De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard JVC receiver 5.1 aansluiten aan pc

    hallo allemaal ik had een vraagie want ik snap het niet, ik heb een Jvc RX-5052, en een onboard geluidskaart http://www.fotopocket.nl/view.php?friendly=mobo. heb hier een plaatje waar ik ook heb aangegeven dat ik hem aan heb gesloten op mijn optisch kanaal. Dit werkt maar ik krijg geen 5.1 geluid er uit, terwijl ik met een dvd spelertje en 1 tulp stekkertje zo 5.1 heb met films. nou snap ik dat je niet met elk afspeel programma 5.1 hebt maar ik kan bij windows opties niet eens 5.1 test geluid uitsturen. de software voor mijn geluid is VIA hd audio deck maar hier word ik niet wijzer van snap niet echt veel van dit programma. kunnen jullie mij helpen mijn 5.1 weer terug te krijgen

  2. #2

    Standaard vooruitgang

    er zit schot in de zaak ik kan nu wel met m'n windows testen en dan gaat mijn receiver over naar 5.1 DTS maar met films doet hij dit niet hoe fix ik dit. er staat ook bij indeling 2 kanaals maar het is 6 tog
    Laatst aangepast door sho0ter : 06-11-2009 om 23:51

  3. #3

    Standaard

    Uiteraard moet je materiaal dat je af wilt spelen 5.1 zijn, maar ik ga er maar vanuit dat dat het geval is.
    Verder moet je afspeelprogramma 5.1 geluid ondersteunen. Dat moet je bij vrijwel elk programma apart ingeven (ik heb hetzelfde gedonder gehad) bij de opties.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •