Pagina 437 van 484 EersteEerste ... 337387427433434435436437438439440441447 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.901 tot 10.925 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Vandaag gekocht

    Pffff voor ik het wis werd het gisteren 2 uur in de nacht.

    Na het mindere Three Houses[2019] is dit FE zoals ik het wil zien.Awakening & Fates[3DS] gingen als een richting in die mij niet aansprak.
    In wezen is dit veel meer een old-school achtige FE.Dat het verhaal een beetje zwak is weegt niet op tegen de fantastische gameplay!

    Gezien er bij deze serie nu heel duikelijk twee kampen zijn ben ik benieuwd hoe Nintendo het voort zet.Misschien is het na dit deel beter om een remake[geruchten gaan al even] te gaan doen.

    Dit is een toppertje!


    Deze zijn mijn favo
    [GBA]


    [3DS]

    [Dit was een remake]

    Ik vemoed dat Engage ook op mijn favo lijstje gaat staan.


    De Wii & Gamecube versie heb ik jammer genoeg nooit gespeeld.Zag laatst bij Cex dat ze voor de Gamecube versie dik 200 Euro vragen.

    Sowieso heeft Nintendo qua FE games genoeg materiaal om in de toekomst weer een remake te gaan doen.

    Laatst aangepast door jeroeni : 18-02-2023 om 14:35

  2. #10902

    Standaard

    WaaWaarschuwing: Tears of the Kingdom Artbook gelektrschuwing: Tears of the Kingdom Artbook gelekt: https://www.n1up.nl/news/waarschuwin...rtbook-gelekt/

    Maar mensen we zitten pas in februari en nu al zo'n grote lek.

    Dit is goed nieuws: Zelf ga ik niets checken maar zo her en der vang ik wel op dat er veel nieuwe leuke dingen in zitten.

  3. #10903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    WaaWaarschuwing: Tears of the Kingdom Artbook gelektrschuwing: Tears of the Kingdom Artbook gelekt: https://www.n1up.nl/news/waarschuwin...rtbook-gelekt/

    Maar mensen we zitten pas in februari en nu al zo'n grote lek.

    Dit is goed nieuws: Zelf ga ik niets checken maar zo her en der vang ik wel op dat er veel nieuwe leuke dingen in zitten.
    Ik ga ook echt niet kijken en probeer zoveel mogelijk van deze leaks to ontwijken .
    Enne dat artbook kom natuurlijk ook bij een download versie van de game, maar gebeurt toch niet vaak dat er iets van Nintendo wordt gelekt.

  4. #10904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik ga ook echt niet kijken en probeer zoveel mogelijk van deze leaks to ontwijken .
    Enne dat artbook kom natuurlijk ook bij een download versie van de game, maar gebeurt toch niet vaak dat er iets van Nintendo wordt gelekt.
    Bij Nintendo is dat idd niet heel gebruikelijk.Deze leak gaat de boeken in als een erg grote fout.
    Dat er dingern van een Direct-show lekken heeft vaak wel wat maar dit...

    Dan zit er maar een ding op:Eeder uitbrengen die handel.Bij Nintendo liggen games toch vaak al langer op de plank klaar.

  5. #10905

    Standaard

    - Sony zendt overmorgen State of Play-presentatie uit:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/so...esentatie-uit/

    - Geen deal tussen Sony en Microsoft over Activision:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ge...er-activision/

    - Nieuwe Pokémon Presents wordt op 27 februari uitgezonden: https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ni...i-uitgezonden/


    Wild Hearts review:https://pu.nl/artikelen/review/wild-...-oneerlijk-is/
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-02-2023 om 07:34

  6. #10906

    Standaard

    Kirby's Return to Dreamland Deluxe [Switch]

    Reviews: https://www.metacritic.com/game/swit...critic-reviews

    UPDATE
    Besteld bij Bol.com


    Heb de Wii versie destijds niet gespeeld dus deze game gaat nieuw voor me zijn.

    Demo gespeeld: De game ziet er top uit en speelt super in 60fps.Ander groot puspunt is dat Nintendo een hoop nieuwe content heeft toegevoegd.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-02-2023 om 16:57

  7. #10907

    Standaard

    Microsoft sluit tienjarige deal met Nvidia, pc-games naar GeForce Now:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/mi...r-geforce-now/

  8. #10908

  9. #10909

    Standaard

    Met een GameAwards prijs nu ook deze te pakken.

    De reden dat ik deze laatst niet noemde in mijn Ubisoft lijstje[games die wel goed zijn] is omdat ik bij deze titel meestal vergeet dat hij van die uitgever is.Deze game is gewoon niet Ubisoft achtig.

    Ik las laatst dat deze game het qua verkoop minder heeft gedaan dan het eerste deel dus daarom ben ik blij dat hij weer in de prijzen valt.Goede games moeten gezien worden!

    Sta ik 100% achter.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-02-2023 om 15:10

  10. #10910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    - Sony zendt overmorgen State of Play-presentatie uit:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/so...esentatie-uit/
    Ouch met het zien van The Suicide Squad: Kill The Justice League gameplay.
    Dit is wel Rocksteady Studios hé. Het komt niet van WB Games Montréal vandaan.
    Ook niet onbelangrijk wat betreft deze game. De laatste (Batman) rol van Kevin Conroy.


  11. #10911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ouch met het zien van The Suicide Squad: Kill The Justice League gameplay.
    Dit is wel Rocksteady Studios hé. Het komt niet van WB Games Montréal vandaan.
    Ook niet onbelangrijk wat betreft deze game. De laatste (Batman) rol van Kevin Conroy.

    Dat het door Rocksteady Studios is maakt het nu ook zo pijnlijk.

    Ja goed deze game is nog in een tijd gemaakt dan men dacht dat dit concept nu nog zou werken.Anthem & Marvels Avengers: Deze games zijn door top studios gemaakt maar jammer genoeg compleet mislukt.

    Co-op:Weinig gamers vragen er om en het is enorm veel werk voor de ontwikkelaar.Gamers willen een pure SP zoals de Arkham games.

    Suicide!
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-02-2023 om 12:18

  12. #10912

    Standaard

    Final Fantasy XVI Preview:https://nl.ign.com/final-fantasy-xvi...nde-cinematics

    Dat het nog meer dan ooit richting hack/slash gaat valt bij veel mensen niet best.
    Het valt me wel op dat de UI van deze game erg heftig is.Al lijkt me dat er bij release een optie is omdat wat te dimmen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-03-2023 om 13:46

  13. #10913

    Standaard

    Top 20 van meest in Japan gedownloade Nintendo games in februari.

    Breath of The Wild nog steeds op 2 dat is toch wel heel leuk na al die jaren.
    Enne geen Mario Oddessy te zien, en toch geven ze een Mario OLED Switch editie uit over een aantal maanden.
    Nu maar hopen dat de Zelda Editie die je af en toe voor bij ziet komen ook wordt uitgebracht.

    1 - Kirby’s Return to Dream Land Deluxe [24.2.2023] {6 500 Yen}
    2 - The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Nintendo) [03.3.2017] {7 678 Yen}
    3 - Splatoon 3 (Nintendo) [09.9.2022] {6 500 Yen}
    4 - Overcooked! 2 (Team17) [07.8.2018] {2 750 Yen}
    5 - Octopath Traveler II (Square-Enix) [24.2.2023] {7 800 Yen}
    6 - PowerWash Simulator (Square-Enix) [31.1.2021] {2 970 Yen}
    7 - Fire Emblem Engage [20.01.2023] {7 600 Yen}
    8 - Pokémon Violet (The Pokémon Company) [18.11.2022] {6 500 Yen}
    9 - THEATRHYTHM FINAL BAR LINE (Square-Enix) [16.2.2023] {6 380 Yen}
    10 - Metroid Prime Remastered (Nintendo) [09.2.2023] {4 300 Yen}
    11 - Human: Fall Flat (Teyon Japan) [28.12.2017] {1 530 Yen}
    12 - Mario Kart 8 Deluxe (Nintendo) [28.4.2017] {6 578 Yen}
    13 - Pokémon Scarlet (The Pokémon Company) [18.11.2022] {6 500 Yen}
    14 - Minecraft (Microsoft Japan) [21.6.2018] {3 960 Yen}
    15 - Persona 4 Golden (Atlus) [19.1.2023] {1 980 Yen}
    16 - ARK: Survival Evolved (Spike-Chunsoft) [24.2.2023] {4 180 Yen}
    17 - Animal Crossing: New Horizons (Nintendo) [20.3.2020] {6 578 Yen}
    18 - Story of Seasons: A Wonderful Life (Marvelous) [26.1.2023] {5 478 Yen}
    19 - Super Smash Bros. Ultimate (Nintendo) [07.12.2018] {7 920 Yen}
    20 - Among Us (Innersloth) [16.12.2020] {520 Yen}

  14. #10914

    Standaard

    @Driekus
    De reden dat Nintendo games hun hoge prijs blijven houden is dat ze een lange andem hebben.

    Breath of the Wild is en blijft hot in het land van games.Stel er komt eind dit jaar een nieuwe Mario game uit dan ga je zien dat Mario Oddessy het ook weer goed gaat doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-03-2023 om 14:43

  15. #10915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus
    De reden dat Nintendo games hun hoge prijs blijven houden is dat ze een lange andem hebben.

    Breath of the Wild is en blijft hot in het land van games.Stel er komt eind dit jaar een nieuwe Mario game uit dan ga je zien dat Mario Oddessy het ook weer goed gaat doen.
    Dat er een nieuw deel aan komt, zal ook niet tegenwerken

    Forspoken (PS5) is nu al voor 39,99 euro te koop bij Bol.com en Amazon.nl. Dat zegt weinig goeds over de verkoopcijfers.

  16. #10916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dat er een nieuw deel aan komt, zal ook niet tegenwerken

    Forspoken (PS5) is nu al voor 39,99 euro te koop bij Bol.com en Amazon.nl. Dat zegt weinig goeds over de verkoopcijfers.
    Zeker ja.Ik denk dat je bij de nieuwe Zelda best veel mist als je Breath of The wild niet gespeeld hebt.

  17. #10917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zeker ja.Ik denk dat je bij de nieuwe Zelda best veel mist als je Breath of The wild niet gespeeld hebt.
    Dat denk ik ook wel, wat ik hoop is dat je je oude safefile kan meenemen naar Tears Of The Kingdom.
    Dus al je wapens houd en zo.

    Wat er ook weer gaat komen is een DLC.

    Ik kijk er naar uit nog maar 70 dagen en dan komt de game uit.

  18. #10918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Dat denk ik ook wel, wat ik hoop is dat je je oude safefile kan meenemen naar Tears Of The Kingdom.
    Dus al je wapens houd en zo.

    Wat er ook weer gaat komen is een DLC.

    Ik kijk er naar uit nog maar 70 dagen en dan komt de game uit.
    Mensen die dat art book gezien hebben zeggen dat dit deel echt niet als een Uitbreiding/DLC gaat voelen.Ik was daar namelijk een beetje bang voor.

    Oude safefile:Geen idee of ze daar iets mee doen.Ik weet ook niet of je Breath of The wild voor deze gespeeld moet hebben.

    DLC: Durf 100% te zeggen dat dit deel ook weer grote dlc pakketten gaat krijgen.Nintendo gaat met deze titel gewoon groot uitpakken.

    UPDATE
    Deze video is interessant:https://www.youtube.com/watch?v=YsD5IHy5mc8
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-03-2023 om 14:39

  19. #10919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Forspoken (PS5) is nu al voor 39,99 euro te koop bij Bol.com en Amazon.nl. Dat zegt weinig goeds over de verkoopcijfers.
    Ach. Niks nieuws onder de zon. In de US werd Forspoken al na een week iets goedkoper.

    $10 Off Forspoken for PS5


    Forspoken was released earlier this week and already we're seeing a discount for it. Pick it up from Amazon for $59.99, a $10 discount from it's original $70 MSRP. Forspoken is a current-gen only game that's not available for the PS4. That means it was built from the ground up to take advantage of the PS5's hardware. It features impressive visuals and a fun combat system. It's not a perfect game by any means, so all the better to get it on sale.



    En dan is er nog dat andere nieuws:
    https://www.dualshockers.com/forspok...dio-shut-down/

  20. #10920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mensen die dat art book gezien hebben zeggen dat dit deel echt niet als een Uitbreiding/DLC gaat voelen.Ik was daar namelijk een beetje bang voor.

    Oude safefile:Geen idee of ze daar iets mee doen.Ik weet ook niet of je Breath of The wild voor deze gespeeld moet hebben.

    DLC: Durf 100% te zeggen dat dit deel ook weer grote dlc pakketten gaat krijgen.Nintendo gaat met deze titel gewoon groot uitpakken.

    UPDATE
    Deze video is interessant:https://www.youtube.com/watch?v=YsD5IHy5mc8

    Het gaat zeker niet als een DLC aanvoelen, het spel is het grootste ooit voor Nintendo.
    Tears of The Kingdom Downloadgrootte
    18637,00 MB (geschat)

    Breath of The Wild was ongeveer 15 GB groot.

    NOG 69 DAGEN!!!

  21. #10921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Het gaat zeker niet als een DLC aanvoelen, het spel is het grootste ooit voor Nintendo.
    Tears of The Kingdom Downloadgrootte
    18637,00 MB (geschat)

    Breath of The Wild was ongeveer 15 GB groot.

    NOG 69 DAGEN!!!
    Heb zelf even moeten wennen aan het feit dat Nintendo een vervolg maakt binnen de Zelda serie.En ik hoop gewoon dat de dungeons op een bepaalde manier terugkeren.

    Ik laat me graag verrassen.

  22. #10922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb zelf even moeten wennen aan het feit dat Nintendo een vervolg maakt binnen de Zelda serie.En ik hoop gewoon dat de dungeons op een bepaalde manier terugkeren.

    Ik laat me graag verrassen.
    Ik ook, ik wil niks meer lezen over de game, geen spoilers bedoel ik dan.
    Ik kan niet wachten om deze game te spelen.
    BOTW speel ik nog steeds lol.

    Ja de dungeons zoals in voorgaande Zelda games zijn leuk, ja ik hoop ook dat er weer zoiets in zit.
    Ik ben echt benieuwd straks als je de game start of link dan weer wakker word, of dat het nu iets anders is.

  23. #10923

    Standaard

    @tmvde

    Hey heb je Metroid Prime al op de Switch ?

    Tjonge jonge wat is deze 2002 game nu nog gaaf zeg.Deze game heeft niets van zijn kracht verloren.

  24. #10924

    Standaard

    Zeker, zaterdag aangekomen, maar ben nu bezig aan de laatste missies van Hogwarts Legacy en ga waarschijnlijk wat indies spelen hierna (Untitled Goose Game en Stray). Misschien daarna, al komt de DLC van Horizon Forbidden West er ook aan volgende maand.
    Laatst aangepast door tmvde : 06-03-2023 om 07:15

  25. #10925

    Standaard

    Heb je wel al ervaring met de Gamecube/Wii versie of is de Prime serie echt nieuw voor je ?

Pagina 437 van 484 EersteEerste ... 337387427433434435436437438439440441447 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •