De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard S-Video naar Component?

    Hallo

    Ik zit met het volgende probleem;

    Ik zou graag mijn laptop via zijn s-video uitgang aansluiten op mijn TV-toestel. Maar aangezien ik zwart/wit beeld krijg bij gebruik van een s-video (laptop) naar SCART-kabel (TV) dacht ik hem via mijn DVD-speler aan te sluiten. Deze heeft namelijk een component ingang. Nu is mijn vraag dus, bestaat er eigenlijk wel een s-video naar component kabel? Ik heb al even 'gegoogeld' maar kan niets concreets vinden dat ik vertrouw.

    Alvast bedant

  2. #2

  3. #3

    Standaard s-video naar component

    wat is je bedoeling?bijvoorbeeld wil je internet tv zien op je televisie of een op internet opgenomen clip afspelen op je televisie

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanskuh Bekijk bericht
    Niemand ...?
    Geduld is een schone zaak
    Wacht even rustig af, het gebeurd lang niet altijd dat er binnen een paar uur al antwoord op zulke vragen is.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8mile13 Bekijk bericht
    wat is je bedoeling?bijvoorbeeld wil je internet tv zien op je televisie of een op internet opgenomen clip afspelen op je televisie
    Filmpjes en clips die op PC staan op TV afspelen...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Geduld is een schone zaak
    Wacht even rustig af, het gebeurd lang niet altijd dat er binnen een paar uur al antwoord op zulke vragen is.
    Sorry sorry ... maar ik ben al zolang op zoek naar een oplossing dat ik er dus wel een beetje ongeduldig van word .

  6. #6

    Standaard

    Dat je zwart/wit beeld krijgt komt doordat je tv blijkbaar geen s-video signaal ondersteunt op die scart ingang. Bij mijn oude tv was het zo dat ik op de ene scart-ingang wel zwart beeld kreeg en op de andere scart-ingang niet. De ene ingang bleek wel een s-video signaal te ondersteunen. De andere ingang niet (en gaf dus z/w beeld). Als je een niet-HD of niet HD-ready tv hebt, dan heeft het weinig nut om een component adapter te kopen. Dan kun je beter een s-video naar composiet adapter kopen, zoals deze:

    Vervolgens sluit je die op een gele tulpconnector van je tv of scart-adapter aan en je zou nu kleurenbeeld moeten krijgen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •