Pagina 450 van 484 EersteEerste ... 350400440446447448449450451452453454460 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.226 tot 11.250 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Metacritic gaat moderatie aanpassen.

    https://gamer.nl/artikelen/nieuws/me...uikersreviews/
    Oke ik zie nu pas dat racisme & homofobie hier een rol in spelen maar ik houd me daar niet mee bezig.Er zijn ook gezoeg mensen die puur game gerelateerde dingen benoemen bij deze DLC.

    Voor de duidelijkheid: Mij maakt het niets uit of iemand groen of geel is.

    Update
    Wat een gast reactie in die link zegt dat moet nooit gebeuren.Ik ben voor meer menigen/ervaringen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-04-2023 om 21:12

  2. #11227

    Standaard

    Star Wars Jedi: survivor: ergens in de middag komen de reviews online.Rond die tijd doe ik een update.

  3. #11228

    Standaard

    Zelda: Tears of the Kingdom [Switch]

    Hands-on: https://gamer.nl/artikelen/handson/z...ers-te-denken/

    In mijn ogen gaat Nintendo nu voorbij voor wat Zelda is.Heel die nieuwe mechanics zijn tof maar ik had die liever in een Mario game gezien.
    Zelda is een sproojes achtige serie en dan mis ik hier.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-04-2023 om 17:01

  4. #11229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Star Wars Jedi: survivor: ergens in de middag komen de reviews online.Rond die tijd doe ik een update.
    9 van IGN, 8 van Gamer.nl.

    https://www.ign.com/articles/star-wa...urvivor-review
    https://gamer.nl/artikelen/review/st...-stap-vooruit/

  5. #11230

    Standaard

    Hier de Metacritic:https://www.metacritic.com/game/play...-jedi-survivor

    Goed te zien dat de navigatie-map nu prettiger is[zag ik in youtube review]

    UPDATE
    Metacritc doet even raar!
    Op moment geen score.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-04-2023 om 17:23

  6. #11231

    Standaard

    Betere beoordeling dan deel 1 en daarmee heb ik me al prima vermaakt.

  7. #11232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Betere beoordeling dan deel 1 en daarmee heb ik me al prima vermaakt.
    Deze heeft op de PS5 een 87 score maar in Meta zit nu een bug

    Hij doet het.

  8. #11233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Betere beoordeling dan deel 1 en daarmee heb ik me al prima vermaakt.
    Pffff ik zit te denken om hem vrijdag te halen.
    Voor mij is die vorige het beste stukje Star Wars van de laaste jaren dus daarom wil ik ook voor dit product gaan.Hoop dat het op gebied van films nog eens ooit beter dan Rogue One[DE BESTE STAR WARS fim] gaat worden.

    Ik lees her en der dat de framerate nog niet top is maar daat hebben ze patches voor uitgevonden.
    Ook deze heeft weer wat van het MetroidVania genre in zich qua gameplay.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-04-2023 om 18:29

  9. #11234

    Standaard

    Respawn Entertainment: De studio werk ook nog aan een Star Wars first-person shooter + nog een Star Wars strategy game.

    Morgen komt Star Wars Jedi: Survivor uit.

  10. #11235

    Standaard

    Armored Core VI Fires of Rubicon [PS5/PS4/PC/Xbox]

    Gameplay trailer:


    Oh wauw wat een Mech game.Het gerucht dat deze FromSoftware game al snel uitkomt is waar.

    UPDATE
    Armored Core 6: Details:https://www.youtube.com/watch?v=1iwD...YgZ2FtZXBsYXkg

    Was even bang dat het te erg multiplayer gericht zou worden maar dat is niet zo.

    De focus gaat liggen op hoe jij je Mech gaat opbouwen.Ik zie in deze gameplay trailer nog geen UI beelden dus pure gameplay beelden zijn het dan nog niet voor mij.

    Puur op basis van de beelden & info ben ik nu wel in een hype-mode.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-04-2023 om 17:41

  11. #11236

    Standaard

    EA kondigt nu al Star Wars Jedi: Survivor-patches aan:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ea...r-patches-aan/

    Tja ik kan er mee leven dat nieuwe games bij release een framerate-dip hebben + een paar bugs.Het is aan mijzelf om de game bij release te kopen of later.

  12. #11237

    Standaard

    Dead Island 2 gisteren uigespeeld.Voor alle legendary weapons te verzamelen wacht ik op een NG+ mode.

  13. #11238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    EA kondigt nu al Star Wars Jedi: Survivor-patches aan:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ea...r-patches-aan/

    Tja ik kan er mee leven dat nieuwe games bij release een framerate-dip hebben + een paar bugs.Het is aan mijzelf om de game bij release te kopen of later.
    Ik heb 'em bij Amazon FR besteld (zelfde EAN code als hier, dus zelfde uitgave, was daar het goedkoopst en ik had nog een kortingscode). Dus het duurt nog even voordat ik 'em bezorgd krijg. Prima dat er dan een paar patches liggen te wachten.

    Over patches gesproken, ik kan in Burning Shores één van de collectibles niet halen door een bug, dus hopelijk krijgt deze ook snel een nieuwe patch.

  14. #11239

    Standaard

    Vandaag gekocht.

    [PS5]


    Net een uurje gespeeld.

    + Krijg bij de opening meteen het juiste Star wars gevoel
    + Level design van de eerste missie is top
    + Personage voelt minder clunky dan bij de eerste game en combat voelt beter
    - Framerate dips/ stotters[in performance mode]

    Dit nog:Omdat de game hoge cijfers krijgt zie ik dat veel mensen kwaad zijn over de
    technische staat van de game.De PC vesie schijnt nog slechter te zijn dan de console versie.Ik weet nog dat die eerst game ook niet top was bij release.

    Ja goed ik vermoed dat ik er niet minder plezier door ga hebben.De komende weken wat patches en dan word het zeker wel beter.


    Dit valt me op: Tegenwoordig hebben PC gamers echt veel problemen met hun nieuwe games.Daar zit je dan met je dure videokaart.

    Laatst aangepast door jeroeni : 28-04-2023 om 15:32

  15. #11240

    Standaard

    Mark Hamill schittert in Star Wars Jedi: Survivor commercial.


    Goede marketing EA
    Dit nog over EA: De reden dat ik niet zo'n fan was van die laatste Battlefront games was puur omdat het multiplayer games waren want het Star Wars gevoeld was wel degelijk aanwezig in die games.Disney maakt meer puin van Star Wars dan EA in mijn beleving
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-04-2023 om 17:17

  16. #11241

    Standaard

    Oh jongens ik hoor alleen maar geklaag over de technische staat van deze game.Er zijn de laatste jaren zoveel AAA game geweest die bij release niet 100% oke zijn.
    Het ding is dat games vandaag de dag super complex zijn om te maken.Ja langer uitstel zou een optie zijn maar gezien de zomer voor de deur staat ga je dan weer naar het najaar.

    Ik lees nu dingen als hé het is een PS3 game!Van wat ik tot nu toe heb gespeeld is geweldig!!!

  17. #11242

    Standaard

    Star Wars: Jedi Survivor: Wat klinkt deze game vet uit m'n speakers.Bij het filmpje naar mijn eerste planeet kreeg ik echt kippenvel!

  18. #11243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Star Wars: Jedi Survivor: Wat klinkt deze game vet uit m'n speakers.Bij het filmpje naar mijn eerste planeet kreeg ik echt kippenvel!
    Je maak me erg nieuwsgierig hoor, maar ik heb de laatste tijd zoveel uitgegeven dat ik moet oppassen.
    The Legend Of Zelda heeft me veel gekost lol.

    Maar ik Hou de game in de gaten in acties en dergelijke.

  19. #11244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Je maak me erg nieuwsgierig hoor, maar ik heb de laatste tijd zoveel uitgegeven dat ik moet oppassen.
    The Legend Of Zelda heeft me veel gekost lol.

    Maar ik Hou de game in de gaten in acties en dergelijke.
    Ja snap ik.De dames & heren bij Respawn Entertainment die kunnen een vette Star Wars game maken.

    Het is alleen jammer dat er nu zoveel negativiteitheerst rondom deze game.Het gaat nog net niet zo ver als Cybepunk 2077 maar toch.
    Wil EA de schade beperken dan moeten ze heel snel met patches gaan komen.

    UPDATE
    De game heeft nu al zoveel schade opgelopen dat er een wonder moet gebeuren wil hij nog kans maken op een GotY prijs.Ik vind dit heel jammer want onder de mankemanten schuilt een geweldige game.


    Voor mijzelf is dit zelfs het beste stukje Star Wars van de laatste jaren.De details zijn door de studio zo goed gedaan.
    Net als die eerste heeft deze ook een MetroidVania achtige structuur.

    Laatste nieuws: De studio is druk bezig met een patch.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-04-2023 om 15:07

  20. #11245

    Standaard

    Dit is wel erg mooi zeg, de Tears of The Kingdom editie van de Nintendo Switch.
    Een stuk groter ook dan de oude uit 2017.
    Nu even uitzoeken hoe ik de inhoud van de oude switch kan kopiëren naar deze nieuwe.




  21. #11246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Dit is wel erg mooi zeg, de Tears of The Kingdom editie van de Nintendo Switch.
    Een stuk groter ook dan de oude uit 2017.
    Nu even uitzoeken hoe ik de inhoud van de oude switch kan kopiëren naar deze nieuwe.



    Mooie Zelda Oled
    Speel jij veel in handheld-mode ?

    Gezien ik weinig in handheld- mode speel heb ik weinig aan de upgrade gehad.Die knoppen op de Joy-cons zijn voor mij net wat te klein waardoor ik liever de Pro-controller pak.

    Jij bent een echte grote Zelda fan dus ik snap jou keuze voor deze console.

  22. #11247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mooie Zelda Oled
    Speel jij veel in handheld-mode ?

    Gezien ik weinig in handheld- mode speel heb ik weinig aan de upgrade gehad.Die knoppen op de Joy-cons zijn voor mij net wat te klein waardoor ik liever de Pro-controller pak.

    Jij bent een echte grote Zelda fan dus ik snap jou keuze voor deze console.
    Ik speel niet vaak handheld,maar inderdaad gaat me meer om de Zelda editie.

    Hoe krijg ik nu mijn savefiles hierop?

  23. #11248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik speel niet vaak handheld,maar inderdaad gaat me meer om de Zelda editie.

    Hoe krijg ik nu mijn savefiles hierop?

    Welkom bij de Nintendo-klantenservice

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten



    Zo kun je je opgeslagen gegevens overdragen naar een ander Nintendo Switch-systeem.

    Service en info | Nintendo Switch

    Omschrijving:

    Instructies voor het overdragen van opgeslagen gegevens van een specifieke game van het ene systeem in de Nintendo Switch-familie naar het andere.

    Belangrijk:

    • Met deze functie kun je één opgeslagen bestand per game per gebruiker overdragen van het ene systeem in de Nintendo Switch-familie naar het andere.
    • Hiermee wordt geen kopie van je opgeslagen gegevens gemaakt. Zodra het overdragen is voltooid, worden de opgeslagen gegevens op het oorspronkelijke systeem verwijderd.
    • Je hebt geen Nintendo Switch Online-lidmaatschap nodig om deze functie te gebruiken.

    Aanvullende informatie:

    • Opgeslagen gegevens kunnen alleen worden overgedragen tussen gebruikers die zijn gekoppeld aan dezelfde Nintendo-account.
    • Beide systemen moeten over systeemversie 8.0.0 of hoger beschikken, moeten zijn verbonden met het internet en moeten in de buurt van elkaar zijn.

    Volg deze stappen:

    Op het oorspronkelijke systeem

    1. Ga naar het HOME-menu en kies SYSTEEMINSTELLINGEN > GEHEUGENBEHEER > OPGESLAGEN GEGEVENS OVERDRAGEN.
    2. Kies OPGESLAGEN GEGEVENS NAAR EEN ANDER SYSTEEM VERSTUREN en kies daarna de gebruiker wiens opgeslagen gegevens je wilt versturen.
    3. Kies de opgeslagen gegevens die je naar een ander systeem wilt versturen.
    4. Kies OPGESLAGEN GEGEVENS VERSTUREN






  24. #11249

    Standaard

    Star Wars Jedi: Survivor: poe poe net een pittig monster in een grot verslagen.Tot nu toe is de game boven verwachting.
    Ondanks framerate dips heb ik wel dikke fun met de game.

  25. #11250

    Standaard

    Burning Shores voltooid (op één Trophy na, maar die kan ik door een bug nu niet halen, hopelijk snel een patch). Zo’n 15 uur extra op de teller, wat mij betreft een prima lengte.

    Jedi: Survivor komt er bijna aan, dus dan kan ik daar aan gaan beginnen.
    Laatst aangepast door tmvde : 30-04-2023 om 18:13

Pagina 450 van 484 EersteEerste ... 350400440446447448449450451452453454460 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •