Pagina 51 van 484 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #1251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    nooit gespeeld, maar die ga ik zeker kopen heb wel Chains of Olympus gespeeld op de psp, die is ook erg goed
    Ghehe, zal even doorbijten zijn qua graphics, maar zeker GOW2 is echt de moeite waard. Deel 1 heeft helaas wat QTE's op R2 zitten wat nu bij de PS3 een trigger is en dus vrij irritant is om te spammen als je er meerdere malen achter elkaar op moet drukken. Voor de rest geen problemen qua controls gehad. Hij zat bij mij al gelijk in me Ultimate Trilogy Edition en heb hier maar mn PSP game ook in gelegd. Nu is het de super ultieme quadrilogy edition hahaha

  2. #1252

    Standaard

    Ik heb Bayonetta op normal uitgespeeld en ben nu alle losse eindjes aan elkaar aan het knopen (wapens verzamelen, Alfheim portals). Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik echt het vechtsysteem onder de knie heb, wat de Alfheim portals bijzonder moeilijk maakt.

    En Darksiders was eindelijk voor 20 euro te bestellen dus dat heb ik gedaan.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #1253

    Standaard

    Hoe gaat het bij de andere FF XIII spelers hier?

    Zit zelf nu aan het einde van chapter 9 en heb er inmiddels 19 uur op zitten. Moet jammergenoeg wel toegeven dat het spel me een beetje teleurgesteld heeft. Te veel en te lange filmpjes tussendoor, te weinig mogelijkheden om de steden e.d. te verkennen en een veel te lineair verhaal. Ik denk dat ik van de 19uur dat ik gespeeld heb 9uur naar filmpjes heb zitten kijken..........

    Op zich jammer want het nieuwe battle systeem zou bij een "normale" FF welke zich in een open wereld afspeelt echt een toevoeging zijn.

    Maar goed, we spelen rustig verder. Nu stoppen zou zonde zijn. :razz:

  4. #1254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Nice, is dat een aanrader? Ik ben bezig met FF 13 chapter 11. Verdomd *** als je niet ben gaan grinden en farmen..me HP is zo laag dat ik net kantje over boord bij sommige bazen haal..tactiek tactiek..
    Een FF gamer die niet heeft gaan grinden? Beetje vreemd, dat is net het leuke aan Final Fantasy imo. Ik weet nog dat ik vroeger samen met mijn makker echt uren hebben lopen grinden in zowat elke FF. Was je op het eind altijd net een beetje overpowered, das het mooie. (Y)

    Iig ben ik nog druk bezig met Bad Company 2, zeker nu er weer nieuwe (naja andere modes op) maps zijn uitgebracht. Heb er online een kleine 105 uurtjes opzitten en ik blijf het een knaller van formaat vinden hoewel ik het erg jammer vind dat klote CoD toch weer wat invloed heeft gehad. Al die specializations (zeg maar perks in BFBC2) hadden er van mij uitgemogen. Die klote magnum ammo en dergelijke, erg jammer.

    Verder knal ik sinds dit weekend heel wat slechter, geen idee wat het is maar ik maak veel moeilijker kills tot grote frustratie af en toe lol, ach de vorm komt vast wel terug

    Ik zou ook eens moeten beginnen met Final Fantasy XIII en God of War III, ik heb ze zelfs nog niet in huis gehaald. Budget he.... :sad: Ik heb gekozen voor Bad Company 2 omdat die online is en je toch vrij snel meemoet of anders achteraan loopt. Bovendien spelen we die met de clan. FF en GoW kan ik deze zomer ofzo ook nog spelen, daar zit niet echt tijdsdruk achter maar als ik al die mensen in mijn friendslist ze zie spelen ben ik toch razend benieuwd.

    Ook Just Cause 2 lijkt me wel eens leuk. Hoewel ik de demo niet echt geweldig vond krijgt het spel toch vrij positieve reacties dus wie weet.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  5. #1255

    Standaard

    Ik heb van Just Cause 2 ook al flink wat goeie dingen vernomen dus ga ik 'm toch een keer kopen als hij flink in prijs is gedaald. Jammer dat de demo zo kort is en de wereld zo groot dat je amper effe lekker kunt klooien.

    GoW III ga ik binnenkort effe lenen van een vriend. Daar ga ik geen geld aan uitgeven.
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 31-03-2010 om 14:38

  6. #1256

    Standaard

    veel mw2, zit nu in 8e prestige, en gow3. zit bij gow3 nu in die tuin van hera, heb haar gemold maar beetje onduidelijk wat ik nu moet doen om verder te gaan
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #1257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    zit bij gow3 nu in die tuin van hera, heb haar gemold maar beetje onduidelijk wat ik nu moet doen om verder te gaan
    dude... seriously? Zo onduidelijk vond ik dat toch niet.

  8. #1258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    dude... seriously? Zo onduidelijk vond ik dat toch niet.

    jij kent mij ook niet dus dat begrijp ik dan weer wel
    zal er dit paasweekend ff wat tijd insteken, laatste wapen is trouwens ubercool
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #1259

    Standaard

    Een FF gamer die niet heeft gaan grinden? Beetje vreemd, dat is net het leuke aan Final Fantasy imo. Ik weet nog dat ik vroeger samen met mijn makker echt uren hebben lopen grinden in zowat elke FF. Was je op het eind altijd net een beetje overpowered, das het mooie. (Y)
    Ik vind het boring deed het nooit, wel bij de eind bazen en voor de ulitmate weapons. Tot nu toe was grinden ook niet nodig omdat je het met verhaal op balans blijft, alleen nu merk ik wel dat ik moet grinden, de bazen hebben veel meer HP.. Mijn hp zit nog op 2000 terwijl ik bij andere ff gamers lees dat zij al op 4000 of 6000 zitten. opzich ook wel een uitdaging, gevechten zijn langer en je moet met een tactiek werken..had echt veel moeite met de summon in chapter 11 omdat mijn HP zo laag was..uit eindelijk wel gehaald..


    GOW 3 is toch populair hier onder de gamers.. Ik denk dat ik binnekort maar eens tot de aanschaf van Heavy Rain ga,ben toch benieuwd naar deze game.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #1260

    Standaard

    Zijn er nog dvd.nl'ers die ook online BFBC2 spelen op de ps3?

  11. #1261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Zijn er nog dvd.nl'ers die ook online BFBC2 spelen op de ps3?
    Uiteraard, Nera, Kendorjia en ik ook.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  12. #1262

    Standaard

    Ik heb niet kunnen weerstaan en toch maar Final Fantasy XIII gekocht, meteen ook volgende week een hele week verlof genomen op het werk zodat ik me er eens goed in kan verdiepen. Elke FF heeft mij honderd(en) uren van mijn sociale leven gekost dus ik ben benieuwd of deze mij ook weer kan bekoren.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #1263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    veel mw2, zit nu in 8e prestige, en gow3. zit bij gow3 nu in die tuin van hera, heb haar gemold maar beetje onduidelijk wat ik nu moet doen om verder te gaan
    Schuiven met trapjes

  14. #1264

    Standaard

    Heb mijn eerste twee uurtjes FFXIII erop zitten en het is me nu al duidelijk; hier ga ik weer enorm veel tijd in steken :P Prachtige omgevingen, interessante personages.

    Het vechten is voorlopig nog erg simpel en oppervlakkig maar ik zie er de potentie wel van in. Echter hou ik toch meer van de oude stijl, gewoon lekker metertje vol en dan keuze makenm velen vonden dit erg saai en het grote minpunt van FF maar ik vond het gewoon erg leuk, deel X had voor mij het beste vechtsysteem met het hele CTB gedoe, vrij snel maar toch overzichtelijk. Tegenwoordig moet het allemaal dynamischer en sneller gaan en dat is zeker gelukt maar het gaat ten koste van het overzicht vind ik. In deel XII had je dat ook al en dat vond ik eigenlijk niet lekker spelen. Ik veronderstel ook dat je altijd maar 1 personage bestuurt? Vind ik wel jammer want ik heb liever controle over de hele party maar het zit met de AI wel goed dus een echt minpunt is het dan ook weer niet.

    In ieder geval was de verslaving alweer aan het opkomen, het typische, nog even doorspelen tot het volgende savepunt sloeg weer in en vijf savepunten verder ben ik dan toch echt maar gestopt

    Ben er erg blij mee
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  15. #1265

    Standaard

    Twee rail shooters binnen gekregen:
    - House of the Dead (PC)
    - Resident Evil: The Darkside Chronicles (Wii)

    I love zombies en I love rail shooters .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #1266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    Schuiven met trapjes
    yup, zal dit weekend eens uitspelen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #1267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    yup, zal dit weekend eens uitspelen
    GOW3 Platinum gehaald Nu verder in Chaos mode

  18. #1268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    - Resident Evil: The Darkside Chronicles (Wii)
    Hij is weer erg gaaf en ziet er geweldig uit. De camera is erg shaky en je partner komt regelmatig voorbij. Het is even wennen en hotshots worden wat lastiger, maar je zit wel gelijk in het spel. Je begint in het Afrika van Resident Evil 5, vervolgens naar het politiestation van Resident Evil 2. Het is allemaal erg leuk en erg tof.

    Verder Chronos Twins DX via WiiWare gedownload. Aparte platformer waarbij je tegelijk in het heden en het verleden bezig bent. Dit betekend dus dat er vijanden wel in het heden zijn, maar niet in het verleden. Obstakels wel in het verleden, maar niet meer in het heden. Dus je moet op twee schermen tegelijk letten. Erg tof en erg apart.

    Als laatste vandaag Pokémon Soul Silver voor de DS ontvangen. Erg leuk dat je gelijk weer in het spel zit. De gameplay blijft gewoon erg leuk en erg verslavend. De PokéWalker heb ik nog niet geprobeerd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #1269

    Standaard

    Net Splinter Cell: Conviction in de pre-order gezet. Met addiscount code en een of andere award korting slechts €41,34 bij Mediaoffer.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #1270

    Standaard

    Red Steel 2 voor de Wii > Nog Go

    Geld niet waard

  21. #1271

    Standaard

    Heeft iemand toevallig nog "Tiger Woods PGA Tour 10 Wii" liggen? Hoeft geen Motion-plus bij te zitten. Moet wel in goede staat zijn uiteraard! PM me

    (Prijs bij amazon is 15 pond, dus moet wel duidelijk goedkoper zijn dan dat)
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  22. #1272

    Standaard

    Ben nu een kleine 30 uur bezig geweest met Final Fantasy XIII en het zijn leuke uurtjes geweest. Ik zit ook nog helemaal niet zo heel ver (denk ik) omdat ik echt voor alles mijn tijd neem en zoveel mogelijk probeer te grinden waar het kan. Vaak alle vijanden verslaan, saven en opnieuw door dat gebied lopen, of met die klimaatbollen alle vijanden afslachten, klimaat swtichen en dus nieuwe vijanden en weer afslachten en opnieuw, daar heb ik gisteren een viertal uurtjes gezeten XD

    Ik merk wel dat het spel inderdaad een beetje lineairder is dan zijn voorgangers. Daar heb ik niet echt problemen mee maar wel dat ook het levelen voorlopig nog vrij lineair is stoort me wel een beetje. Ik heb nu echt al duizenden CP's over en kan er nix mee omdat ik alle abilities en dergelijke al heb geleveled. Ik heb al wel gelezen dat het verderop in het spel allemaal veel uitgebreider wordt maar toch heb ik nu wel een beetje een gevoel van beperking. Maar goed, ergens is het ook wel zo dat dit een breder publiek aanspreekt en ze de eerste uurtjes even bij de hand houdt om zo de mogelijkheden te laten ontdekken. Als je meteen alles kan unlocken en weet ik veel is dat voor de diehards leuk maar voor de nieuwelingen in het genre kan dat overdonderend zijn. Een makker van me had nog nooit een FF gespeeld, en zelden RPG's. Hij heeft nu ook FFXIII gekocht en is er helemaal verslingerd aan en leert nu rustig de knepen van het vak.

    Het vechtsysteem begint nu ook steeds dieper en dieper te worden en steeds uitdagender. Af en toe nog wel wat chaotisch maar elke strategie kan gecountered worden.

    In ieder geval is dit voor mij zowiezo al Game of the Year; maakt me niet uit hoe goed de andere titels nog zijn. Final Fantasy heeft bij mij altijd een streepje voor
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  23. #1273

    Standaard

    Ben nu bezig met Uncharted II, net zo gaaf als deel 1. Niet verkeerd dus, al had ik eigenlijk in een vervolg wel wat verbeteringen verwacht.

    Volgende wordt zeker FFXIII!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #1274

    Standaard

    Wil ik Assassins Creed II spelen?

    Ik heb deel 1 maar een uurtje gespeeld. Vond de gameplay niet zo leuk en toen ik hoorde dat het herhalend was heb ik hem meteen doorverkocht.
    Nu hoorde ik dat II gewoonweg beter is. Meer variatie etc. Het ziet er tof uit, de setting vind ik wel cool.

    Wie kan mij iets vertellen over de game? Geen fanboys aub met BEST GAME EVER enzo.

  25. #1275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Wil ik Assassins Creed II spelen?

    Ik heb deel 1 maar een uurtje gespeeld. Vond de gameplay niet zo leuk en toen ik hoorde dat het herhalend was heb ik hem meteen doorverkocht.
    Nu hoorde ik dat II gewoonweg beter is. Meer variatie etc. Het ziet er tof uit, de setting vind ik wel cool.

    Wie kan mij iets vertellen over de game? Geen fanboys aub met BEST GAME EVER enzo.
    Wat wil je horen?

    Ik heb zelf deel 1 uitgespeeld omdat ik em gewoonweg erg tof vond. Inderdaad wel repetitief, maar desondanks onderhoudend. Deel 2 is een stuk gevarieerder. De missies zijn niet elke keer en in elke stad hetzelfde. Het verhaal is beter uitgewerkt en de besturing is nagenoeg hetzelfde gebleven met hier en daar wat tweaks. Vond je deel 1 te gek, dan vind je deel 2 ook te gek. Vond je deel 1 niet leuk omdat de gameplay je niet zinde, dan zou ik deel 2 ook overslaan...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 51 van 484 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •