Pagina 446 van 484 EersteEerste ... 346396436442443444445446447448449450456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.126 tot 11.150 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11126

    Standaard

    Gamekings:Het is niet meer wat het geweest is en daarom ben ook geen premium lid meer.Op zich werken de jongens hard om content te maken dus of het bij hun[de site] ligt of aan mezelf weet ik zo niet.

    Shelly heeft vijf jaar bij 2K gewerkt dus haar terukomst bij Gamekings zie ik wel als een grote toevoeging.


    JorRaptor: Dit Youtube kanaal vind ik al een tijd erg sterk qua info en tips.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-04-2023 om 07:30

  2. #11127

    Standaard

    Star Wars Jedi: Survivor's install size has increased from 130GB to 155GB

    UPDATE
    Kleine zorgen: In de preview code schijnt de framerate nog niet stabiel te zijn.Ik mag toch hopen dat ze van hun vorige game geleerd hebben want die had bij release best wel wat bugs.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-04-2023 om 15:27

  3. #11128

    Standaard

    Zonder de PlayStation 5 zou Final Fantasy XVI nog lang niet klaar zijn:https://playsense.nl/537131/zonder-d...et-klaar-zijn/

    Heb uit meerdere artikelen bergrepen dat Sony aan de optimalisatie heeft meegewekt.Ben super benieuwd naar het nieuwe flitsende combat systeem.
    Ik gok dat we ergens begin Juni een demo krijgen.

    Heel veel zin in!

    @Driekus
    Ook zin in deze nieuwe FF ?

  4. #11129

    Standaard

    Dying Light enhanced Edition is nu gratis te downloaden in de Epic game store.
    Tot 13 april.


  5. #11130

    Standaard

    Best een leuke game.Heb de game al op de Xbox.

  6. #11131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben meer fan van games die speciaal voor de Vita ontwikkeld werden.Zijn er niet veel hoor.

    Voor mij eigenlijk maar drie toppers:
    - Killzone: Mercenary
    - Uncharted
    - Wipeout 2048

    Er was eigenlijk al meteen een gebrek aan software.Wat dat betreft was het op de PSP stukken beter.
    Ik vind de PSVita nu zelfs nog een gaaf ding om zien.
    Ondanks dat Final Fantasy 10 in basis een home-console game was wil ik hem toch nog in mijn favo lijstje zetten.Deze was op de PSVita namelijk erg geslaagd!

  7. #11132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    The Super Mario Bros. Movie - Een ode aan Nintendo: https://www.n1up.nl/review/the-super...-aan-nintendo/
    - $377.6 million [op dit moment]
    - publiek score op Rotten is 96%

    De film is dus een groot succes.

  8. #11133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    - $377.6 million [op dit moment]
    - publiek score op Rotten is 96%

    De film is dus een groot succes.
    In VS zelfs de hoogste opening ooit voor een animatiefilm, heeft Frozen 2 verslagen.

  9. #11134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    In VS zelfs de hoogste opening ooit voor een animatiefilm, heeft Frozen 2 verslagen.
    Voor het Nintendo merk is dit film succes natuurlijk heel gunstig.Ik ben niet meer echt een bios bezoeker maar als deze straks op Blu-ray komt wil ik hem zeker zien.

  10. #11135

    Standaard

    Morgen een State of Play die om Final Fantasy 16 draait:https://t.co/nOULcwLVnQ

    Ze zijn met 20min nog al wat van plan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-04-2023 om 07:30

  11. #11136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Morgen een State of Play die om Final Fantasy 16 draait:https://t.co/nOULcwLVnQ

    Ze zijn met 20min nog al wat van plan.
    Ik ben al overtuigd. Zo zeer zelfs, dat ik FF XVI waarschijnlijk eerder ga spelen dan Tears of the Kingdom.

  12. #11137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik ben al overtuigd. Zo zeer zelfs, dat ik FF XVI waarschijnlijk eerder ga spelen dan Tears of the Kingdom.
    FF16 gaan mijn volgende game pas weer worden.Diablo 4[als ik die ga spelen] en Zelda speel ik ook wel op een ander moment.

    Ik vraag me wel af wat ze gaan laten zien want ik zelf heb al veel info tijden het PAX event gekregen.Natuurlijk besef ik dat het PAX event bij veel mensen niets eens bekend is dus mocht ik niets nieuws zien tja dan is dat zo.

    Aan het einde van de show een remake part 2 trailertje zou nice zijn.

    Dat FF16 voor Sony een belangrijke game is dat is duidelijk.De game heeft nog net niet het exclusieve Playstation logo op de hoes staan
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-04-2023 om 08:59

  13. #11138

  14. #11139

  15. #11140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik was het niet
    Ik ook niet hoor.

  16. #11141

    Standaard

    Diablo 4 sla ik over: Veel mensen hebben de beta gespeeld en her en der lees ik dat de game nog meer dan ooit is gemaakt voor co-op.Tuurlijk kan je de game ook nog solo spelen maar als ik steeds aan het level design zie dat het schreeuwt om co-op te spelen dan weet ik niet of ik het lang speel.

    De laatste jaren moet ik gewoon weing van co-op en multiplayer hebben.Lang leve de SP game!

  17. #11142

    Standaard

    Net een 1:16 aan nieuwe FF16 gameplay gezien.Qua vette combat gaat dit Bayonetta & Devil May Cry voorbij.

  18. #11143

    Standaard

    Morgen nieuwe Zelda trailer: https://www.n1up.nl/news/nieuwe-zeld...-aangekondigd/

    Morgen dus nieuwe beelden van Zelda & FF16.

  19. #11144

    Standaard

    Redfall kent bij release enkel een Quality modus met 30fps Performance modus volgt later: https://playsense.nl/537727/redfall-...s-volgt-later/

    We hebben het hier over een exclusieve Microsoft/Xbox game!

    Eerst beloofd Microsoft dat ze in de eerste helft van 2023 gaan knallen met drie AAA games en vervolgens kunnen ze er nog niet een fatsoenlijk lanceren bij release.

    Hoe kan dat dan toch dat een bedrijf als Capcom wel een dikke AAA titel[RE4] kan lanceren die bij release top is.Bij Microsoft gaat er volgens mij iets niet goed.


    In de wereld van games is het nooit saai

  20. #11145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Morgen een State of Play die om Final Fantasy 16 draait:https://t.co/nOULcwLVnQ

    Ze zijn met 20min nog al wat van plan.
    Als ik zo eens wat reacties lees op het web dan zijn er lui die denken dat Square de game eerder gaat uitbrengen.Zelf denk ik wel dat er een demo in de planning zit.

  21. #11146

    Standaard

    WOW

    Kan niet wachten.


  22. #11147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    WOW

    Kan niet wachten.

    Ziet er idd goed uit.Omdat ik het idee heb dat de nieuwe Final Fantasy iets nieuws gaat doen heb ik op dit moment meer mijn interesse in die game.
    Het is hier denk geen geheim meer dat ik fan ben van RPG achtige games die een heel vet combat systeem in zich hebben.

    Echt deze Zelda game gaat toffe mechanics hebben daar ligt het niet aan.Wel heb ik het gevoel dat ik in die wereld al genoeg gedaan heb[Breath of The wild]

    Even voor duidelijkheid: Een nieuwe FF game is meestal geen vervolg op de vorige.

    @Driekus: Ik snap volledig dat jij op Zelda aan het wachten bent maar had jij ook niet iets met Final Fantasy of vergis ik me ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-04-2023 om 17:31

  23. #11148

    Standaard

    Ziet er gaaf uit, maar komt bij mij even op de "wachtlijst." Ik ga eerst HFW Burning Shores, Star Wars Jedi Survivor en Final Fantasy XVI spelen. Misschien wacht ik zelfs wel totdat de (echte ) DLC er is.

  24. #11149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ziet er idd goed uit.Omdat ik het idee heb dat de nieuwe Final Fantasy iets nieuws gaat doen heb ik op dit moment meer mijn interesse in die game.
    Het is hier denk geen geheim meer dat ik fan ben van RPG achtige games die een heel vet combat systeem in zich hebben.

    Echt deze Zelda game gaat toffe mechanics hebben daar ligt het niet aan.Wel heb ik het gevoel dat ik in die wereld al genoeg gedaan heb[Breath of The wild]

    Even voor duidelijkheid: Een nieuwe FF game is meestal geen vervolg op de vorige.

    @Driekus: Ik snap volledig dat jij op Zelda aan het wachten bent maar had jij ook niet iets met Final Fantasy of vergis ik me ?
    Ach weet je ik vind het een hele gave game heb ze natuurlijk allemaal (tot en met 13) op de PS 1 2 3 en 4.
    Ik heb zelfs een 13.2 nog in seal voor de ps3 wist ik niet meer.

    FF7 en 8 gaan mijn voorkeur naar uit.



    En TOTK gaat echt een hele nieuwe wereld worden met een aantal bekende plekken heb ik al gezien, nu in alle trailers.
    Het wordt echt een fantastisch spel.
    Over 2 weken heb ik ook een nieuwe oled switch. Ik ben benieuwd.

  25. #11150

    Standaard

    Heb je VII op de PSX nu 2x?

Pagina 446 van 484 EersteEerste ... 346396436442443444445446447448449450456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •