.

    Het mooie is dat deze game een verhaal verteld zonder dialoog.

    Zelf had ik niet verwacht dat deze 2002 game nu nog zo indrukwekkend op me over zou komen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-02-2023 om 20:22

  2. #10877

    Standaard

    Hogwarts:Aan alles zie je dat het een top productie is.De truc dat missies in de open-wereld niet zo open zijn vatl me dan wel tegen.En ik had wat meer stats op de gear willen zien.

    Wat is jullie 1e indruk van deze game ?
    Zelf denk ik dat hij de hoge verwachtingen wel waar weet te maken.Maar goed ik zie naar 2 uur spelen ook dat hij net als elke andere game niet perfect is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-02-2023 om 20:21

  3. #10878

    Standaard

    Geïnstalleerd, maar moet nog beginnen.

  4. #10879

    Standaard

    Ik dacht even dat ik de enige Zelda liefhebber op aarde was die nog niet heel wild aan het worden is van het vervorg op Breath of The wild: https://gamer.nl/artikelen/column/ze...nog-niet-wild/

    Mochten er geen dungeons in gaan zitten dan denk ik dat veel mensen teleurgesteld gaan zijn.De Pikmin 4 trailer deed mij in de laatste Direct meer dan die Zelda trailer.

    Conclusie: Persoonlijk had ik na Breath of The wild denk liever weer een traditionele Zelda gezien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-02-2023 om 08:34

  5. #10880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik dacht even dat ik de enige Zelda liefhebber op aarde was die nog niet heel wild aan het worden is van het vervorg op Breath of The wild: https://gamer.nl/artikelen/column/ze...nog-niet-wild/

    Mochten er geen dungeons in gaan zitten dan denk ik dat veel mensen teleurgesteld gaan zijn.De Pikmin 4 trailer deed mij in de laatste Direct meer dan die Zelda trailer.

    Conclusie: Persoonlijk had ik na Breath of The wild denk liever weer een traditionele Zelda gezien.

    Wees gerust het gaat een fantastische game worden, ik lees gewoon nooit zo veel over games die ik interessant vind.
    Ik kijk af en toe een trailer of een playthrough video van een half uur en dan kijk ik of het wat voor mij is.
    Nu met The Legend Of Zelda is dat niet moeilijk, ik koop ze allemaal. Ik ben namelijk een superfan van Zelda games en heb ook erg veel memorabilia van de game zoals beeldjes, boeken en dergelijke.

    Ze staan in pre-order nu de game en amiibo en kan niet wachten om ze te gaan spelen.




  6. #10881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hogwarts:Aan alles zie je dat het een top productie is.De truc dat missies in de open-wereld niet zo open zijn vatl me dan wel tegen.En ik had wat meer stats op de gear willen zien.

    Wat is jullie 1e indruk van deze game ?
    Zelf denk ik dat hij de hoge verwachtingen wel waar weet te maken.Maar goed ik zie naar 2 uur spelen ook dat hij net als elke andere game niet perfect is.

    Het is allemaal wel heel mooi om te zien, het kasteel en het land eromheen is heel groot.
    Ik ben net in dat stadje, ben even de naam kwijt, aangekomen waar je van alles kunt kopen.
    Je moest ook een naam verzinnen, maar heb gewoon mijn eigen naam gebruikt, lol.

    Waar ben je ingedeeld?
    Ik zit bij Hufflepuff.

    Er is echt wel heel erg veel te doen, het enige min puntje tot nu toe is dat het niet is nederlands ondertiteld.

    Maar ik heb de game nog maar een uurtje of 3 gespeeld.
    Ik ga vandaag weer verder.

  7. #10882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Het is allemaal wel heel mooi om te zien, het kasteel en het land eromheen is heel groot.
    Ik ben net in dat stadje, ben even de naam kwijt, aangekomen waar je van alles kunt kopen.
    Je moest ook een naam verzinnen, maar heb gewoon mijn eigen naam gebruikt, lol.

    Waar ben je ingedeeld?
    Ik zit bij Hufflepuff.

    Er is echt wel heel erg veel te doen, het enige min puntje tot nu toe is dat het niet is nederlands ondertiteld.

    Maar ik heb de game nog maar een uurtje of 3 gespeeld.
    Ik ga vandaag weer verder.
    Ik Ravenclaw.Ja leuk hé dat eerste stadje.

    Dit nog over Zelda:Zelfs een mindere Zelda game is nog goed dus een ramp gaat het nooit worden.
    Die CE & amiibo zien er top uit.

    Wat vond jij van die nieuwe Pikmin 4 trailer ?
    Die ice Pikmin en dat hondje gaat voor leuke gameplay zorgen

  8. #10883

    Standaard

    Ik ben bij Hufflepuff gegaan, vanwege een extra side quest die schijnbaar alleen mogelijk is via Hufflepuff.

    Wat me tot nu toe heel erg tegenvalt is het gebrek aan sfeer. Weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen, maar het voelt alsof ik alleen rondloop op die school, zonder klasgenoten, vrienden, vijanden. Dat begon al aan het begin van het spel, als je bij de Sorting Head komt in de grote hal en je hebt totaal geen interactie met de andere leerlingen

    Misschien had ik teveel een idee van Harry/Ron/Hermelien (en de andere klasgenoten van Harry) in mijn hoofd, maar ik had er toch echt iets meer van verwacht.

    Moet natuurlijk wel zeggen dat ik nog in het begin van het spel ben, dus misschien worden de relaties met andere leerlingen nog interessanter. Maar momenteel voelen de NPCs allemaal nog erg houterig en onpersoonlijk aan.

    Ik ben overigens net terug uit Hogsmaede.

  9. #10884

    Standaard

    Oke.Ik vind juist dat die sfeer er wel goed in zit.

    Ben niet het type dat heel Youtube af gaat voor de juiste build enzo.Mocht ik dingen over het hoofd zien tja dan is dat zo.

    Of het puur op gameplay gebied interessant blijft trek ik nog in twijfel.Dat het niet de beste open-wereld game is heb ik al wel gezien.

  10. #10885

    Standaard De rare wereld waarin we leven.

    Tijd schiet me te kort om te spelen met Hogwarts Legacy. Ondertussen blijven de controversies van Hogwarts Legacy wel verschijnen.
    Het wordt steeds gekker. Zelfs game journalisten doen mee met het dwarsbomen. Dat de redactie van Wired magazine zoiets toelaat.

    https://www.wired.com/review/hogwarts-legacy-review/
    De 1/10 rating is niet eens gebaseerd op de game, maar op de haat van J.K. Rowling.
    Professioneel/zakelijk/onbevooroordeeld wordt steeds minder in de media.
    Ja, reviews zijn subjectief, maar men kan wel ver gaan. Plus welke journalist is het meest geschikt voor een videogame reviews.
    Jaina Grey, de Hogwarts Legacy.reviever van Wired, heeft in het verleden totaal andere speeltjes gereviewd.
    https://www.wired.com/author/jaina-grey/

    Een korte vid mbt deze zogenaamde Wired review is ook beschikbaar

  11. #10886

    Standaard

    Gisteren zag ik een stukje dat Digital Foundry de game niet onde de loep gaat nemen.Weet je wat het is @crocs in vind dit soort dingen zo eng dat ik niet goed weet wat ik er mee aan moet.

    Ondaks alles is de game wel een enorm succes!Zo lang de reviews & user-score top zijn is er eigenlijk niets aan de hand.

    Heel dat gedoe rondom Bayonetta 3 laatst dat ging op een gegeven moment ook boven me pet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-02-2023 om 16:36

  12. #10887

    Standaard

    Ik heb ook voor Hufflepuff gekozen, omdat hun huis specifieke missie naar Azkaban gaat, andere huizen hebben andere missies (elk huis één). Ik ben nu bijna op het punt om naar Hogsmeade te gaan. Game bevalt tot nu toe erg goed.

  13. #10888

    Standaard

    De enige die ik nog moet hebben is Daruk.


  14. #10889

    Standaard

    Mooi Driekus

    Vandaag en gisteren besteed aan Hogwarts dus ik ga ik de avond verder met Metroid Prime.
    Morgen heb ik Hogwarts weer verder op de planning.Weet niet waar het precies aan ligt maar een 100% klik met de game is er nog niet van mij kant uit.
    Dat staat verder los van de kwaliteit van de game want die is op zich gewoon prima.

    Die klik dat ik door wil blijven spelen mis ik.Dat zegt in mij geval meestal al veel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-02-2023 om 20:14

  15. #10890

    Standaard

    Ik mis die klik ook, Jeroeni. Ik weet niet echt waarom. Het voelt allemaal nog iets te “safe”, iets te neutraal, iets teveel binnen de lijntjes gekleurd allemaal.

    Ik ga er nu weer mee verder, eens kijken of het spel me nog gaat verrassen.

    En wat die betreft die absurde “trans extremisten”…. Gek geworden zijn ze. Zou het spel bijna nog 3 keer kopen, gewoon om groepen als Wired dwars te zitten.

  16. #10891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik mis die klik ook, Jeroeni. Ik weet niet echt waarom. Het voelt allemaal nog iets te “safe”, iets te neutraal, iets teveel binnen de lijntjes gekleurd allemaal.

    Ik ga er nu weer mee verder, eens kijken of het spel me nog gaat verrassen.

    En wat die betreft die absurde “trans extremisten”…. Gek geworden zijn ze. Zou het spel bijna nog 3 keer kopen, gewoon om groepen als Wired dwars te zitten.
    Denk dat het dat is ja.

  17. #10892

    Standaard

    Heb Hogwarts verkocht.Als er na een uurtje of 12 nog geen klik is dan gaat hij de deur uit.

  18. #10893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb Hogwarts verkocht.Als er na een uurtje of 12 nog geen klik is dan gaat hij de deur uit.
    Vanwaar geen klik Jeroen? Ik lees tegenvallende berichten over gebrek aan sfeer en interactie?

  19. #10894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vanwaar geen klik Jeroen? Ik lees tegenvallende berichten over gebrek aan sfeer en interactie?
    Gezien het gewoon een goede game is ligt het gewoon puur aan mezelf Rogier.

    Het wil heel graag een grote RPG zijn met open-wereld maar doet dat dan op een casual achtige manier.Had graag gezien dat de kleding wat meer stats zouden hebben en de open-wereld is ook een beetje meh!

    Qua RPG zit dit voor mij gevoel een beetje onder bv Horizon of God of War.Dat de game misschien te blij zou zijn heeft er niets mee te maken want ik ben iemand die ook Ratchet & Clank speelt of juist een Pokemon RPG.

    Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat ik liever een Pokemon RPG speel dan dit.

    Benieuwd of @Marcccc wel de klik heeft gevonden.Deze gast keek er echt naar uit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-02-2023 om 14:16

  20. #10895

    Standaard

    Ik speel ‘m gewoon uit, want ik heb er wel genoeg plezier mee. Maar het is een 13-in-een-dozijn open world game, en gezien het rijke bron materiaal had ik toch wel iets meer verwacht. Het blijft allemaal erg vlakjes.

    Batman: Arkham City was ook een “standaard open world game”, maar die wist me destijds toch meer te boeien dan dit spel nu.

  21. #10896

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gisteren zag ik een stukje dat Digital Foundry de game niet onde de loep gaat nemen.Weet je wat het is @crocs in vind dit soort dingen zo eng dat ik niet goed weet wat ik er mee aan moet.
    Dat is inderdaad niet erg prettig. Echter je moet je niet schuldig voelen als je deze game speelt. Wij, inwoners van een rijk land, kunnen zich dan overal wel schuldig gaan voelen.

  22. #10897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Dat is inderdaad niet erg prettig. Echter je moet je niet schuldig voelen als je deze game speelt. Wij, inwoners van een rijk land, kunnen zich dan overal wel schuldig gaan voelen.
    Oh nee nog niet bijna dat ik me schuldig voel.Ik ben gewoon een simpele gast die graag een spelletje speelt.

  23. #10898

  24. #10899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Voor de VR liefhebbers zijn dit goede berichten.Persoonlijk heb ik ook niets met VR.

  25. #10900

Pagina 436 van 484 EersteEerste ... 336386426432433434435436437438439440446 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •