Pagina 5 van 484 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    zeg maar dat ze gratis frietje oorlog krijgen als ze meegaan van bram
    :razz:

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Die sony shit werkt nog niet, is nog steeds in beta.LOL.

    Dweep...

    Vind het anders een geweldig spel en heb absoluut geen last van lag.
    Niet in de potjes met 64,128 of 256 man.

    De glitches zijn al veelal verholpen en verder begint het steeds completer te werken zodat je medailes e.d. nu ook werken.

    Heb m al 2 keer gepreordered

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Kijk,nu reageer je compleet anders, en veel volwassener. Wat jij hier zegt klopt idd, maar wat je gisteren deed was andere platforms bashen terwijl dat helemaal niet nodig is. Teleurgesteld zijn mag best, en dat jij dan MW2 niet gaat halen is jouw goed recht, maar als consolegamers er dan wel naar uitkijken en jij plots met commentaren gaat gooien als LOL 9v9 LOL en dergelijke slaat compleet nergens op en is vrij kinderachtig imo...

    Die Sony shit werkt nog niet, is net zoiets... MAG zit idd in beta fase, en dan? Het spel is toch nog lang niet uit, als er 'grote' problemen zijn na launch kan ik zo'n commentaren wel begrijpen, maar nu het spel nog volop in ontwikkeling is zo'n dingen gaan lopen brullen is alweer erg kinderachtig. Bovendien werkt de beta vrij soepel..; Ik ken genoeg mensen die'm hebben gespeeld en ik hoor erg weinig negatiefs... Dus waar baseer jij je mening op? Heb je'm gespeeld? Was ie zo onspeelbaar? Was er veel lag? Heb je dat zelfs ondervonden? Of heb je toevallig op een of ander anti ps3 forumpje wat willekeurige dingen gelezen dien ergens op gebaseerd zijn en dat dan snel hier lopen brullen? En ook al is het spel nog niet uit, blijkbaar is het toch mogelijk, anders zou Zipper Interactive al lang gestopt zijn met de ontwikkeling...
    Resistance 2 is bovendien al meer dan een jaar uit en kan dus 60 man online hebben. Ik heb dat spel sinds de launch, en heb nog geen enkel onspeelbaar potje gehad... Niets lag.. Tuurlijk, er zal altijd wel eens een probleem zijn, of een speler met een klote verbinding, maar dan valt die gewoon weg en het spel loopt soepel verder. Dus alweer, groter aantal spelers zijn best mogelijk op console...

    Ik ken je niet, en heb verder ook geen problemen met je, dat dat even duidelijk is. Ieder zijn mening en ik wil hier ook absoluut geen ruzie maken. Maar een beetje respect voor eender wat voor platform en zijn gebruikers mag wel
    De enige die hier geen respect heeft is de maker van modern warfare 2, die de grootste community achterstelt ten wille van de consoles.

    Verder interesseert het mij niet wie wat waar op speelt.
    Voor mij is 9vs 9 nog steeds LOL, een belediging voor de pc community.

    De pc is en blijft het krachtigste gaming platform...alleen vanwege het vele copieeren gaat het richting consoles...als die community net zo groot wordt, ga je hetzelfde krijgen als op de pc, namelijk meer die gaan copieeren...waar moeten ze dan naartoe?

    Je ziet het nu ook op de pc met assassins creed 2, eerst de consoles en 3 maanden later pas de pc, alleen om de grootste klap te verdienen (minder copieeren) en wordt de verdienste van de pc verkopen als leuke bonus gezien.

    De pc heeft gaming groot gemaakt, die nu door de heren wordt geneerd op grote schaal.

    P.s.
    ik bashte de platformen niet, slechts de belachelijk lage online mogelijkheden voor de pc, die komen door de console port naar de pc.

    9 x 9 voor wat de grootste shooter van dit moment moet worden is toch redelijk belachelijk. En ik kan je vertellen, dat als er dedicated servers waren geweest, de pc community ook het langst speelt...

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Vind het anders een geweldig spel en heb absoluut geen last van lag.
    Niet in de potjes met 64,128 of 256 man.

    De glitches zijn al veelal verholpen en verder begint het steeds completer te werken zodat je medailes e.d. nu ook werken.

    Heb m al 2 keer gepreordered
    Fijn, veel plezier ermee.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    De enige die hier geen respect heeft is de maker van modern warfare 2, die de grootste community achterstelt ten wille van de consoles.

    Verder interesseert het mij niet wie wat waar op speelt.
    Voor mij is 9vs 9 nog steeds LOL, een belediging voor de pc community.

    De pc is en blijft het krachtigste gaming platform...alleen vanwege het vele copieeren gaat het richting consoles...als die community net zo groot wordt, ga je hetzelfde krijgen als op de pc, namelijk meer die gaan copieeren...waar moeten ze dan naartoe?

    Je ziet het nu ook op de pc met assassins creed 2, eerst de consoles en 3 maanden later pas de pc, alleen om de grootste klap te verdienen (minder copieeren) en wordt de verdienste van de pc verkopen als leuke bonus gezien.

    De pc heeft gaming groot gemaakt, die nu door de heren wordt geneerd op grote schaal.

    P.s.
    ik bashte de platformen niet, slechts de belachelijk lage online mogelijkheden voor de pc, die komen door de console port naar de pc.

    9 x 9 voor wat de grootste shooter van dit moment moet worden is toch redelijk belachelijk. En ik kan je vertellen, dat als er dedicated servers waren geweest, de pc community ook het langst speelt...

    Logisch dat ze dit doen. Als ze daardoor stukken minder winst maken. Zou jij dat niet doen als je een bedrijf had?? Ik wel. En zo gaat het overal. Geld verdienden is hun drijfveer. Verdienden ze geen geld meer dan speel jij/jullie ook niet meer zulke games..
    Dus erover zeuren is nutteloos. Wil je het niet spelen omdat je het niet met hun eens ben dan koop je gewoon die game niet.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik weet niet of je games als Fallout 3 dan al gespeeld heb, en verhaal met uitgestrekt land..en waarvan je of de goeie kant of slechte kant kan spelen..heleboel side missies en nu aanvullend dlc erbij..
    Nee die vind ik veels te langdradig. Ik hou niet zo van dat gelul in games. De eerste 20 min van de game heb ik gespeeld maar is niks voor mij. Ik hou van games als Drake, Ninja gaiden, Mario, Zelda, Kameo, God of war, Tomb Raider, Psychonuts, MGS, enz enz
    Meer platform/adventure/action games dus.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Ik hou niet zo van dat gelul in games...MGS....
    LOL!?

  8. #108

    Standaard

    zo..vandaag iemand effe mw 2 halen, ja 3 pc' versies en 1 ps3..gaat hij deze zelf verder verkopen mischien.. hmmm..? Was effe lekker game snuffelen vandaag..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #109

    Standaard

    BUSTED

    Peter Cokell (34) een politieagent uit Bristol (Engeland), is schuldig verklaard nadat hij gepakt was wegens het stelen van games uit de winkel, waar hij als taak had om stelende mensen op te pakken. Het beeldmateriaal dat gebruikt werd tijdens zijn proces, laat zien dat hij twee PlayStation 3 games onder zijn pet meeneemt naar achteren. Daar stopt hij de games (Call of Duty: World at War en Killzone 2) onder zijn vest en loopt de winkel uit, zonder het alarm af te laten gaan.

    Een beveiliger van de winkel, Gary Sutton, ooggetuige van het misdrijf, confronteerde de politieagent met het feit dat hij hem de games had zien meenemen. Waarop de politieagent reageerde dat hij wist waar de games waren, maar hij ze niet kon bemachtigen, omdat ze achter slot en grendel lagen. Cokell vertelde dat hij de games binnen twee dagen terug zou brengen, maar Sutton rapporteerde het misdrijf aan Cokell’s regio manager.

    Gedurende zijn proces weigerde Cokell toe te geven dat hij schuldig was en vertelde het hof dat hij naar de games aan het kijken was om zo meer betrekking te krijgen op jongeren. Verder vertelde hij dat hij zijn pak in orde aan het maken was en dus niet de games aan het stelen was.

    Hij voegde hier aan toe: “Ik probeerde onopvallend te handelen om zo te voorkomen dat mensen de verkeerde dingen gingen denken van datgene wat ik met mijn vest aan het doen was. Ik heb geen redenen om de PlayStation 3 games te stelen, omdat ik helemaal geen PlayStation 3 in bezit heb.”


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #110

    Standaard

    Damn, vandaag toch ingegeven aan de wil om Modern Warfare 2 te spelen. Was eigenlijk niet van plan het te gaan bestellen deze week.

    Toch ingegeven en de Prestige Edition voor de X360 besteld. Dat worden leuke uurtjes!

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    LOL!?
    Misschien skipped ie de cutscenes?

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    LOL!?
    Das op een andere manier. Ook de enige game waar ik het wel van kan hebben. Bij Fall out moet je te veel gaan praten met andere personages. En dat vind ik helemaal niks. Duurt me allemaal te lang. Weet niet of het heel de game zo doorgaat want na 20 a 30 min hield ik het al voor gezien.
    Laatst aangepast door Roffa : 09-11-2009 om 18:57

  13. #113

    Standaard

    Dat veel praten in fallout valt reuze mee. Ik ben totaal niet van de RPG's maar Fallout 3 en Mass Effect heb ik mij toch enorm mee vermaakt!

  14. #114

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=bzE0J...eature=related Nieuw maffia filmpje opgedoken,ziet er echt fantastich uit,hier kan the godfather nog wel wat van leren..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Das op een andere manier. Ook de enige game waar ik het wel van kan hebben. Bij Fall out moet je te veel gaan praten met andere personages. En dat vind ik helemaal niks. Duurt me allemaal te lang. Weet niet of het heel de game zo doorgaat want na 20 a 30 min hield ik het al voor gezien.
    die gesprekken kun je ook versneld doen door telkens op x te drukken
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #116

    Standaard

    en nog 1....:http://www.youtube.com/watch?v=W1S5D...eature=related

    Lekker oldies muziek, ..fantastisch..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #117

    Standaard

    CDA wil verbod op Modern Warfare 2

    Het was te verwachten, de moraalridders van de Tweede Kamer gaan zich bemoeien met Modern Warfare 2. Ze lopen een beetje achter, maar ook vandaag is Kamerlid Joop Atsma van het CDA er achter gekomen dat Modern Warfare 2 een scène bevat, waarin je als terrorist burgers naar het hiernamaals kunt knallen. Joop Atsma vindt deze scène afschuwelijk zo zegt hij tegen Tweakers.

    Deze scène zou volgens hem aanzetten tot geweld en dat is verboden. Dit zou reden genoeg moeten zijn om dit spel "aan te kaarten" voor een verbod. Momenteel is meneer Atsma in overleg met Nicam om uit te zoeken of Modern Warfare 2 inderdaad aanzet tot geweld. Aan de hand van dit onderzoek wil de man Kamervragen gaan stellen.

    In tegenstelling tot het gezeur dat van de heer Dijsselbloem kwam ten tijde van de release van Canis Canem Edit, ook wel Bully in de volksmond, komt de PvdA ditmaal met een positievere kijk op dit verhaal. Kamerlid Martijn van Dam geeft namelijk aan: "Als je pleit voor een verbod, voer je de verkeerde discussie". Van Dam vindt het eerder zinvol om in overleg te gaan met verantwoordelijke bedrijven.

    Van Dam vindt Modern Warfare 2 overigens wel "ziekelijk". Hij speelt zelf ook wel eens games, maar begrijpt niet waarom mensen tegenwoordig dit soort dingen in een game stoppen. Volgens hem is het "Dit is doelloos vermoorden van onschuldige burgers. Ik snap daar de lol niet van".

    Dan als laatste voegt Joël Voordewind hier nog wat aan toe, hij is Kamerlid namens de ChristenUnie. Hij vindt de vliegveld scène "smakeloos" en "triest". Een verbod zou volgens hem echter niet effectief zijn, het doet men alleen nog maar meer neigen naar de game en daarnaast zijn er volgens hem ook veel gewelddadige films.

    Wij snappen de point van deze discussie niet helemaal. Heeft men ook al eens bedacht hoe gruwelijk terroristen in feite zijn en dat je via dit beeld goed over gebracht wordt. Misschien zit er enigszins een idee achter deze missie? Daarnaast bestaat er in de game gewoon de mogelijkheid om dit te skippen, maar wordt, zoals gewoonlijk, doodleuk weer vergeten. We zijn benieuwd waar dit op uitloopt en houden je op de hoogte!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #118

    Standaard

    iemand van jullie hier die vannacht naar de mediamarkt gaat voor modern warfare 2?
    ikzelf niet trouwens...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  19. #119

    Standaard

    tja dat mw2 een leeftijd heeft van 18 jaar en ouder wordt niet vermeld door de beste man, en dat je 2x de mogelijkheid hebt om deze missie te skippen hoor je ook niks over.

    zoals gewoonlijk zien of horen ze een aspect en verder kijkt men niet, het is wel 1 persoon en niet de gehele partij als ik het zo lees.

    wel werken tot 67e maar geen games voor volwassenen spelen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dat Ha(t)d je dus al wel door.

    Als je je al moet beperken tot het zoeken van typefouten, kunnen we de discussie meteen sluiten.

    9 x 9 in computerland tegenwoordig is gewoon te weinig.
    Er kwam weinig zoekwerk aan te pas hoor. Dat ik er met een beetje cynische zelfreflectie nog een grapje van probeer te maken doet niets af aan de omvang van je blunder. Dat ik vervolgens door je wordt uitgemaakt voor iemand die gelimiteerd denkt omdat ik op een console speel omdat je ondanks m'n benadrukking je eigen fout niet inzag en m'n reactie verkeerd begreep, zegt des te meer over jou.

    Overigens is met 9x9 niks mis als de maps en gameplay daar geschikt voor zijn. Het perfecte voorbeeld van Gears Of War zal jou als PC-gamer wel vreemd zijn.

  21. #121

    Standaard

    MW2 is onderweg
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Logisch dat ze dit doen. Als ze daardoor stukken minder winst maken. Zou jij dat niet doen als je een bedrijf had?? Ik wel. En zo gaat het overal. Geld verdienden is hun drijfveer. Verdienden ze geen geld meer dan speel jij/jullie ook niet meer zulke games..
    Dus erover zeuren is nutteloos. Wil je het niet spelen omdat je het niet met hun eens ben dan koop je gewoon die game niet.
    Ik vind het persoonlijk niet zo logisch...ze weten dat modern warfare 1 als geen ander langer gespeeld wordt/werd dan op de consoles...

    Sommige spellen op de pc verkopen toch wel...zo zal battlefront 3 toch wel redelijk storm gaan lopen...battlefield3, bad company 2...

    Ik denk dat ze vanwege het succes van modern warfare 1 zich wel enige arrogantie konden veroorloven. Niets is minder waar. Er zijn veel top games verschoven vanwege het uitkomen van modern warfare 2, nu gezien de feiten is die angst onterecht geweest daar zij zichzelf nu in de vingers hebben gesneden.

    Ik lees ook veel dat mensen nu uitwijken naar dragon rising...en straks bad company 2, battlefield3 etc.

    Ik heb jarenlange ervaring met clan based gaming en non dedicated servers, ik wens je veel plezier met de teamkillers en andere idioten op de servers. Ik voorspel dat op de console daarom modern warfare 2 toch redelijk snel zal uitsterven.

    Verkopen kunnen nu wel eens tegen gaan vallen...

    Nee, ik zal hem inderdaad niet kopen, ga kijken voor betere alternatieven...Had er erg veel zin in maar nu alles bekend is geworden voor velen toch wel een redelijke afknapper geworden.
    Laatst aangepast door hstadman : 09-11-2009 om 22:00

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    MW2 is onderweg
    Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Er kwam weinig zoekwerk aan te pas hoor. Dat ik er met een beetje cynische zelfreflectie nog een grapje van probeer te maken doet niets af aan de omvang van je blunder. Dat ik vervolgens door je wordt uitgemaakt voor iemand die gelimiteerd denkt omdat ik op een console speel omdat je ondanks m'n benadrukking je eigen fout niet inzag en m'n reactie verkeerd begreep, zegt des te meer over jou.

    Overigens is met 9x9 niks mis als de maps en gameplay daar geschikt voor zijn. Het perfecte voorbeeld van Gears Of War zal jou als PC-gamer wel vreemd zijn.
    Dat je een typefout als een blunder aangeeft reflecteerd meer over jezelf dan over mij, eerlijk gezegd. Dat zegt al genoeg over je gelimiteerd verweer.

    Dat 9 x 9 niet genoeg is blijkt wel uit een petitie die door erg veel mensen wordt ondersteunt.

    Ik ga wel lekker battlefield 3 spelen, die wordt sowieso beter dan modern warfare 2 nu is.

    Verder maak ik mij echt niet zo druk om games, of wie waar wat op speelt. Dit is een games forum, dus mag ik ook mijn visie omtrent modern warfare 2 hier uiten.

    Ik koop niet (meer) zoveel spellen; ik kijk welke ik zou willen hebben en bij uitkomst of ze ook daadwerkelijk voor mij geschikt zijn.

    Modern Warfare 2 valt voor mij af.

    Voor degenen die het wel kopen, veel plezier ermee, of tot zolang de servers een beetje speelbaar blijven...
    Laatst aangepast door hstadman : 09-11-2009 om 22:23

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    CDA wil verbod op Modern Warfare 2

    Het was te verwachten, de moraalridders van de Tweede Kamer gaan zich bemoeien met Modern Warfare 2. Ze lopen een beetje achter, maar ook vandaag is Kamerlid Joop Atsma van het CDA er achter gekomen dat Modern Warfare 2 een scène bevat, waarin je als terrorist burgers naar het hiernamaals kunt knallen. Joop Atsma vindt deze scène afschuwelijk zo zegt hij tegen Tweakers.

    Deze scène zou volgens hem aanzetten tot geweld en dat is verboden. Dit zou reden genoeg moeten zijn om dit spel "aan te kaarten" voor een verbod. Momenteel is meneer Atsma in overleg met Nicam om uit te zoeken of Modern Warfare 2 inderdaad aanzet tot geweld. Aan de hand van dit onderzoek wil de man Kamervragen gaan stellen.

    In tegenstelling tot het gezeur dat van de heer Dijsselbloem kwam ten tijde van de release van Canis Canem Edit, ook wel Bully in de volksmond, komt de PvdA ditmaal met een positievere kijk op dit verhaal. Kamerlid Martijn van Dam geeft namelijk aan: "Als je pleit voor een verbod, voer je de verkeerde discussie". Van Dam vindt het eerder zinvol om in overleg te gaan met verantwoordelijke bedrijven.

    Van Dam vindt Modern Warfare 2 overigens wel "ziekelijk". Hij speelt zelf ook wel eens games, maar begrijpt niet waarom mensen tegenwoordig dit soort dingen in een game stoppen. Volgens hem is het "Dit is doelloos vermoorden van onschuldige burgers. Ik snap daar de lol niet van".

    Dan als laatste voegt Joël Voordewind hier nog wat aan toe, hij is Kamerlid namens de ChristenUnie. Hij vindt de vliegveld scène "smakeloos" en "triest". Een verbod zou volgens hem echter niet effectief zijn, het doet men alleen nog maar meer neigen naar de game en daarnaast zijn er volgens hem ook veel gewelddadige films.

    Wij snappen de point van deze discussie niet helemaal. Heeft men ook al eens bedacht hoe gruwelijk terroristen in feite zijn en dat je via dit beeld goed over gebracht wordt. Misschien zit er enigszins een idee achter deze missie? Daarnaast bestaat er in de game gewoon de mogelijkheid om dit te skippen, maar wordt, zoals gewoonlijk, doodleuk weer vergeten. We zijn benieuwd waar dit op uitloopt en houden je op de hoogte!

    Belachelijk, vooral de context met amerika( ook veel commentaar op de scene), waar je dagelijks op de tv meer openlijk geweld ziet in series en tv films die wel worden getolereerd maar een tiet op tv of "geweld" in games is niet acceptabel.

    Het lijkt erop dat ze van amerika een "Disney" land willen maken...CDA lijkt hierop in te haken...
    Laatst aangepast door hstadman : 09-11-2009 om 22:16

Pagina 5 van 484 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •