Pagina 448 van 484 EersteEerste ... 348398438444445446447448449450451452458 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.176 tot 11.200 van 12093 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Krijgt Armored Core VI: Fires of Rubicon binnenkort een releasedatum?: https://playsense.nl/538082/krijgt-a...-releasedatum/

    Zo benieuwd naar de eerste gameplay beelden.Of ze met deze titel de Dark Souls kant wel/niet op gaan is voor iedeen nu nog een groot raadsel.[Van de makers Dak Souls/Elden ring]

    Die 1e reveal trailer van een paar maanden geleden die vond ik wel heel vet!

    We doen de trailer nog een keer.



    VRAAGJE aan bezoekers/leden: Vinden jullie het fijner als ik een video plaats zoals boven of in een link ?
    Dit neemt natuurlijk wel altijd meer ruimte in beslag.Voor mij persoonlijk zijn beide manieren oke.

    Mij maakt het niet uit een link of de video.
    Ik doe meestal een video neerzetten.

  2. #11177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Mij maakt het niet uit een link of de video.
    Ik doe meestal een video neerzetten.
    Ik zie jou dat idd meestal doen.Ik ben in het verleden bij een site geweest en daar vonden mensen dat het te veel ruimte in neemt.
    Kijk een interview video van een ontwikkelaar is niet meteen voor iedereen heel interssent dus dat soort videos blijf ik in een link plaatsen.

    Ik probeer ook m'n best te doen om mensen hier niet dood te gooien met FF16 info.Er zijn namelijk veel gamers die weinig hebben met zo'n Japans achtige game.

  3. #11178

    Standaard

    Tears of the Kingdom is BADLY BEATING Other AAA Games Right Now: https://www.youtube.com/watch?v=2jh8CmKXLOI

    Voor mij is het geen grote verrassing dat de Zelda serie groter is dan Final Fantasy.

    Deze games gaan denk met een mindere user-score[Metacritic] te maken krijgen
    - Zelda:Ondanks alle toffe nieuwe dingen gaan mensen het toch zien als een grote uitbreiding.
    - Final Fantasy 16: Ik lees dat toch wel wat mensen de visuals minder vinden en het te actieve combat systeem val bij veel FF fans gewoon niet goed.

    Heel interessant hoe het voor beide games gaat uitpakken.

    Dit nog:Ondanks dat Zelda & Final Fantasy huge zij denk ik wel dat Hogwarts Legacy eind van het jaar de meeste prijzen gaat binnen halen.
    Persoonlijk weet die game mij puur op gameplay gebied niet genoeg te boeien.Zou ik het terecht vinden ?......Ja!
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-04-2023 om 16:58

  4. #11179

    Standaard

    God of War Ragnarok [PS5]

    Heb de game van de week een uurtje of 4 gespeeld en ik kan m'n vinger niet precies op leggen waarom er geen klik komt met dit deel.In eerste instantie was ik bang dat Atreus veel zou zeuren maar dat viel juist heel erg mee.En echt het level design vind ik super.

  5. #11180

    Standaard

    2x gefaald bij de eindbaas van Metroid Prime Remastered, morgen poging 3 (3x = scheepsrecht, toch? ), want woensdag komen de Burning Shores.

  6. #11181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    2x gefaald bij de eindbaas van Metroid Prime Remastered, morgen poging 3 (3x = scheepsrecht, toch? ), want woensdag komen de Burning Shores.
    Nou als je hem nog een paar keer meer moet doen is ook geen schande hoor.Vind je MP super goed of gewoon oke ?

  7. #11182

    Standaard

    Ik vind ‘em zeker de moeite waard, maar heb net iets meer met 2D Metroids. FPS is niet helemaal mijn genre, maar geen enkele spijt dat ik deze gekocht heb.

  8. #11183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik vind ‘em zeker de moeite waard, maar heb net iets meer met 2D Metroids. FPS is niet helemaal mijn genre, maar geen enkele spijt dat ik deze gekocht heb.
    De 2D Metroids vind ik zelf ook erg goed.

  9. #11184

    Standaard

    Vanavond toch de de derde poging gewaagd en het was inderdaad scheepsrecht

    Klaar om weer in de wereld van Horizon te duiken.

  10. #11185

    Standaard

    De verkoopcijfers van Hogwarts Legacy overtreffen de stoutste verwachtingen:https://playsense.nl/538236/de-verko...verwachtingen/

    Ondanks dat het mijn game niet is snap ik wel dat veel mensen gek op deze titel zijn.En petje af voor de ontwikkelaar.
    Durf nu al te zeggen dat dit de best verkochte game van 2023 gaat worden worden.

    Heel die hype rondom deze is leuk en ik snap het.

  11. #11186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De verkoopcijfers van Hogwarts Legacy overtreffen de stoutste verwachtingen:https://playsense.nl/538236/de-verko...verwachtingen/

    Ondanks dat het mijn game niet is snap ik wel dat veel mensen gek op deze titel zijn.En petje af voor de ontwikkelaar.
    Durf nu al te zeggen dat dit de best verkochte game van 2023 gaat worden worden.

    Heel die hype rondom deze is leuk en ik snap het.
    Heb de game nog in seal klaar liggen om te spelen. Ben nog met een backlog bezig, nu RDR2 op PS4 en TTLOU I op PS5, daarna komt deze denk ik.

  12. #11187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De verkoopcijfers van Hogwarts Legacy overtreffen de stoutste verwachtingen:https://playsense.nl/538236/de-verko...verwachtingen/

    Ondanks dat het mijn game niet is snap ik wel dat veel mensen gek op deze titel zijn.En petje af voor de ontwikkelaar.
    Durf nu al te zeggen dat dit de best verkochte game van 2023 gaat worden worden.

    Heel die hype rondom deze is leuk en ik snap het.
    Ik vond het een leuke game, maar op het eind viel het een klein beetje in herhaling. Veel van de kleine dingen die er te doen zijn, heb ik overgeslagen. Wel alle sidequests gedaan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heb de game nog in seal klaar liggen om te spelen. Ben nog met een backlog bezig, nu RDR2 op PS4 en TTLOU I op PS5, daarna komt deze denk ik.
    TTLOU I die ken ik niet

  13. #11188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht


    TTLOU I die ken ik niet
    Even verder denken dan je neus lang is

  14. #11189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heb de game nog in seal klaar liggen om te spelen. Ben nog met een backlog bezig, nu RDR2 op PS4 en TTLOU I op PS5, daarna komt deze denk ik.
    Ik denk dat jij het wel een leuke game gaat vinden.Past ook precies in het rijtje van wat je nu speelt.

  15. #11190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik denk dat jij het wel een leuke game gaat vinden.Past ook precies in het rijtje van wat je nu speelt.
    Haha, ja dat denk ik ook. Ik denk dat er dit najaar mee begin. Heb trouwens ook weer een PS VR V2 op de top weten te tikken voor 60 euro, eens kijken heo de VR me nu bevalt. Zat overigens een verloopstukje bij voor de PS5, wist niet eens dat dat ook kon.

  16. #11191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Haha, ja dat denk ik ook. Ik denk dat er dit najaar mee begin. Heb trouwens ook weer een PS VR V2 op de top weten te tikken voor 60 euro, eens kijken heo de VR me nu bevalt. Zat overigens een verloopstukje bij voor de PS5, wist niet eens dat dat ook kon.
    wat voor 60 Euro ?

  17. #11192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Haha, ja dat denk ik ook. Ik denk dat er dit najaar mee begin. Heb trouwens ook weer een PS VR V2 op de top weten te tikken voor 60 euro, eens kijken heo de VR me nu bevalt. Zat overigens een verloopstukje bij voor de PS5, wist niet eens dat dat ook kon.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    wat voor 60 Euro ?

  18. #11193

  19. #11194

    Standaard

    Burning Shores is aan het preloaden, zin in.

  20. #11195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ziet er in de trailers goed uit.Veel plezier de 19e.
    Ga je ook voor Star Wars eind april of is dat voor jou geen day1 aankoop ?
    Dank je! Jedi Survivor staat inderdaad ook in de pre order, maar even afwachten of ik tegen die tijd hier al mee klaar ben

    Woensdag overigens eerst de seizoensfinale van The Mandalorian kijken.
    Laatst aangepast door tmvde : 17-04-2023 om 20:04

  21. #11196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dank je! Jedi Survivor staat inderdaad ook in de pre order, maar even afwachten of ik tegen die tijd hier al mee klaar ben
    Zag ff een foutje in bericht maar je bent me voor.

    Oke

    Ben jij in Forbidden West voor die new game plus trophies gegaan of doe jij niet aan NG+ ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-04-2023 om 20:11

  22. #11197

  23. #11198

    Standaard

    Artwork van Armored Core 6 uitgelekt:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ar...e-6-uitgelekt/

    Het is qua plaatjes mager maar ik heb gewoon heel veel zin in een nieuwe vette Japanse mech game.Zone of the Enders: The 2nd Runner: Bv deze heb ik op de PS2 kapot gespeeld.

    Dat FromSoftware snel met een Gameplay trailer gaat komen want ik wil die game in beweging zien.

  24. #11199

    Standaard

    De Nintendo eShop-kaart van The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom is uit in Japan en geeft ons een nieuwe blik op recent onthulde personages:https://www.n1up.nl/news/downloadkaa...jk-personages/

  25. #11200

    Standaard

    @tmvde: Denk jij dat Square voor de release van FF16 nog een demo gaat lanceren ?
    De game heeft zo veel om het lijf dat eigenlijk denk geen doen is.[dat zeg ik op basis van die laatste state of play]

Pagina 448 van 484 EersteEerste ... 348398438444445446447448449450451452458 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •