Pagina 7 van 484 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #151
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo MWII is binnen.
    vanavond maar eens beginnen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #152

    Standaard

    ik zie net dat MW2 en Assassin's Creed 2 maar 50 euro zijn bij wehkamp. Mooie prijs lijkt mij zo.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Haha, ja. Een dt'tje of een voltooid deelwoord verkeerd spellen, of een simpele typefout nota bene, dat zal niemand erg vinden, maar had met een 't' schrijven is gewoon treurig.



    Nee, Engels. Maar zie eerst Nederlands maar eens onder de knie te krijgen, dan gaan we verder kijken

    is gewoon treurig
    Laten we het daar inderdaad maar op houden, inhoudelijk totaal niets toe kunnen voegen maar gewoon door blijven emmeren over een typefout.

    Yup, meester!

    P.s.
    haha hoort niet aan elkaar.(kuch) Typefoutje zeker.LOL.
    Laatst aangepast door hstadman : 10-11-2009 om 12:48

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Deel 1 word zeker ook alleen door de hardcore fans nog gespeeld....zijn er ongelovelijk veel dan.
    Op de pc zeker. Console geen idee.

    Casual gamers gaan vaak sneller van game tot game om even te kijken wat het is maar blijven het vaak niet erg lang spelen.

  5. #155

    Standaard

    net wat potjes online gespeeld, best veel campers met grenadelaunchers, mappen zien er aardig uit, connectie is soms aan de rare kant, paar keer connection interrupted gehad.
    party system is wat minder, vond die van 4 beter, leidt ook af als je die berichten ziet verschijnen in beeld.

    Wapens zijn cool, customizen ziet er aardig uit, moet wat meer tijd erin gaan steken, sommige matches gaan redelijk, en sommige zijn zeer triest, maar sta bijna positief met kills.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #156

    Standaard

    MWII nog niet binnen. Komt goed uit, want ik moet vanavond en morgenochtend nog wat blokwerk verrichten voor een tentamen. Hopen dat ie morgen op de mat ploft, dan kan ik na een eventuele voldoende lekker online rossen als beloning :razz:

    En Super Mario Bros. ga ik zeker halen voor de Wii.

  7. #157

    Standaard

    Ik haal New Super Mario Bros. ook zeker voor de Wii, net als Super Mario Galaxy 2. Alleen wacht ik denk ik wel een tijdje totdat ze goedkoper zijn.
    Hoeft via de tegenwoordige lage prijzen in Engeland niet al te lang te duren.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ik zie net dat MW2 en Assassin's Creed 2 maar 50 euro zijn bij wehkamp. Mooie prijs lijkt mij zo.
    Inderdaad, mooie prijs!


  9. #159

    Standaard

    New Super Mario Bros. voor de Wii is momenteel 37 Euro bij Wehkamp in de pre order.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #160

    Standaard

    Ben blij dat iedereen MW2 heeft,maar vinden jullie het niet verneukt met prijs en kwaliteit stelling,omdat je de game in 5 uur uit kan spelen,weet dat de multiplayer veel waarde toegeeft maar dan nog, 60 euro is teveel voor deze game..naar mijn mening..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #161

    Standaard

    MW2 wordt denk ik door 90% van de mensen gekocht voor de heerlijke multiplayer. Ik heb 5x24 uur COD4 gespeeld en verwacht eenzelfde aantal voor deel 2. Dat vind ik wel een paar tientjes waard, zeker als je hem voor 40 euro uit de VS kunt laten overvliegen.

  12. #162

    Standaard

    Dat denk ik ook de multiplayer voornamelijk,ik lees zelfs dat mensen deze game gewoon uitspelen in game winkels hehehe..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #163

    Standaard

    Ik heb ook al aardig wat mensen in mijn friendslist die hem vandaag al een keertje hebben uitgespeeld, maar niet op hardened of veteran.

    37 euro is trouwens een mooie prijs Patrick, maar toch koop ik hem pas als hij rond de dertig euro is. Meer heb ik er niet voor over.
    Kotaku heeft het trouwens over een mooi rood doosje http://kotaku.com/5401512/new-super-...-here/gallery/maar die zal hier wel niet in de winkels liggen. De spaarpot versie was volgens mij ook uk exclusive.
    Laatst aangepast door Nielsje : 10-11-2009 om 22:07
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  14. #164

    Standaard

    Review van MW2 van GT, ziet er uitstekend uit!


  15. #165

    Standaard

    Review van ign.com => zelfde score als GT


  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    37 euro is trouwens een mooie prijs Patrick, maar toch koop ik hem pas als hij rond de dertig euro is. Meer heb ik er niet voor over.
    Kotaku heeft het trouwens over een mooi rood doosje http://kotaku.com/5401512/new-super-...-here/gallery/maar die zal hier wel niet in de winkels liggen. De spaarpot versie was volgens mij ook uk exclusive.
    Dat ziet er tof uit. Zal leuk zijn als die ook zo in Nederland verschijnt. Ik weet overigens niet of de prijs wel tegen de 30 aan gaat komen. Mario games zijn meestal behoorlijk prijsvast (al is het meestal wel goedkoper in het buitenland).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ben blij dat iedereen MW2 heeft,maar vinden jullie het niet verneukt met prijs en kwaliteit stelling,omdat je de game in 5 uur uit kan spelen,weet dat de multiplayer veel waarde toegeeft maar dan nog, 60 euro is teveel voor deze game..naar mijn mening..
    Probeer dat eens op veteran

    Maar de SP is gewoon ook leuk maar heb hem idd voor de mp.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  18. #168

    Standaard

    Moet wel zeggen dat er door de weinige spelers wel veel campers zitten, of het lijkt zo.
    Verder invites werken bij mij niet en bij sommige blijkbaar wel.

    Had straks 32 mensen in mn friendslist die mw2 aan het spelen waren lol

  19. #169

    Standaard

    sp binnen 4 ur uitgespeeld, zaten paar mooie momenten tussen.

    qua mp vind ik het nieuwe party systeem bagger, en bijna niemand kan bij elkaar connecten.

    ik ben best veel campers tegengekomen en ik vind het jammer dat ik nog geen fmj(deep impact) heb grrr, maar zal wel goed komen, killstreaks zijn nice, sentrygun is ook wel humor, vandaag eens werken aan mijn kills
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #170

    Standaard

    Yahoo!! Net mijn platinum van Wanted vrijgespeeld, nu ben ik het toch ff beu!


  21. #171

    Standaard

    vandaag is het helemaal triest gesteld met de mp van mw2, bijna niemand kan online spelen, een enkeling wel maar dit is toch te triest voor woorden.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #172

    Standaard

    matchmaking werkt inderdaad erg slecht. het probeert 2 lobby's bij elkaar te doen de hele tijd maar dat werkt erg slecht en vaak valt er dan nog iemand uit ook.

    dat kampen komt gewoon omdat iedereen het speelt op het moment. geef het een weekje of 2 dan zijn de meeste mensen al verder met iets anders.
    waar ik wel veel last van heb is de rare connectie's. op een nederlandse host heeft een amerikaan op een vage manier toch nog voordeel. als je dan in de killcam kijkt zie je je eigen niet eens schieten afentoe. terwijl dat toch andersom zou moeten wezen aangezien de amerikaan diegene met een lag connectie zit. beetje raar. was in deel 4 de laatste tijd ook heel erg. ookal had je de host amerikanen waren niet te schieten terwijl met andere europeanen het allemaal normaal was

  23. #173

    Standaard

    Heb MW2 gisteren uitgespeeld. Op Veteran duurde het net iets meer dan 12 uur. Op een lagere stand ga ik er niet aan beginnen.

    Heb ook de originele CoD gedownload en dat is wel weer wat anders. Naast 1 heb ik deel 3 ook nog niet gespeeld.

    Spec Ops is trouwens leuk om te doen, maar het is duidelijk dat je op Veteran niet ver gaat komen met 1 speler. Hardened en Regular zijn de levels wel te doen.

    MP heb ik nog niet kunnen spelen want mijn XBL was weer eens op.

  24. #174

    Standaard

    Ach die mp van MW2 komt wel goed. Ik zag het al aankomen, was destijds met 4 ook, en met 5 ook (ook al is die van een andere maker) Wat ik echter niet begrijp is dat men keer op keer die fout maakt. 'We hadden zoveel volk online niet verwacht' Wat een onzin altijd. Zeker met dit spel, overal lopen hypen, superveel preorders, dan nog eens de hele fanbase van 4 ook. Dan weet je dat toch, zet dan in godsnaam genoeg servers in en stel die dingen op punt! Zo moeilijk kan dat nou toch niet zijn, wie maakt er nou in godsnaam dezelfde fout drie keer na elkaar. Onvoorstelbaar. Echter ga ik me er verder niet druk meer in maken, destijds met 4 was ik echt pissed maar nu had ik dit al verwacht, gewoon typisch.

    Heeft er trouwens iemand anders ook problemen met trophies te unlocken? Ik moet elke missie twee keer spelen voor ik de trophy om de missie uit te spelen krijg... Zo zijn er ook nog wel andere trophies die ik al behaald heb maar die ook niet unlocken. Ik lees online wel meer verhalen van mensen met hetzelfde probleem.

    Iig geef het een kleine week en IW zal de grootste problemen wel opgelost hebben. Jammer, maar valt niets aan te doen. Geduld hebben dus...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Ach die mp van MW2 komt wel goed. Ik zag het al aankomen, was destijds met 4 ook, en met 5 ook (ook al is die van een andere maker) Wat ik echter niet begrijp is dat men keer op keer die fout maakt. 'We hadden zoveel volk online niet verwacht' Wat een onzin altijd. Zeker met dit spel, overal lopen hypen, superveel preorders, dan nog eens de hele fanbase van 4 ook. Dan weet je dat toch, zet dan in godsnaam genoeg servers in en stel die dingen op punt! Zo moeilijk kan dat nou toch niet zijn, wie maakt er nou in godsnaam dezelfde fout drie keer na elkaar. Onvoorstelbaar. Echter ga ik me er verder niet druk meer in maken, destijds met 4 was ik echt pissed maar nu had ik dit al verwacht, gewoon typisch.

    Heeft er trouwens iemand anders ook problemen met trophies te unlocken? Ik moet elke missie twee keer spelen voor ik de trophy om de missie uit te spelen krijg... Zo zijn er ook nog wel andere trophies die ik al behaald heb maar die ook niet unlocken. Ik lees online wel meer verhalen van mensen met hetzelfde probleem.

    Iig geef het een kleine week en IW zal de grootste problemen wel opgelost hebben. Jammer, maar valt niets aan te doen. Geduld hebben dus...
    yup, blijkbaar als je die 1e patch verwijderde kon je die throphies wel normaal krijgen, nu was die 2e patch er om die 1e te verhelpen lijkt het lol.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 7 van 484 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •