Pagina 6 van 484 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 12093 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dat je een typefout als een blunder aangeeft reflecteerd meer over jezelf dan over mij, eerlijk gezegd. Dat zegt al genoeg over je gelimiteerd verweer.
    Sure, als jij 'had' met een 't' geen onoverkomelijke fout vindt is je standaard blijkbaar dermate laag dat het je geen zier kan schelen. Mensen die wel normaal Nederlands spreken en schrijven vragen zich dan af hoe je zoiets op kunt schrijven. Geeft verder niks hoor.

    Dat 9 x 9 niet genoeg is blijkt wel uit een petitie die door erg veel mensen wordt ondersteunt.
    Yup, want de meerderheid heeft altijd gelijk. En meerdere meningen maken van die mening een feit. En die petitie is waarschijnlijk ingevuld door gefrustreerde PC-gamers.

  2. #127

    Standaard

    Wat een kneuzen weer. Het is het neerschieten van een berg pixels. Now get the fuck on with your life..

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Sure, als jij 'had' met een 't' geen onoverkomelijke fout vindt is je standaard blijkbaar dermate laag dat het je geen zier kan schelen. Mensen die wel normaal Nederlands spreken en schrijven vragen zich dan af hoe je zoiets op kunt schrijven. Geeft verder niks hoor.



    Yup, want de meerderheid heeft altijd gelijk. En meerdere meningen maken van die mening een feit. En die petitie is waarschijnlijk ingevuld door gefrustreerde PC-gamers.

    D of een t is alleen interessant voor een neerlandicus, niet voor een discussie over een game! Overigens is dit geen dictee!

    Zo werkt het in een democratie! Mocht je je hier niet in vinden, kun je altijd nog emigreren.

    Yup is toch geen Nederlands?

    van dale:
    "yup de; m,v -s, -pen, yup·pie de; m,v -s (Eng young urban professional) jonge, stedelijke carrièremaker"

    Zoveel voor je hoge standaard.
    Laatst aangepast door hstadman : 09-11-2009 om 23:48

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Wat een kneuzen weer. Het is het neerschieten van een berg pixels. Now get the fuck on with your life..
    Modern Warfare 2 is out of my life...en het interesseert mij verder inderdaad niet zoveel.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht

    Ik heb jarenlange ervaring met clan based gaming en non dedicated servers, ik wens je veel plezier met de teamkillers en andere idioten op de servers. Ik voorspel dat op de console daarom modern warfare 2 toch redelijk snel zal uitsterven.
    Het is hetzelfde concept als deel 1 maar dan nieuwer,uitgebreider en mooier.
    Waarom zou het dan snel uitgestorven zijn?
    Deel 1 word ook tot op de dag van vandaag nog gespeeld op de console.
    En nogmaals teamkillen kan niet...
    Misschien eens voor de grap een console proberen weet je tenminste wat het is

    Verkopen kunnen nu wel eens tegen gaan vallen...
    Voor de PC wel ja.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Het is hetzelfde concept als deel 1 maar dan nieuwer,uitgebreider en mooier.
    Waarom zou het dan snel uitgestorven zijn?
    Deel 1 word ook tot op de dag van vandaag nog gespeeld op de console.
    En nogmaals teamkillen kan niet...
    Misschien eens voor de grap een console proberen weet je tenminste wat het is



    Voor de PC wel ja.
    Tja, dat heb je met auto aim e.d.

    Je kunt op de pc precies zien wie altijd consoles spelen want die worden altijd dik ingemaakt door pc gamers die geen auto aim en dergelijke console foefjes kennen.

    Reken maar dat teamkillen op de pc mogelijk is, waar ik ook naar refereer. Consoles kan mij niet zoveel schelen. PC is en blijft de krachtigste console voor veel games. Consoles hebben zo hun charmes, zeker, maar niet voor de games die ik zou spelen.
    Graphics gaan zeker weten beter zijn voor de pc dan de console versies. Het ricochet system kent geen teamkilling...
    hier kun je erover lezen wat ze bijv. op de xbox ervan vinden;
    http://boards.ign.com/xbox_360_lobby.../186012534/p1/

    Ja, die gaan over op andere games met dedicated servers en grotere mappen.

    Of het beter wordt, moet nog blijken, zo is er al veel uitgesloopt, coop, dedicated servers, 9 vs 9. Niet echt aantrekkelijk meer voor clan based pc gaming.

    Maar veel plezier ermee...
    Laatst aangepast door hstadman : 09-11-2009 om 23:10

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Tja, dat heb je met auto aim e.d.

    Je kunt op de pc precies zien wie altijd consoles spelen want die worden altijd dik ingemaakt door pc gamers die geen auto aim en dergelijke console foefjes kennen.

    Reken maar dat teamkillen op de pc mogelijk is, waar ik ook naar refereer. Consoles kan mij niet zoveel schelen. PC is en blijft de krachtigste console voor veel games. Consoles hebben zo hun charmes, zeker, maar niet voor de games die ik zou spelen.
    Graphics gaan zeker weten beter zijn voor de pc dan de console versies.

    Ja, die gaan over op andere games met dedicated servers en grotere mappen.

    Of het beter wordt, moet nog blijken, zo is er al veel uitgesloopt, coop, dedicated servers, 9 vs 9. Niet echt aantrekkelijk meer voor clan based pc gaming.

    Maar veel plezier ermee...
    Ehh wat heeft auto-aim er ineens mee te maken?
    Dat verklaard niet waarom het zoveel gespeeld word op de console en/of dat je niet kan teamkillen.
    Tevens kan je het uitzetten als je dat wilt.

    Graphics zullen zeker wel beter zijn op de pc mits je de set-up er voor hebt natuurlijk.
    Of het idd aanslaat op de pc is maar de vraag.

    Anyway gaat zeer zeker lukken dat ik er veel plezier aan ga beleven

    Edit: dat ricochet is alleen voor hardcore modes en idd te dom voor woorden als ik het zo lees.
    Laatst aangepast door sharky : 09-11-2009 om 23:17
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Ehh wat heeft auto-aim er ineens mee te maken?
    Dat verklaard niet waarom het zoveel gespeeld word op de console en/of dat je niet kan teamkillen.
    Tevens kan je het uitzetten als je dat wilt.

    Graphics zullen zeker wel beter zijn op de pc mits je de set-up er voor hebt natuurlijk.
    Of het idd aanslaat op de pc is maar de vraag.

    Anyway gaat zeer zeker lukken dat ik er veel plezier aan ga beleven

    Edit: dat ricochet is alleen voor hardcore modes en idd te dom voor woorden als ik het zo lees.
    Ja, het systeem is al eens gebruikt in eerdere games en zal op grote schaal ge-exploid worden! Wacht maar af! Er komen ook klachten van de console spelers! Dus teamkillen is nu op een andere manier wel gewoon mogelijk.( loop expres in iemands schotveld en je kunt hem laten killen...) Er zou ook zomaar een crack voor kunnen komen, zodat normaal teamkillen wel weer mogelijk wordt. Zag je ook al bij andere games op de pc bijv.

    Het verklaart wel waarom vele pc enthausiasten het nu voorbij laten gaan. Die spelen alleen hardcore, clan based, en willen niet een richochet systeem. Teamkillen gebeurt ook in het echte leger, denk aan Irak. Op dedicated servers kun je teamkillers gewoon kicken en bannen.

    Velen spelen console omdat het makkelijker is dan hardcore pc based! (auto aim, no friendly fire etc.)

    Nogmaals, veel plezier ermee. Heb niets tegen console games of gamers, heb ook nooit gezegd dat mw2 slecht zou zijn. Alleen deze modern warfare 2 is verre van ideaal voor pc gamers en laat hem derhalve aan mij voorbij gaan.
    Laatst aangepast door hstadman : 09-11-2009 om 23:36

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ja, het systeem is al eens gebruikt in eerdere games en zal op grote schaal ge-exploid worden! Wacht maar af! Er komen ook klachten van de console spelers!

    Het verklaart wel waarom vele pc enthausiasten het nu voorbij laten gaan. Die spelen alleen hardcore, clan based, en willen niet een richochet systeem. Teamkillen gebeurt ook in het echte leger, denk aan Irak. Op dedicated servers kun je teamkillers gewoon kicken en bannen.

    Nogmaals, veel plezier ermee.
    Speel niet zo veel hardcore dus dat scheelt
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    tja dat mw2 een leeftijd heeft van 18 jaar en ouder wordt niet vermeld door de beste man, en dat je 2x de mogelijkheid hebt om deze missie te skippen hoor je ook niks over.

    zoals gewoonlijk zien of horen ze een aspect en verder kijkt men niet, het is wel 1 persoon en niet de gehele partij als ik het zo lees.

    wel werken tot 67e maar geen games voor volwassenen spelen
    Dat hoeft ook helemaal niet vermeld te worden.....Net zoals bij films (dvd's & cinema) wordt er namelijk ook bij games niet op de leeftijdscategorie gelet.
    Volgens mij is het een advies van kijkwijzer en niet wettelijk.
    Ik heb nog nooit gezien dat iemand werd geweigerd bij de bioscoop omdat hij te jong was. Of dat hij geen bepaalde actie film mocht huren omdat hij geen 16 was.

    Enkel bij de verkoop van drank of sigaretten letten ze op de leeftijd, maar bij Free record shop, bioscoop etc letten ze niet op de leeftijd.

    verder zal het altijd gezeik blijven over geweld in games, muziekclips en films. Ze doen hun best maar.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Speel niet zo veel hardcore dus dat scheelt
    Ik had inderdaad het idee dat shooters meer casual worden gespeeld op consoles dan clan based pc versies.

    Succes...ligt aan de komende titels, zoals assassins creed 2, battlefield 3, bad company 2 etc. Velen zullen dan weer overstappen op een nieuwe game en zullen alleen de 'hardcore' fans overblijven. Meestal clan based.
    Laatst aangepast door hstadman : 09-11-2009 om 23:46

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    D of een t is alleen interessant voor een neerlandicus
    Haha, ja. Een dt'tje of een voltooid deelwoord verkeerd spellen, of een simpele typefout nota bene, dat zal niemand erg vinden, maar had met een 't' schrijven is gewoon treurig.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Yup is toch geen Nederlands?
    Nee, Engels. Maar zie eerst Nederlands maar eens onder de knie te krijgen, dan gaan we verder kijken

  13. #138

    Standaard

    Gezaag en gezeik even onderbreken

    ik heb Modern Warfare 2 en na enkele uurtjes mp moet ik zeggen erg vet spel! Verbetering op elk vlak. Was niet denkbaar omdat 4 al zo goed was maar toch is IW erin geslaagd om zichzelf te overtreffen... Het voelt grootser aan, bruter, gewoon vetter... Maps zijn iets groter wat voor mij niet per se hoefde maar altijd leuk is. Ze voelen ook groot genoeg voor oei oei, 6v6 Je komt genoeg volk tegen, en toch kan je ook wat rondlopen zonder meteen neergeknald te worden, perfect dus...

    Verder is het customizen veel diepgaander deze keer. Je kan echt veel meer upgrades aan je wapens toevoegen, de perks zijn upgradable. de killstreaks kan je allemaal aanpassen en je hebt erg veel mogelijkheden... Dat maakt het spel erg onvoorspelbaar omdat in het ene spel je een helicopter tegen je hebt, terwijl in het andere een harrier op je team neerknalt... Erg leuk en veel afwisselender dan voorheen. Ik heb wel de indruk dat hij iets moeilijker speelt, bij 4 en 5 had ik meteen vrij veel kills tegen weinig deaths maar nu de eerste potjes keer op keer negatieve kd... Nu gaat het alweer beter, net 36 kills tegen 19 deaths dus dat kan er nog mee door.

    Grafisch vind ik maar weinig verschil, het oogt weer net wat scherper, mooier, maar 4 was al belachelijk mooi dus de wow-factor is nu iets minder aanwezig maar toch; het is gewoonweg erg mooi.

    Oh en eindelijk no more host ended game crap... In het derde spel was het al zover maar game zoekt nieuwe host en hoppa, verder knallen... WOOHOO

    Zo meteen maar eens beginnen met sp

    Ach ja, ik heb 'maar' de 'armzalige' consoleversie... Maar liever dat dan helemaal nix
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  14. #139

    Standaard

    Ik was gisteravond in de Watt in Rotterdam en ben nog even gaan kijken bij de Media Markt en de competitie op groot scherm zag er erg bruut uit.
    Ook in Dordrecht bleken drie gamewinkels open te gaan en ik heb zeker dik honderd man zien lopen, dat was toch wel bijzonder om mee te maken.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Dat hoeft ook helemaal niet vermeld te worden.....Net zoals bij films (dvd's & cinema) wordt er namelijk ook bij games niet op de leeftijdscategorie gelet.
    Volgens mij is het een advies van kijkwijzer en niet wettelijk.
    Ik heb nog nooit gezien dat iemand werd geweigerd bij de bioscoop omdat hij te jong was. Of dat hij geen bepaalde actie film mocht huren omdat hij geen 16 was.

    Enkel bij de verkoop van drank of sigaretten letten ze op de leeftijd, maar bij Free record shop, bioscoop etc letten ze niet op de leeftijd.

    verder zal het altijd gezeik blijven over geweld in games, muziekclips en films. Ze doen hun best maar.
    In Nederland wordt er weldegelijk gecontroleerd bij de bios op leeftijd. Voldoe je niet aan het leeftijdskeuring? Dan kom je er niet in. Met eigen ogen mensen weggestuurd zien worden bij Euroscoop Tilburg...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #141

    Standaard

    Mensen met de PC versie klagen over het feit dat het lang duurt voor er een game gevonden is. Het tegenovergestelde lees ik over de PS3 versie, meteen een game zonder lag. Afwachten of het zo blijft als iedereen de beschikking over de game heeft straks.

    Ik ga na m'n werk even naar Zuidplein om em op te pikken voor de PS3.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Mensen met de PC versie klagen over het feit dat het lang duurt voor er een game gevonden is. Het tegenovergestelde lees ik over de PS3 versie, meteen een game zonder lag. Afwachten of het zo blijft als iedereen de beschikking over de game heeft straks.

    Ik ga na m'n werk even naar Zuidplein om em op te pikken voor de PS3.
    ik heb met de ps3 versie geen enkele keer lag gehad tot dusver, twee keer host migration: Zit al van 1 uur snachts te gamen, ff wat eten en douchen nu :P
    Laatst aangepast door Kendorjia : 10-11-2009 om 08:06
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  18. #143

    Standaard

    Ik had hem gister vroeg al binnen wegens een gelukje! De hele avond zitten spelen en het is echt een geweldige MP ervaring. Enige nadeel vind ik toch wel het niet kunnen gebruiken van de party chat, want wat zijn die Amerikanen irritant. Gelukkig is er wel een mute functie aanwezig.

    De MP ervaring zelf is geniaal, hoog tempo, coole guns, geweldige mappen die perfect zijn voor max. 9vs9 en hele intense scene's.

    Kan niet wachten om vanavond verder te gamen


  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Dat hoeft ook helemaal niet vermeld te worden.....Net zoals bij films (dvd's & cinema) wordt er namelijk ook bij games niet op de leeftijdscategorie gelet.
    Volgens mij is het een advies van kijkwijzer en niet wettelijk.
    Ik heb nog nooit gezien dat iemand werd geweigerd bij de bioscoop omdat hij te jong was. Of dat hij geen bepaalde actie film mocht huren omdat hij geen 16 was.
    Get your facts straight, hier wordt wel degelijk in Nederland op gelet.


  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Dat hoeft ook helemaal niet vermeld te worden.....Net zoals bij films (dvd's & cinema) wordt er namelijk ook bij games niet op de leeftijdscategorie gelet.
    Volgens mij is het een advies van kijkwijzer en niet wettelijk.
    Ik heb nog nooit gezien dat iemand werd geweigerd bij de bioscoop omdat hij te jong was. Of dat hij geen bepaalde actie film mocht huren omdat hij geen 16 was.

    Enkel bij de verkoop van drank of sigaretten letten ze op de leeftijd, maar bij Free record shop, bioscoop etc letten ze niet op de leeftijd.

    verder zal het altijd gezeik blijven over geweld in games, muziekclips en films. Ze doen hun best maar.
    jij moet toch ook weten dat politici het graag erger maken dan het is, reken maar dat ze dadelijk gaan roepen dat het schadelijk is voor de jeugd, daarom zeg ik er nu alvast bij dat het voor 18 jaar en ouder is, iets wat politici graag vergeten, maar ik denk dat de discussie omtrent virtueel geweld altijd zal blijven
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    In Nederland wordt er weldegelijk gecontroleerd bij de bios op leeftijd. Voldoe je niet aan het leeftijdskeuring? Dan kom je er niet in. Met eigen ogen mensen weggestuurd zien worden bij Euroscoop Tilburg...
    In Belgie nemen ze het niet zo nauw met de regels

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Get your facts straight, hier wordt wel degelijk in Nederland op gelet.
    "fact" is dat ik dus in Belgie woon en heb het daarom ook over wat ik HIER heb meegemaakt.

    In de cinema (Kinepolis - Hasselt) bij de film MIRRORS (16) waren kinderen niet toegelaten. Nou, er zaten er heel wat samen met hun ouders.

    Hetzelfde als bij "INGLOURIOUS BASTERDS" (12) De kinderen die daar zaten met hun ouders waren echt geen 12. Die trouwens weg gingen na de die eerste honkbal scene in het bos :razz:
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 10-11-2009 om 08:57
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  22. #147

    Standaard

    Mensen die New Super Mario Bros. Wii nog gaan halen? IGN AU geeft het een 9,2.

    http://wii.ign.com/articles/104/1043698p2.html

    Ziet er geweldig uit en een 2D old skool mario platformer is altijd geweldig. Denk dat ik hem zelfs ga pre-orderen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    jij moet toch ook weten dat politici het graag erger maken dan het is, reken maar dat ze dadelijk gaan roepen dat het schadelijk is voor de jeugd, daarom zeg ik er nu alvast bij dat het voor 18 jaar en ouder is, iets wat politici graag vergeten, maar ik denk dat de discussie omtrent virtueel geweld altijd zal blijven
    Dat weet ik ook, dat is de discussie ook niet, want ik ben het helemaal met je eens wat betreft politici die lopen te zeiken over geweld in games.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik had inderdaad het idee dat shooters meer casual worden gespeeld op consoles dan clan based pc versies.

    Succes...ligt aan de komende titels, zoals assassins creed 2, battlefield 3, bad company 2 etc. Velen zullen dan weer overstappen op een nieuwe game en zullen alleen de 'hardcore' fans overblijven. Meestal clan based.
    Deel 1 word zeker ook alleen door de hardcore fans nog gespeeld....zijn er ongelovelijk veel dan.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  25. #150

    Standaard

    New Super Mario Bros voor de Wii komt er zeker in. Ben benieuwd naar de co-op gameplay.

    En ja net mijn MW2 Prestige Edition (360) binnen. Ziet er goed verzorgd uit, maar ik blijf het zeggen, het is te prijzig voor een LE.

    Het spel is nu bezig te installeren dus ik ben de komende dagen wel zoet!

Pagina 6 van 484 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •