Pagina 52 van 484 EersteEerste ... 24248495051525354555662102152 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 12092 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #1276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Wil ik Assassins Creed II spelen?

    Ik heb deel 1 maar een uurtje gespeeld. Vond de gameplay niet zo leuk en toen ik hoorde dat het herhalend was heb ik hem meteen doorverkocht.
    Nu hoorde ik dat II gewoonweg beter is. Meer variatie etc. Het ziet er tof uit, de setting vind ik wel cool.

    Wie kan mij iets vertellen over de game? Geen fanboys aub met BEST GAME EVER enzo.
    Ik kon mij persoonlijk in deel 1 niet vinden door het constante paardrijden van A naar B, iets uitvreten, te paard weer terug naar A. Zwaar irritant. Ik had het gevoel dat ik meer onderweg was en aan het klimmen was dan dat ik echt in het verhaal naar voren ging. Dit heeft deel 2 helemaal teniet gedaan. Ik vind ACII op ELK MOGELIJK VLAK een verbetering ten opzichte van deel 1. Note: Ik heb deel 1 nog nooit uitgespeeld (mede door t langdradige paardrijden en van A naar B gaan, constant zelfde paar dingetjes doen voor info, niet super boeiend verhaal. Tenminste, voor zover dat naar voren ging dan...) Deel 2 vloog ik door heen. Ik vond het een tof spel, leuke setting, niet 10.000 keer Animus in en uit.

    Het hele verhaal verliep gewoon soepeler zonder (grote) dips in gameplay/tempo. Wat je hoorde is gewoon terecht. Het spel is gewoon beter. Op elk vlak wat ik mij kan bedenken. Misschien hebben ze het vechten niet aangepakt in dit tweede deel, maar dat vond ik ook niet zo zeer nodig.

  2. #1277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Red Steel 2 voor de Wii > Nog Go

    Geld niet waard
    Ik heb net even een half uurtje gespeeld (gewonnen bij 3FM) en ik vind het tot nu toe erg leuk. De graphics zijn geweldig, alles draait heerlijk soepel en het zwaardvechten is best leuk (al heb ik het idee dat het nog niet echt 1-op-1 is. Maar tot nu toe vind ik het een leuke game. De intro was erg gaaf.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #1278

    Standaard

    Wil ik Assassins Creed II spelen?

    Ik heb deel 1 maar een uurtje gespeeld. Vond de gameplay niet zo leuk en toen ik hoorde dat het herhalend was heb ik hem meteen doorverkocht.
    Nu hoorde ik dat II gewoonweg beter is. Meer variatie etc. Het ziet er tof uit, de setting vind ik wel cool.

    Wie kan mij iets vertellen over de game? Geen fanboys aub met BEST GAME EVER enzo.
    Een verbetering met zijn voorganger, het verhaal is goed uitgewerkt, de kill moves zijn leuker & vooral de missies zijn gevarieerder., er is telkens een mix..Bij deel 1 had ik vooral irritaties maar in dit deel wou ik zo snel mogelijk verder spelen..vooral de tomb missies waren mijn favoriete gedeeltes van ac2.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #1279

    Standaard

    ac2 is tov 1 een zeer goede game, de moves, verhaal, bewegingsvrijheid allemaal goed uitgewerkt. ik heb mij er zeer goed mee vermaakt.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #1280

    Standaard

    Net even een uurtje FF-XII zitten spelen, toch zeker dik een half uur filmpjes zitten kijken....

  6. #1281

    Standaard

    Darksiders is het eerste uur best aardig, ben wel benieuwd hoe het spel zich verder ontwikkeld en of het leuk blijft.
    Ook Dragon Age:Origins besteld, als fan van Baldurs Gate moet dit wel smullen worden.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  7. #1282

    Standaard

    Dragon Age is wel leuk, maar wel wat simpel.
    Nou kun je met combat tactics zelf allerlei macro's in elkaar draaien en constant de pauze knop vasthouden maar zonder poespas gaat het me dusver ook aardig af, hoewel ik ook slechts op normal speel.
    Ik irriteer me wel aan de kleine ingame opslag en het reizen.
    Ik ben een packrat maar m'n kist zit al vol en m'n backpack ook telkens. Dan moet je met je volle tas 10 minuten lopen om een level uit te komen, dan spullen verkopen of vervangen, bewaren gaat al niet meer, en voor vervangen moet je nog eens twee zones door voordat je kunt reizen...
    Maar ik speel verder, en dat is me de afgelopen 8 andere games niet gelukt.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #1283

    Standaard

    Adventure-Island heeft een Enter The Story prijsvraag georganiseerd. We mogen maar liefst vijfmaal de complete Peri trilogie weggeven voor de PC. Deze trilogie bestaat uit de volgende boeken:
    - Les Misérables
    - The Divine Comedy
    - Genesis of the Gods

    Wat moet je doen om kans te maken op deze trilogie? De paashaas heeft eieren verstopt in de reviews van de Peri trilogie (zie bovenstaande links). Heb je ze allemaal gevonden? Stuur een mail met het juiste aantal naar het adres op deze pagina.

    Meedoen kan tot en met 20 April. Onder alle inzendingen worden vijf personen getrokken die met deze trilogie aan de slag kunnen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #1284

    Standaard

    Vraagje. Wii chargers: wie heeft ze en welke zijn goed? Ik zie op het internet dat sommige niet zo goed van kwaliteit zijn en ik weet niet welk merk en welk type ik moet hebben.

  10. #1285

    Standaard

    Ik heb zo'n merkloos ding van 10 Euro bij de Kruidvat gekocht. Ben er zelf tevreden over. Laad behoorlijk snel op en ondanks dat ze wellicht niet even lang meegaan als normale AA batterijen is het genoeg voor een paar uur achter elkaar spelen en wanneer je stopt of even pauze houdt, zet je ze gewoon in de cradle. Binnen een paar minuten is die dan weer vol.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #1286

    Standaard

    Bad Company 2 = verslavend.

    Zit steeds vaker Hardcore te spelen; geen crosshair, geen minimap, geen spotting en meer realistische damage. Hierdoor gaan de meeste mensen wat tactischer spelen en samenwerken (als je geluk hebt). soms vind ik dit leuker als de normale standaard mode, zeker voor de afwisseling.

    Verder paar kleine puntjes van ergernis:

    - Teams die zuigen. Het is ZO vervelend als je een team hebt dat gewoon niet goed is. Ik snap dat iedereen voor de lol speelt en niet even goed is, maar ik wel winnen OF in ieder geval een beetje weerstand bieden. Maar als ik constant in m'n eentje de targets probeer te armen/disarmen en niemand helpt me, dan wordt ik daar een beetje moedeloos van. Ook noemenswaardig: een team waarvan meer dan de helft uit snipers bestaat.

    - Engineers die hun Carl Gustav II (soort van rpg) als primary gebruiken. Dit is net als de rocketlaunchers in Killzone 2. Ze schieten zo'n ding naar je voeten en je bent gewoon dood. Soms ben ik nog snel genoeg om hen ook mee te sleuren in de dood en een paar kogels tussen de ogen te planten, maar meestal zie je hem niet eens aankomen en ben je gelijk dood. Frustrerend

    - En dan.. De M60. Dichtbij kan je sprayen. Medium afstand kan je em gebruiken als assault rifle. Voor de langere afstanden gebruik je de 4x scope en de single-shot methode om mensen te snipen. Tel daarbij op dat het samen met de G3 het sterkste wapen is qua damage (dacht ik) en je hebt een regelrechte killing machine.

    Zelf speel ik amper als medic, die hebben het sowieso veels te makkelijk. Met de M60 win je de meeste shootouts, en als je dan toch schade hebt kan je jezelf healen. Je rent een beetje rond met defribilators, gooit wat medpacks neer en het is een kwestie van punten verzamelen. Easy money.

    Maarja, dit zijn natuurlijk kleine minpuntjes (behalve die eerste) als je kijkt naar de totale spelervaring.

    Het is zo ongelofelijk vet als je gebalanceerde teams hebt, met samenwerkende squads gevuld met verschillende classes om elkaar te ondersteunen. Slim geplaatste mortars, tactisch ingezette tanks, flankende bewegingen van squads, snipers die vijanden neerhalen op het moment dat ze jou willen neerschieten, spawnen op een sluipend squadmember dat zich stilletjes via de randen van de map naar de M-Com stations beweegt, muren opblazen om vervolgens een gebouw neer te zien komen en 7 kills halen van een half team dat in dat gebouw zat verstopt (true story!), lekker met de uav boven de battlefield zweven; tanks neerhalen met je hellfire en afgezonderde snipers neerschieten met je machinegun, of zelfs tegen ze aan te vliegen voor een roadkill, een tracer planten op een tank om vervolgens 4 raketten er op af te zien vliegen, in een volle helicopter zitten met een ervaren piloot om lekker met je mini-guns het vijandelijke team door midden te rijten, of natuurlijk om zelf een volle helicopter neer te halen met een goed geplaatste raket.

    Dit soort momenten zorgen ervoor dat BC2 de beste online game-ervaring is die ik in jaren heb gehad.

    Edit: nog 1 kleine ergernis: Medics die jou reviven terwijl je in 'the open' ligt. Ze rennen out of cover, reviven je en rennen weer terug. Dan sta ik daar met een half leeg magazijn, helemaal gedesoriënteerd, handen meestal niet eens meer op toetsenbord/muis en gegarandeerd dat ik binnen 10 seconden weer dood ben. Vervolgens doen ze dit meestal nog wel een keertje, en de vijand zit toe te kijken en te wachten totdat ze mij weer kunnen raken. Af en toe als ik dood ben, wil ik dood blijven. Het is namelijk ook niet echt goed voor je score als ze dit een paar keer doen.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 09-04-2010 om 08:34

  12. #1287

    Standaard

    Na een aantal weken BC2 te hebben gespeeld ben ik juist weer teruggegaan naar MWF2. Speelt net wat lekkerder. Het richten gaat sneller en accurater en omdat meer dan de helft van de online community zuigt kun je ook in je eentje een heleboel schade aanrichten bij het andere team. De nieuwe maps zijn ook erg vet moet ik zeggen en hadden wat mij betreft al veel eerder mogen komen. Nu maar hopen dat de 2e mappack niet zo lang op zich laat wachten. BC2 is zeker ook vet, maar nu dus even weer CoDMWF2. Kan goed over een paar weken weer helemaal anders zijn als ik MWF2 weer beu ben. Oh wat een luxe
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #1288

    Standaard

    Hebben jullie al een beetje gekeken naar Red Dead Redemption? Van wat ik ervan gezien heb, word ik al helemaal blij. Voor mij denk ik één van de games van het jaar..

    Tevens ziet Mafia II er zeer strak uit, duurt alleen nog wat langer voordat die uitkomt.
    PSN: r4zZ1__

  14. #1289

    Standaard

    @ Divius:

    Ik ben het grotendeels helemaal met je eens. Ik vind BFBC2 ook een schitterende online ervaring maar zoals met alle online games heb je ook hier enkele minpunten met het ongebalanceerde teamverdeling kritiekpunt op kop: op console beweren ze matchmaking te hebben maar vaak genoeg kom ik in teams waar 30+ ranks tegen 10+ ranks spelen of iets dergelijks, nou is de rank niet altijd een goed beeld van iemands kwaliteiten als gamer maar meestal hebben zij al wel betere dingen unlocked en het dus net iets makkelijker. Langs de andere kant, teams eerlijk verdelen is ook zo makkelijk niet want meestal probeert de matchmaking het wel maar als de pot al bezig is met een vriend van je en jij, als hogere rank, joint later in zijn game dan zet het spel jou gewoon in zijn team, als er plek is, waardoor de rankverdeling natuurlijk niet meer eerlijk is. Dat zijn nu eenmaal de offers die men moet maken om samen te spelen met vrienden. Dus ik leg de schuld niet helemaal bij Dice.

    Afgezien van de rank kan je echt een slecht team hebben ja, maar goed, dat ligt totaal niet aan het spel maar wel aan de spelers natuurlijk. Als bijna hethele team snipet ofzo kan ik me ook verschrikkelijk druk maken, zeker als ze dan niet mee oprukken en echt ver achterin de map blijven zitten waardoor jezelf altijd veel te lang moet lopen om meteen afgeknald te worden als je er eindelijk bent om dan weer dat ***eind te kunnen lopen... Of mensen die voor het minste/voor de kist te armen uit hun tank of heli springen waarna de vijand die gewoon repareert en dus steelt... Ik heb ook al meermaals meegemaakt dat ik helemaal alleen moet armen of verdedigen, vooral op port valdez is het af en toe ontzettend frustrerend. Dat had ik gisteren nog, ik zat helemaal alleen in het kamp om te verdedigen, heel mijn team zat op die berg snipers uit te schakelen. Ok goed, die snipers moeten daar weg maar als er eentje doorglipt zijn we de basis meteen kwijt... Op Nelson Bay heb je dat ook erg veel. Bij conquest is het zo mogelijk nog erger... ze gaan vlaggen cappen en dan heel de tijd flag hoppen. Ipv de vlag te verdedigen (en dus meer punten te pakken) krijg je constant we took flag a, we lost flag c, we took flag b, we lost flag a enz.... Als je nou slim bent en je capped twee vlaggen en blijft die verdedigen heb je veel meer kans om te winnen maar ach, de meeste doen dit niet omdat je dan soms weinig actie hebt als ze 1 vlag niet aanvallen...

    Het valt me gewoon op dat te veel mensen denken dat het CoD is en enkel aan zichzelf denken, BF is gewoon een teamspel, niemand kan zonder de rest van zijn squad en alle klasses vullen zich aan. Jammer genoeg begrijpt een groot deel dit niet... Hoe vaak ik als Engineer al voor een Assault/Medic heb staan springen en knifen dat eindelijk ammo of medpacks dropt wil je niet weten... vaak draaien ze dan nog weg en lopen de andere kant uit.... het is af en toe flink frustrerend... Gelukkig is de lol geweldig groot als je wel een goede squad of team hebt... Ik speel BFBC2 dan ook enkel als er vrienden online zijn.... Zelden alleen...

    Die m60 is idd belachelijk irritant af en toe.... Ik kan er zelf helemaal niet mee overweg maar het is idd zo dat heel veel, zo niet alle, medics dit wapen gebruiken, en wat nog meer is, met die stomme magnum ammo....Dat vind ik mss nog het frustrerendste van het hele spel.... Die specializations. Waarom moest Dice dat er nou toch insteken? BC1 had dit helemaal niet en daar zat de balans perfect maar door het stomme succes van *** modern warfail moet elke shooter tegenwoordig "perks" hebben. Het jammere is dat iedereen zich blindstaart op wat "sterk" is en dus magnum ammo en improved warheads voor tanks kiest... Terwijl er veel betere tactische dingen zijn. Als medic heb je bijv die spec om sneller te healen en meer range aan je medpacks te geven wat een verdedigend team echt bijna onklopbaar kan maken als ze zich strategisch opstellen bij een kist.... nee, ze gaan voor de mangum ammo en individualistisch spelen... Zelfde met die tanks.... je ziet nooit iemand dat rookgordijn pakken... Superhandig als je met je tank in de problemen zit en er snel uit moet springen, of als je getagged bent... maar nee, ze gaan voor die warheads.... Dat is erg jammer. Ikzelf speel nooit met dit shit en probeer altijd in functie van het team te spelen en pak toch ook een flink aantal kills, sta erg hoog op het leaderboard en heb gigantisch veel squad punten, heb alle pins unlocked, heb bijna alle patches, dus in team spelen levert veel meer op maar ja, probeer ze dat maar eens wijs te maken.

    Ziezo excuses voor de lange post Maar goed, als je team een beetje meewil en je een goede squad hebt is de online ervaring subliem en ongeëvenaard; al bij al blijft BC2 veel beter dan de rest en speel ik hem nog dagelijks met erg veel plezier
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  15. #1290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Wil ik Assassins Creed II spelen?

    Ik heb deel 1 maar een uurtje gespeeld. Vond de gameplay niet zo leuk en toen ik hoorde dat het herhalend was heb ik hem meteen doorverkocht.
    Nu hoorde ik dat II gewoonweg beter is. Meer variatie etc. Het ziet er tof uit, de setting vind ik wel cool.

    Wie kan mij iets vertellen over de game? Geen fanboys aub met BEST GAME EVER enzo.
    Laat ik duidelijk zijn.
    Ik ben een fanboy. En ik vind het (tot nu) echt de beste game ooit gemaakt.

    Ik hou van de setting. Italie. Middeleeuwen. Schitterende tijd.
    Ik hou van het zijn van een moordenaar. En de vele, echt vele manieren waarop je iemand kan vermoorden in deze game.
    Ik hou van de gameplay. Het beweegt soepel. Mensen om je heen lijken echt te zijn, door de manier waarop ze lopen/bewegen/hun dingen doen.
    Ik hou van het verhaal. Het zit goed in elkaar. Je loopt er snel door heen. Je kan het makkelijk oppakken.
    Ik hou van de diversiteit aan missies en karakters die er in de game verspreid zitten.
    Ik hou ervan dat je de vrijheid hebt om zelf te kiezen welke missie je eerst doet of dat je helemaal niet kiest en de stad gaat verkennen.
    Maar bovenal hou ik van de graphics. Want wat ziet deze game er fantastisch uit.

    Ja, ik vond AC 1 een goede game. Maar te langdradig, soms zelfs saai. De missies waren soms simpel en gingen niet verder dan afluisteren en zakkenrollen, naast het vermoorden.
    AC 2 heeft dit veel beter gedaan. Ik had echt het gevoel alsof in de game zat. Alsof ik het hoofdpersonage echt was.

    Ook het paardrijden is een stuk minder geworden, gelukkig.

    Ik blijf erbij dat als je een PS3 bezit, dat AC2 (en eigenlijk ook 1 dan) in je collectie thuis hoort. Net als de Uncharted delen.

  16. #1291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ik heb zo'n merkloos ding van 10 Euro bij de Kruidvat gekocht. Ben er zelf tevreden over. Laad behoorlijk snel op en ondanks dat ze wellicht niet even lang meegaan als normale AA batterijen is het genoeg voor een paar uur achter elkaar spelen en wanneer je stopt of even pauze houdt, zet je ze gewoon in de cradle. Binnen een paar minuten is die dan weer vol.
    Bedankt voor de info. Ik gok het maar en ga er maar eens een halen denk ik. Het komt regelmatig voor dat ik op m'n Wii wil ga spelen en dan zonder opgeladen batterijen zit.

    Trouwens nog een prijstip voor Wii-gamers: vanmiddag kocht ik Pikmin 2 (de Wii-editie dus) bij Dynabyte voor slechts 9 euro. Het ging om een aanbieding uit de uitverkoopbak, dus het kan zijn dat het aanbod heel beperkt is (hier in Emmen hadden ze nog maar 2 exemplaren liggen). Maar da's geen geld voor zo'n ondergewaardeerde game. Ik had hem al heel lang op m'n lijstje staan en m'n geduld is beloond.

  17. #1292

    Standaard

    Als we dan toch Wii tips uitwisselen. De eerste Pikmin kost momenteel maar 6 Euro bij Bart Smit:

    http://www.bartsmit.com/shop/product...fview%3Dsearch
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #1293

    Standaard

    zo aan heavy rain beginnen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #1294

    Standaard

    Splinter Cell: Convinction morgen spelen!! Kreeg zojuist een mailtje van Mediaoffer dat ie is verzonden
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #1295

    Standaard

    Ik sla em maar over met een singleplayer van rond de 5 uur.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  21. #1296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Ik sla em maar over met een singleplayer van rond de 5 uur.
    Dit is een titel die ik denk ik (voor het eerst) co-op ga spelen
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #1297

    Standaard

    Na iets meer dan 20uur ben ik met FF13 beland op Gran Pulse. Maar ben nog veel te zwak om door te spelen dus moet nu echt flink gaan grinden. Gelukkig is Gran Pulse daar de prima plek voor. Ook ondertussen maar even al side missies (met de Cie'th) halen om zo ook veel CP te halen.

    Hoe doen de andere FF13 spelers dat hier met de CP? Elke character bijvoorbeeld maar (maximaal) 3 abilities (ravager, commander etc) aanleren? Dat is wel wat ik op dit moment doe..

  23. #1298

    Standaard

    Darksiders wordt opeens wat creatiever met een "Portal" achtig wapen. Nog steeds geen hersenbrekende puzzels maar wel iets lastiger. Tof.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  24. #1299

    Standaard

    zag vandaag dat splinter cell alweer onderweg was .

    wat Ken zegt over BC2 ben ik wel mee eens. classes in BC2 vullen elkaar aan en als je dan een squad met vrienden hebt kan je makkelijk heel veel punten scoren door samen te werken.

    MW2 is inderdaad mee gericht op eigen belang maargoed met vrienden kan je je eigen ook goed organiseren bij domination. speel eigenlijk alleen HC:S&D daar. de andere game modes zijn echt niet leuk meer.
    om de zoveel tijd heb je wel zown team tegen je die alleen maag noobtube bij het begin van de match. jammer genoeg hebben ze de maps ook zo gemaakt ervoor dat je van spawn gelijk naar de andere spawn kan schieten. zijn maar een paar maps die het niet hebben. Erg jammer en een duidelijk teken dat er te weinig getest is.

    wat mij stoort aan BC2 vooral is dat je als sniper rekening moet houden met de afstand op grotere afstanden. hoe verder het is hoe hoger je moet mikken. maar voor de andere guns geldt dat niet heb ik het idee. met een assault knal je zo een kogel in iemand zn giechel als je het geduld hebt om het te doen. Ook dat de vijand op je spawn kan campen is ontzettend vervelend. ze hadden dit wel af mogen schermen vind ik. bij 1 map is het echt verschrikkelijk altijd ben even de naam kwijt. maar is op het strand met een schip in het midden die daar gestrand is en op spawn staat een apache.

  25. #1300

    Standaard

    Zo, druk bezig met Just Cause 2. 17 uur er in zitten en nog maar op 12% van t spel. LMAO! Geweldige bang-for-buck dit spel

Pagina 52 van 484 EersteEerste ... 24248495051525354555662102152 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •