Pagina 445 van 484 EersteEerste ... 345395435441442443444445446447448449455 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.101 tot 11.125 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Star Wars Jedi: Survivor: De eerste geluiden zijn goed!
    Mooi Vond het eerste deel al erg de moeite waard.

  2. #11102

    Standaard

    God of War Ragnarok:Heb de game voor een mooi prijs van een kennis gekocht.Hoop dat het gezeur van Atreus meevalt want anders gaat hij zo weer op marktplaats.
    @tmvde: Ik lees her en der dat het upgraden van gear en zo niet zo fijn werkt als in de eerste game.Is dat iets waar jij ook als minder hebt ervaren ?

    Beeld & framerate:Pffff wat boel opties.Welke settings gebruik jij ?

    Ga straks ff cheken hoe het spel oogt en dat gaat jij ff in de kast tot ik een andere game af.

  3. #11103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Mooi Vond het eerste deel al erg de moeite waard.
    Dat was idd een goed Star Wars product.

    Star Wars Jedi: Survivor maakt optimaal gebruik van de DualSense:https://playsense.nl/536826/star-war...-de-dualsense/

    Bevat een hubwereld:https://www.gamed.nl/view/145163

  4. #11104

  5. #11105

    Standaard

    Sony werkt volgens geruchten aan nieuwe PlayStation-handheld Q Lite: https://pu.nl/artikelen/nieuws/sony-...ndheld-q-lite/

    Sony heeft de geweldige PSVita snel dood laten gaan dus ik hoop dat het bij een gerucht blijft want anders hebben ze straks naast PSVR2 nog een flop.
    Sony/Playstation moet gewoon goede AAA game blijven maken en niet weer die handheld wereld gaan verkennen.Nintendo is de enige die echt snapt hoe dat werkt en er ook veel succes mee heeft.

  6. #11106

    Standaard

    Ik heb mn Vita weer herontdekt, ook deels ivm de Remote Play functie. Maar als je het slim doet kan je via remote play op je Vita de remote play app op je PS4 activeren waardoor je PS5 games kan spelen. Jammer dat er verder geen games voor de Vita meer uitkomen, IMO een prima handheld. Zelfs de PSP gebruik ik nog, de Remote Play fucntie voor de PS3 is een stuk trager, maar werkt ook (naast het feit dat je die ook op de Vita kan instellen). Sony had meer geduld moeten hebben met de Vita en meer games moeten uitbrengen, dan had het best een succes kunnen worden.

  7. #11107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb mn Vita weer herontdekt, ook deels ivm de Remote Play functie. Maar als je het slim doet kan je via remote play op je Vita de remote play app op je PS4 activeren waardoor je PS5 games kan spelen. Jammer dat er verder geen games voor de Vita meer uitkomen, IMO een prima handheld. Zelfs de PSP gebruik ik nog, de Remote Play fucntie voor de PS3 is een stuk trager, maar werkt ook (naast het feit dat je die ook op de Vita kan instellen). Sony had meer geduld moeten hebben met de Vita en meer games moeten uitbrengen, dan had het best een succes kunnen worden.
    Ik ben meer fan van games die speciaal voor de Vita ontwikkeld werden.Zijn er niet veel hoor.

    Voor mij eigenlijk maar drie toppers:
    - Killzone: Mercenary
    - Uncharted
    - Wipeout 2048

    Er was eigenlijk al meteen een gebrek aan software.Wat dat betreft was het op de PSP stukken beter.
    Ik vind de PSVita nu zelfs nog een gaaf ding om zien.

  8. #11108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben meer fan van games die speciaal voor de Vita ontwikkeld werden.Zijn er niet veel hoor.

    Voor mij eigenlijk maar drie toppers:
    - Killzone: Mercenary
    - Uncharted
    - Wipeout 2048

    Er was eigenlijk al meteen een gebrek aan software.Wat dat betreft was het op de PSP stukken beter.
    Ik vind de PSVita nu zelfs nog een gaaf ding om zien.
    Ja, dat zijn gave games. Maar ik had wel graag versies of zelfs ports willen zien van AC games of Last of Us. Sony had meer met hun exclusives kunnen doen om de interesse in de Vita vast te houden. Nu is de enige eigenlijk Uncharted geweest en dat was echt te weinig. De PSP had veel meer content, en natuurlijk de UMD Video. Dat was dan wellicht geen USP van de PSP zelf, maar het bracht wel steeds meer de aandacht naar de PSP. En idd, de Vita is een gaaf ding om te zien en is gewoon echt een goed device. Ik heb de OLED versie, en die is echt top. En de besturing is ook prima, zelfs ook via Remote Play.

  9. #11109

    Standaard

    Alleen in Japan is de Vita een groot succes geweest.Ik denk ook dat de marketing voor dat ding hier niet al te best was.
    Mensen waren tervreden met de Vita en wilde meer maar kregen van Sony niet meer.

  10. #11110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Alleen in Japan is de Vita een groot succes geweest.Ik denk ook dat de marketing voor dat ding hier niet al te best was.
    Mensen waren tervreden met de Vita en wilde meer maar kregen van Sony niet meer.
    Bizar, ze hadden echt goud in handen want dan ding was zijn tijd best vooruit. Stevige build, game cartridges, goede UI, touch screen, alles.Ze hadden er zelfs op verder kunnen bouwen door een Pro uit te brengen icm de PS5. Nu komen ze weer met een halfbakken upgrade van de PSP Go (want dat is die Q Lite gewoon eigenlijk).

  11. #11111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bizar, ze hadden echt goud in handen want dan ding was zijn tijd best vooruit. Stevige build, game cartridges, goede UI, touch screen, alles.Ze hadden er zelfs op verder kunnen bouwen door een Pro uit te brengen icm de PS5. Nu komen ze weer met een halfbakken upgrade van de PSP Go (want dat is die Q Lite gewoon eigenlijk).
    Ja idd dat ding zelf had alles mee.Kijk ik geeft Sony zelf hier de schuld van maar misschien was er toch te vanuit de gamer te weinig interesse om naast home-console ook handheld te gaan.

  12. #11112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja idd dat ding zelf had alles mee.Kijk ik geeft Sony zelf hier de schuld van maar misschien was er toch te vanuit de gamer te weinig interesse om naast home-console ook handheld te gaan.
    Ja, misschien wel inderdaad...alhoewel nu het goed moment is, kijk maar naar de Switch. Alles is bijna handheld tegenwoordig...Dus ach, misschien wordt het dan nog wat met die Q Lite.

  13. #11113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    God of War Ragnarok:Heb de game voor een mooi prijs van een kennis gekocht.Hoop dat het gezeur van Atreus meevalt want anders gaat hij zo weer op marktplaats.
    @tmvde: Ik lees her en der dat het upgraden van gear en zo niet zo fijn werkt als in de eerste game.Is dat iets waar jij ook als minder hebt ervaren ?

    Beeld & framerate:Pffff wat boel opties.Welke settings gebruik jij ?

    Ga straks ff cheken hoe het spel oogt en dat gaat jij ff in de kast tot ik een andere game af.
    @Rogier
    Ben jij in bezit van deze game ?....Zo ja ik welke stand heb jij de HDR[in spel zelf] staan ?
    Soms ben ik blij dat de Nintendo-Switch geen HDR aan boord heeft.

  14. #11114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Rogier
    Ben jij in bezit van deze game ?....Zo ja ik welke stand heb jij de HDR[in spel zelf] staan ?
    Soms ben ik blij dat de Nintendo-Switch geen HDR aan boord heeft.

    Nee, deze heb ik niet. Wel over getwijfeld maar heb nog een aardige backlog aan PS5 games, en ook zelfs PS4 games, liggen die ik eerst wil spelen.

  15. #11115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben meer fan van games die speciaal voor de Vita ontwikkeld werden.Zijn er niet veel hoor.

    Voor mij eigenlijk maar drie toppers:
    - Killzone: Mercenary
    - Uncharted
    - Wipeout 2048

    Er was eigenlijk al meteen een gebrek aan software.Wat dat betreft was het op de PSP stukken beter.
    Ik vind de PSVita nu zelfs nog een gaaf ding om zien.
    Uncharted was leuk, maar ook Gravity Rush en Tearaway (2 Sony titels) vond ik zeker de moeite waard. Die zijn later nog als port op de PS4 verschenen.

  16. #11116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Uncharted was leuk, maar ook Gravity Rush en Tearaway (2 Sony titels) vond ik zeker de moeite waard. Die zijn later nog als port op de PS4 verschenen.
    Ja Gravity Rush viel bij mij ook nog wel in de smaak.

    @tmvde
    Ben Ragnarok ff aan het testen op mijn scherm.Waren bij jou de donkere stukken met HDR aan ook zo extreem donker ?

  17. #11117

    Standaard

    Hmm...dan misschien eens kijken of Gravity Rush voor een leuk prijsje voor de Vita op te kop te tikken is.

  18. #11118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hmm...dan misschien eens kijken of Gravity Rush voor een leuk prijsje voor de Vita op te kop te tikken is.
    Oei Rogier dat is wel een heel Japans game design hoor.

  19. #11119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Oei Rogier dat is wel een heel Japans game design hoor.

    haha, nou Ghost of Tsushima staat ook nog ergens op mijn lijst hoor...ben sinds Last of Us aardig bedreven geworden in het boogschieten, dus wie weet. Eerst staat RDR2 op de lijst, en dan wie weet...

  20. #11120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja Gravity Rush viel bij mij ook nog wel in de smaak.

    @tmvde
    Ben Ragnarok ff aan het testen op mijn scherm.Waren bij jou de donkere stukken met HDR aan ook zo extreem donker ?
    Ik speel nog HD en geen 4K, dus geen HDR ondersteuning.

  21. #11121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik speel nog HD en geen 4K, dus geen HDR ondersteuning.
    Update:
    Ik heb de HDR nu goed gekregen.In die 2018 game was dat minder worstelen
    Heel eerlijk als je nog niet 4K/HDR speelt dan mis je niet heel veel hoor.1080p is vandaag de dag nog altijd top resolutie.

    UPDATE
    Ik heb voor de grap de game net in mijn 1080p monitor gedaan en dan ziet de game er nog top uit.Volgens mij is het altijd een dikke + geweest dat de Sony games er op elk scherm goed tot zijn recht komen.

    De grap is dat ik met mijn 4K/HDR[Sony-KD55XG9505] scherm loop te worstelen om goed/perfect beeld te krijgen
    Kijk ik speel ook Nintendo-Switch games dus misschien is mijn standaard niet zo hoog.Conclusie:4K/HDR/Oled zijn leuk voor als je nu een nieuw scherm koopt maar het zijn zeker geen must-have opties.[bij films een ander verhaal]
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-04-2023 om 16:11

  22. #11122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    haha, nou Ghost of Tsushima staat ook nog ergens op mijn lijst hoor...ben sinds Last of Us aardig bedreven geworden in het boogschieten, dus wie weet. Eerst staat RDR2 op de lijst, en dan wie weet...
    Ghost of Tsushima is idd Japans maar Gravity Rush is toch echt iets heel anders.Ghost of Tsushima is echt een topper!
    Boogschieten is altijd vet in games

  23. #11123

    Standaard

    Weet niet of hier mensen zijn de Gamekings volgen.De laatste jaren was er toch wel een gebrek aan leuk personeel en daaron vind ik het tof om vandaag te lezen dat Shelly weer terug komt.

    Dames die over games praten doen het bij mij goed.

  24. #11124

    Standaard

    Voor wie nog niet genoeg kan krijgen van God of War Ragnarok is er sinds vandaag een NG+: https://blog.playstation.com/2023/04...available-now/

  25. #11125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Weet niet of hier mensen zijn de Gamekings volgen.De laatste jaren was er toch wel een gebrek aan leuk personeel en daaron vind ik het tof om vandaag te lezen dat Shelly weer terug komt.

    Dames die over games praten doen het bij mij goed.
    Kijk dat al heel lang niet meer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Update:
    Ik heb de HDR nu goed gekregen.In die 2018 game was dat minder worstelen
    Heel eerlijk als je nog niet 4K/HDR speelt dan mis je niet heel veel hoor.1080p is vandaag de dag nog altijd top resolutie.

    UPDATE
    Ik heb voor de grap de game net in mijn 1080p monitor gedaan en dan ziet de game er nog top uit.Volgens mij is het altijd een dikke + geweest dat de Sony games er op elk scherm goed tot zijn recht komen.

    De grap is dat ik met mijn 4K/HDR[Sony-KD55XG9505] scherm loop te worstelen om goed/perfect beeld te krijgen
    Kijk ik speel ook Nintendo-Switch games dus misschien is mijn standaard niet zo hoog.Conclusie:4K/HDR/Oled zijn leuk voor als je nu een nieuw scherm koopt maar het zijn zeker geen must-have opties.[bij films een ander verhaal]
    Ik kan nog herinneren dat ik als kind Turtles II speelde op de NES en nog nooit zoiets moois had gezien. Oftewel als een game goed is, vallen de graphics je al snel niet meer op.

Pagina 445 van 484 EersteEerste ... 345395435441442443444445446447448449455 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •